جشنواره رمضان

8 ایده عالی برای تم کلاسیک عروسی

اگر می خواهید یک مراسم عروسی لوکس و شیک داشته باشید که با مرور زمان از مد نمی افتد و می توانید با خیال راحت آن را به نوه های خود نشان بدهید، تم کلاسیک را انتخاب کنید. آخرین ترندهای دکور عروسی را فراموش کنید. دکور عروسی کلاسیک دکوری است که در تمام زمان ها کاربرد دارد. در این مقاله هر چیزی که شما برای استایل دکور کلاسیک عروسی نیاز دارید را گردآوری کرده ایم.

ایده های تم کلاسیک عروسی

تالار عروسی

شما با دکور درست می توانید یک عروسی با تم کلاسیک را تقریباً در هر نوع مکانی برگزار کنید. اما مناسب ترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی با تم کلاسیک تالارهای پذیرایی و هتل ها هستند. این مکان ها به صورت سنتی مکان برگزاری یک مکان عروسی با تم کلاسیک هستند و تمام نیازهای شما برای برگزاری مناسب این رویداد را برآورده می نمایند.

اگر ترجیح می دهید مراسم عروسی خود را در فضای آزاد برگزار کنید یک باغ تالار می تواند مکان بسیار مناسبی باشد. از برگزاری مراسم عروسی کلاسیک خود در یک مکان کاملاً روستیک یا فانتزی خودداری کنید.

فصل

چیزی که در مورد سبک کلاسیک عروسی جالب است این است که در تمام فصول سال می توان آن را برگزار کرد. تا زمانی که به مفهوم پایه ای از سبک کلاسیک پایبند باشید، این سبک برای کار در تمام طول سال به اندازه کافی کارآمد است. شما می توانید المان های فصلی را در ترتیبات و آرایش گل ها، کارت های دعوت و لباس خود به نمایش بگذارید.

ایده های تم کلاسیک عروسی

پالت رنگ

برای این سبک از عروسی باید از پالت رنگی استفاده کنید که یکپارچه و لطیف باشد. به این معنی که از به کار بردن رنگ های بیش از حد درخشان و نئون خودداری کنید اما به این معنی نیست که باید از رنگ های خسته کننده استفاده کنید.

ابتدا نگاهی به دکورهای موجود در محل برگزاری عروسی خود بیندازید (رنگ دیوارها، کفپوش، وسایل روشنایی و غیره). اگر رنگ یا رنگ های برجسته و خاصی وجود دارد آنها را در پالت رنگ های خود ترکیب کنید. در این صورت با ترکیب رنگ های عروسی شما در تضاد نخواهد بود.

رنگ های خنثی همیشه یک نقطه شروع عالی برای تم عروسی کلاسیک هستند. خاکستری، سیاه، سفید، عاجی و بژ می توانند با رنگ های دیگری مانند قرمز، آبی، مرجانی، زمردی و … در هم آمیخته شوند و ترکیب چشم گیری را ایجاد کنند. یا می توانید فقط از پالت رنگ های خنثی استفاده کنید.

همچنین می توانید پالت رنگ عروسی خود را متناسب یا فصل عروسی خود انتخاب کنید. در زمستان رنگ های تیره تر و متالیک تر مانند طلایی، نقره ای، آبی تیره و سیاه انتخاب کنید. در فصل های بهار و تابستان رنگ های پاستلی مانند قرمز، آبی آسمانی، سبز، بنفش ملایم، زرد کره ای و هلویی همیشه انتخاب ایده آلی هستند.

در رابطه یا این موضوع بخوانید:زیباترین رنگ های بهاری در دکوراسیون اتاق عقد و تالار پذیرایی

کارت دعوت

به طور کلی کارت های دعوت برای عروسی با تم کلاسیک باید رسمی و سنتی باشد. شما می توانید کارت دعوت خود را با اضافه کردن مونوگرام (که برای هر عروسی کلاسیک لازم است)، نوارها، فویل و بسیاری موارد دیگر سفارشی سازی کنید.

