جشنواره رمضان

قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

قیمت تالار عروسی برای زوج هایی که قصد برگزاری مراسم دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که انتخاب تالار پذیرایی معمولا با توجه به بودجه عروس و داماد انجام می شود. برای مشاهده لیست قیمت تالار های پذیرایی تهران شما می‌توانید از طریق گزینه دریافت قیمت منو در صفحه هر مجموعه از جزئیات آن مطلع شوید.

خانی آباد نو، میعاد شم...
اقتصادی $$$$ 50 - 1200 مهمان
۲۰ درصد تخفیف ویژه برای شما همراهان عزیز تالارکده
میدان هروی - خیابان اس...
خیلی بالا $$$$ 50 - 500 مهمان
تهران، انتهای اتوبان ب...
خیلی بالا $$$$ 25 - 1100 مهمان
40% تخفیف ویژه سوپرایز زمستانه برای شما همراهان عزیز تالارکده
تهران، خیابان شریعتی ،...
خیلی بالا $$$$ 100 - 700 مهمان
پاسداران - میدان هروی ...
متوسط $$$$ 100 - 350 مهمان
پکیج طلایی ویژه مدیریت برای شما همراهان عزیز تالارکده
خیابان سهروردی خیابان ...
بالا $$$$ 25 - 500 مهمان
25% تخفیف ویژه برای شما کاربران دوست داشتنی تالارکده
بزرگراه بسیج جنوب - بع...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 400 مهمان
15% تخفیفات و هدایای ویژه مدیریت برای شما همراهان تالارکده
تهرانپارس، بلوار شاهد ...
اقتصادی $$$$ 50 - 500 مهمان
تا 20% تخفیف بر روی خدمات برای شما همراهان تالارکده
تهران،خیابان کریم خان،...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 400 مهمان
حق سرویس و مالیات رایگان و تخفیف در منو!
جلال آل احمد، بین پل آ...
متوسط $$$$ 25 - 300 مهمان
تخفیف ویژه مدیریت برای شما همراهان عزیز تالارکده
تهران، نارمک، میدان شق...
تخفیف لحظه آخری
متوسط $$$$ 50 - 600 مهمان
تخفیف ویژه + سوپرایز ویژه مدیریت برای شما همراهان تالارکده
تهران، خیابان زعفرانیه...
بالا $$$$ 25 - 100 مهمان
15% تخفیف ویژه مدیریت ویژه شما همراهان تالارکده
1 2 3 26

ٖیکی از موارد حائز اهمیت در برنامه‌ریزی مراسم عروسی، تعیین قیمت تالار عروسی است. عوامل زیادی در هزینه و قیمت تمام شده منو و تشریفات تالار می تواند دخیل باشند.

لیست قیمت منو تالار عروسی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به طور کلی، هزینه‌های تالار برای برگزاری مراسم عروسی براساس تعداد نفرات مهمان و سرویس‌های ارائه شده محاسبه می‌شود. این هزینه‌ها معمولاً از حداقل ۲۵۰ هزار تومان شروع و تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا بیشتر ممکن است باشد. باید توجه داشت که این مبلغ شامل هزینه‌های تالار بوده و هزینه‌های دیگری مانند تشریفات، مالیات و حق سرویس نیز باید جداگانه محاسبه شود.

قیمت‌های فوق برای مراسم عروسی در سال ۱۴۰۳ بوده و ممکن است در زمان برگزاری مراسم تغییر کند، این امر به دلایل مختلفی از جمله تورم، تغییرات در بازار و افزایش هزینه‌های مربوط به خدمات مراسم می‌باشد. بنابراین، قراردادهای بسته شده ممکن است شامل تبدیل قیمت با توجه به شرایط جدید شود و تمامی موارد مالی موردنظر را پوشش دهند.

قیمت های بالا و هزینه های خرج و مخارج عروسی بخصوص تالار عروسی و باغ تالار یکی از مهمترین مشکلات برسر ازدواج آنهاست.

این موضوع بخصوص در مورد قیمت منو های تالارهای عروسی تهران اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا آپارتمان نشینی در شهر تهران باعث شده است که دیگر خانواده ها نتوانند محلی هر چند کوچک برای برگزاری یک جشن ساده فراهم کنند و ناچار به استفاده از خدمات تالارهای پذیرایی و باغ تالار ها هستند.

قیمت تالارهای عروسی در سال ۱۴۰۳ و همچنین باغ تالارها متناسب با گران شدن مواد اولیه بالا رفته و این روند گران شدن هزینه ها و قیمت ها در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد یافت. بدون شک قیمت تالارهای عروسی تهران هرساله تحت تاثیر تورم بالاتر رفته و باز هم شاهد کاهش ازدواج و عروسی خواهیم بود که این روند به صلاح شرایط کشور نیست.

البته بیشتر تالارهای تهران قیمت منوهای خود را متناسب با تورم افزایش نداده‌اند و می توان گفت با حاشیه سود حداقلی فعالیت می کنند، شما می‌تواند با مراجعه به این مجموعه‌ها اقدام به رزرو تالار عروسی قیمت مناسب کنید.

اگر میخواهید از مراسم عروسی خود را در باغ تالار برگزار کنید صفحه قیمت باغ تالار تهران را مشاهده نمایید.

قیمت تالارهای پذیرایی تهران

عوامل مؤثر در کاهش قیمت تالارهای عروسی تهران

قیمت تالار در تهران در سال ۱۴۰۳ و سال ۱۴۰۳ یا باغ عروسی به دلیل تورم بالا و گرانی های مواد اولیه گوشت و مرغ بسیار بالا رفته است. قیمت ها و هزینه ها مانند هر جای دیگری در تمامی مواقع سال یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه عواملی که موجب کاهش قیمت تالار شده و در نظر گرفتن آنها می تواند از مخارج عروسی بکاهد را معرفی می نماییم.

یکی از مدیران باغ تالارهای تهران در خصوص هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی در گفتگو با تالارکده عنوان کرد :

با توجه به افزایش نرخ تورم و کاهش سطح توان پرداختی مردم تعداد عروسی ها بسیار کاهش یافته و در نتیجه ما نتوانستیم متناسب با این افزایش هزینه ها قیمت منوهای تالار عروسی و خدماتمان را بالا ببریم چرا که این موضوع باعث می شد تا نتوانیم در میدان رقابت باقی بمانیم .

اکنون میزان افزایش قیمتی که برای منوهای باغ عروسی در نظر گرفتیم بسیار کم است و حاشیه سود ما بسیار کاهش یافته است. حتی قیمت ورودی باغ تالار هم همان مبلغی است که دو سال قبل از مشریان میگرفتیم و نتوانستیم آن را هم افزایش دهیم.

برگزاری عروسی در فصول سرد هزینه تالار عروسی را کاهش می دهد!

یکی از مهمترین عواملی که باعث کاهش قیمت تالار و بخصوص باغ تالار می شود، برگزاری عروسی در فصل های پاییز و زمستان است. در این فصل ها به دلیل برودت و سردی هوا تعداد عروسی های کمتری برگزار می شود.

قیمت تالار عروسی

بسیاری از باغ تالارها به دلیل استقبال کمتر مشتریان در ایام اواسط هفته و یا زمستان تخفیفات ویژه ای به مشتریان خود می دهند که این خود میتواند باعث کاهش هزینه های تالار عروسی شود .

در فصول سرد سال که استقبال کمتری از باغ تالارها می شود در نتیجه در صورتی که در فصل زمستان مراسم عروسی خود را برگزار کنید می توانید قیمت باغ تالار را با شرایط مطلوب و ایده آل تری رزرو نمایید و تخفیفات قابل توجهی بگیرید که در نتیجه باعث کاهش هزینه های عروسی خواهد شد.

 روش های کاهش هزینه تالار عروسی در تهران

  • حذف مهمانان غیر ضروری
  • دوری کردن از تجملات و چشم و هم چشمی ها
  • استفاده از تالارهایی که شروع قیمتی مناسب تری دارند
  • اجاره لباس عروس به جای خرید آن
  • کم کردن خدمات و تشریفات حاشیه ای در تالار پذیرایی
  • مدیریت و بودجه بندی هزینه های عروسی

کاهش هزینه عروسی با برگزاری عروسی در روزهای وسط هفته و ایام غیرتعطیل

از عوامل مؤثر در کاهش قیمت تالارهای عروسی تهران برگزاری عروسی در ایام وسط هفته و روزهای غیر تعطیل است. در این روزها تقاضا برای برگزاری عروسی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و با یک انتخاب هوشمندانه می توانید از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید. قیمت تالارهای تهران بخصوص در ایام عید و تعطیلات به میزان زیادی افزایش می یابد. با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و تعطیلات سال نو اگر قصد برگزاری عروسی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هزینه اضافی زیادی بابت برگزاری عروسی در ایام عید بپردازید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که برگزاری مراسم عروسی در روزهای غیر تعطیل و ایام وسط هفته باعث می شود با حجم ترافیک کمتری برخورد کرده و کمتر با مشکلات حمل و نقل مواجه شوید. این موضوع باعث رضایت و خشنودی بیشتر شما و مهمانانتان می شود.

لیست قیمت تالار عروسی در تهران

لیست قیمت منو تالار پذیرایی عروسی ۱۴۰۲

معیار دیگری که در قیمت منو تالار عروسی تهران 1402 مؤثر است خدمات و کیفیت ارائه شده توسط تالار پذیرایی است. قیمت تالارهای پذیرایی تهران بسته به منطقه ای که در آن واقع شده است، دیزاین و دکوراسیون تالار، خدماتی که ارائه می دهد، کیفیت خدمات و … متفاوت است. هر چقدر که تالار دیزاین و دکوراسیون بهتری داشته باشد،

در کل قیمت یک تالار عروسی بصورت نفری و بر اساس منوی انتخابی محاسبه می شود و بسته به نوع تالار از نفری ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و تا نفری ۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بصورت معمول متغیر است. بسیاری از تالارها علاوه بر مبلغ ثابت برای هر نفر مبالغ بیشتری در منو دریافت می نمایند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • مبلغ ورودی تالار:

برخی از تالارها مبلغی به عنوان قیمت ورودی تالار عروسی در نظر می‌گیرند که مستقل از تعداد مهمان‌های شما استفاده می‌شود. این مبلغ ثابت است و در روزهای اعیاد و آخر هفته‌ها افزایش می‌یابد، با محدوده‌ی قیمتی متغیر از 2 تا 10 میلیون تومان.

  • مبلغ گل آریایی :

یکی از جذابیت‌های تالار پذیرایی، گل آرایی آن است که به بسته به نوع و حجم گل‌آرایی، قیمت های مختلفی دارد. به عنوان مثال، شما قادرید گل آرایی ورودی تالار، محل عروس و داماد در بخش‌های زنانه و مردانه، و گل‌آرایی میزهای تالار را بسته به انتخاب خود از 3 تا 15 میلیون تومان (حداقل) سفارش دهید، که قیمت‌ها بسته به انتخاب‌های شما متغیر می‌باشد.

  • شمع آرایی:

دکوراسیون با شمع‌های زیبا و متنوع که به زیبایی و گرمایی به محیط عروسی افزوده و اغلب به عنوان جزءی از دکوراسیون میزها و فضای تالار عروسی و باغ تالار استفاده می‌شود.

