ارز ماتیک را از کدام صرافی ایرانی بخریم؟

خرید ماتیک

یکی از رمز ارزهایی که این روزها موردتوجه بسیاری از کاربران در بازار ارز دیجیتال قرارگرفته، ارز ماتیک یا متیک است. ارز دیجیتال ماتیک که رمز ارز بومی شبکه پالیگان (Polygon) محسوب شده و با نماد MATIC در بازار ارز دیجیتال حاضر است، یکی از رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری است. اما برای خرید ماتیک چه روندی را باید طی کنید و از کجا می‌توان این رمز ارز را با کمترین میزان کارمزد و سریع‌ترین زمان خرید کرد؟ در این مقاله با شما همراه هستیم تا علاوه بر معرفی کامل ارز دیجیتال متیک، شرایط خرید آن در بهترین صرافی‌های داخلی را با پایین‌ترین میزان کارمزد بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که ارز متیک را می‌توانید در بسیاری از صرافی‌ها خریداری کنید، اما روند خرید و فروش آن با کارمزدهای بالا را اصلا توصیه نمی‌کنیم. مخصوصا برای افرادی که به دنبال نوسان گیری از ارز دیجیتال هستند؛ انتخاب روش خرید این رمز ارز اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارز MATIC چیست؟

متیک چیست

پلیگان (Polygon) نامی آشنا در بازار رمز ارزها است. این پروژه که در ابتدا با نام Matic Network در بازار رمز ارزها معرفی شد، پس از مدتی نام خود را به پلی گان تغییر داد. پالیگان از همان ابتدا با اهداف مشخص به دنبال رسیدن به شرایط ایده آل در این بازار قدم برداشته است. ارز ماتیک، رمز ارز بومی شبکه پالیگان، با اهداف و کاربردهای مختلفی در بازار رمز ارزها تعریف شده است. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای شبکه این رمز ارز، بهبود مقیاس پذیری اتریوم و تبدیل کردن آن به مکان مناسب‌تری برای ایجاد پروژه‌های بلاک چینی است.

همچنین درباره ارز ماتیک لازم است تا نکات زیر را نیز بدانید:

  • امنیت اصلی شبکه ارز ماتیک توسط بلاک چین اختصاصی این رمز ارز تعیین می‌شود.
  • تایید معاملات در شبکه ارز متیک در اختیار سهام گذاران است. سهام گذاران در شبکه این رمز ارز نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند.
  • امکان نگهداری و هولد ارز متیک در بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای کاربران وجود دارد. هم‌چنین شما می‌توانید از کیف پول صرافی ارزپایا و سایر صرافی‌های ایمن و مطمئن نیز برای نگهداری از این رمز ارز استفاده کنید.
  • هزینه تراکنش‌ها در شبکه ارز دیجیتال ماتیک کاملا منطقی و بهینه است و کاربران از این نظر با چالش خاصی روبرو نخواهند بود.
  • تراکنش‌های غیرمتمرکز، سریع و ارزان از اصلی‌ترین مزیت‌های شبکه این رمز ارز است که به دلیل لایه‌بندی این شبکه، قابل اجرا است.
  • سیستم پلیگان افراد خاطی در داخل شبکه را خیلی سریع تنبیه کرده و جریمه‌هایی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

پیش‌بینی قیمت ارز ماتیک

قیمت ماتیک

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ماتیک در حدود 1 دلار در حال معامله است. البته این رمز ارز به دلیل داشتن تعداد بسیار زیاد عرضه (حدود 10 میلیارد سکه) با قیمت بالایی معامله نمی‌شود. برای پیش‌بینی قیمت ماتیک ابتدا باید آن را به‌صورت بنیادی بررسی کنیم. این رمز ارز در حال حاضر دارای ارزش بازار 8 میلیارد دلاری است و 19امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. این رمز ارز با کاربردهای بسیار متنوع و داشتن تیم توسعه دهنده قدرتمند، می‌تواند در آینده روند رو به رشدی را برای خود رقم بزند. به همین دلیل است که تحلیل گران به آینده آن امیدوار هستند.

تحلیل فاندامنتال این رمز ارز نشان از این دارد که در آینده شرایط برای آن به مراتب نسبت به امروز بهتر خواهد بود. به‌روزرسانی‌های صورت گرفته که در برنامه این رمز ارز قرار دارد و تعریف شدن آن به‌عنوان جایگزینی برای پرداخت‌ها در شبکه‌های مختلف نیز می‌تواند این روند رو به رشد را تسریع نماید.

خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت از صرافی ارزپایا

در حال حاضر کاربران زیادی در ایران برای سرمایه گذاری به دنبال خرید ماتیک هستند. در حال حاضر دو راه حل پیش روی کاربران ایرانی برای خرید ارز ماتیک وجود دارد. در وهله اول، شما می‌توانید برای خرید ماتیک سراغ صرافی‌های خارجی بروید. خرید ارز ماتیک از صرافی‌های خارجی دردسرهای بسیار زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت که مهم‌ترین آن‌ها افزایش قابل توجه هزینه و کارمزدها است. برای این منظور، شما باید ابتدا به دنبال خرید تتر در ایران  و در صرافی‌های داخلی باشید و سپس تتر خریداری شده را به حساب خود در صرافی خارجی منتقل و فرایند خرید ارز ماتیک را کامل کنید. این کار، چند مرحله کارمزد روی دست شما خواهد گذاشت. علاوه بر این، با توجه به تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، کاربران ایرانی نمی‌توانند به‌سادگی در صرافی‌های خارجی معامله کنند.

برای خرید ارز ماتیک می‌توانید از خدمات صرافی‌های معتبر و شناخته شده داخلی استفاده کنید. در صرافی‌ ارز پایا امکان خرید ماتیک با کمترین میزان کارمزد و بدون نیاز به احراز هویت وجود دارد. لازم به ذکر است واریز و برداشت ریال در صرافی ارزپایا نیازمند تکمیل فرایند احراز هویت است. اما درصورتی که ارز دیجیتالی مانند تتر را به کیف پولتان در صرافی منتقل کنید، می‌توانید ارز متیک را در بازار تتری، بدون احراز هویت خریداری کنید. درصورتی که قصد فروش متیک و برداشت ریال از صرافی را داشته باشید، احراز هویت الزامی است.

برای خرید ماتیک در صرافی ارزپایا ماند سایر صرافی‌های معتبر دو راه حل پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید این رمز ارز را به صورت مستقیم و با ریال بخرید و یا راه حل دوم یعنی خرید تتر و سپس خرید ماتیک با استفاده از تتر را امتحان کنید. روش اول برای هولدرها و افراد تازه کار روش بهتری است و روش دوم نیز می‌تواند یک روش ایده آل برای افراد نوسان گیر و تریدرهای حرفه‌ای باشد که دائما در حال خرید و فروش رمز ارزهای مختلف هستند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