6 ایده خلاقانه برای هدیه پول نقد به عروس و داماد

این روزها اکثر مهممانان جشن عروسی هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد را به هر کادوی دیگری ترجیح می دهند. هر یک از ما که به جشن عروسی دعوت می شویم معمولا مبلغی پول را داخل پاکت قرار داده و به عنوان هدیه تقدیم عروس و داماد می نیم. هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد ایده ی چندان بدی هم نیست. زیرا در آینده آنها می توانند پول را به دلخواه خود خرج کنند.

پول نقد این روزها هم هدیه ای راحت برای مهمانان و هم صاحب مجلس عروسی محسوب می شود. عروس و دامادها معمولا با مخارج زیادی رو به رو هستند و هدیه دادن پول نقد می تواند تا حد زیادی مشکلات آنها را مرتفع سازد. حتی در غیر این صورت هم پول نقد هدیه ی بهتری نسبت به کالاهایی است که ممکن است هرگز به کار نیایند و یا با سلیقه ی عروس و داماد جور نباشد.

هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، ما معمولا پول نقد هدیه را در پاکت های معمولی قرار داده و به عروس و داماد و یا خانواده ی آنها تحویل می دهیم. اما تا به حال به این نکته فکر کرده اید که هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد می تواند با ایده های خلاقانه ی دیگری نیز همراه باشد؟

ایده های خلاقانه برای هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد

شما با انتخاب شیوه ای جدید برای هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد در واقع به آنها میگویید ارزش و احترام ویژه ای برایشان قائل هستید . علاوه بر این، تا مدت ها عروس و داماد و دیگر مهمامانان از شما به عنوان فردی خلاق و خاص یاد خواهند کرد. می توانید با ادامه ی مطلب همراه باشید و با برخی از راهکارهای جالب و جذاب در این زمینه آشنا شوید:

پاکت پول همراه با یک کارت تبریک زیبا

به جای آنکه پول نقد را در یک پاکت ساده قرار دهید و به دست عروس و داماد بسپارید، یک کارت تبریک زیبا با دستخط خودتان کنار پول ها بگذارید. شاید این کار هدیه ی ساده و متدوال شما را به یک هدیه ی خاص تبدیل کند. همچنین با یک کارت تبریک ساده و جالب ارزش معنوی پاکت پول را نیز افزایش می دهید.

همچنین ببینید : کارت دعوت عروسی آنلاین

لازم نیست متن کارت تبریک شما خیلی خاص باشد. کافی است برای عروس و داماد آرزوی خوشبختی کنید و جملات ساده ای با این مضمون روی کارت بنویسید. حتی می توانید از متن های زیبا و معروف که با یک جست و جوی ساده در گوگل می بینید استفاده کنید. اما برای منحصر به فرد کردن همان پاکت پول همیشگی، بهتر است کارت تبریک را به زبان و با دستخط خود بنویسید.

پول نقد برای هدیه ی عروسی

ارسال پاکت پول مجازی

با وجود بحران کرونا بسیاری از ما ترجیح می دهیم خیلی با اسکناس هایی که دست به دست می چرخند سر و کار نداشته باشیم. اگر شما هم به رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اهمیت می دهید، تهیه ی پاکت پول مجازی به عنوان هدیه ایده ی خوبی است! در واقع بهتر است پولی را که برای هدیه ی جشن عروسی در نظر گرفته اید از یکی از راهکارهای انتقال پول به حساب عروس و داماد واریز کنید. در عین حال، کارت تبریک مجازی را نیز برای آنها ارسال نمایید تا واریز وجه به حساب آنها جلوه ای هدیه گونه به خود بگیرد.

هدیه پول نقد به عروس و داماد در فواصل زمانی مختلف

لازم نیست مبلغ زیادی پول را یکجا به عنوان کادوی عروسی به عروس و داماد هدیه دهید. البته هدیه دادن پول نقد به عروس و داماد را با پرداخت قسط های بانکی اشتباه نگیرید! هر موقع که دوست داشتید مبلغی پول را در کنار هدیه ی کوچک دیگر و یا یک شاخه گل برای عروس و داماد بفرستید. به این شکل می توانید مبلغ مورد نظر خود را به عروس و داماد هدیه دهید، بدون آنکه خودتان دچار مشکل مالی شوید. همچنین با تقسیم کردن هدیه و تحویل آن در فواصل زمانی مختلف خاطره ی روز عقد و عروسی همیشه تازه خواهد ماند.

پاکت پول هدیه عروسی

افتتاح حساب پس انداز برای عروس و داماد

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، پول نقد به عنوان هدیه ی عروسی حتما نباید به صورت اسکناس های در پاکت به عروس و داماد داده شود. می توانید یک حساب بانکی به اسم عروس و داماد باز کنید و مبلغی پول را به عنوان پس انداز روز مبادا واریز نمایید. به این شکل عروس و داماد قادر خواهند بود تا پول را برای خود ذخیره و در روز احتیاج خرج نمایند. افتتاح یک حساب پس انداز نشانگر آینده نگری شماست و حکم قلک پول را برای عروس و داماد دارد.

پرداخت بخشی از هزینه های عروسی به عنوان هدیه

پولی را که به عنوان هدیه برای جشن عروسی در نظر گرفته اید را صرف خرید بلیط ماه عسل عروس و داماد نمایید. و یا بخشی از لوازم خانه ی جدید آنها را بخرید. قطعا صرف پول نقد هدیه برای مخارج جشن، برای عروس و داماد بسیار با ارزش و به یاد ماندنی خواهد بود. اگر عروس و داماد قصد خرید یک خانه را برای زندگی مشترک خود دارند، مقداری از هزینه ها را به عنوان هدیه ی عروسی بپردازید. پرداخت هزینه های مختلف عروس و داماد ایده مناسب دیگری به جای هدیه دادن پول نقد به آنها است.

خرید سهام به عنوان هدیه ی جشن عروسی

پول نقد را می توانید به شکل هایی غیر از اسکناس کاغذی نیز به عروس و داماد هدیه دهید. برای مثال خرید سهام در بورس و یا خرید ارز های دیجیتال برای عروس و داماد هدیه ای هیجان و انگیز و جایگزینی مناسب برای اسکناس های کاغذی در پاکت خواهد بود. بدین شکل نه تنها ارزش پول نقد هدیه با گذشت زمان کاهش نمی یابد، بلکه می توان آن را به عنوان پس اندازی مناسب برای آینده ی زندگی مشترک زوج جوان در نظر گرفت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد