جشنواره رمضان

سوئیت ماه عسل خود را قبل از عروسی انتخاب کنید

رزرو هتل کیش

از زمان بابلی‌های باستان، سنت ماه‌ عسل با تهیه نوشیدنی حاوی عسل برای داماد رواج داشته و امروزه زوج‌های جوان این سنت شیرین را با سفر عجین کرده و به تفریح و خوشگذرانی می‌پردازند. اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای عروسی هستید، حتما برنامه سفر را هم در آن لحاظ کنید تا بتوانید ماه عسل خود را با آرامش خاطر و بدون دغدغه سپری کنید. ما هم در این مطلب یک لیست از بهترین سوئیت‌های ماه عسل در شمال، مشهد، کیش و شیراز را برای شما تهیه کردیم تا بتوانید آسان‌تر گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس در ادامه با ما همراه شوید.

هتل ترنج کیش

ماه عسل در تنها هتل آبی ایران با کف اتاق‌های شیشه‌ای قطعا تجربه‌ای خاص است. می‌توانید رقص ماهی‌ها را در زیر پاهای خود ببینید. استخر بر بام، بالکن‌ رو به دریا، سالن ماساژ و یوگا و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لذیذ و خوشمزه را هم نباید از دست داد. هتل ترنج کیش آتلیه عکاسی هم دارد و این یعنی می‌توانید لحظه‌های شیرین اقامت خود در هتل را در قاب تصویر ثبت کنید. خلاصه اینکه هتل ترنج یک هتل رومانتیک تمام عیار است!

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک پر از تفریحات آبی مثل غواصی، جت اسکی، پارک آبی و کلوب ورزشی آبی است. البته باید استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس را هم به این امکانات اضافه کنید. علاوه بر این چشم انداز رو به دریا و تماشای غروب آفتاب از روی صندلی‌های کافی شاپ هتل تجسم واقعی یک ماه عسل رومانتیک است.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس که در قدیم‌ به هتل هایت خزر معروف بوده است، بین جنگل و دریا قرار گرفته و چه چیزی رومانتیک‌تر از اینکه پنجره اتاق رو به دریا یا جنگل باز شود؟ این هتل لوکس و مجهز، حال و هوای گذشته را هم دارد و از این رو توانسته فضایی دلپذیر و آرامش‌بخش را ایجاد کند. داخل اتاق‌ها امکانات و خدمات مجهز و به روز وجود دارد. برای نمونه حمام اتاق‌ها دارای وان هستند. علاوه بر این پلاژ اختصاصی و رستوران‌های متنوع آن بهترین فرصت برای ساختن لحظه‌های شیرین و به یاد ماندنی آغاز زندگی شما هستند.

رزرو هتل چالوس

هتل زندیه شیراز

هتل باشکوه و پنج ستاره زندیه با جلوه‌ معماری ایرانی یک گزینه ایده‌آل برای شما است. این هتل سوئیت ماه عسل دو تخته دارد. این سوئیت‌ها در هتل شیراز با میوه و گل تزئین شده و کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل هم در آن‌ها قرار داده شده است. فضای بیرون هتل را هم نباید از دست داد. حیاط زیبای باغ یک آبنمای دیدنی دارد، رستوران سنتی هتل هم معماری منحصر به فرد دارد و هم غذاهای لذیذ. علاوه بر این‌ها حمام سنتی، سالن بدنسازی، سونا، استخر و جکوزی را نباید از دست داد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد برای زوج ها یک اتاق پرنسس با دکوراسیون و فضای بی نظیر تهیه کرده است. تخت دبل کینگ و فضایی برای نشیمن، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به جکوزی به اضافه تشریفات ویژه ورود، قطعا یک گزینه وسوسه انگیز است. ضمن اینکه هتل چند رستوران، سونا، جکوزی و استخر، سالن بیلیارد و ماساژ هم دارد و از همه بهتر برای زیارت حرم امام رضا (ع) کافیست تنها 5 دقیقه قدم بزنید.

رزرو هتل مشهد

چگونه سوئیت ماه عسل خود را رزرو کنید؟

این روزها بهترین راه برای رزرو هتل، مراجعه سایت‌های اینترنتی رزرواسیون هتل است. زیرا به راحتی می‌توانید به لیست کامل هتل‌ها در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کرده و با استفاده از فیلتر قیمت، هتل‌های متناسب با بودجه خود را بررسی کنید. علاوه بر این مشخصات کامل هتل‌ها از آدرس، فاصله از نقاط مهم گردشگری و تصاویر گرفته تا لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت و شرح قوانین همگی در دسترس شما است. حتی می‌توانید در بخش نظرات کاربران، تجربیات مسافران قبلی را بخوانید تا بتوانید با دید بهتری تصمیم‌گیری نمایید. سایت جااینجاس هم در این زمینه می‌تواند شما را همراهی کند. علاوه بر دسترسی به اطلاعات، این امکان را دارید تا اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و با بیشترین میزان تخفیف ممکن هزینه آن را پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است سری به jainjas.com بزنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
قیمت تالار عروسی در تهران ۱۴۰۳

سلام برای ۱۰۰ نفر چی قد میشه

بدون نام
10 آهنگ تانگو خارجی

خوبه دوست داشتم

بدون نام
دانلود آهنگ شاد عروسی قدیمی

عالیه . درود بر شما

نیلا شایان
لباس عروس میلیاردی آناشید حسینی

ایشون اصن ی لباس ساده بلد نیست بدوزه یه مزدا 3 داغون داره دختره حتی یه سوزن دوزی ساده بلد نیست همش دروغ فیک صورتش بدون ارایش ایقد داغون چشاش مشکی اصلا خال نداره کلا نمونه بارز یک فیکککک کامل

Zahra. H
باغ تالار روژین

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی با گل آرایی حدود ۳۰۰نفر مهمان چقدر میشه ؟ برای سال۱۴۰۳ پاییز و زمستون

Zahra. H
باغ تالار عمارت کبیر شهریار

سلام وقت بخیر هزینه جشن عروسی ۳۰۰نفره با گل آرایی اندک میخواستم بدونم برای سال ۱۴۰۳

Zahra .H
باغ تالار کاخ ورسای

سلام وقت بخیر برای زمستون یا پاییز ۱۴۰۳حدود ۳۰۰ میهمان هزینش و لطف میکنید با گل آرایی اندک

سعید شایسته
صفر تا صد اجاره ماشین عروس | شرایط و مدارک لازم + لیست قیمت

عالی ممنون از اطلاعات مفیدتون

زرین فر
تالار پذیرایی میثاق ارتش

مراسم عروسی ماتالارمیثاق 1بود،پرسنل عالی بود کیفیت غذاهاعالی خدمات دهی بسیار عالی چای و نسکافه نامحدود پذیرایی میشد شارژ میوه و شیرینی عالی بود از مدیریت تالارجناب کامرانی صمیمانه سپاسگزاریم.باتشکر