10 سوال مهم که باید قبل از بستن قرارداد از تشریفات عروسی خود بپرسید

10 سوال مهم از تشریفات عروسی

در این موضوع که برنامه ریزی عروسی کار مشکل و دقیقی است و احتیاج به صرف زمان زیادی دارد هیچ شک و شبهه ای نیست. خوشبختانه امروزه شرکت های تشریفات عروسی بخش بزرگی از برنامه ریزی عروسی را بر عهده گرفته و بار زیادی را از دوش زوج های جوان و خانواده هایشان برداشته اند. استفاده از تشریفات عروسی نه تنها باعث آرامش خیال شما می شود بلکه یک روز عروسی خاص و خلاقانه را با کمترین هزینه ممکن برای شما به ارمغان می آورد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین تشریفات عروسی و خدمات دهندگان مجالس در تهران را بشناسید

اما برای اینکه بتوانید تشریفات عروسی مناسب خود را پیدا و انتخاب کنید باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. قبل از اینکه برای اولین بار با یک شرکت تشریفات عروسی قرار ملاقات بگذارید، لیستی از سوالاتی که موجب نگرانی شما و نامزدتان هست تهیه کنید. رفتن به قرار ملاقات بدون داشتن آمادگی منجر به تلف شدن وقت شما و دریافت نکردن اطلاعات لازم و اساسی برای تصمیم گیری نهایی تان می شود. به عنوان مثال حتماً باید بدانید که تشریفات عروسی مدنظر شما تجربه برپایی عروسی در تالار پذیرایی موردنظر شما را دارد یا خیر؟ نحوه مشارکت در کارها و برقراری ارتباط با آنها در جین برنامه ریزی عروسی چگونه است؟ تعداد کسانی که در برنامه ریزی عروسی مشارکت دارند چند نفر است و بسیاری سوالات دیگر.

در رابطه با این موضوع بخوانید:انتخاب تالار پذیرایی مهم ترین تصمیم زوج های جوان

در این مقاله 10 سوال مهم که باید از تشریفات عروسی موردنظر خود قبل از بستن قرارداد با آنها بپرسید آورده شده است.

10 سوال مهم از تشریفات عروسی

نحوه برنامه ریزی شما و تجربه کلی کار با شما چگونه است؟

برنامه ریزی هایی که شرکت های تشریفات عروسی ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت است. بنابراین بسیار مهم است که برنامه ریزی را پیدا کنید که خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهد. گاهی اوقات زوج ها دقیقاً نمی دانند که چه می خواهند اما گفتگو در مورد نحوه برنامه ریزی و زمان بندی تشریفات عروسی به شما کمک می کند تا بدانید چه می خواهید و آن را انجام دهید.

همه روش هایی که شرکت های تشریفات عروسی برای برنامه ریزی عروسی به کار می گیرند درست است. مهم این است که شما چه می خواهید و کدام یک از آنها می توانند نیازهای شما را به بهترین نحو پاسخگو باشند. اگر مورد خاصی را مدنظر دارید حتماً با آنها در میان بگذارید. اما هرگز به یک راه فکر نکنید و اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که چگونه کار می کنند.

چگونه می توانم در روند برنامه ریزی عروسی حضور داشته باشم؟

با پرسیدن این سوال می توانید اطلاعات زیادی در مورد سبک برنامه ریزی تشریفات عروسی موردنظر خود به دست آورید. بهتر است تشریفات عروسی را انتخاب کنید که به شما اجازه دخالت در فرآیند برنامه ریزی عروسی و گرفتن تصمیم نهایی را می دهد. چه این برنامه ریزی برای بخش کوچکی از جشن باشد یا کل برنامه ریزی جشن عروسی را در بر بگیرد.

در پکیج های شما چه خدماتی ارائه نمی شود؟

بهتر است از آنها بپرسید که چه خدماتی را ارائه نمی دهند. معمولاً شرکت های تشریفات عروسی لیست بزرگی از خدمات خود را در اختیار شما قرار می دهند و در مورد خدماتی که ارائه نمی دهند صحبتی به میان نمی آورند. به جای اینکه تک تک موارد لیست را بررسی کنید از آنها بپرسید که چه خدماتی را ارائه نمی دهند. در این صورت شما می توانید بسیار بهتر و راحت تر تصمیم گیری کنید.

10 سوال مهم از تشریفات عروسی

آیا در برنامه ریزی شما تفریح و سرگرمی وجود دارد؟

شرکت هایی که تفریح و سرگرمی را در کار خود قرار می دهند با شور و عشق بیشتری کار می کنند و همچنین از کار کردن با شما استقبال بهتری به عمل می آورند. کار کردن با چنین تشریفات عروسی بسیار دلپذیر و خاطره انگیز است.

چند عروسی را در عرض یک سال برنامه ریزی می کنید؟

اطمینان حاصل کنید که شرکت تشریفات عروسی موردنظر شما زمان کافی برای برنامه ریزی جشن عروسی شما را دارد و تمام جزئیات را بررسی خواهد کرد. شرکت هایی که بسیار شلوغ هستند و چندین عروسی را همزمان برنامه ریزی می کنند ممکن است زمان کافی برای اختصاص دادن به تمام جزئیات عروسی شما را در اختیار نداشته باشند. به دنبال کیفیت باشید نه کمیت.

چقدر مطمئن هستید که مشتری از کار شما راضی است؟

با پرسیدن این سوال به برنامه ریز عروسی خود این امکان را می دهید که به شما بگوید چقدر مطمئن است که شما در پایان روز عروسی خود از کار او  راضی هستید و تجربه خوبی خواهید داشت. همچنین می توانید بفهمید که او چقدر به خودش مطمئن بوده و چقدر تجربه کاری دارد. مخصوصاً اگر عروسی شما قسمت های مختلفی دارد و تعداد مهمانان شما زیاد است حتماً از تجربه و تبحر تشریفات عروسی مدنظر خود مطمئن شوید و کار را به شرکت های کم تجربه نسپارید.

10 سوال مهم از تشریفات عروسی

ما می خواهیم کارهای الف، ب، پ را انجام دهیم. شما چه فکری می کنید؟

با پرسیدن این سوال از تشریفات عروسی موردنظر خود این شانس را به خودتان می دهید که نظرات برنامه ریزان عروسی خود را دانسته و ببینید که آیا نظرات آنها همسو با نظرات و سلیقه های شما هست یا خیر.

بهترین عروسی که در یک سال اخیر برنامه ریزی کرده اید کدام بوده است؟

این سوال شانس دیگری به شما می دهد که پتانسیل های کاری تشریفات عروسی مورد نظر خود را سنجیده و در مورد جزئیات و ایده هایی که آنها را خوشحال و هیجان زده کرده است، اطلاعات کسب کنید. شما با طرح این پرسش می توانید در مورد دیدگاههای برنامه ریز جشن عروسی خود و اینکه چه چیزی در نظر آنها جالب است و چه کارهای خلاقانه ای می توانند برای عروسی شما انجام دهند، ایده های بیشتری دریافت کنید.

بودجه عروسی ما با کدامیک از خدمات ارائه شده توسط شما هماهنگ است؟

در برنامه ریزی عروسی بودجه اختصاص داده شده بسیار مهم است و اینکه بودجه شما کفاف چه خرج هایی را می دهد بخش مهمی از برنامه ریزی عروسی را شامل می شود. از آنجا که اکثر شرکت های تشریفات عروسی قادر هستند برای انواع بودجه ها برنامه ریزی کنند، صحبت کردن در مورد میزان بودجه ای که می توانید برای عروسی خود در نظر بگیرید باعث می شود که تشریفات عروسی شما بتواند با توجه به بودجه شما بهترین برنامه ریزی را برای شما انجام دهد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:6 گام برای برنامه ریزی درست بودجه عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

رویا احمدی
باغ تالار تشریفات ساشا

دیزان عالی همه چی همونی بود که گفتن و خوشبختانه عروسی دختر عموم هم همین تیم گرفتن عالی بود 😍😍

سمیرا اسماعیلی
باغ تالار تشریفات ساشا

چقد مجموعه عالی داشتید و حرفه ای من به عنوان عروس واقعا هیچ استرسی نداشتم و همه چی برنامه ریزی شده بود و شام حتی اضافه اومده بود و محبت کردن پک کردن ما بردیم دیزاین عالی و شمع آرایی گل آرایی هم عالی