تالار های ختم و ترحیم تهران

قیمت تالار برای مراسم ختم

امروزه تالارهای پذیرایی به مکان مناسبی برای برگزاری مراسم ختم و سوگواری تبدیل شده و بسیاری از صاحبان عزا ترجیح می دهند از تالار پذیرایی برای پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم ترحیم استفاده کنند. جهت مشاهده اطلاعات هر رستوران و تالار برای مراسم ختم روی عکس آن و یا کلیدهای مرتبط کلیک نمایید

آنچه مقاله سالن اجتماعات برای ختم می‌خوانید:

در فرهنگ مردم ایران مجالس ختم و سوگواری به اشکال و تشریفات خاصی برگزار می شود. این مراسم و تشریفات از خاکسپاری متوفی شروع شده و خانواده و بستگان نزدیک متوفی با پوشیدن لباس سیاه و شرکت نکردن در مراسم جشن و شادمانی تا چهل روز یا یکسال بعد از آن به سوگواری برای عزیز از دست رفته خود می پردازند.

پذیرایی از شرکت کنندگان حاضر در مراسم سوگواری رسمی است که از گذشته های دور تا به امروز در میان مردم معمول بوده و خانواده عزادار معمولاً پس از خاکسپاری متوفی از مهمانان خود با روش های مختلف پذیرایی می کنند. این پذیرایی معمولاً پس از خاکسپاری شامل دادن ناهار به شرکت کنندگان در مراسم و در شب سوم یا هفتم پذیرایی به صرف شام به صورت رسمی تر همراه با ارسال دعوت نامه است.

در ادامه مقاله به معرفی بهترین تالار برای مراسم ختم می پردازیم.

تالار پذیرایی باغ سعادت یک مجموعه زیبا و حرفه ای جهت میزبانی مجالس ترحیم و یاد بود می باشد. باغ سعادت بصورت تخصصی با امکانات و اکسسوری های خاص مجالس ختم و یادبود یک انتخاب ویژه و خاص برای شما به حساب می آید.

تالار ترحیم باغ سعادت

از ویژگی های خاص باغ سعادت می توان به سابقه چندین ساله در امر میزبانی مجالس بخصوص مجالس ترحیم اشاره نمود. کیفیت غذا، پذیرایی و میزبانی از دیگر نکات بارز تالار می باشد.

تالار پذیرایی هتل پرشین پلازا در سهروری یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید شما برای مراسم ختم و ترحیم، سالگرد و بزرگداشت در نظر بگیرید. این مجموعه با ارائه خدمات هتلی نظم بسیار خوبی را در مراسم شما ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی هتل پرشین پلازا

امکان برگزاری مراسم ترحیم در فضای باز و روف گاردن

این تالار همواره سعی بر این داشته که برگزاری مراسم را برای شما آسان کند به همین منظور در دوران سخت برگزاری مراسم ختم می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد. این مجمموعه که دارای ظرفیت 500 نفری می‌باشد؛ بهترین پذیرایی را با کیفیت مناسب مواد اولیه خود به شما و مهمانتان ارائه می‌کند

اگر کیفیت غذا الویت اول شماست تالار ارغوان طلایی بهترین انتخاب است؛ تالار ارغوان طلایی تالاری با سبک های خاص و دیزاین اختصاصی مناسب مراسم ختم و ترحیم است.

تالار مراسم ختم ارغوان طلایی

این تالار در منطقه شهرک غرب تهران واقع شده است. مدیریت و کارکنان تالار پذیرایی ارغوان طلایی دارای تخصص و تجربه بسیار بالایی هستند و سالها است که در این عرصه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند. بهترین مداحان و تصنیف خوانان کشور را از تالار ارغوان طلایی بخواهید

تالار پذیرایی قصر گلها در منطقه ای مناسب در مرکز شهر تهران با دسترسی مناسب از نقاط مختلف واقع شده و برای برگزاری انواع مراسم شامل مراسم ترحیم و سوگواری بسیار مناسب است.

تالار قصر گلها

تالار قصر گلها یک تالار بسیار شیک و تازه تأسیس است که ظرفیتی 350 نفری دارد. طراحی و دیزاین تالار پذیرایی قصر گلها بسیار شیک و جدید است و از این نظر می تواند مناسب هر سلیقه ای باشد. سالن های پذیرایی این تالار مجهز و مبله بوده و پرسنل آن مجرب و کارآزموده می باشند.

کیفیت ممتاز و پذیرایی بسیار عالی در تالار پذیرایی پردیس؛ این تالار آماده میزبانی از کلیه مراسمات ترحیم و یادبود شما را دارد و خیال شما را نسبت به برگزاری یک مراسم با کیفیت آسوده می سازد.

تالار پذیرایی پردیس (شهرری)

دسترسی آسان از بهشت زهرا به این تالار باعث شده تا بسیاری از مردم مراسمات ترحیم، ختم و یادبود را در این مجموعه برگزار نمایند.

تالار تشریفاتی رسپینا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با کلیه دوستانی که به نوعی داغدار عزیزانشان هستند. با افتخار آماده پذیرایی و سرویس دهی به مهمانان شما میباشد. این مجموعه با موقعیت مکانی عالی دارای 2 سالن با ظرفیت هر سالن 150 نفر است که روی هم پذیرای 300 مهمان می‌باشد..

تالار پذیرایی رسپینا

از نکات بارز این تالار غذا و پذیرایی عالی می‌باشد که بازخورد آن از مهمانان قبلی این مجموعه قابل دریافت و استناد است. مدیریت این مجموعه تشریفاتی آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات مربوط به مراسم ترحیم و یادبود می‌باشد

مجتمع پذیرایی شمس العماره یکی از بهترین باغ تالارهای پذیرایی در تهران است که در مسیر بهشت زهرا واقع شده است. این مجتمع پذیرایی دارای فضایی بزرگ و دلنشین است که با طراحی زیبا و دکوراسیون چشم نواز، فضایی گرم و صمیمی برای برگزاری مراسمات فراهم می کند.

باغ تالار شمس العماره

مجتمع پذیرایی شمس العماره، یکی از گزینه های مناسب برای برگزاری مراسمات مختلف است. این مجتمع پذیرایی دارای فضایی زیبا و دلنشین، امکانات و خدمات کامل و پرسنل مجرب است.

تالار تخت جمشید، یکی از تالارهای پذیرایی محبوب در تهران است که در منطقه غرب تهران واقع شده است. این تالار، با فضایی بزرگ و مجلل، امکانات و خدمات کامل و قیمت مناسب، گزینه ای عالی برای برگزاری مراسماتی مانند ختم و ترحیم و … است.

تالار تخت جمشید (شهران)

قیمت تالار تخت جمشید، با توجه به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت سالن، تعداد مهمانان، نوع مراسم و سایر عوامل، متفاوت است. به طور کلی، قیمت این تالار مناسب است.

تالار پذیرایی حیات یکی از تالارهای پذیرایی لوکس و مجلل در تهران است که در نزدیکی بهشت زهرا واقع شده است. این تالار با فضایی زیبا و دلنشین، می تواند مکان مناسبی برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله ختم و ترحیم، یادبود و چهلم و … باشد.

تالار حیات باقرشهر

تالار پذیرایی حیات دارای فضایی بزرگ و مجلل است. این تالار دارای 5 سالن مجزا با ظرفیت پذیرایی از 1200 نفر را دارد. سالن این تالار دارای سقف بلند است که فضایی باشکوه و مجلل را ایجاد می کند.

با انتخاب هر یک از تالارهای معرفی شده در این مقاله می توانید مراسم ختم و سوگواری خود را به بهترین شیوه ممکن و با بهترین کیفیت برگزار کنید.

  • ظرفیت سالن با توجه به تعداد مهمانان
  • کیفیت غذا و تست آن
  • وجود پارکینگ اختصاصی جهت رفاه مهمانان
  • دسترسی آسان و موقعیت خوب
  • امکانات اختصاصی جهت نوع مراسم

تالارهای پذیرایی مناسب مراسم ختم و ترحیم

مزیت برگزاری ختم و ترجیم در تالار

  • اولین مزیت استفاده از تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم ختم و سوگواری ظرفیت بالای آن است. به این ترتیب نگرانی بابت افزایش تعداد مهمانان و کمبود جا نخواهید داشت و می توانید با خیالی آسوده هر تعداد مهمان که می خواهید دعوت کنید.
  • دومین مزیت تالار پذیرایی در دسترس بودن آن است. بسیاری از خانواده ها مخصوصاً در شهرهای بزرگ ترجیح می دهند محل پذیرایی از مهمانان به آرامستان یا محل سکونت شان نزدیک باشد و بتوانند مهمانان را در کمترین زمان ممکن به محل پذیرایی رسانده و به بهترین نحو ممکن مراسم را مدیریت کنند. به این منظور می توانند از تالارهای پذیرایی نزدیک آرامستان شهر محل سکونت خود استفاده کنند. به عنوان مثال در شهر بزرگ تهران تالارهای پذیرایی مجلل و باشکوه بسیاری در نزدیکی بهشت زهرا قرار دارد که صاحبان عزا می توانند از آنها برای برگزاری مراسم ترحیم و سوگواری خود استفاده کنند.
  • وجود پرسنل کارآزموده و متبحر یکی دیگر از مزایای برگزاری مراسم ترحیم در تالار پذیرایی است. به این ترتیب خیال میزبان بابت پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل ممکن راحت است. این موضوع بخصوص در مراسم ختم و سوگواری که به دلیل شدت غم و اندوه میزبان ممکن است نتواند به این مهم بپردازید، اهمیت بیشتری پیدا می کند.
  • بسیاری از تالارهای پذیرایی خدمات گل آرایی و شمع آرایی مناسب برای مجلس ختم را انجام داده و فضا و چیدمان زیبایی را به وجود می آورند. ارائه این خدمات نیز باری از دوش صاحب مجلس برداشته و درگیری ذهنی او را کمتر می کند.

تالارکده/ مرجع خدمات تالارهای پذیرایی و باغ تالارها

سوالات متداول
هزینه رزرو تالار برای مراسم ختم و ترحیم به چه عواملی بستگی دارد ؟
هزینه رزرو تالار به عوامل مختلفی مانند نوع تالار، خدمات ارائه شده، تعداد مهمانان و زمان برگزاری مراسم بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها می توانید از طریق دکمه تماس و درخواست قیمت با مجموعه مورد نظر خود در ارتباط باشید

برای پیدا کردن تالار برای مراسم سالگرد شما می توانید از طریق سایت تالارکده و مشاهده لیست کاملا تالار های ترحیم، مناسبترین گزینه را باتوجه به سطح قیمت را انتخاب نمایید

خدمات ارائه شده در تالارهای مختلف متفاوت است، اما به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:پذیرایی از مهمانان (انواع نوشیدنی سرد و گرم) ارائه غذا (نهار یا شام) امکان برگزاری مداحی و سخنرانی سیستم صوتی و تصویری گل آرایی و تزئینات میز یادبود امکان پارک خودرو و سایر خدمات مناسب با مجلس ترحیم

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
آیا عقد آریایی حلال است؟
دانلود آهنگ رقص چاقو تولد

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • شیواحاج پور

    برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

    پاسخ
  • شیواحاج پور

    سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

    پاسخ
  • مفهومی

    واقعاً آدم توی این شرایط حال و حوصله سر و کله زدن با تالار و این چیزا رو نداره، ولی خب چاره‌ای نیست. یک تالار خوب از اینجا رزرو کردیم کارمون رو راه انداخت. فضاش تمیز و مرتب بود و پرسنل هم باهامون خوب برخورد کردن. غذاها هم بد نبود، ولی خب آدم توی این شرایط زیاد به غذا فکر نمی‌کنه. ممنون از سایت خوب شما

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام. برای مراسم ترحیم میخواستم یک تالار در مرکز شهر رزرو کنم. ما خودمون سمت منیریه هستیم ترجیحا سمت چهارراه ولیعصر میتونید یک تالار خوب که کیفیت غذای خوبی هم داشته باشه معرفی کنید ؟

    پاسخ
  • ریحانه

    سلام ببخشید راستش مادربزرگ من فوت کرده میخواستیم برای مراسم چهلمش توی تالار بگیریم ولی حالا تالار باید نزدیک بهشت زهرا باشه که خیلی مشکلی نباشه تالار هایی که دیدم چندتاشون به نظرم خوب اومد البته تعداد جمعیت صد نفر هستش ولی باید نکات بهداشتی رعایت بشه بخاطر همین تصمیم گرفتیم تالار 300 نفره باشه میشه یکم راهنمایی کنید راستی مراسم چهلم جمعه میخواستم یک تالاری باشه که هم مناسب شیک و نزدیک بهشت زهرا باشه میشه لطفا راهنمایی کنید راستی لطفا قیمت این تالار ها را هم بگید ممنون

    پاسخ
    • تالارکده

      تالار فردوس خوبه.

      پاسخ
  • داودی

    با سلام لیست قیمتها رو میخواستم ممنونم

    پاسخ
  • بدون نام

    برای رزرو باید چکار کنیم ؟

    پاسخ
    • تالارکده

      سلام براساس موقعیت هر تالار روی عکس آن کلیک نمایید و صفحه اختصاصی آن را مشاهده نمایید. اطلاعات تماس، امکانات و دیگر جزئیات هر مجموعه ذکر شده .

      پاسخ