7 نکته مهم برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی

زمانی که ما یک باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب می کنیم به نکاتی نیز باید توجه داشته باشیم تا در هنگام برگزاری مراسم دچار مشکل نشویم . برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی به مراتب سخت تر از برگزاری مراسم در تالار می باشد به همین دلیل باید با دقت بیشتری باغ و زمان برگزاری مراسم عروسی را انتخاب کنیم . به طور مثال ما یک باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کرده ایم .

باغ عروسی

اگر ما با عدم رعایت ضرورت ها و نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مراسم را برگزار کننیم ممکن است اتفاق های ناخوشایندی در طول زمان برگزاری مراسم رخ دهد به همین دلیل دانستن چند نکته برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی ضرورت دارد.

باغ عروسی

اما چند نکته برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی :

  • بررسی شرایط جوی و آب و هوایی در زمان برگزاری مراسم در باغ تالار: یکی از نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی بررسی شرایط جوی و آب و هوایی در زمان برگزاری مراسم می باشد . باید ابتدا در طی بازه زمانی مشخص شده برای برگزاری مراسم عروسی بینیم که در چه روزی هوا مساعد و احتمال بارش باران وجود ندارد . زیرا با نداشتن آگاهی کامل و برگزاری مراسم در صورت بارش باران ممکن است در وسط زمان برگزاری مراسم به کلی همه چی به هم بریزد و عروسی به هم بخورد . پس بررسی و آگاهی از شرایط آب و هوایی یکی از نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی در باغ ها می باشد.
  • اطمینان از سیستم های برقی در باغ تالار : یکی دیگر از نکاتی که برای برگزاری مراسم در باغ تالار مهم می باشد اطمینان از سیستم های برقی باغ می باشد . در صورتی که از سیستم های برقی در باغ اطمینان نداشته باشیم ممکن است در طول زمان برگزاری مراسم تمام سیستم های برقی مانند بلندگو , چراغ های باغ و … قطع و یا با اختلال رو به رو شوند که اصلا خوشایند یک مراسم عروسی نیست . پس سعی کنید قبل از شروع مراسم از اتصال سیستم های برقی اطمینان داشته باشید.
  • محلی مناسب برای خانم ها : یکی دیگر از نکاتی که برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی باید رعایت شود وجود محلی مناسب برای خانم ها می باشد تا خانم ها با خیالی راحت و آسوده از مراسم عروسی لذت ببرد . در صورتی که حریم خصوصی خانم ها با مشکل روبه رو شود باعث ناراحتی و نارضایتی مهمانان به ویژه خانم ها می شود پس تهیه محل و حریم خصوصی مناسب برای خانم ها از دیگر نکاتی است که باید برای برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی به آن توجه شود .
  • وجود رختکن مناسب : با توجه به اینکه فضای باغ عروسی به صورت روباز می باشد وجود رختکن مناسب به ویژه برای خانم ها جزو نکات مهم و ضروری برای باغ های عروسی به شمار می رود . به طور مثال آقا و یا خانمی در داخل باغ می خواهند لباسی دیگر را برای مراسم به تن کنند در چنین شرایطی وجود یک رختکن مناسب باعث راحتی و رضایت مهمانان می شود .
  • پاکیزگی و نظافت : در باغ های عروسی به دلیل رو باز بودن آلودگی های بیشتری نسبت به تالار های سرپوشیده دارد به همین دلیل نیاز بیشتری به رسیدگی دارد . پاکیزگی و نظافت جزو مهم ترین نکات قابل توجه برای برگزاری مراسم در باغ عروسی به شمار می رود زیرا در صورت وجود آلودگی و یا عدم نظافت باعث نارضایتی شدید مهمانان می شود .
  • روشنایی مناسب : با توجه به اینکه باغ های عروسی به صورت روباز می باشند وجود نور کافی در شب و در زمان برگزاری مراسم جزو مهم ترین نکاتی می باشد که هر عروس و دامادی باید به آن توجه کنند . منظور از نور و روشنایی مناسب یعنی روشنایی نه به قدر کم باشد که نشود اجسام را به خوبی دید و نه به قدری زیاد باشد که چشم مهمانان اذیت شود پس نور باید در حد نرمال باشد تا مهمانان احساس راحتی کنند.
  • چیدمان منظم صندلی ها : چیدمان صندلی مناسب جزو دیگر نکات قابل اهمیت برای برگزاری مراسم در باغ عروسی می باشد . چیدمان صندلی ها باید به صورت منظم انجام بگیرد و همچنین میز و صندلی ها در مکانی از محوطه باغ قرار داشته باشند که مهمانان احساس راحتی و آرامش داشته باشند . در صورتی که میز و صندلی ها به صورت نامنظم و یا در یک مکان پرت از باغ قرار بگیرد ممکن است باعث ناراحتی مهمانان شود .

باغ عروسی تالارکده

با توجه به نکاتی که گفته شد امیدواریم با بررسی دقیق شرایط و دیگر نکات شبی به یاد ماندنی دور از هرگونه اتفاق ناخوشایند برای خود رقم بزنید .

در همین رابطه ببینید : لیست باغ تالارهای تهران

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