6 روش‌ جذاب تزئین و دیزاین میزهای تالار و باغ‌تالار

همانطور که قبل‌تر در بخش دیزاین و تزئین تالار و باغ تالار گفته شد، تزیین از مسائلیست که به شدت در حال و هوای مراسم و انرژی مهمان‌ها تأثیر می‌گذارد و از این رو توجه به آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

یکی از زیرمجموعه‌های تزئینات، گل آرایی و دیزاین میزهای مهمان‌ها می‌باشد.

اهمیت تزئین میزها

دیزاین کلی و طراحی این بخش از سالن می‌تواند مطابق تم کلی مراسم باشد. اما با توجه به شکل هندسی و اندازه میزها و حتی تعداد نفراتی که سر هر میز می‌نشینند، می‌تواند تغییرات جزئی داشته باشد.

همچنین ببینید : ایده برای دیزاین و گل ارایی تالار و باغ تالار در سال 2021

تزیین و دیزاین میزهای استفاده‌شده در سالن برگزاری مراسم، می‌تواند تاثیر به سزایی در سرزندگی و نشاط و همینطور زیبایی مراسم شما داشته باشد. با استفاده درست و به جا از تزئینات مناسب، حتی در بهتر و باکیفیت‌تر شدن فیلم مراسمتان هم تاثیرگذار خواهید بود.

تزیین میزها

در صورت ساده بودن صندلی‌ها، حتی گاهی می‌شود تزئینات مربوطه را روی صندلی‌ها هم انجام داد تا همخوانی و هماهنگی بیشتری در سالن مشاهده شود و چشم نواز تر باشد.

البته همواره باید توجه داشت نوع و میزان تزیینات و وسایل استفاده شده بر سر هر میز به حدی نباشد که باعث به هم خوردن نظم شود یا به نوعی میز را شلوغ کند و باعث تنگ شدن جای مهمان‌ها شود.

تزئینات میزهای تالارها و باغ تالارها برای مراسم عروسی می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد و جای خلاقیت زیادی دارد. لذا حتماً از تزئینات در جهت دلنشین تر کردن مراسم خود به بهترین شکل بهره بگیرید.

حالا نوبت به آن رسیده است که تعدادی از روش‌های زیبا و خلاقانه برای تزیین میزهای سالن عروسی را با هم بررسی کنیم تا راه در انتخاب شما هموارتر شود.

انواع روش‌های دیزاین میزهای تالار و باغ‌تالار

  • دسته گل‌های ایستاده

استفاده از یک دسته‌گل‌ پر و بلند بر سر هر کدام از میزهای پذیرایی، از مرسوم‌ترین شیوه‌های دیزاین می‌باشد که در عین سادگی، زیبایی غیرقابل انکاری هم دارد.

دسته‌گل‌هایی که در این شیوه استفاده می‌شوند، عموما با رنگ‌ دسته‌گل عروس و تم کلی مراسم همرنگ هستند.

گل آرایی میزهای تالار و باغ تالار

  • گل‌های خوابیده بر روی میز

در این شیوه، گل‌ها بدون استفاده از گلدان بر روی میز قرار می‌گیرند.

تزئین میز

  • دسته گل‌های کوچک

در این شیوه از دسته‌‌های کوچک و نسبتا ساده‌تر استفاده میشود. این شیوه باعث ایجاد حس گرمی و صمیمیت می‌شود و از رسمی بودن حال و هوای مراسم می‌کاهد.

تزئین و دیزاین میز

  • شمع‌آرایی میزها

استفاده از شمع برای دیزاین میزها، جلوه‌ای رمانتیک به کل فضا می‌دهد.

شمع آرایی میزها

  • ترکیب شمع‌آرایی و گل‌آرایی 

استفاده از این دو عنصر تزئینی به صورت ترکیبی می‌تواند بهترین انتخاب باشد. درصورت استفاده از این نوع دیزاین، فضایی رمانتیک در عین طراوت و شادابی خواهید داشت.

دیزاین میز عروسی

تزیین میز عروسی

  • استفاده از وسایل تزئینی خاص

در این شیوه از دیزاین میزهای تالار و باغ‌تالار، از وسایلی که عموما شیشه‌ای هستند استفاده می‌شود.

این وسایل خاص یا توسط خود تالار ارائه می‌شود یا باید توسط برگزارکنندگان تهیه شود. ولی کمتر تالاری بدون دریافت هزینه اضافی، این خدمات را ارائه می‌دهد.

تزئین خاص میزها

دیزاین خاص میز

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کامل‌ترین لیست تجهیزات فیلمبرداری عروسی
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
تزیین کله قند بله برون عروس

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.