ایده های تم کلاسیک عروسی

دکور

در حالی که استفاده از آخرین ترندهای دکور عروسی می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد اما احتمالاً آخرین چیزی که می خواهید این است که چند سال بعد به عکس های خود نگاه کنید و تعجب کنید که چرا اینطور فکر می کردید. وقتی می خواهید دکور عروسی کلاسیک خود را انتخاب کنید ابتدا از خود بپرسید آیا این دکور 30،20 یا حتی 40 سال بعد می تواند کاربردی داشته باشد؟ اگر مطمئن نیستید باید آن را کنار بگذارید.

به دنبال وسایلی بگردید که از لحاظ ذاتی کلاسیک هستند مانند یک چینی خوب، شمعدان ها، آویزها، روکش صندلی ها و رومیزی های لوکس. همچنین باید رنگ های دکور را ملایم انتخاب کنید و از به کار بردن رنگ های خیلی تند و پر زرق و برق خودداری کنید. همچنین دکور کلاسیک عروسی نباید کسل کننده باشد. می توانید به جای رومیزی های معمولی میهمانی ها از رانرهای مدرن و شیک استفاده کنید و یا به جای صندلی های معمولی از رومبلی های لوکس استفاده کنید. در نهایت باید ظاهری شیک، ظریف و مجلل ایجاد کنید.

المان ها را مخلوط و ترکیب نکنید زیرا برای تم عروسی کلاسیک زیاده روی محسوب می شود. در عوض با دو یا سه رنگ شروع کنید و از المان هایی با همان نوع ( مانند رشته های مروارید، تور، سنگ های مصنوعی) برای خلق یک اثر منسجم و به خوبی طراحی شده بهره ببرید.

گل

هنگامی که بحث گل به میان می آید نمی توانید گلی کلاسیک تر از رز پیدا کنید. گل های رز در تمام فصول سال پیدا می شوند و ظاهری بسیار رمانتیک و ظریف ایجاد می کنند. اما گل های رز دارای انواع مختلفی هستند و رنگ و اندازه آنها بسیار گوناگون است. گل صد تومانی نیز از جمله گل های کلاسیک به شمار می آید اما در فصل های خاصی از سال پیدا می شوند بنابراین نسبت به گل های رز گران تر هستند. گل ادریسی، ارکیده های فالانوپسی، استفانویتس و آلاله نیز جزء گل های کلاسیک به شمار می آیند.

برای انتخاب گل های دسته گل عروس سعی کنید از گل هایی که خیلی ترند هستند مانند آرایش گل هایی با اندازه های غیر معمول یا استفاده زیاد از عناصر سبز اجتناب کنید. در عوض از طراح گل خود بخواهید که از یک آرایش متقارن با چند گل محدود استفاده کند. گل آرایی دسته گل خود را با ربان های ساتن، تور یا یک گل سینه درخشان برای شخصی سازی دسته گل تان به پایان برسانید.

گل آرایی تالار پذیرایی را فراموش نکنید. استفاده از آرک های گل یا می توانید راهروی ورودی به مراسم را با گل مفروش کنید تا حس کاملاً رمانتیکی ایجاد کنید. اما توجه داشته باشید که بیش از حد از گل استفاده نکنید زیرا تمرکز را از روی شما برمی دارد.

ایده های تم کلاسیک عروسی

کیک

یک عروسی کلاسیک بدون یک کیک عروسی سنتی کامل نخواهد شد. شما می توانید رویه آن را با خامه و یک تاپر کار کنید یا از کیک پز خود بخواهید از المان های دیگری متناسب با دیزاین شما استفاده کند. آیسینگ فوندانت یا آیسینگ کره ای همراه با چند شاخه گل نیز انتخاب خوبی برای کیک کلاسیک عروسی است.پ

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل