ماجرای رابطه عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمد زاده را می‌توان از جمله بازیگرانی در سینمای ایران دانست که با استعداد و توانایی‌های فردی زیادی که از خود نشان داد توانست در کمتر از یک دهه فعالیت حرفه‌ای و کار در پروژه‌های بزرگ به یکی از بهترین و گران‌ترین بازیگران حال حاضر سینمای ایران تبدیل بشود.

نوید محمدزاده و بازیگران سینما

زندگی هنری و سینمایی نوید محمدزاده

همچنین در این چند سال اخیر به دلیل کیفیت بالای فیلم‌هایی که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است و همنیطور توانایی بسیار زیادی که مردم و منتقدان از او بر روی پرده‌های سینما مشاهده کرده‌اند باعث شد تا جوایز متعددی را در سطوح و انواع مختلفی کسب کند و بعد از هر چند مدت نام او در رسانه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

در یک سال اخیر هم به دلیل لباس‌ها و استایل‌های خاصی که در مجالس گوناگون به تن می‌کند حواشی خاص زیادی را در رسانه‌ها به دنبال خود کشیده و در مجموع تمامی این موضوعات سرانجام باعث شدند تا این بازیگر کردستانی بیشتر از هر کس دیگری در رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد و حواشی زندگی بیشتر از پیش مورد توجه مردم قرار بگیرد.

رابطه نزدیک نوید محمدزاده با فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغان
فرشته حسینی بازیگر افغانی مقیم ایران

در یک سال اخیر تقریبا از قبل از شروع نمایش سریال پخش خانگی قورباغه زمزمه‌هایی از آشنایی و ارتباط نزدیک او با فرشته حسینی به گوش می‌رسید که اتفاقا همانطور که گفته شد رسانه‌ها خیلی سریع روی این موضوع توجه کرده و سعی داشتند تا جزییات بیشتری از نحوه آشنایی و چگونگی رابطه میان آن دو اطلاعات کسب کنند.

فرشته حسینی و سابقه هنری او در سینما

 

فرشته حسینی و بازیگران سینمای ایران
فرشته حسینی بازیگر افغانی نامزد نوید محمدزاده

شاید تعداد بیشتری از مردم فرشته حسینی را با سریال قورباغه بشناسند و در مجموع از سوابق بازیگری و هنری او چندان اطلاعات دقیق و درستی نداشته باشند. اما باید توجه داشت که فرشته حسینی بیش از یک دهه است که در سینمای ایران مشغول به فعالیت است و در فیلم‌های با کیفیتی نیز به ایفای نقش پرداخته.

فرشته حسینی متولد ۱۳۷۶در تهران است. او در خانواده‌ای افغان و پر جمعیت بزرگ شده  است و پدر و مادر او افغان هستند. در نه سالگی اولین فیلم خود را بازی کرده در واقع از همان زمان به بعد توانست به فعالیت‌های حرفه‌ای‌تری در دنیای سینما دست پیدا کند.

او برای بهتر شدن و چیزی که امروز به آن تبدیل شده است تا به حال استادانی نظیر آقای اصغر محبی و خانم مهتاب نصیر پور را داشته است و به گفته خود او آن ها در این مسیر بیشترین کمک را به او واداشته‌اند و در حقیقت یکی از دلایل پیشرفت خود را استادان خوبی که تا به حال داشته است می‌داند.

فرشته حسینی همانطور که گفته شد در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است که در مهم‌ترین آن ها می‌توان به فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی اشاره کرد که در همان اثر نیز توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم مراکش کسب کند و همین موضوع تبدیل به نقطه عطفی در زمینه‌ و تجربه هنری او شد.

از آن جا که بازیگر کم حاشیه‌ای است و در واقع کمتر با رسانه‌ها در ارتباط است با نام او رسانه‌ها ناخودآگاه دقت زیادی بر جزییات زندگی وی می‌کنند که همین موضوع سبب شد تا به طرز آشنایی و نحوه ارتباط او با نوید محمد زاده یکی از بهترین و مشهورترین بازیگران سینمای ایران دقت زیادی صورت بگیرد.

ماجرای رابطه عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

رابطه عاشقانه نوید محمدزاده با فرشته حسینی افغانی

ماجرا از آن جا شروع شد که در حین مراحل فیلمبرداری و ساخت سریال قورباغه که چندی پیش فصل اول آن در پخش و نمایش خانگی به اتمام رسید، خبرها حاکی از آن بودند که این دو ارتباط خیلی نزدیکی با یکدیگر دارند و همین موضوع توجه رسانه‌ها را به آن‌ها تا حدی بالا برد و افزایش داد.

ویدیو کلیپ نوید محمدزاده فرشته حسینی افغان

پس از این زمزمه‌ها و حدس و گمان‌ها هنگام تولد نوید محمدزاده، فرشته حسینی تولد او را با متنی صمیمانه و کمی رمانتیک تبریک گفت که دوباره همین موضوع به ظاهر بی اهمیت توجه‌های زیادی را به خود معطوف کرد.

رسانه‌ها هر روز خبرهای زیادی را از صمیمت میان این دو در خبرگذاری‌های خود منتشر می‌کردند و چند ماه بعد از آن ماجراها نوید محمدزاده با انتشار مطلبی برای تبریک تولد فرشته حسینی موضوع را برای تمام مردم و رسانه ها کاملا روشن و واضح ساخت.

متن این تبریک تولید به قدری فضای عاشقانه داشت که پیش از هر چیز تیترهای زرد رسانه ها همگی به سمت ازدواج و خبر از نامزدی میان این دو بازیگر مطرح سینما می‌رفتند و در این میان خبرها هر روز بیشتر و بیشتر می‌شد.

رابطه اینستاگرامی نوید محمدزاده

تا این که چندی پیش دوباره خود نوید محمدزاده با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود موضوع را به طور رسمی به همه اعلام کرد و خبر از رابطه عاشقانه میان خود و فرشته حسینی به تمامی رسانه‌ها داد.

در حقیقت همین موضوعات سبب شد تا این خبر در چند هفته جزو خبرهای داغ اینستاگرامی و در سطح شبکه‌های اجتماعی باشد‌ و رسانه‌ها بیش از پیش از آن استفاده کردند. حال موضوعی که در میان است این نکته است که بسیاری از طرفداران این دو هنرمند منتظر ازدواج و جشن عروسی آن ها هستند و هر روز خبرهای این چنینی با چنین مضامینی از آن ها به گوش خبرگذاری‌ها می‌رسد.

برخورد مخاطبان با حواشی هنرمندان

نوید محمدزاده و فرشته حسینی با توانمندی که در عرصه بازیگری از خود نشان داده‌اند توانسته‌اند تا در کمتر از یک دهه فعالیت کاملا جدی و حرفه‌ای در سینمای ایران به بازیگرانی مطرح و باکیفیت تبدیل بشوند و همین موضوعات سبب شده است تا بسیاری از مردم و به ویژه رسانه‌ها نگاه خاصی به زندگی های هنری و همچنین شخصی آن ها داشته باشند. موضوعی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است نحوه برخورد مردم و طرفداران این دو بازیگر است که در جاهای گوناگون و مختلف نظیر وبسایت‌های خبرگذاری‌ها و همینطور انواع شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب در ایران نظیر اینستاگرام خبر ساز شده و جلب توجه به خود کرده است.

در به روزترین و پیشگام‌ترین کشورهای دنیا که در عرصه سینما به صورت کاملا مجزا و در سطح بالاتری از سینمای جهان فعالیت می‌کنند طرفداران همیشه سعی داشته‌اند تا همانند سطح سینمای خود حرفه‌ای و خیلی مطلوب رفتار کنند.

اما متاسفانه در ایران مردم و بسیاری از طرفداران بازیگران و در مجموع هنرمندان هنوز درک درست و صحیحی از نحوه برخورد با چنین موضوعات و حواشی را به خوبی نداشته و در ذیل چنین موضوعاتی برخوردهای درست و قابل قبولی از خود ارائه نمی‌کنند.

از نمونه‌های آن به مراتب و زیاد می‌توان نام برد اما یکی از تازه‌ترین آن ها واکنش‌ها به رابطه عاشقانه میان نوید محمدزاده و فرشته حسینی یک بازیگر افغان بود. در واقع بسیاری از طرفداران با لحن‌هایی نژادپرستانه و به دور از احترام و جایگاه خاصی باعث شدند تا فرشته حسینی حتی در اقدامی مجبور به بستن کامنت‌های خود در پست آخر اینستاگرام خود شود و این موضوع نشان از برخورد نامناسب طرفداران و دنبال کنندگان سینمای ایران می‌دهد.

بازیگر افغان سینمای ایران

همچنین باید توجه داشت که هر سینمایی در جهان برای مخاطبان و دنبال کنندگان خود به وجود آمده است و تمامی فیلم‌هایی که در سطح جهان تولید می‌شوند بدون حضور بیننده‌هایشان هیچ معنا و مفهومی نخواهند داشت پس از این موضوع می‌توان اهمیت بالای مخاطب را در ایجاد هنر سینمایی در جهان فهمید و به خوبی آن را درک کرد.

در حقیقت در پیرو این نکته باید گفت که مخاطبان حرفه‌ای سرانجام سینمای حرفه‌ای‌تری را برای خود فراهم می‌کنند و باعث می‌شوند که در گذر زمان روز به روز فیلم‌ها و آثار قابل توجه‌تر و فاخر‌تری در فضای سینمایی کشور خود ساخته و به مرحله تولید برسد.

سخن پایانی

ازدواج‌های بازیگران و این نوع اخبار از روابط عاشقانه در میان هنرمندان سال‌های سال است که بوده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و در واقع هیچ نکته‌ای در این حواشی نمی‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد و مخاطبان آگاه باید بدانند که این موضوعات به راحتی از ذهن‌ها خواهد رفت و ماندگار نخواهد بود. پس مهم‌ترین نکته درباره چنین حواشی برخورد مناسب و حرفه‌ای مخاطبان سینما خواهد بود که توانمندی ارتقای سینمای ایران را به تنهایی دارد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • گلناز

    سلام نوروز 1402 مبارک امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشید و سلامت باشید مژده برای سال جدید توی برج سفید در پاسداران در کافی نت شهاب ، آثار نقاشی خیلی زیبا و هنری به لحاظ فرم رنگ و محتوا و خلاقیت و احساس که پر از شور و امید و عشق و صفا و زندگی است و متعلق به نقاش هنرمند خانم دلارا اردلان است به فروش می رسد که من خودم هم از نقاشی های آبستره که فرم محشر و شگفت انگیزی دارد خریدم . به شما پیشنهاد می دهم که شما هم از نقاشی های این هنرمند نقاش با قریحه و با استعداد بخرید .

    پاسخ