1. خانه
  3. تالارهای جنوب تهران
  4. تشریفات عروسی تهران | تشریفات مجالس عروسی
  5. تالار پذیرایی گلاریس

یکی از زیبا ترین تالارها  و نو ساز در محدوده جنوب تهران تالار پذیرایی و تشریفاتی گلاریس می باشد.

تالار پذیرایی گلاریس زیبا در خانی آباد واقع شده است و با دیزاین و طراحی جدید و مدرن, سالن های مجلل و بزرگ و زیبا ,سفره خانه سنتی و پارکینگ اختصاصی و همچنین با پرسنلی با تجربه و کیفیت غذای مناسب و عالی و با حداکثر 1000 نفر ظرفیت میتواند انتخاب فوق العاده ای برای شما جهت برگذاری جشن ها و مهمانی ها و مراسم های عقد و عروسی شما باشد

در همین رابطه می بینید: تالارهای جنوب تهران

گالری عکس های تالار پذیرایی گلاریس

به زودی عکس های بیشتری از این تالار زیبا در سایت قرار میگیرد.

اطلاعات تماس

مدیریت: الفتی ظرفیت: ۸۰۰ نفر
 نشانی: خانی آباد نو، خیابان شهرداری جنوبی
 تلفن:
۴~۵۵۰۲۸۰۰۳
 موبایل:
09120470480
 دریافت قیمت منوها
هنگام مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت " تالار کده " اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.
like-icon

10% تخفیف

تالار پذیرایی بنیامین

تهران-خیابان بهبودی، بالاتر از نیایش، پلاک ۱۴۵
پارکینگ‌اختصاصی-آسانسور-اتاق‌عقدمجزا-سفره‌عقد-استیج‌رقص-روف‌گاردن-عکاسی و فیلم‌برداری-نورپردازی-سیستم‌صوتی-نمایشگرتصویر-آتش‌بازی-گل‌آرایی-شمع‌آرایی-میوه-کیک و شیرینی
3.75

(4)
هتل پرشیا
پکیج ویژه

تالار پذیرایی هتل پرشیا

تهران-خ حافظ،نرسیده به چهارراه کالج،تالار پذیرایی هتل پرشیا
تخفیفات لحظه آخری- پارکینگ‌اختصاصی-آسانسور-اتاق‌عقدمجزا-سفره‌عقد-استیج‌رقص-طرح‌ازدواج‌آسان-سفره‌خانه‌سنتی-کافی‌شاپ-عکاسی و فیلم‌برداری-نورپردازی-سیستم‌صوتی-نمایشگرتصویر-اینترنت‌بی‌سیم-آتش‌بازی-گل‌آرایی-شمع‌آرایی-میوه-کیک و شیرینی

(1)
تالار ایرانیکا, تالار تشریفاتی ایرانیکا رسالت

تالار تشریفاتی ایرانیکا

تهران، شهید همت (زین الدین شرق)، خ هنگام ، بعد از میدان الغدیر، خ فضلعلی، خ غفاری ، تالار ایرانیکا
پارکینگ‌اختصاصی-آسانسور-اتاق‌عقدمجزا-سفره‌عقد-استیج‌رقص-روف‌گاردن-عکاسی و فیلم‌برداری-نورپردازی-سیستم‌صوتی-نمایشگرتصویر-اینترنت‌بی‌سیم-آتش‌بازی-گل‌آرایی-شمع‌آرایی-میوه-کیک و شیرینی
4.00

(3)
تالار پذیرایی سپیده شریعتی

تالار پذیرایی سپیده

تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از پل سیدخندان - نبش خواجه عبدالله انصاری
پارکینگ‌اختصاصی-آسانسور-اتاق‌عقدمجزا-سفره‌عقد-استیج‌رقص-سفره‌خانه‌سنتی-عکاسی و فیلم‌برداری-نورپردازی-سیستم‌صوتی-نمایشگرتصویر-آتش‌بازی-گل‌آرایی-شمع‌آرایی-میوه-کیک و شیرینی

امکانات تالار پذیرایی گلاریس

موبایل(اختیاری) :

۴ دیدگاه

• لیلا:

