جشنواره رمضان

10 ایده برای دکوراسیون و گل آرایی تالار پذیرایی به رنگ آبی

آبی از دیربازی رنگی محبوب برای تزیین و گل آرایی سالن پذیرایی، باغ تالار عروسی و اتاق عقد بوده، اما این بدان معنا نیست که رنگ آبی دیگر از مد افتاده است. در واقع آبی رنگی کلاسیک و در عین حال مدرن برای دکوراسیون داخلی تالار عروسی و اتاق عقد محسوب می شود. بنابراین، استفاده از گل های آبی و فیروزه ای برای گل آرایی سالن عقد تالار و باغ تالارعروسی ، فضایی را برای جشن شما بوجود می آورد که هیچگاه از مد نمی افتد.

از ادریس آبی گرفته تا سنبل، گل های آبی رنگ زیادی وجود دارند که می توانند به اتاق عقد و تالار عروسی شما زیبایی بی نظیری ببخشند. آبی فرانسوی بیشترین فراوانی را در میان انواع مختلف رنگ آبی در طبیعت دارد و همیشه جذاب و محبوب است. در دکوراسیون تالار پذیرایی و اتاق عقد ، آبی رنگی است که با اکثر رنگ ها همخوانی دارد، اما کرم مایل به سفید زیبایی رنگ آبی را دوچندان می کند. البته رنگ های زرد، بژ و صورتی نیز در کنار آبی بسیار زیبا خواهند بود.

در میان تمام گل های آبی رنگ برای گل آرایی اتاق عقد و تالار پذیرایی ، دلفینیوم و سنبل کابرد بیشتری دارند. خصوصا دلفینیوم را می توانید در هر فصلی به راحتی در بازار بیابید. اما اگر به دنبال گل آرایی خاص و منحصر به فرد برای مراسم عقد و جشن عروسی خود در بهار هستید، سنبل گزینه ی مناسب تری است. گل های میخک، رزآبی، زنبق و ادریس از جمله ی زیبا ترین گل های آبی رنگ برای دسته گل عروس و گل آرایی اتاق عقد و تالار پذیرایی هستند.

گل آرایی سالن پذیرایی و باغ تالار عروسی به رنگ آبی و آبی درباری

دسته گل عروس آبی رنگ

دسته گل عروس آبی

دسته گل عروسی با گل های آبی و سفید رنگ را تصور کنید. رنگ آبی برای دسته گل عروس بسیار خاص و منحصر به فرد است. در حالی که همه ی عروس خانم ها به دنبال دسته گل قرمز و یا سفید هستندف شما با اتخاب رنگ آبی برای دسته گل خود در مراسم عروسی متفاوت باشید و بدرخشید. البته دسته گلی که در آن گل های آبی بکار رفته باید استادانه تزیین شود.

گل آرایی اتاق عقد با گل های آبی رنگ

گل آرایی اتاق عقد

گل ادریس، داوودی و یا رز آبی همیشه در تزیین و گل آرایی اتاق عقد و تالار پذیرایی کاربرد دارند. با استفاده از این گل های زیبا، تم مراسم عقد و جشن عروسی خود را به آبی آسمانی تغییر دهید. دکوراسیون سالن عقد و عروسی با تم آبی، هرگز از ذهن شما و مهمانان پاک نخواهد شد.

ترکیب گل های آبی و سفید برای گل آرایی جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروی و داماد

بدنبال گل های تازه و ترکیبی از رنگ های آبی و سفید و سبز برای گل آرایی میز پذیرایی و جایگاه عروس و داماد باشید. گل های بهاری آبی رنگ، فضایی رمانتیک و عاشقانه به جشن عروسی شما می بخشند.

از شمع ها و وسایل پذیرایی آبی رنگ برای دکوراسیون تالار پذیرایی استفاده کنید

دکوراسیون تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی

در کنار گل های آبی رنگ، روی میزهای پذیرایی شمع و لیوان های آبی بچینید. شمع آرایی جایگاه عروس و داماد با شمع های آبی رنگ نیز تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی خواهد داشت.

دسته گل ساقدوش های عروس به رنگ آبی

دسته گل ساقدوش عروس

کمی از رنگ آبی را به دسته گل ساقدوش های عروس نیز اضافه نمایید. چه یک شاخه گل رز آبی و چه دسته گلی از ادریس های آبی رنگ، دسته گل ساقدوش های عروس را نیز هماهنگ با تم جشن عروسی خود تزیین نمایید.

نارنجی در کنار آبی برای دکوراسیون تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی

دکوراسیون باغ تالار عروسی

رنگ نارنجی جلوه و زیبایی رنگ آبی را دردکوراسیون تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی دوچندان می کند. البته این ترکیب رنگ برای گل آریی اتاق عقد و تالار پذیرایی بسیار مدرن است و ممکن است مطابق با سلیقه ی بسیاری از عروس و داماد ها نباشد.

تزیین راهروی ورود عروس و داماد با گل های آبی رنگ

تزیین تالار عروسی

گل های آبی شکوه لحظه ی ورود عروس و داماد به باغ تالار عروسی را دو چندان می کنند. با استفاده از گل های تازه ی آبی در دکوراسیون راهروی ورود عروس و داماد ، از دیدن فیلم و عکس مراسم عروسی خود لذت خواهید برد.

کیک عروسی به رنگ آبی

کیک عروسی

اگر رنگ آبی را برای تزیینات مراسم عقد و عروسی خود انتخاب کرده اید، استفاده از گل های آبی رنگ برای تزیین کیک عروسی را فراموش نکنید. تضاد رنگ سفید و آبی برای کیک عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد است.

راهروهای تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی به رنگ آبی

دکوراسیون تالار عروسی

گل آرایی سالن عروسی و باغ تالار تنها به جایگاه عروس و داماد و میزهای پذیرایی محدود نمی شود. راهروهای بین میز و صندلی ها و فضای خالی سالن پذیرایی را با گل های آبی رنگ تزیین کنید.

ماشین عروس تزیین شده با گل های آبی

ماشین عروس

شما با انتخاب گل های آبی برای تزیین ماشین عروس خود همیشه متفاوت خواهید بود. آبی رنگی است که با وجود زیبایی خیره کننده کمتر عروس و دامادی برای تزیین ماشین عروس خود انتخاب می کنند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل