جشنواره رمضان

30 مدل لباس عروس گلدار و دانتل مناسب بهار و تابستان

اگر قصد دارید جشن عروسی خود را در بهار یا تابستان بگیرید بهترین گزینه برای لباس عروس، انتخاب یک لباس عروس دانتل گل دار است.

لباس عروس دانتل و گلدار مناسب آب و هوای گرم و فضاهای باز مثل باغ تالارهاست. اگر شما هم به دنبال یک لباس عروس چشمگیر و در عین حال راحت میگردید بدون شک انتخاب یک لباس عروسی گلدار گزینه مناسبی است.

لباس عروس های گلدار دانتل، در انواع گسترده ای از سبک های زیبا ارائه می شوند. برای عروس خانم که یک سِت رنگی سنتی را می پسندد، یک لباس سفید با جزئیات گل مانند یک طرح شکوفه ای از روی شانه به سمت پایین ، چشم نواز و فوق العاده است.

اگر رنگ های روشن تر دوست دارید، لباس هایی با رنگ های صورتی ، اسطوخودوس و آبی با گل های ریز زیبا هستند. یا میتوانید از گلهای رنگی و شادتر در لباس عروس گلدار خود استفاده کنید.

اگر دوست دارید یک لباس عروس دانتل ساده و البته شیک داشته باشید پیشنهاد می کنیم از لباس عروس های کرم رنگ یا سفید به همراه گل های رز قرمز و یا صورتی امتحان کنید تا جلوه بیشتر به شما دهد.

در کنار آن هم می توانید از کمربندهای توری گلدار برای لباس عروس خود استفاده کنید.

لباس عروس گلدار

لباس عروس گلدار  Azazie Rowe BG

لباس عروس Azazie Rowe BG یک لباس توری است که با طرحی از گل های بهاری ریز به صورت پراکنده از بالا تا پایین لباس را در بر گرفته است.
آستین های این لباس از سر شانه شروع شده و تا انتهای لباس ادامه دار است. رنگ این لباس به آبی ابری نیز معروف است.

 

 

لباس عروس تابستانی

لباس عروس Zareen Lynette گلدار

این لباس عروس دانتل گلدار فارغ از طرح ساده آن زیبایی خاصی دارد که با نقش گل های سه بعدی شما را خیره می کند. همچنین شما می توانید یک کمربند روبان مخملی شیک برای زیباتر شدن کمر لباس عروس خود اضافه کنید.

 

لباس عروس گلدار شیک

لباس عروس جذاب Wtoo 

یک لباس عروس گلدار توری با گلدوزی های بسیار بزرگ گل و پراکنده زیبایی خاصی را به لباس القا میکند. این لباس عروس تور دانتل که در اندازه های متفاوت موجود است ، مناسب برای یک جشن عروسی بهاری در یک باغ تالار است.

 

لباس عروس دانتل شیک

لباس عروس Oleg Cassini lllusion Sequin

اگر دوست دارید کمی از لطافت لباس عروس خود کم کنید و قدری به مدرن بودن آن اضافه کنید پیشنهاد میکنیم این لباس عروس گلدار فوق العاده را امتحان کنید.

 

لباس عروس گلدار

لباس عروس تور دانتیل و محشر Bride Style F142

گفته میشود که طرح این لباس عروس از افسانه ها گرفته شده و الهام بخش زیبایی و شکوه است این لباس عروس مناسب فصل بهار و جشن عروسی در فضاهای باز است.

 

لباس عروس گلدار

لباس عروس Willowby 

عروس هایی که به دنبال بیشترین زیبایی در عین سادگی هستند و طرح های کلاسیک و رویایی رو می پسندند این لباس عروس گلدار کلاسیک گزینه ای منحصر بفرد برای آنهاست.

 

لباس عروس گلدار

لباس عروس Floravere J. Didion Gown

این لباس عروسی گلدار رویایی و در عین حال شیرین ، دارای جزئیات گلهای دست دوز و دوخته شده بر روی لباس است. لباس مجلل و منحصر به فردی که با طرح منحنی خود به زیبایی یک لباس عروس گلدار را نشان می دهد.

 

 

لباس عروس دانتل گلدار

لباس عروس Watters Vervain

یک لباس عروس مجلسی شیک که با یک روبان ساده در وسط لباس به دو بخش بالایی که با گلهای ریز بهاری پوشیده شده و قسمت پایین که یک دامن بلند توری ساده تقسیم شده و این خود یک طرح کلاسیک برای آن هایی است که به دنبال یک طرح کلاسیک و خاص هستند.