این تالار به معنای واقعی کلمه افتضاحه . از اتاق عقدش که زیر زمینه و انقدر خفه هست 3 تا پنکه گذاشتن که انقدر صداشون زیاده که عاقد عقد رو میخوند ما صداش رو نمی شینیدیم از اتاق پروش که نگم . جالب بود که اتاق پروش یک دونه چوب لباسی هم نداشت شاید باورش سخت باشه اما واقعا بک چوب لباسی هم نداشت.روز عروسی که رفتیم دیدیم صندلیا رو عوض کردن و یه صندلی های افتضاح گذاشتن . تازه پارکینگ هم گفته بودن داریم و یک میلیون پول پارکینگ از ما گرفتن . یک هفته قبل از عروسی رفتیم دیدیم که پارکینگ رو پلمب کرده بودند و جلوش بلوک گذاشته بودند. بعد که جویا شدیم فهمیدیم اصلا پارکینگ برای شهرداری بوده که اینا اجازه میدادن و یک میلیون می گرفتند. جالب اینجاست که حتی زنگ نزدند خبر بدن ما خودمون اتفاقی رفتیم دیدیم.دقیقا یک شب قبل از عروسی ساعت 3 شب دیجی مون که از تالار گرفته بودیم بهمون پیام داد که تالار من رو کنسل کرده . تازه این مورد هم تالار بهمون خبر نداد خود دیجی خبر داد.ما یک روز قبل از عروسی دنبال دیجی میگشتیم که همه جا پر بودن .از همه بدتر خدماتی هاش که انقدر زبونشون دراز بود به همه بی احترامی میکردند. چه مهمونا و چه صاحب مجلس. خصوصا یه پیرزن لاغزی اونجا بود که مدام میگفت من مسیولم و من ریس خدمات و مدام تو مجلس داد میزد.در نهایت هم زمان شام گفتند به کسایی که تو میزای 8 نفری نیستن غدا نمیدیم . فقط کسی می تونه درک کنه که اینجا رفته باشه . اگر کسی میخواد پول خرج کنه و عروسی بگیره واقعا اینجا نرین که آبروتون میره . می تونم بی اغراق بگم با وجود این همه هزینه ای که کردیم اصلا تجربه خوبی برامون نشد

• فاطمه:

بسیار عالی بود من ک خیلی راضی بودم شیک و باکلاس تمامی پرسنل با فرهنگ با برخورد عالی ….از مدیریت جدید تالار سپاسگزارم ک بهترین شب زندگیمونو برامون رویایی کرد.

• جواد:

سلام دوستان ما ب تازگی مراسم داشتیم مدیرت تغییر کرده پذیرایی و پرسنل عالی محیطش کاملاجذاب من توی جنوب شهر همچین تالاری ندیدم باز هم ممنون از میریتش با این اقتدارو پیشرفت

• فائزه اسمی :

سلام وقت همگی بخیر
    بنده به عنوان عروس این سالن باید خدمتتون عرض کنم در یک کلام میشه گفت افتضااااااااحه.هیییییچ نکته ی مثبتی بجز ظاهرش نداره.مدیریت بسیار ضعیف ولی به شدت زبون باز.بخصوص خانم وحیدی که خیلی زبون چرب و نرمی داشتن ولی روز عروسی مشخص شد چقدر دروغگو و بی شخصیت هستن.آهنگای دی جی واقعا مسخره بود.از غذا و شیرینی خیلییییی دزدی کردن.ما بااینکه خیلی از مهمونامون نیومدن اونایی ام که اومدن اکثرا گرسنه رفتن.ما برای ۸۵۰ نفر ۱۰۰ کیلو شیرینی خریدیم ولی متاسفانه اصلا شارژ نمیشد و با دروغ تونستن همه رو بردارن.خدا لعنتشون کنه و ازشون نگذره که انقدر راحت حروم میخورن.اگر تعداد مهموناتون کمه برید تالار سانلی رو تو خیابون قلعه مرغی بگیرید که هم پرسنل و هم مدیریت بسیار مودب و منظم و با شخصیت هستن.اینجا با وجود اینکه ما پول پارکینگ داده بودیم از مهمونامون پول پارکینگ میگرفتن.پرسنل این سالن بسیار بی ادبن و فقط درحال گدایی کردن هستن.مدیریت از ما ۴۰۰ هزار تومن پول آتیش بازی گرفتن ولی دوتا آبشار ۱۰ تومنی روشن کردن.ما که پیگیر شکایت ازشون هستیم ولی اگر بهتون گفتن این کامنتا از طرف مدیریت قبلیه که دشمنی داره تو رو خدا مثل ما باور نکنید .من حاضرم شماره موبایلمو بزارم اینجا که بهم زنگ بزنید و کاملتر توضیح بدم.