انتخاب رنگ کوسن مناسب چه تأثیری بر دکوراسیون منزل دارد؟

مبل کلاسیک

اگر قرار است با کمترین هزینه تأثیر گذار ترین دکوراسیون را شاهد باشید. با ما همراه شوید چون قرار است چند نکته طلایی را با شما در میان بگذاریم. همه شما به خوبی می دانید که ارزان قیمت ترین آیتمی که با استفاده از آن می توانیم دست به تغییر دکوراسیون بزنیم کوسن ها هستند. طیف های رنگی گسترده و سبک های طراحی بسیار متنوع این امر را برای شما فراهم می سازد. تا در کنار سایر اکسسوری های مشابه از قبیل رو میزی، اکسسوری های دکوری و گلدان های زینتی در کنار مبل راحتی خود به یک دکوراسیون بی نقص دست پیدا کنیم. قرار است با شما از تأثیر رنگ کوسن بر روی دکوراسیون داخلی و نحوه به کار گیری آن برای هر سبک بگویم پس با ما همراه باشید.

نکاتی طلایی در مورد رنگ کوسن و تأثیر آن در دکوراسیون منزل

جزئی ترین وسایل به شکل بسیار مهمی بر روی چیدمان داخلی منزل ما اثر گذار هستند. پس با خرید کوسن های شیک برای مبل ال یا راحتی با کلاسیک خود صاحب سبک باشید و دست به ایده پردازی های جدید بزنید. هر آن چیزی که سبب یک انتخاب ایده ال برای شما می شود در ادامه در پیش روی شما است.

کوسن طرح دار چوبکده

به جنس کوسن خود توجه کنید

در کنار رنگ استفاده شده به یاد داشته باشید که جنس کوسن ها نیز بسیار اثر گذار هستند. بر فرض برای مبلمان کلاسیک که بسیار ظریف هستند و شما می توانید نمونه های متنوع آن را در وب سایت چوبکده ایرانیان مشاهده کنید. بهتر است از کوسنی استفاده شود که پارچه آن سیلک، ساتن و یا ابریشم باشد تا ظرافت کار را به تصویر بکشد. مد نظر قرار دادن پارچه های کتانی، کنفی، پلی استر یا حتی چرم برای دکوراسیون های راحتی کاربرد بیشتری دارد. نه تنها طول عمر بیشتری را به دلیل استفاده مداوم برایتان فراهم می سازد که شستشوی راحت تری را این قبیل پارچه ها فراهم می سازند.

مبل راحتی چوبکده ایرانیان

رنگ کوسن و انعکاس بهتر نور

همان طور که می دانید رنگ امضای نهایی شما است که بر روی دکوراسیون داخلی منزل شما زده می شود؛ یعنی پیش از اینکه بیننده به این موضوع پی ببرد که سبک طراحی منزل شما چیست رنگ وسایل نظر او را جلب خود می کند. بهتر است رنگ کوسن ها بر اساس تم رنگی دیوار پوش، کف پوش، پرده و فرش یا کاملاً متضاد با آن دنبال شود.

  • استفاده از کوسن های رنگی برای دکوراسیون های مدرن رنگین کمانی بدون هیچ محدودیتی
  • در نظر گرفتن یک آیتم رنگی برای چیدمان های لوکس بر فرض رنگ طلایی برای دکوراسیون کلاسیک و ست کردن رنگ پایه مبلمان و میز جلو مبلی و عسلی با رنگ کوسن ها
  • مد نظر قرار دادن دو تم رنگی سفید و مشکی برای دکوراسیون های مدرن
  • انتخاب تم های رنگی شاد برای تغییر دکوراسیون با شروع فصل بهار
  • مد نظر قرار دادن کوسن با تم رنگی کرم قهوه ای برای دکوراسیونی با تم رنگی روشن
  • چشم گیر تر شدن سبک طراحی با رنگ های جیغ مثل رنگ زرد
  • خرید کوسن طرح دار و ساده بر اساس هارمونی رنگ مبل راحتی یا کلاسیک
  • از بین بردن رنگ سرد مبلمان با کوسن های رنگ گرم
  • در نظر گرفتن طیف رنگی قهوه ای برای دکوراسیون با تم رنگی کرمی

همان طور که پی بردید کوسن ها دنیای بسیار گسترده ای دارند. پس نیاز است در زمان خرید مبل راحتی، سلطنتی و یا کلاسیک خود این مهم را با متخصصین بخش تولیدی چوبکده ایرانیان در میان بگذارید تا هم راستا با سبک طراحی و هارمونی رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید تم رنگی کوسن شما نیز در نظر گرفته شود.

آیتم های پیشنهادی مشاورین بخش تولید

  • شما می توانید از تولید کننده بخواهید پارچه بیشتری از مبل شما تهیه کند و هم راستا با آن تم رنگی کوسن نیز طراحی شود.
  • در زمان تولید مبل های کلاسیک و شیک می توانید از ریشه های مرواریدی و ابریشمی برای اضافه کردن به کوسن های خود بهره بگیرید تا کار جلوه بهتری را به خود بگیرد.
  • مد نظر قرار دادن آیتم های رنگی مخالف با استر رویه مبل سبب تأثیر گذاری بیشتر آن می شود. برفرض اگر مبل راحتی شما با رنگ قرمز ساخته شده است بهتر است کوسن های شما زرد یا سفید باشد یا حتی آیتم رنگی مشکی را می توانید در نظر داشته باشید.
  • خرید کوسن همراه با رو میزی ست هم حتی با استر رویه مبل شما قابلیت ست شدن را دارد و این امر را در حین تولید می توانید از متخصصین کارگاهی چوبکده ایرانیان بخواهید.
  • در نظر داشته باشید که رنگ طوسی رنگی خنثی است پس هر آیتم رنگی با آن سازگاری لازم را پیدا می کند و به راحتی می توانید با این رنگ طیف های گسترده رنگی را به خانه دعوت کنید.
  • طیف های رنگی مکمل را بهتر است در کنار هم قرار دهید. برفرض هر آیتمی که با رنگ قهوه ای دیزاین شده است یا رگه های از رنگ قهوه ای و کرم را دارد در کنار یک دیگر قرار دهید. این کار مبل شما را شیک تر نشان می دهد.

چوبکده ایرانیان این موضوع را برایتان در نظر گرفته است تا با مشاهده پروسه تولید مبل خود در راستای رسیدن به یک ایده پردازی بهتر نظرتان را با مشاورین بخش تولید در میان بگذارید. تا به یک ایده پردازی متمایز تر دست پیدا کنید. حتی اگر شرایط حضور در تولیدی برایتان مهیا نیست می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده در وب سایت نظر خود را با مشاورین بخش تولید به اشتراک بگذارید و خود روی طراحی و تم رنگی کوسن مبل سفارشی تان نظر دهید.

کلام آخر پیرامون ترکیب رنگ ها و دکوراسیون خاص

همان طور که در طی مطالب پیش رو مطالعه کردید برای خرید کوسن های جدید باید سبک و تم های رنگی را بشناسیم. در این راستا می توانید از مشاورین بخش دکوراسیون داخلی نظر بخواهید. ارائه مشاوره های رایگان این تیم تخصصی قطعا شما را یاری خواهد کرد. شما اگر پیش تر مبل های خود را خریده اید که خیلی ساده می توانید با رنگ های خنثی، متضاد و یا مکمل دست به ایده پردازی بزنید. حال اگر می خواهید علاوه بر مشاهده روند ساخت مبل در پروسه تولید آن نیز حضور داشته باشید به یاد بسپارید.

  • سایزهای متفاوت کوسن ها سبب زیبا تر شدن دکوراسیون شما می شود. بر فرض از ترکیب کوسن گرد، مربعی و مستطیل باریک در کنار هم استفاده کنید. این امر به لطف بخش خیاطی کوسن ها در تولیدی چوبکده برایتان به تصویر کشیده می شود.
  • ترکیب پارچه های ساده و طرح دار شکل زیبا تری را برای مبل شما فراهم می سازد. حتی می توانید از نوار در پروسه دوخت کوسن خود یاری بگیرید.
  • سبک طراحی مبل شما در تعین پارچه کوسن مبل نیز اثر گذار است. سبک کلاسیک، مدرن و سلطنتی را پیش از خرید مطالعه کنید.

وب سایت چوبکده ایرانیان این امر برایتان مهیا ساخته است تا در پروسه ایده پردازی روند ساخت مبل خود از صفر تا صد در کنار تولید کنندگان باشید و محصول خود را باب میل دلتان سفارشی سازی کنید. این روند حتی برای جزئی ترین پارامتر ها یعنی کوسن های مبل شما نیز مهیا است. امید است مطالب ارائه شده در راستای انتخاب یک کوسن متناسب با مبل شما موردتوجه قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها در پیش رویتان قرار بگیرد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️