فاخر
ورسای
دربار

باغ عمارت مهران گرمدره

3.1 (11 رأی)
تصاویر درباره اطلاعات تماسمنو غذا امکانات نظرات

درباره مجموعه باغ عمارت مهران گرمدره

باغ تالار مهران گرمدره با مدیریت جدید یکی از مجموعه‌های بزرگ و مجهز برای برگزاری مراسم عقد و عروسی می باشد. این باغ تالار با وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر مربع و با بهره گیری از فضای باز مجلل در کنار سالن های شیک با دکوراسیون مدرن یکی از جدیدترین باغ و عمارت های گرمدره می باشد که یک جشن به یاد ماندنی را برای شما میزبانی می‌کند.

از ویژگی های عمارت مهران می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 400 خودرو و سالن عقد مجزا با سفره عقد دیزاین شده اشاره داشت. همچنین پذیرایی با منوهای متنوع، تیم تشریفات حرفه ای که از لحظه برنامه ریزی تا انتهای مراسم همراه شما می باشد، ارائه تشریفاتی همچون گل آرایی جایگاه و میزشام عروس داماد، نورپردازی و آتش بازی اشاره داشت.

این باغ تالار برای کسانی که مراسم عروسی با تعداد مهمان زیاد دارند و به امکانات کامل نیاز دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب است. طراحی عمارت، فضای سبز، ورودی‌ها و بخش پذیرایی معمولاً با دیزاین‌های شیک و نورپردازی حرفه‌ای همراه است.

باغ تالار عمارت مهران از نظر موقعیت مکانی در جاده مخصوص قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی برای مهمانان شما به همراه دارد. این مجموعه تنها عمارتی است که دارای باغ واقعی و غیر فلت بوده و فضایی متفاوت و قابل استفاده برای میهمانان فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس

مدیریت: ویسی
ظرفیت: 25 - 800 نفر
محدوده قیمت: اقتصادی
09128686383
آدرس: گرمدره به سمت تهران - بعد از کارخانه رنگ سحر - عمارت مهران
هنگام تماس یا مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت " تالارکده " اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

پیشنهادات تالارکده

مشاهده لیست کامل

امکانات

پارکینگ‌اختصاصی پارکینگ‌اختصاصی
اتاق‌عقد‌مجزا اتاق‌عقد‌مجزا
سفره‌عقد سفره‌عقد
استیج‌رقص استیج‌رقص
فضای‌سبز فضای‌سبز
نمایشگر‌تصویر نمایشگر‌تصویر
آتیش‌بازی آتیش‌بازی

( 6 دیدگاه)

میانگین امتیازات: 3.1 / ۵
loader
بدون نام

من خرداد ۱۴۰۵ مهمان این باغ بودم . نصف جشن گذشت تازه میوه و شیرینی سرو کردن و بسیار بی کیفیت بود و شیرینی ها هم خیلی کهنه بود. غذاش هم اصلا خوب نبود. اگر جشن تون رو اینجا بگیرید فقط پولتون رو دور ریختید. آهنگ هم که نگم تا عروس داماد نیومده بودن آهنگ پخش نکردن. اصلا اصلا توصیه نمیکنم

پاسخ
بدون نام

دیشب درعمارت مهران عروسی بودیم کیفیت غذاوپذیرایی افتضاح بود تمامی مهمانها ناراضی بودن حیف هزینه برای این جاکردن واقعاحیلی بدبود

پاسخ
بدون نام

با سلام و احترام چهارشنبه مورخ سی اردیبهشت ۱۴۰۵ مهمان این باغ تالار بودیم متاسفانه یکی از بدترین خاطرات بعد از جنگ رو برامون رقم زدن تا نیمی از مجلس گذشت تازه میوه و شیرینی سرو کردن اونم چه میوه‌ای از شام هم نگم کیفیت بسیار ضعیف و نصف مهمونا گرسنه از پای میز بلند شدند اساسا تجربه اش رو برای هیچکس پیشنهاد نمیکنم

پاسخ
بدون نام

واقعا که همه چی صفر بدتراز این باغ جایی ندیده بودم از همه بدتر غذاهای مونده فریزریش بود

پاسخ
داورزنی

عروسی برادرم اونجا بود که ای کاش نمی‌بود. ناراضی میوه ها همه مونده بود و کپک زده بود سفره عقدی که انتخاب کردیم اصلا اجرا نکرد و کلی پول اضافی گرفت. گل آرایی ها همه پژمرده بود برای چندروز قبل بود ! محوطه کثیف بود کلا هرچی گفتیم برعکس انجام دادن کاش نمره زیر صفر میشد داد بهشون مدیریت فقط زبون بازی بلده بکنه که مشتری رو بگیره ولی در عمل هیچی رو درست انجام نمیده

پاسخ
میلاد جهان بین

یکی از بهترین عمارتها با مدیریت عالی، من ۱ اردیبهشت مراسم داشتم از چیزی که میخواستم بهتر اجرا کردن اقای ویسی مدیری با شخصیت و منصف، پرسنل بی نظیر

پاسخ

لینک‌های مفید