مدل لباس عروس برای افراد چاق

لباس عروس مناسب افراد چاق

انتخاب لباس عروسی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر عروسی با آن روبرو می‌شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر برندهای تولید لباس عروس بر روی مدل‌های لاغر و فیت تمرکز می‌کنند و تنوع کمتری برای خانم‌های سایز بزرگ دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی لباس عروس مناسب افراد چاق بپردازیم پس با ما همراه باشید

اگر شما هم از دسته عروس‌های بزرگ‌اندام و چاق هستید، باید در انتخاب لباس عروس دقت بیشتری کنید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. به طوری که لباس عروسی که انتخاب می‌کنید به‌خوبی روی بدن شما بنشیند و درخشش و زیبایی شما را در شب عروسی نمایان کند.

از این رو، انتخاب لباس عروس برای افرادی که اضافه وزن دارند ممکن است کمی دشوار و چالش‌برانگیز باشد. اما نگران نباشید، در این مقاله به نکات مهمی می‌پردازیم که به شما کمک خواهند کرد تا لحظات خاص و بی‌نظیر عروسی‌تان را با زیباترین لباس تجربه کنید.

آنچه در مقاله لباس عروس افراد چاق می خوانید:

اگر شما نیز از دسته عروس‌های با اندام چاق هستید، قبل از انتخاب لباس مناسب ابتدا باید اندام خود را بررسی کنید و ببینید اضافه وزن شما در کدام قسمت بدن بیشتر نمایان است. برای مثال، همه افراد چاق از نظر استایل شبیه به هم نیستند؛ برخی در قسمت بالاتنه، برخی در قسمت پایین‌تنه و برخی دیگر در ناحیه شکم و پهلو اضافه وزن دارند.

پس از آگاهی از استایل خود، در اینجا بهترین پیشنهادها برای لباس عروس را به شما عروس خانم‌ها ارائه می‌دهیم. اگر سایز بزرگ هستید یا اندامی درشت و اضافه وزن دارید، همچنان می‌توانید در مهم‌ترین شب زندگی خود لباس عروسی مناسب انتخاب کنید.

اگر اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اید و یا سردرگم هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما در تالارکده باشید تا با آشنایی با نکات مهم برای انتخاب لباس عروس مناسب افراد چاق، بهترین لباس عروس را برای خود پیدا کنید و در شب عروسی خود به اوج جذابیت برسید.

لباس عروس مناسب برای افرادی که اضافه وزن دارند باید راحتی را فراهم کرده و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

بیشتر بخوانید: مدل لباس عروس ای لاین

لباس عروس برای افراد بزرگ سایز و تپل

مدل های جذاب و جدید لباس عروس برای افراد چاق

بهترین مدل لباس عروس برای افرادی که در قسمت سینه و بازوها اضافه وزن دارند، استفاده از شنل کار شده است که این نواحی را پوشش می‌دهد.

یک مدل دیگر که پیشنهاد می‌شود، لباس عروس‌های آف شولدرز با آستین‌های بلند است که ظاهری زیبا ایجاد می‌کند. ترکیب این مدل لباس با شینیون باز برای موها، ظاهری جذاب و بی‌نظیر به عروس خانم می‌بخشد.

برای افرادی که بالاتنه بزرگ‌تری نسبت به پایین‌تنه دارند، لباس عروس یقه خشتی پیشنهاد می‌شود. در این مدل، یقه‌ها به صورت زاویه‌دار روی ترقوه و گردن قرار می‌گیرند. استفاده از این مدل برای خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ‌تری دارند، باعث می‌شود لباس عروس به زیبایی هرچه تمام‌تر جلوه کند.

این مدل، که یکی از محبوب‌ترین مدل لباس عروس مخصوص افراد چاق است، گردن عروس را کشیده‌تر نشان می‌دهد و جذابیت لباس عروس را افزایش می‌دهد.

لباس عروس برای افراد بالا تنه تپل

مدل لباس عروس خانم های چاق

بهترین لباس عروس برای افرادی که چاقی پایین تنه دارند کدامند؟

بهترین لباس عروس برای افرادی که در ناحیه ران و باسن چاق هستند، مدل‌هایی هستند که از زیر سینه شروع به آزاد شدن می‌کنند و این قسمت‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای این افراد، لباس عروس‌های A شکل است که با دامن‌های پفی، اندام را متناسب‌تر نشان می‌دهند.

این نوع لباس به خوبی اضافه وزن در قسمت ران و باسن را پوشش می‌دهد و کل بدن را متعادل‌تر نشان می‌دهد.

لباس عروس های A شکل برای عروس های چاق

مدل های جذاب لباس عروس برای خانم های تپل

اگر فرم اندام عروس به صورت سیبی شکل باشد و قسمت‌های شکم و پهلو از پاها پهن‌تر باشد، مدل‌های مناسب‌ترین لباس عروس برای این افراد به ترتیب، لباس‌های راسته، اسکارلت، پرنسسی و ماهی هستند.

لباس عروس برای چاقی شکم و پهلو ها

انتخاب لباس عروس بر اساس فرم بدن

مدل لباس عقد برای افراد چاق

مدل لباس عقد برای افراد چاق

مدل لباس عقد برای افراد چاق

نکات مهم در انتخاب لباس عروس افراد چاق

  1. انتخاب لباس‌هایی با پارچه‌های سبک و راحت، که به طور طبیعی روی بدن افتاده و سنگینی اضافی نداشته باشند، بسیار حیاتی است. باید پارچه‌هایی را انتخاب کرد که اگر به صورت بلند و حتی چند لایه دوخته شوند، وزن زیادی را به عروس نسبت ندهند، نظیر شنل، جورجت یا ژپون.
  2. پیشنهاد می‌شود از رنگ سفید یخچالی خودداری کنید و به جای آن از رنگ‌های کرم، صدفی و طلایی استفاده کنید.
  3. از انتخاب لباس‌های دنباله‌دار هم پرهیز کنید، زیرا این نوع لباس‌ها اندام را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.
  4. بهتر است تزئینات لباس عروس را به حداقل ممکن برسانید، زیرا این مدل لباس‌ها اندام را جمع و جور‌تر نشان می‌دهند.
  5. لباس عروس مدل راسته مناسب برای تمام افراد چاق است و می‌توانید از آن استفاده کنید.
  6. اگر بازوهای پهن و درشت دارید، بهترین گزینه برای شما لباس‌هایی هستند که دارای آستین سه‌ربع یا شنل دار باشند.
  7. در انتخاب لباس‌هایی که از سایز شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هستند، حتما پرهیز کنید.
  8. یقه دلبری هم گزینه مناسبی برای اندام‌های تپل می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله، مدل‌های پرطرفدار لباس‌های عروس برای افراد چاق و سایز بزرگ را معرفی کردیم و مهم‌ترین نکات انتخاب لباس عروس برای افراد چاق را بیان نمودیم.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.