کابینت عروس – مدل جدید کابینت آشپزخانه عروس – نوین کابین

وقتی که تصمیم دارید وارد منزل جدیدی شوید دکوراسیون داخلی باید برایتان بسیار مهم باشد. مسئله ای که در دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است نوع کابینت آشپزخانه می باشد. اما بهترین کابینت برای آشپزخانه عروس کدام است؟ و چگونه می توان آشپزخانه ای شیک و مدرن داشت؟ با ما همراه باشید تا در ادامه درباره کابینت آشپزخانه عروس صحبت کنیم:

کابینت عروس

امروزه در آشپزخانه مدرن، سادگی حرف اول را می زند. در بین انواع مختلف کابینت، کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف ساده، پر طرفدار ترین و مقرون به صرفه ترین مدل های موجود در بازار برای آشپزخانه عروس هستند. صفحات ساده و یکدست کابینت های گلاس در عین سادگی، شیک و چشم نواز هستند و جلوه ی بی نظیری را به آشپزخانه ی شما می دهند. شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود از مدل های مات و براق هایگلاس استفاده کنید. کابینت های ام دی اف نیز طرح های متفاوتی دارند. همچنین می توانید از طرح های ساده تر که قیمت ارزان تری دارند و یا رنگ چوب استفاده کنید تا سادگی را در طراحی کابینت خود را حفظ کرده باشید.

اما یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین سبک هابرای کابینت آشپزخانه عروس، سبک ساده و مینیمال است. بسیاری از افراد هستند که زیبایی را در سادگی می دانند و ترجیح می دهند تا دکوراسیون محیط اطرافشان ساده و بدون هیچ وسیله ی اضافه ای باشد. با این حال بسیاری از افراد هستند که با وجود علاقه به سادگی، تصور می کنند که نمی توانند دکور ساده و شیکی را اجرا کنند. مدل کابینت ساده از گذشته طرفداران زیادی داشته و در حال حاضر هم با زیاد شدن سبک و مدل کابینت، افرادی هستند که این سبک کابینت را دوست داشته باشند. کابینت مینیمال دارای کمترین تزئینات و دکوراتیو در ظاهر خود بوده و معمولا در سبک مدرن کابینت قرار می‌گیرند. ولی اگر شما طرفدار کابینت کلاسیک باشید می‌توانید از این مدل کابینت به شکل بسیار ساده‌تری استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی = سبک جدید کابینت آشپزخانه چیست

از کابینت های ساده و شیک آشپزخانه می توانید برای طراحی آشپزخانه های بزرگ و یا کوچک عروس استفاده کنید. در کابینت آشپزخانه عروس استفاده از طرح های ساده و رنگ های یکنواخت ممکن است کمی خسته کننده باشند. از این رو اگر سلیقه ی شما کابینت ام دی اف ساده است، پیشنهاد می شود که در بین وسایل آشپزخانه از لوازم و کابینت های با طرح و رنگ خاص استفاده نمایید تا طرح کابینت آشپزخانه از حالت یکنواختی خارج گردد.

کابینت ساده و شیک با جزیره برای آشپزخانه عروس

برای داشتن جزیره باید فضای کافی در آشپزخانتان وجود داشته باشد. کابینت جزیره دار، طرفداران بیشماری دارند و با کارایی و زیبایی که دارند، سال های سال در طراحی آشپزخانه های ایرانی می درخشند. جزیره آشپزخانه با کاربردهای متنوعی که دارد می تواند زیبایی کابینت مدرن سفید رنگ را چند برابر سازد و مطابق سلیقه شما طراحی و ساخته شود. جزیره ها می توانند محیطی اضافه برای گذاشتن وسایل برقی، تعبیه سینک و یا محیطی برای آشپزی باشد. با گذاشتن صندلی نیز می توانید از آن به عنوان میز استفاده کنید. پس در صورتی که شما هم به عنوان یک عروس، علاقه مند به داشتن جزیره کابینت هستید، از آن برای آشپزخانه خود استفاده نمایید.

دستگیره کابینت آشپزخانه عروس

از آنجا که دستگیره ها تاثیر زیادی در ظاهر کابینت شما دارند. بنابراین شما می توانید ظاهر کابینت ها را با کمک دستگیره های متفاوت به کلی تغییر دهید. به این ترتیب حتی اگر کابینت های ساده ای انتخاب کنید می توانید با کمک دستگیره ی مناسب، رنگ و سبک خاصی را به کابینت ها دهید. اما اگر ترجیح می دهید که دستگیره های شما نیز در نهایت سادگی و شیکی باشند می توانید از دستگیره مخفی کابینت استفاده کنید. در این صورت ظاهر یکدست کابینت شما حفظ می شود و آشپزخانه ای ساده و شیک خواهید داشت.

کابینت عروس جدید

اهمیت نورپردازی در کابینت آشپزخانه عروس

در همه جای دنیا نورپردازی کابینت یکی از راه های مدرن سازی و شیک نشان دادن است که برای زیبا سازی هرچه بیشتر کابینت ها نیز می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید زیر کابینت ها را به ال ای دی های پر نور و کوچک شاخه ای مجهز کنید تا علاوه بر زیبا و شیک شدن کابینت ها، روشنایی بیشتر و بهتری را نیز در آشپزخانه ی خود داشته باشید. تجهیزات نورپردازی کابینت عروس به حدی جذاب هستند که به کابینت های شما رنگ و لعابی متفاوت می بخشند. بنابراین بهتر است در هنگام طراحی نورپردازی آشپزخانه از نورپردازی با طراحی کاربردی و مدرن بهره بگیرید. استفاده از چراغ های آویز و هالوژن ها در کابینت ساده و شیک برای آشپزخانه عروس یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی است.

مقاله پیشنهادی = نکات مهم قبل از خرید کابینت آشپزخانه باید در نظر داشت

کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک عروس

اکثر آشپزخانه های امروزی فضای کمتری دارند، اما یکی از ایده هایی که برای این آشپزخانه ها به کار می رود استفاده از کابینت رنگ سفید است. کابینت سفید در صورتی که یه صورت براق یا هایگلاس اجرا شود به دلیل سادگی و بازتاب نور زیاد، مناسب ترین گزینه برای آشپزخانه کوچک عروس می باشد. همچنین این کابینت فضای داخلی آشپزخانه را خلوت نگه داشته و باعث شلوغ شدن فضا نمی شود. کابینت سفید رنگ باعث بزرگتر دیده شدن محیط آشپزخانه خواهد شد. علاوه بر استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه کوچک، به منظور محدود نشدن فضای آشپزخانه می توانید عمق کابینت ها را کمتر از حد معمول در نظر بگیرید تا فضای کمتری بگیرند.

مدل کابینت عروس جدید

زمان تحویل کابینت آشپزخانه

یکی از دقدقه های مهم عروس و داماد ها زمان تحویل میباشد و سعی دارند قبل از مراسم عروسی خیالشون از بابت خونه راحت باشه مجموعه نوین کابین طرح ویژه مخصوص شما عزیزان دارد که سعی میکند کارهای شمارو خارج از نوبت دیگر کابینت ها اجرا کند تا شما دقدقه دکوراسیون منزل نداشته باشید .

کلام آخر

با توجه به مواردی که به آنها اشاره شد می توان نوین کابین را یکی از نمونه های موفق در میان کارگاه های کابینت سازی در تهران قرار داد. این مجموعه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملا حرفه ای موفق به طراحی و تولید انواع کابینت کلاسیک، مدرن، ام دی اف و ملامینه و غیره شده است. همچنین لازم به ذکر است که نوین کابین علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، نمایشگاه دائمی به منظور ارائه نمونه کارهای کاملا واقعی راه اندازی نموده و کارشناسان آن آماده مشاوره و راهنمایی قبل از سفارش محصول مورد نظر می باشد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام نوین کابین رو دنبال کنید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )
مدل های شیک لباس مجلسی میدی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️