جشنواره رمضان

جالب‌ترین مکان‌های برفی یخی برای برگزاری مراسم عروسی

یک منظره منجمد و یخی را به همراه پرتره‌های عروسی زیر غروب آفتاب نیمه‌شب تصور کنید. چه عکس‌های رؤیایی و منحصربه‌فردی خواهد شد. سازه‌های برفی یخی منحصربه‌فرد و زیبایی در نقاط بسیار دورافتاده جهان ساخته شده‌اند که درعین‌حال ماورایی و باشکوه هستند. به‌عبارت‌دیگر این مکان‌های یخی کاملاً مناسب کسانی هستند که می‌خواهند در شب عروسی خود مانند یک ملکه برفی باشند. بااین‌وجود برخلاف قصر یخ‌زده ملکه السا، این بناهای یخی رمانتیک، برای همه مردم جهان ساخته شده‌اند و متعلق به فرد خاصی نیستند.

مکان های یخی برای عروسی

اگر ازجمله افرادی هستید که که فصل زمستان را برای برگزاری مراسم عروسیتان انتخاب کرده‌اید، این گزینه‌های بی‌نظیر را برای واقعیت بخشیدن به فانتزی برگزاری مراسم عروسی در یک قصر برفی یخی، درنظر داشته باشید.

اولین هتل یخی جهان در شمال نیم‌کره  قطب شمال زمین و در سوئد واقع شده است و طراحی داخلی آن دارای نقوش کنده‌کاری‌‌شده پیچیده با جزئیات ظریف است که به ‌لطف فناوری انرژی خورشیدی، ساختار آن در دمای بسیار پایین و در تمام فصول سال حفظ شده و بدون‌تغییر مانده است. علاوه‌براین، یکی دیگر از قصرهای برفی یخی در شهر لاپلند در فنلاند ساخته شده است و آماده میزبانی از مراسم عروسی زوج‌های جوان از کشورهای مختلف سراسر جهان است.

نکته قابل‌توجه این است که باوجود یخی بودن این بناها، سرما هرگز مهمانان را آزار نخواهد داد.

نمونه‌هایی از جذاب‌ترین مکان‌های یخی جهان که برای برگزاری مراسم عروسی مناسب هستند، در ادامه معرفی‌شده‌اند:

  1. هتل یخی یا IceHotel در سوئد:

جالب ترین هتل های یخی جهان برای برگزاری مراسم عروسی

عروسی یخی برفی

هتل یخی در شمال نیم‌کره قطب شمال در شهر Jukkasjarvi کشور سوئد واقع شده است و تقریباً 30 سال است که به سرزمین عجایب زمستانی برای عروس و دامادهایی که به‌دنبال یک عروسی رؤیایی در یک قصر یخی هستند، تبدیل شده است. اولین هتل یخی در سال 1989 ساخته شد و پس از آن تقریباً هر ساله بازسازی می‌شود.

همچنین ببینید : اجاره روف گاردن و سالن اجتماعات برای تولد، نامزدی و عقد

زوج‌هایی که عاشق فصل زمستان هستند لازم نیست تا فرارسیدن زمستان بعدی مراسم عروسی خود را به تعویق بیاندازند. بخشی از هتل یخی (بخش 365 هتل) در تمام طول سال باز است. این بخش دارای 20 سوئیت مجلل و هنری کنده‌کاری‌شده با دست، یک سالن تشریفات برای برگزاری مراسم، یک سالن یخی برای سرو نوشیدنی و بخش‌های دیدنی دیگری است. وجود پنل‌های خورشیدی در سقف سازه با کمک آفتاب ناچیز صبح‌دم، دما را تا 5- درجه سلسیوس خنک می‌کند. در این نقطه از زمین، خورشید به مدت 50 شبانه‌روز و بین ماه‌های می و جولای غروب نمی‌کند.

هرساله با فرا رسیدن فصل زمستان، یک سالن پذیرایی، 35 اتاق یخی و سوئیت‌های هنری در محل هتل ساخته می‌شود. هتل یخی دارای 72 اتاق گرم نیز می‌باشد که مختص مهمانانی است که یک فضای مدرن و دنج با حال‌وهوای گرم و صمیمی را ترجیح می‌دهند.

  1. هتل “de Glace” در کانادا:

هتل برفی زیبا برای مراسم عروسی زمستانی

هتل عروسی یخی برفی

اگر در فهرست مکان‌های رؤیایی شما برای برگزاری عروسی زمستانی، یک قصر یخی مانند قصر السا در انیمیشن کمپانی دیزنی وجود دارد، بهتر است نگاهی به تصاویر زیبای هتل “de Glace” واقع در ایالت کبک کانادا بیندازید.

این قلعه یخی درست در شمال شهر کبک و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی این شهر قرار دارد. هتل de Glace دارای 45 اتاق و سوئیت یخی، یک سالن سرو نوشیدنی و سالن استراحت یخی است که هر ساله با الهام از طراحی‌های مدرن و جدید بازسازی می‌شوند. در واقع قلعه یخی de Glace از سالی به سال دیگر تغییر کرده و هرگز با سال گذشته یکسان نیست. برگزاری مراسم عروسی در این هتل مانند یک اثر هنری زودگذر خواهد بود.

زمانی‌که دما برای همیشه به زیر صفر برسد، بازسازی هتل شروع می‌شود و در طول فصل زمستان تقریباً بین 25 تا 30 مراسم عروسی در این قلعه یخی برگزار می‌شود.

هتل de Glace در تمام روزهای هفته پذیرای زوج‌های جوان و مهمانانشان از سراسر جهان است و زمان مراسم عروسی در این هتل نیز کاملاً انعطاف‌پذیر است. در برخی موارد زوج‌هایی به این هتل آمده‌اند که صبح زود یا بالعکس نیمه‌شب را برای برگزاری مراسم عروسیشان انتخاب کرده بودند.

  1. قلعه برفی در فنلاند:

مراسم عروسی در زیباترین هتل های یخی جهان

هتل عروسی برف

قلعه برفی یا SnowCastle یک مکان افسانه‌ای برای عروس‌های عاشق زمستان است. این قلعه در لاپلند شمالی‌ترین منطقه فنلاند واقع شده است. قلعه برفی از سال 1996 ساخته شده است و آماده میزبانی از مراسم عروسی زوج‌های جوان از سراسر جهان است.

دیوارهای داخلی قلعه 13 فوت ارتفاع و 5 فوت ضخامت دارند و دارای اتاق و سوئیت‌های سرد، رستوران برفی با میزهایی از جنس یخ و صندلی‌های پوشیده‌شده با پوست گوزن شمالی و گوسفند است. در سال 2017، قلعه برفی به مکان جدید و دائمی خود منتقل شد و از ویلاهای شیشه‌ای پشت دیوارهای قلعه نیز پرده‌برداری شد. این ویلاها تماماً از کف تا سقف از پنجره‌های شیشه‌ای ساخته شده‌اند و منظره‌ای مشرف به خلیج بوتنیا، شمالی‌ترین آبراه دریای بالتیک دارند. هر کدام از این پنجره‌ها چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از دریا و آسمان ازجمله سفق شمالی بین ماه‌های آگوست و آپریل ارائه می‌دهند.

  1. دهکده یخی Iglu-Dorf در سوئیس:

برگزاری مراسم عروسی در دهکده یخی

روستاهای یخی ایگلو در Iglu-Dorf نمونه‌ای از شاهکار مهندسی و خلاقیت محض ذهن انسان هستند که از مناظر بسیار دیدنی و غیرقابل‌توصیف جهان به‌شمار می‌روند. هر فصل تقریباً 3000 ساعت برای ساخت این هفت دهکده زمان صرف می‌شود. مجموعه Iglu-Dorf شامل پنج دهکده در سراسر کوه آلپ، یک دهکده در مقابل یخچال طبیعی Zugspitze در آلمان و یک دهکده نیز در کوه‌های گیرنه در آندورا می‌باشد. در هر دهکده سیستم‌های تونلی طاقی‌شکل وجود دارد که اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف را با سالن مرکزی که محلی برای فعالیت‌های اجتماعی، رستوران و برگزاری ایونت‌ها می‌باشد، متصل می‌کنند.

هر کدام از این دهکده‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را برای برگزاری مراسم عروسی دارند. به‌عنوان‌مثال سوئیت‌های رمانتیک در Davos-Klosters، Gstaad و Zermatt بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی هستند. این سه دهکده ایگلو دارای جکوزی‌های خصوصی و حمام اختصاصی نیز می‌باشند.

ایگلوهای داغ فقط در دهکده ایگلو Engelberg در دسترس هستند. اگر تمایل دارید که عروسی زمستانی‌تان را در یکی از ایگلوها برگزار کنید و درعین‌حال مهمان‌هایتان نیز در اقامتگاه گرمی ساکن شوند، بسته به بودجه و تعداد مهمان‌هایتان می‌توانید مراسمتان را در یکی از ایگلوهای مخصوص برگزار کنید.

5. هتل برفی kirkenes در نروژ:

هتل برفی برای عروسی رویایی

هتل برفی Kirkenes که در 250 مایلی شمال قطب شمال قرار دارد، مکانی جادویی برای یک مراسم عروسی در قطب شمال است. در فرودگاه شهر Kirkenes یک سورتمه با سگ‌های هاسکی منتظر ورود و سپس انتقال شما به هتل است.

هتل برفی برای عروسی

می‌توانید آخرهفته را در سالن نوشیدنی هتل برفی بگذرانید و برای صرف ناهار در کنار آتش به رستوران Gabba بروید. این رستوران یکی از سه مکانی است که برای صرف غذا در این هتل درنظر گرفته شده است.

هتل برفی Kirkenes می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری یک مراسم عروسی صمیمی و به‌یادماندنی و حتی مراسم عقد باشد. در این هتل خدمات عکاسی از مراسم عروسی نیز ارائه می‌شود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

طلاق مهدی قائدی از همسرش علنی شد
طراحی سایت تالار پذیرایی
وام ازدواج 300 میلیونی در سال 1403
احمدآباد مستوفی کجاست و چه دیدنی های دارد

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل