گل آرایی مجالس و خرید گل از گل فروشی بوی گل

بوی گل ، نامی آشنا در میان عاشقان گل و گیاه ، برندی که تمرکز خود را در بازار گل و گیاه ایران قرار داده است . بوی گل در ابتدا صرفا به آموزش گل آرایی می پرداخت . در کنار آن نیز مجله ای در حوزه گل و گیاه با برند بوی گل داشت . اما با شروع روند توسعه خود ، اقدام به راه اندازی گل فروشی اینترنتی کرد . گل فروشی اینترنتی بوی گل با ارایه زیبا ترین و خاص ترین آرایش ها و تزیین ها همیشه زبانزد بوده است . در کنار خدمات فروش ، خدمات گل آرایی مجالس بوی گل نیز بسیار شناخته شده است . در صورتی که تمایل دارید بزودی جشن و یا دورهمی برگزار کنید . بوی گل می تواند یک انتخاب درست باشد.

آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

خرید باکس گل

شروع اعجاب برانگیز بوی گل به عنوان اولین آموزشگاه تخصصی گل آرایی در ایران بود . این آموزشگاه با مدیریت مهندس آرمان سفیدی کارآفرین خوش فکر کشورمان راه اندازی شد . این آموزشگاه گل آرایی با بهره گیری از بهترین اساتید گل آرایی در ایران و جمع آوری تیمی حرفه ای ، توانست عنوان بهترین آموزشگاه گل آرایی را بدست بیاورد. علاوه بر آن ، مهندس سفیدی به عنوان اولین کوچ گل آرایی نیز شناخته می شود . شخصی که با استفاده از نبوغ خود ، هنرجویان خودش را تشویق به راه اندازی کسب و کار در صنف گل و گیاه و خارج کردن آن ها از حاشیه امن خودشان کرد.

دوره جامع گل آرایی بوی گل

یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشگاه گل آرایی بوی گل ، بی شک دوره جامع است . این دوره توانسته است تا به امروز بیش از 350 گل آرا حرفه ای را تقدیم کشور عزیزمان ایران نماید و برای بیش از 200 نفر اشتغال قطعی ایجاد کند . این دوره با داشتن بیش از 30 کارگاه عملی توانسته است گوی سبقت از تمامی آموزشگاه گل آرایی بگیرد . لازم به ذکر است بوی گل با داشتن 3 شعبه در تهران توانسته است عنوان بزرگترین آموزشگاه گل آرایی نیز بدست آورد.

خرید گل و گیاه از بوی گل

خرید گل و گیاه همیشه برای تمام اقشار جامعه وجود داشته است . به خصوص برای افرادی که عاشق گل و گیاه هستند و پرورش و نگهداری گل و گیاه لذت می برند . بوی گل به عنوان بزرگترین گل فروشی اینترنتی در تهران اقدام به فروش انواع گل و گیاه کرده است . گل و گیاه هایی که می تواند پاسیو ، بالکن ، حیاط و … منزل شما را زیبا تر کند . در کنار خرید گل و گیاه از بوی گل می توانید از مشاوره های کارشناس های ما برای نگهداری از انواع گل و گیاه نیز استفاده کنید.

ارسال تاج گل ترحیم یا سفارش تاج گل تسلیت

یکی از دیگر سفارشاتی که بسیار توسط مردم داده می شود . سفارش تاج گل ترحیم یا تسلیت است . معمولا بعد از فوت اقوام نزدیک ، خرید تاج گل معیاری برای سنجش عمق یک ارتباط است . هرچقدر تاج گل شما شوکت و عظمت بیشتری داشته باشد . نشان از عمیق بودن آن ارتباط است . بنابر این در خرید تاج گل تسلیت به هیچ عنوان خساست نکنید . ضمنا تاج گل ها می توانند در طبقات مختلفی چیدمان شوند . از یک طبقه ، دو طبقه تا سه طبقه و … می توانید سفارش تاج گل بدهید.

خرید باکس گل

باکس گل یا جعبه گل نیز از پرسفارش ترین قسمت های گل آرایی است . شکی نیست درحال حاضر خرید باکس گل برای یک مناسبت خاص مانند ولنتاین یا شب یلدا یا روز مادر و … می تواند احساس بسیار خوبی را برای دریافت کننده هدیه ایجاد کند . باکس گل به دلیل زیبایی خاص و جاگیر نبودن همیشه یک انتخاب ایده آل است . معمولا معیار تشخیص یک باکس گل با کیفیت استفاده از سبک گل آرایی مدرن ، استفاده از بادکنک آرایی ، ترکیب رنگی صحیح و استفاده از رنگ های پاستیلی است . لذا در خرید خود به این نکات حتما توجه کنید.

خرید دسته گل کادویی

دسته گل ها به دسته های دسته گل گرد ، دسته گل یک طرفه ، دسته گل حجیم و بزرگ ، دسته گل سازه تقسیم بندی می شوند . تهیه هر کدام از این دسته ها می تواند مخاطب خاص شما را خوشحال کند و لبخند بر لبانش بنشاند . اما نکته ای که در خرید دسته گل می بایست رعایت کنید . رنگ بندی ها مطابق با مناسب شما است . برای مثال برای یک دسته گل عاشقانه ترکیب رنگ های صورتی و سفید یا قرمز و مشکی می تواند یک هدیه خارق العاده خلق کند . البته همیشه گل فروشی اینترنتی نسبت به ترکیب رنگ ها آگاه است.

خرید سبد گل

از دیگر ایتم های پرطرفدار در هنر گل آرایی خرید سبد گل است . سبد گل ها در انواع مختلف قابل خریداری هستند . یکی از پرطرفدارترین آیتم ها سبد گل های مناسبتی است که بسیار پرفروش است . در خرید سبد گل های مناسبتی می بایست حتما از قواعد و رنگ گل ها آگاه باشید . برای خوشحال کردن دوست خود که جنسیت آن پسر است . حتما از رنگ های پسرانه مثل آبی ، زرد ، بنفش و سرمه ای استفاده کنید.

دسته گل عروس

سفارش دسته گل عروس خاص می تواند شگفت انگیز باشد به خصوص اگر جنس دسته گل سازه عروس باشد . اگر به دنبال دسته گل عروس خاص و متفاوت هستید . حتما بوی گل را دنبال کنید.

سفارش ماشین عروس

مگه میشه عروسی شما باشه و دوست نداشته باشید یک ماشین عروس خاص را برای مراسم عروسی خود در نظر نگیرید ! گل آرایی ماشین عروس حرفه ای همیشه پرچالش بوده به خصوص اگر ارزش ماشین شما بیش از 1 میلیارد تومان است . پس استفاده از جدیدترین تکنیک های گل آرایی ماشین عروس بسیار حایز اهمیت خواهد بود . ما در گل فروشی اینترنتی بوی گل با استفاده از گل آرایی بدون چسب ماشین عروس ، کار را برای شما راحت می کنیم . ضمنا نیازی به حضور شما نیست . گل آرا های ما درب منزل شما آماده گل آرایی هستند.

خدمات گل آرایی مجالس بوی گل

گل آرایی مراسم

خرید گل از گل فروشی بوی گل برای مناسبت های مختلف

از دیگر خدمات گل فروشی اینترنتی بوی گل ، گل آرایی مجالس نامزدی ، عقد ، تولد ، عروسی و … است . ما با داشتن برترین گل آرا های کشور و جمع آوری تیم متخصص در این امر ، آماده خدمت رسانی به شما هستیم . بوی گل با داشتن بیش از 350 گل آرا آماده گل آرایی مراسم شما در نقاط مختلف کشور است . کافی است با بوی گل تماس بگیرید تا از مشاوره های ما در جهت تزیین و گل آرایی مراسم هایتان استفاده کنید . شکی نیست بوی گل می تواند یک روز باشکوه را با انواع گل ها برای شما خلق کند.

گل آرایی مراسم بله برون

اگر بزوی مجلس بله برون دارید . شک نکنید با بوی گل می توانید یک بله برون متفاوت داشته باشید . ما تمام جزییات برنامه شما رو لیست می کنیم و برای هر قسمت یک طراحی اروپایی در نظر می گیریم . یک طراحی ساده و مینیمال در عین زیبایی و ریتم که می تواند معجزه مراسم بله برون شما باشد . بوی گل با کمک متخصصین این امر ، سرعت تصمیم گیری را در شما افزایش می دهد تا بدون هیچ شک و کم و کاستی بتوانید از مجلس بله برون خود لذت ببرید و تصاویر و فیلم های آن را با افتخار به اقوام و نزدیکان نمایش دهید.

گل آرایی مراسم عروسی

مراسم شما در یک باغ و عمارت بزرگ است ؟! یا حتی اگر مراسم شما در یک تالار کوچک باشد ! ما هنرمندانی داریم که بدون در نظر گرفتن مکان ، امکان گل آرایی مراسم عروسی شما را به بهترین شکل ممکن خواهند داشت . ما با در نظر گرفتن رنگ های داخل تالار و جزییات داخل آن ، به شما فرمول شکوه و عظمت را خوهیم داد . فرمولی از جنس طبیعت که مراسم عروسی شما را شگفت انگیز خواهد کرد . قطعا مراسم عروسی که در طول عمرتان شاید یکبار برگزار کنید . ارزش هزینه کردن و متفاوت بودن و خاص بودن را دارد . پس همین الان با بوی گل در ارتباط باشید.

گل آرایی مراسم تولد

گل آرایی مراسم تولد

تولد شما سالانه یکبار برگزار می شود اما گاهی لازم می دانید در سن 18 سالگی 20 سالگی یا 30 سالگی یک تولد بسیار متفاوت و خاص برگزار کنید . تولدی با شکوه با استفاده از گل های رنگارنگ و خاص که می تواند شوکت دهنده مجلس شما باشد . ما با طراحی آرک های قلبی ، پاپیونی و خاص می توانیم زینت بخش مراسم و محفل شما باشیم . کافی است در سایت نمونه گل آرایی مجالس ما را ببنید تا شیفته طراحی ها و سلیق خاص بوی گلی شوید . پس منتظر چه هستید ! همین حالا با ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

انتخاب یک گل فروشی اینترنتی که در تمام زمینه ها متخصص است و خود یکی از متولیان آموزش این هنر زیبا است . خیال شما را راحت خواهد کرد . کافی است همین حالا از گل فروشی اینترنتی و آموزشگاه گل آرایی ما دیدن کنید . دیدن نمونه کار ها شما را در انتخاب ما مطمئن خواهد کرد . برای ارتباط با ما می توانید با شماره تماس 02128424059 تماس بگیرید یا از طریق وب سایت به آدرس https://booyegol.academy یا https://booyegol.shop از کار های ما دیدن کنید . البته در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز حضور فعال داریم که می توانید از طریق وب سایت وارد این صفحات نیز بشوید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️