رسمی/ 21 مرداد 99 بازگشایی تالارها و باغ تالارها

زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی

سرانجام بعد از مدت حدود 3 ماه تعطیلی کامل تالارهای سرانجام زمان باز شدن تالارهای عروسی و باغ تالارها بعد از عید سعید فطر نگرانی بسیاری از عروس دامادها و تالارداران را برطرف نمود.

تاریخ و زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی

خبر رسمی : تالارهای پذیرایی بعد از عید سعید فطر می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند. به همین منظور می بایست در سایت وزارت بهداشت ثبت نام به عمل آورده و کد مروبطه را دریافت نمایند .

این خبر توسط ریاست محترم اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس آقای دکتر خسرو ابراهیمیدرگفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام شد . طی دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تالارهای پذیرایی بعد از عید فطر می توانند میزبان کلیه مراسمات و جشن های عروسی باشند.

خسرو ابراهیمی در ادامه افزود : تالارهای پذیرایی می بایست در کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت را عمل نمایند و در سامانه ای که بدین منظور تعیین شده ثبت نام نمایند. کلیه تالارهای پذیرایی جهت شروع فعالیت می بایست در سامانه و سایت وزارت بهداشت ثبت نام کرده و با دریافت کد و رعایت مسائل بهداشتی به فعالیت تالار و مجموعه خود ادامه دهند .

به گفته رییس اتحادیه کلیه پرسنل و خدمه تالارهای پذیرایی و باغ تالارها می بایست از ماسک و دستکش استفاده نموده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت نمایند.

ابراهیمی نیا در خصوص چگونی فاصله گذاری اجتماعی در تالارها افزود : فعالیت کلیه تالارها به نحوی باید باشد که با توجه به ظرفیت هر تالار حداقل 30% ظرفیت مجموعه باید خالی بماند و فاصله اجتماعی رعایت شود. به عنوان مثال اگر تالاری 200 نفر ظرفیت دارد می بایست 130 نفر پذیرش داشته باشد تا طبق دستورالعملهای وزارت بهداشت فاصله گذاری رعایت شود.

پیش از این اعلام شده بود وامی از سوی دولت جهت صنوف آسیب دیده در ایام کرونا به تالارهای پذیرایی اختصاص داده می شود که ایشان در این خصوص گفت : اگر این وام هر چه سریعتر تعلق گیرد تا گره از کار این صنف باز شود و در صورتی که این وام ها هرچه سریعتر ارائه نشود بسیاری از تالارداران با مشکلات جدید مواجه خواهند شد و ابراز امیدواری کرد که این وام هر چه سریعتر از بانک مرکزی ارائه شود.

وی در خصوص زمان ارائه این وام افزود : امیدواریم هرچه زودتر این وام توسط بانک مرکزی و نهادهای مربوط ارائه شود و در صورت تاخیر بی فایده بوده و ممکن است بسیاری از تالارهای پذیرایی و تالارداران به سمت تعطیلی روند.

خسرو ابراهیمی نیا در خصوص افزایش قیمت تالارهای پذیرایی عنوان کرد : به دلیل رکود شدید در صنف تالارهای پذیرایی فعلا افزایش قیمت نخواهیم داشت تا از این شرایط رکود خارج شویم.

بروز رسانی : مدتی بعد از درج این خبر در رسانه ها ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت اظهار کرد : تالارهای پذیرایی فعلا امکان فعالیت ندارند.

*** بروز رسانی 21 دی 1399 : فعالیت تالارهای پذیرایی در مناطق زرد و سفید بلامانع است. اطلاعات بیشتر : رسمی/ بازگشایی تالارهای پذیرایی

تالارکده/ مرجع تالارهای پذیرایی و باغ تالار در تهران

با تالارکده جستجو کنید، رزرو کنید و تخفیف بگیرید :

لیست تالارهای تهران | لیست باغ تالارهای تهران

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

هتل اسپیناس میزبان مراسم عروسی دختر شمخانی
صفر تا صد ماجرای ازدواج گوگوش با پسری ۳۰ ساله
طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

نظرات کاربران

  • بدون نام

    اخبارعلام کرده یااین هم بازی جدیده که مردم مسخره کنن امیدوارم !

    پاسخ
    • تالارکده

      لینک خبر که ابلاغیه رسمی داخلش هست رو اضافه کردم. اخبار هم اعلام میکنه.

      پاسخ
  • یوسفی

    این چه مسخره بازیه یه بار میگن تالار بازه بعد سربع تو تلوزیون اعلام میکنه بستست ، چرا تکلیف مردم و روشن نمیکنن ، کلی زندگی داره سر همبن قضیه به مشکل بر میخوره ، یه ذره به فکر مردم نیستن

    پاسخ
  • هانیه

    توروخدا تالارارو باز کنید مراسمارو بگیریم ۴سال نامزدم‌زندگیم‌داره خراب میشه توروخدا

    پاسخ
  • هانیه

    توروخدا باز کنید زندگیامون داره داغون میشه بفهمید درک‌کنید توروخدا

    پاسخ
  • Zahra

    سلام اقا بالاخره تکلیف چیه شما میگید بازه اخبار میگه باز نیس توروخدا تکلیف مارو روشن کنید

    پاسخ
  • محمدرضا توکل

    سلام امروز شبکه 6 گفت کماکان تالار ها بسته هستند تاریخ اخبار مورخ 1399.03.06 ساعت 13

    پاسخ