بهترین سرویس ظروف برای عروس

خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس بسیار مهم است؛ زیرا شما قرار است خاطرات زیادی را با آن ها تجربه کنید. طبیعی اسدت که در خرید سرویس ظروف حساسیت زیادی به خرج دهید. امروزه به دلیل تنوع زیاد در بازار، طبیعی است کمی گیج شده باشید. در این بخش قصد داریم تا به شما در خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای خرید سرویس ظروف، ابتدا باید به این مسئله توجه داشته باشید که هر چندوقت یکبار قصد دارید اغز این ظروف استفاده کنید. به عبارت دیگر آن ها را برای مصرف روزانه نیاز دارید یا می خواهید از آن ها در مناسبت های خاص استفاده کنید. در مورد انواع غذایی که سرو می کنید چطور؟ و فراتر از میز، چه نوع ظروف غذاخوری به بهترین وجه با آشپزخانه و دکوراسیون کلی خانه شما مطابقت دارد؟

باید اطمینان حاصل کنید که بشقاب‌ ها و کاسه ‌های سالاد شما نه تنها نیاز های کاربردی شما را برآورده می کنند، بلکه با سبک خانه شما نیز مطابقت دارند.

سرویس ظروف برای عروس

خرید جهیزیه عروس

نکات مهم در خرید بهترین سرویس ظروف عروس

شما برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس باید حتما به نکات مهمی توجه داشته باشید برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  1. با دقت به آنچه در هر مجموعه ارائه می شود نگاه کنید و مطمئن شوید که قطعات با سبک زندگی شما مطابقت دارند. در حالی که می توانید تکه ‌های جداگانه (استوک باز) را به رجیستری خود اضافه کنید.
  2. سرویس ظروف معمولا به صورت 6تایی عرضه می شوند. سرویس ها به طور کلی شامل 6 عدد بشقاب، کاسه سوپ خوری، ورشت خوری، لیوان و … می باشند. به خاطر داشته باشید که مجموعه‌های مختلف ممکن است به جای نعلبکی، لیوان‌ها و همچنین انواع کاسه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف برای پاستا، غلات و غیره ارائه دهند.
  3. به ویژگی های مختلف توجه کنید. همه ظروف غذاخوری برابر نیستند.اگر شما و شریکتان شرایطی دارید که مقدار غذای بیشتری درست می کنید تا در دیگر وعده های غذایی میل کنید؛ حتما توجه داشته باشید سرویسی که انتخاب می کنید قابل استفاده در ماکروویو باشند.
  4. اگر از ماشین ظرف شویی برای شستن ظروف استفاده می کنید حتما سرویسی تهیه کنید که با شست و شو در ماشین ظرف شویی آسیب نبیند.
  5. ظروف چینی و استخوانی انتخاب های محبوبی برای ظروف غذاخوری هستند، زیرا در برابر خرد شدن و ترک خوردن مقاوم هستند. آن ها برای استفاده روزمره و سرگرمی عالی هستند، اما برای ظاهری کمتر رسمی، ظروف سنگی گزینه ای بسیار بادوام است.

مراقب سایر مواد بادوام مانند رزین ملامینه نشکن باشید که برای کودکان و غذاخوری در فضای باز عالی است، اما برای استفاده در مایکروویو توصیه نمی شود.

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس

  1. به این فکر کنید که ست ظروف غذاخوری روی میز شما چگونه به نظر می رسد. در حالی که معمولاً فکر می‌کنید که چگونه ظروف غذاخوری با زیبایی آشپزخانه شما هماهنگ می‌شوند، همچنین مهم است که به این فکر کنید که این ست روی میز شما چگونه به نظر می‌رسد.

برای مثال، اگر میز ناهارخوری تیره ای دارید، می توانید ظروف غذاخوری را با رنگ روشن تری انتخاب کنید که وقتی روی میز قرار می گیرد جلوه بهتذی داشته باشد.

  1. اگر می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید یا به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، یا اگر روی سبکی که هر دو دوست دارید به توافق نرسیده اید، یک ست سفید یا کرم انتخاب کنید.
  2. در نظر بگیرید که از ظروف چینی رسمی خودداری کنید. این ظروف نه تنها گران‌اند، بلکه به دلیل ظرافت نیاز به شستن با دست و رسیدگی دقیق دارند، بنابراین برای استفاده روزانه مناسب نمی باشد.

این ها بخشی از نکات مهم برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس بود. انتخاب برند مناسب در خرید این ظروف نقش بسیار مهمی دارند. شما باید از برندی با کیفغیت با کارایی مناسب ظروف خود را تهیه کنید. در بخش بعد این امر را دقیق‌تر مورد بررسی قرار داده‌ایم.

بهترین مارک سرویس چینی

یکی از گزینه ها در خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس، ظروف چینی هستند. این ظروف از زیبایی بصری زیادی دارند و انواع سلیقه ا را پوشش می دهند. ظروف چینی سالیان سال طرفداران زیادی دارند.

درهمین رابطه ببینید : جهزیه داماد (خریدهای داماد برای عروس)

سرویس ظروف

برای خرید ظروف چینی بهتر است ابتدا بهترین مارک های سرویس چینی موجود در بازار را مپرد بررسی قرار دهیم.

همچنین ببینید : بهترین تالارهای تهران

ظروف چینی از ظروفی هستند که هر خانه‌ای به آن ها نیاز دارد. آن ها برای سال ها شیک باقی می مانند در حالی که می توانند برای مصرف روزانه استفاده شوند. پس از تحقیق بر روی بیش از 200 مجموعه و ارزیابی 37 مجموعه، توصیه هایی برای سه مجموعه ظروف سفید با ظاهر کلاسیک داریم. انتخاب های ما از نظر وزن، طراحی و قیمت متفاوت است، بنابراین می توانید بهترین ست را متناسب با سبک و بودجه خود بیابید.

با این حال برخی از بهترین مارک های سرویس چینی موجود در ایران عبارت‌اند از:

  1. برند LENOX
  2. برند NORITAKE
  3. برند CORELLE
  4. برند ROYAL DOULTON
  5. چینی مقصود
  6. صنایع چینی پردیس کاشان
  7. صنایع چینی توس

سرویس چینی عروس

سرویس چینی عروس همانند سایر سرویس ها شامل 6 عدد بشقاب، کاسه مخصوص سوپ، بشقاب تخت، بشقاب خورشت خوری، لیوان، فنجان، نعلبکی و … می باشد.

یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب بهترین سرویس ظروف عروس، سرویس های چینی می باشند؛ زیرا سرویس های چینی طیف گسترده‌ای از محصولات را به خود اختصاص داده‌اند. این سرویس ها طرح های متنوعی که دارند انواع سلیقه ها را در بر می گیرند.

یکی از برند های چینی شناخته شده در ایران چینی زرین می باشد. این برند برای خرید سرویس های چینی بسیار مناسب می باشد.

بهترین مارک سرویس ظروف عروس ایرانی

بهترین سرویس ظروف برای عروس را می توانی از مارک های ایرانی موجود در بازار تهیه کنید. سرویس ظروف ایرانی به دلیل اینکه توسط طراحان ایرانی تولید می شوند؛ با سلیقه و طبع ایرانیان سازگاری بیشتری دارند.

 سرویس ظرف عروس

در این بخش برخی از بهترین مارک های سرویس ظروف عروس ایرانی را به طور مختصر برای شما عزیزان مورد بررسی قرار می دهیم. برخی از بهترین مارک های سرویس ظروف ایرانی عروس عبارت‌اند از:

آذین اوپال: یکی از با کیفیت‌ترین برند های ایرانی موجود در بازار برند آذین اپال می باشد. این شرکت از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف شیشه‌ای رنگی آغاز نمود. پایه این شرکت بر اساس پیشرفت، نوآوری و به روز بودن بنا شده است و با به کار گیری متخصان و پیشرفته‌ترین تکنولوژی ها همواره توانسته به عنوان یکی از بهترین برند های ایرانی موجود در بازار شناخته شود.

پارس اپال: یکی دیگر از برند های مناسب برای تهیه بهترین سرویس ظروف ایرانی عروس برند پارس اپال می باشد. این برند از سال 1376 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. پارس اپال با به کار گیری کادری مجرب و متخصص در سال 1383 به عنوان یکی از بهترین برند های ایرانی در سراسر جهان شناخته شد.

بهترین مارک سرویس ظروف عروس خارجی

برای خرید بهترین سرویس ظرف برای عروس بهتر است نگاه کلی بر بهترین مارک سرویس ظروف خارجی موجود در بازار داشته باشیم. برخی از این برند ها عبارت‌اند از:

Le Creuset

برند Le Creuset فعالیت جدی خود را از سال 1925 شروع کرد است. این برند به عنوان آشپز خانه رنگارنگ شناخته می شود. le creuset علاوه بر تولید سرویس ظروف سایر لوازم مورد نیاز در آشپزخانه را نیز تولید می کند.

Abbio

از جمله برند هایی که تازه وارد بازار شده‌اند می توان به برند Abbio اشاره کرد. این برند به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی کسب کرده است.

سرویس ظرف عروس

korkmaz

این برند یک برند ترکی می باشد که از سال 1972 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است. برند Korkmaz بخش عمده سرویس ظروف موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

شرکت لنوکس

اگر به دنبال برندی بسیار با کیفیت و اصیل می گردید پیشنهاد ما به شما برند لنوکس می باشد. این برند در سال 1889 اوسط والتر اسکات لنوکس ساخته شده است.

نوریتاکه

نوریتاکه توسط Ichizaemon Morimura Toyo Morimura در 4 ژانویه سال 1904 تأسیس شده است. دفتر مرکزی Noritake در Nagoya 451-8501، ژاپن است که محبوب ترین و معتبرترین برند برتر ظروف آشپزخانه در زمینه کارد و چنگال در سراسر جهان است. این شرکت ظروف بی نظیری برای ناهار خوری غذاهای مرفه و لوکس عرضه می‌کند. هدف Noritake ایجاد ارزش برای مشتری و جامعه است.

کورل

کورل یک برند بسیار معروف آمریکایی می باشد. این برند در سال 1991 توسط شرکت کرنل در آمریکا تاسیس شد. سرویس ظروف آشپزخانه Corelle بسیار بهداشتی و تمیز هستند؛ همچنین شما می توانید در مایکروویو نیز از آن ها استفاده کنید.

پالتزگراف

شرکت پالتزگراف در سال 1811 تاسیس شد این شرکت برای ساخت ظروف آشپزخانه از سنگریزه های با کیفیت استفاده می کند.

رویال دالتون

رویال دالتون از سال 1815 فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده است. این برند توسط لندن دالتون در لندن تأسیس شده است. نام تجاری این برند نشان دهنده ی سبک زندگی امروزی و رایج استدوام و کیفیت محصولاتش است.

این ها تنها بخشی از بهترین مارک های سرویس ظروف خارجی برای عروس هستند که شما می توانید در بازار پیدا کنید. دنیای ظروف آشپزخانه به قدری گسترده است که تنها با کلمات نمی توان آن ها را توصیف کرد.

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس

قیمت بهترین سرویس ظروف برای عروس به عوامل زیادی بستگی دارد. قیمت سرویس می تواند بر اساس عواملی مانند رنگ، طرح، اندازه و … متغیر باشد. ابتدا بهتر است سبک مورد نظر خود را پیدا کنید؛ سپس آن را در سایت های مختلف با برند های مختلف جست و جو کنید.

 ظروف پذیرایی لاکچری

خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس

برای خرید بهترین سرویس ظروف برای عروس باید دقت و ظرافت بسیاری از خود نشان دهید. ظروف غذاخوری برای هر رستوران، بار و خانه ضروری است. از این گذشته، بشقاب‌ها، کاسه‌ها و فنجان‌هایی که برای سرو غذا استفاده می‌شوند، تصویری در مورد صاحب آن ارائه می‌دهند و لحنی برای غذا ایجاد می کنند.

هنگام خرید سرویس ظروف برای عروس، مصرف کنندگان باید هفت عامل را در نظر بگیرند که به تعیین بهترین خرید برای نیاز هایشان کمک می کند. این هفت عامل عبارت‌اند از:

بودجه: قبل از هر خریدی، باید بدانید دقیقا چه مقداری می توانید هزینه کنید. سرویس ظروف برای عروس قیمت های متفاوتی دارند. شما باید در سطح توان مالی خود آن ها را خریداری کنید.

فروش تکی: ظروف غذاخوری ممکن است به صورت تکی نیز فروخته شوند؛ به این معنی که خریدار آزاد است هر تعداد از هر کالایی را که می خواهد خریداری کند. وقتی خریدار می‌خواهد قطعاتی مانند بشقاب ها و کاسه های رنگ های مکمل را با هم ترکیب کند، خرید دانه‌ای انتخاب خوبی است.

بدیهی است که برای خرید تکی اجزای سرویس ظروف باید پول بیشتری بپردازید. برای مثال ممکن است 6 عدد بشقاب تکی که از یک سرویس در رنگ های مختلف اهیه می کنید، قیمت بیشتری از 6 عدد بشقاب موجود در یک سرویس باشد.

سطح رسمیت و هدف: ظروف غذاخوری مناسب نیز به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. شما باید ظروف غذاخوری را طوری انتخاب کنید که با محیط خانه شما همخوانی داشته باشد.

 قیمت سرویس ظرف عروس

مواد اولیه:  همانطور که گفته شد، ظروف غذاخوری را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد. برخی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سرویس ظروف برای عروس عبارت‌اند از: چینی، ظروف استخوانی، سفالی، ظروف سنگی، سنگ آهن و همچنین شیشه یا ملامین. نمودار زیر تفاوت‌های مواد را نشان می‌دهد.

تعداد قطعاتاز آنجایی که ظروف غذاخوری اغلب به صورت مجموعه ای یا با چیدمان مکانی فروخته می شوند، شما باید در نظر داشته باشید که چه تعدادی از ظروف را نیاز دارید. ممکن است یک سرویس ظروف غذاخوری شامل تمام خواسته های شما نباشد، می توانید اقلام اضافی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

رنگ و الگو: شما نباید در انتخاب ظروف غذاخوری خود احساس محدودیت کنید. چیز های بیشتری نسبت به بشقاب های سفید ساده و کاسه های گرد در بازار موجود است، بنابراین به راحتی می توانید چیزی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه و ترجیحات شما باشد.

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم نکات مهم در خرید سرویس ظروف برای عروس را در اختیار شما قرار بدهیم. امیدواریم مطالب مفید واقع شده باشند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آباژور عروس
لیست مواد غذایی عروس
جهیزیه عروس ست طوسی و صورتی
سرویس ظروف برای عروس

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

نظرات کاربران

  • بدون نام

    سلام خداقوت ، ممنون برای اطلاعات خوبی که ارائه داده بودید فقط کاش امکان داشت برای هر کدوم از مارکهای داخلی و خارجی که معرفی کرده بودید چندتا از نمونه محصولاتشون هم میزاشتید که با سبک کارهاشون بیشتر آشنا میشدیم . ممنون🙏🏼

    پاسخ