  • آتش‌بازی:

اجرای شاد و جذابی که در آن از آتش‌های مصنوعی برای ایجاد جلوه‌های ویژه و جشن‌انگیز در زمان مشخصی از مراسم عروسی استفاده می‌شود.

  • مه سرد هنگام رقص تانگو:

یکی دیگر از بخش هایی که در قیمت یک تالار تاثیر گذار است این بخش است. استفاده از افکت‌هایی که مه‌ سرد یا یخ خشک به وجود می‌آورد تا به اجرای رقص‌های خاص مانند تانگو جلوه‌ای دلنشین و رمانتیک ببخشد.

  • نورپردازی:

اجرای یک نورپردازی ویژه جلوه‌های ویژه‌ای را برای فضای تالار و باغ عروسی و مراسم ایجاد می‌کند و به زیبایی و جذابیت محیط کمک می‌کند.

  • دی‌جی (خواننده):

حضور یک دی‌جی حرفه‌ای که از طریق پخش موسیقی و هنر ترکیب کردن قطعات موسیقی مختلف، برای شادی و پرکردن فضای عروسی و گرم شدن فضای مراسم شما موثر است.

لیست قیمت تالار عروسی تهران ۱۴۰۲

اخیراً برخی تالارهای تهران در اقدامی جالب و قابل تقدیر طرحی به نام تالارهای ازدواج آسان در تهران ارائه داده اند که با ارائه پکیج های مناسب و با تخفیف های ویژه سعی در آسان کردن ازدواج برای جوانان داشته اند.

در قسمت جستجوی تالار عروسی و باغ عروسی می توانید با بتوجه به موقعیت تالار پذیرایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. مثلا می توانیت قیمت تالارهای عروسی شرق تهران یا قیمت منوهای تالارهای غرب تهران را با مراجعه به صفحه مربوط به هر یک مشاهده نمایید

قیمت تالار و باغ تالارهای عروسی تهران در سال ۱۴۰۳ :

قیمت تالار و باغ تالار های تهران در سال 1403 یکسان نبود و با توجه به تورم موجود و دیگر مسائل پیش آمده قیمت های تالار ها نیز به طور مداوم در حال تغییر و تحول بود و اکثر تالار ها در حال افزایش قیمت تالار ها بودند به همین دلیل برای قیمت تالار و باغ تالار ها نیز نمی توان یک قیمت جامع و کلی را بیان کرد.

با توجه به تورم موجود و شرایط فعلی نرخ رشد و افزایش قیمت تالار و باغ تالار ها نیز همچنان رو به افزایش بوده و پیش بینی شده تا سال آینده نیز همین روند ادامه دار باشد.

البته ناگفته نماند که تخفیف های هر تالار نیز با یکدیگر متفاوت بوده و این مورد هم باعث شده تا برگزاری  مراسم های عروسی در تهران  با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

سوالات متداول



عوامل تعیین کننده هزینه و قیمت تالار عروسی کدامند ؟



عواملی مانند ” موقعیت مکانی، ظرفیت، خدمات و امکانات تالار، خدمات جانبی و تشریفات قابل ارائه، منو غذایی و… می توانند در قیمت تمام شده تالار عروسی موثر باشند


هرچه خدمات جانبی دریافت شده بیشتر باشد هزینه های پرداختی نیز بیشتر خواهد شد برخی از این خدمات شامل :
تیم میکاپ عروس و داماد
تهیه لباس عروس و داماد
آتلیه اختصاصی
خودروی عروس و دیزاین آن
تمامی خدمات مربوط به اجرایی کردن ایده های مورد نظر عروس و داماد


شما می توانید در سایت تالارکده متناسب با بودجه برنامه ریزی شده اقدام به انتخاب مجموعه های مورد نظر خود کنید. در این سایت متناسب با سلیقه و بودجه های مختلف، تالار های با سطح قیمت ارزان، متوسط و لوکس در نظر گرفته شده است


لینک‌های مفید

نظرات کاربران