 

 

لباس عروس گلدار

لباس شب BHLDN

یک لباس عروس یکدست و ساده که با گلهای درشت نقاشی شده و از پشت قابل تنظیم است.

 

 

لباس عروس ساده

لباس مجلسی Amsale A101

برای عروس خانمی که به دنبال طرحی به غیر از لباس عروس های گلداری که معرفی کردیم هست ما این لباس عروس ساده توری را پیشنهاد می کنیم که در قسمت کمر با گل های رز ساتن به صورت کمربند پوشیده شده است.

 

 

لباس عروس گلدار شیک دامنه

لباس عروس Tuileries 2020

برخلاف لباس عروس های گلداری که پیش از این معرفی کردیم در این مدل لباس از چاپ گل های ریز بهاری استفاده شده است. آستین های این لباس طرح پفک کرده خاصی دارد که زیبایی آن را دو چندان می کند.

 

لباس عروس دانتل بالاتنه

لباس عروس گلدار مدل Alcazar

طرح استفاده شده در این لباس عروس مناسب فصل بهار و بخصوص تابستان است به طوریکه قسمت بالاتنه آن توری شفاف و در قسمت پایین آن حریری نازک به همراه شیارهایی ریز و کلاسیک کار شده است.

 

لباس عروس دانتل شیک

یک طرح شیک لباس عروس گلدار با نام Wtoo 

برای عروس خانم هایی که به دنبال یک طرح کلاسیک اما پرنسسی میگردند این لباس با حریر سفید و گلهای ریز روی سینه آن گزینه فوق العاده ای بشمار میرود.

 

 

لباس عروس دانتل بالاتنه

لباس عروس Rime Arodaky Braham Jumpsuit

بر خلاف لباس عروس های متعارف این لباس بیشتر به لباس راحتی با گلدوزی آستین و شلواری با طرح مدرن شبیه است اگرچه خود میتواند یک گزینه برای انتخاب باشد.

 

لباس عروس دانتل مدل ویکتوریا

لباس عروس باغ ویکتوریا

یک لباس که باغ ویکتوریا را تداعی میکند و برگرفته از طبیعت و الهام بخش زیبایی است. دامن حریر سفید به همراه بالاتنه پوشیده شده از گل های کوچک و بزرگ از مواردی است که باعث زیبایی این لباس شده اند.

 

لباس عروس گلدار

 

لباس مجلسی Amsale Ingrid

این لباس مجلسی کلاسیک و سفید روشن در پوشیده شده از گل ابریشمی است. کمربند ابریشمی در کمر زیبایی آن را دوچندان کرده است.

 

لباس عروس تور دانتیل

لباس عروس گالیا لاهاو نویس

این لباس به صورت سفارشی و با دست دوخته شده است. طرح آن تداعی کننده پری دریایی است زیرا همانطور که مشاهده میکنید بالا تنه ای باز و کمری جذب برای آن طراحی شده است.

 

 

لباس عروس آستین تور دانتل گلدار

لباس عروس آستین بلند استلا یورک

این لباس مجلسی که دارای آستین های بلند و توری دانتل و یقه ای ظریف V شکل با تزئینات مهره ای است ، ساخته شده از توری ، تور و ساتن مات است. جزئیاتی مانند پوشش توری درخشنده در امتداد شانه ها ، گل های هلالی شکل بهمراه آستین و کمر ، و دامن بلند توری آن باعث چشمگیری آن می شود.

 

لباس عروس گلدار

لباس عروس طرح Lela Rose

این لباس مجلسی یقه دار ممکن است از یک طرح ساده داشته باشد ، اما گلدوزی های زیاد در امتداد آستین ، کمر و دامن به آن جلوه خاصی می بخشد. در این لباس دست ها در معرض دید قرار می گیرند به همین دلیل برای عروسی بهاری یا تابستانی گرم و آفتابی مناسب است.

 

 

لباس عروس گلدار

لباس عروس Morilee سایز بزرگ

این لباس عروس گلدار با یقه ای فوق العاده به زیبایی با بندهای توری از بالا به پایین تزئین شده است. در طیف وسیعی از اندازه ها و طول ها موجود است و شما می توانید پارچه های سفید ، عاجی یا شامپاین استفاده کنید.

 

لباس عروس گلدار

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل