جدیدترین مدل های کارت دعوت عروسی در سال 2019

کارت دعوت عروسی اولین نقطه ارتباط شما و مهمانان و اولین دیدی است که مهمانان از سبک و استایل عروسی شما دارند. آیا کارت دعوت عروسی شما رسمی یا غیررسمی است؟ آیا تم و سبک خاصی دارد یا خیر و آیا آنها باید به طرز خاصی لباس بپوشند؟ همه این اطلاعات در کارت دعوت عروسی برای آنها مشخص می شود.

عروس و دامادها می توانند کارت دعوت عروسی خود را با انتخاب رنگ، نقاشی، جزئیات و شاید اضافه کردن برخی از ترندهای کارت دعوت عروسی در سال 2019 هماهنگ با دکور تالار عروسی و تمی که برای عروسی خود انتخاب کرده اند، شخصی سازی کنند.

در این مقاله برخی از جدیدترین مدل های کارت دعوت عروسی در سال 2019 برای شما گردآوری شده است.

کارت دعوت عروسی

طرح نقشه

جغرافیا یک راه آسان برای شخصی سازی کارت دعوت عروسی است. اطلاعاتی مانند لوکیشن تالار یا باغ تالار محل برگزاری عروسی، محل تولد عروس و داماد یا اطلاعات دیگر را می توان در یک کارت عروسی با طرح نقشه به اشتراک گذاشت. طرح نقشه می تواند دارای سبک مینیمالیستی یا سبک دقیق و با جزئیات کامل مانند کارت دعوت نشان داده شده در تصویر باشد. کارت دعوتی که در تصویر نشان داده شده است در یک سمت آن نقشه مصور و در سمت دیگر آن جزئیاتی مانند لوکیشن محل برگزاری عروسی و تاریخ مراسم عروسی درج شده است.

کارت دعوت عروسی

طرح نیروی دریایی یا ناوی

طرح نیروی دریایی یک طرح رسمی و در عین حال مدرن است و رنگ آبی سیر آن مطمئناً یکی از بهترین ترندهای کارت دعوت عروسی در سال 2019 است. این طرح برای یک عروسی ساحلی یا یک عروسی رسمی بسیار مناسب است. در طراحی کارت دعوتی که در عکس نشان داده شده است ترکیب رنگ طلایی همراه با آبی سیر که در نقاط مختلف کار شده، طرح جذاب و خاصی را به وجود آورده است.

کارت دعوت عروسی

ترکیب رنگ های متالیک

رنگ های متالیک در چند سال اخیر در بسیاری از دکورها و تزئینات عروسی وارد شده و طراحان در بسیاری از جزئیات مانند گل ها، کارت های دعوت عروسی و موارد دیگر رنگ های متالیک را وارد طراحی کرده اند. ترکیب رنگ های متالیک مانند طلایی، نقره ای و مسی یکی از زیباترین ترندهای کارت دعوت عروسی در سال 2019 است. در این کارت دعوت زیبا که در شکل نشان داده شده است ترکیب رنگ های رزگلد، قهوه ای مایل به زرد و قرمز به کار برده شده و طراحی زیبا و مدرنی را به وجود آورده است.

کارت دعوت عروسی

طرح حلقه گل یا تاج گل

در سال 2019 استفاده از حلقه یا تاج گل محدود به استفاده روی میز یا روی درها نمی شود و حلقه ها و تاج های گل با گل های متنوع و زیبا در رنگ های مختلف زینت بخش کارت های دعوت عروسی می شود. کارت دعوتی که در عکس نشان داده شده است یک فریم با گل ها و برگ های سبز، صورتی و خاکستری دارد که متن کارت دعوت درون این کادر قرار گرفته است. این کادر بسته به سلیقه عروس و داماد می تواند به اشکال مربع، دایره، براکت و یا هر شکل دیگری باشد.

کارت دعوت عروسی

مونوگرام

مونوگرام ها جزئیات کلاسیک عروسی هستند که می توانند به روش های مختلف ایجاد شوند. شما می توانید از ابتدای نام خانوادگی خود و همسرتان برای مونوگرام استفاده کنید. سپس فونت استایل آن – بولد یا شکسته- با یا بدون آیکون، تصویر و رنگ آن را انتخاب کنید.

برای استفاده از یک طرح سنتی که با ترندهای کارت دعوت عروسی در سال 2019 هماهنگی داشته باشد از استایلی که در تصویر نشان داده شده است الهام بگیرید. در این کارت تاریخ عروسی در مونوگرام چاپ شده است. نام عروس و داماد به رنگ طلایی در وسط کارت دعوت درج شده و حاشیه کارت را گل های برجسته زینت داده است.

کارت دعوت عروسی

آبرنگ

کارت دعوت عروسی آبرنگ می تواند شامل یک نقاشی از تالار پذیرایی عروسی یا تم عروسی یا تصویری از عروس و داماد باشد. در کارت دعوتی که در تصویر می بینید حاشیه کارت دارای نقاشی آبرنگ است که مقصد ماه عسل عروس و داماد را نشان می دهد.

کارت دعوت عروسی

سبز یا الهام گرفته شده از طبیعت

برای طراحی کارت های دعوت عروسی الهام گرفته شده از طبیعت به چیزی بیش از طرح گل بیندیشید. برگ ها و عناصر سبز می توانند به همان اندازه گل ها جذاب و خیره کننده باشند. شما می توانید از طیف وسیعی از برگ ها استفاده کنید. از برگ های نازک و باریک گرفته تا برگ های پهن و بزرگ همگی می توانند جزء انتخاب های شما باشند. کارت دعوتی که در این شکل می بینید دارای حاشیه ای با طرح برگ های سبز نخل است.

کارت دعوت عروسی

استفاده از پوشش نامه

پوشش نامه (envelope liner) یک تکه کاغذ تزئینی است که در قسمت تاخوردگی پاکت کارت دعوت قرار گرفته و وقتی مهمانان پاکت نامه را باز می کنند، اولین چیزی که در داخل آن می بینند، این پوشش است که کامل کننده کارت دعوت شما است. یکی از ترندهای محبوب کارت دعوت عروسی در سال 2019 استفاده از پوشش نامه در داخل پاکت است. در کارت دعوتی که در شکل ملاحظه می کنید از یک پوشش گل دار رمانتیک با شکوه استفاده شده است.

کارت دعوت عروسی

مونوگرام با حلقه یا تاج گل

ترکیب مونوگرام و طراحی با استایل تاج یا حلقه گل منجر به مونوگرامی شده است که تمام یا قسمتی از آن حلقه یا تاج گل است. در کارت دعوتی که در عکس ملاحظه می کنید از تاج گل نیمه با رنگ طلایی استفاده شده است.

کارت دعوت عروسی

ساحلی/ باغی

اگر استایل شما عروسی در کنار دریا یا در یک باغ است، به مهمانان خود این امکان را بدهید که با باز کردن پاکت کارت دعوت عروسی لذت یک تنفس گرم و تابستانی در یک باغ زیبا یا در کنار ساحل دریا را حس کنند. این نوع کارت دعوت ها برای همه نوع عروسی که در فضای باز برگزار می شود از یک عروسی رسمی در یک باغ تالار مجلل تا یک عروسی سبک خودمانی و ساده مناسب است. کارت دعوتی که در شکل می بینید برای یک عروسی ساحلی بسیار مناسب است. رنگ هایی که در آن به کار برده شده رنگ های ساحلی هستند و در قسمت بالای آن از طرح های صدف استفاده شده است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:هرآنچه که می خواهید در مورد انتخاب کارت دعوت عروسی بدانید

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios
متن کارت عروسی دیجیتال
کارت عروسی موزیکال
قیمت کارت عروسی مخملی

آخرین دیدگاه‌ها

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

کاظمی
تالار پذیرایی اوپال

تالار بسیار زیبا و مجلل هست ما مراسم داشتیم همه چیز عالی بود ..ممنون از آقای مهربان عزیز که واقعا خوش برخورد هستند و انرژی خیلی خوبی به زوج های جوان میدن .ممنون از پرسنل خوبتون

داریوش
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

چرا نباشه وقتی کشتی دارند و فروش نفت در اختیار خانواده باشه چرا که نه مردم هم باید صبر تحمل بر مشکلات و تحریم ها داشته باشند