25 مدل ماسک عروسی مد روز برای عروس ها ، داماد ها و مهمانان عروسی

اگر شما در حال برنامه ریزی برای دورهمی های حضوری برای جشن عروسیتان هستید این جشن  هرجا که برگزار شود اهمیتی ندارد ، حتی اگر جشن کوچکی هم باشد ماسک های عروسی یک ضرورت هستند

به تازگی هر کسی از طراحان مشهور عروسی گرفته تا فروشگاه های خرده فروش به ماسک صورت که به عروس و داماد و مهمان ها آپشن هایی برای طبق مد بودن میدهند علاقه پیدا کرده اند.

البته هیچکدام از این ماسک ها طبی نیستند و باید بر طبق راهنمای سی دی سی استفاده شوند.

 چه شما یک عروس کلاسیک یا سنت شکن ، رمانتیک یا جدی باشید ما در این مقاله 25 مدل ماسک عروسی که برای استفاده در مکان عقد و ازدواج شما مناسب هستند ارائه دادیم.

1) بهترین ماسک عروسی برای سفارشات بزرگ : ماسک های سفارشی برند اکسسوری آنیتا

چه در جشن های ازدواج بزرگ یا اکسسوری مراسم ازدواج این ماسک های سفید کتانی باید به تعداد زیادی خریداری شوند و این ماسک ها  برای اینکه ظاهرتان را منحصر به فرد کنید کاملا مناسب هستند.

ماسک صورت برای عروس و داماد

2) برای عروس هایی که عاشق تور هستند : ماسک چاپی توری برند “ادورا جوالز”

تعداد کمی از وسایل مربوط به عروسی وجود دارند که داخل ان ها از تور استفاده نشده باشد اگر شما قصد دارید از ماسک استفاده کنید چرا نباید ماسکتان با تور تزئین شده باشد ؟ توجه کنید اگر لباس عروسیتان تور سفید است با این ماسک که رنگ آن بژ است هماهنگ نخواهد بود

قیمت : 11 دلار

لینک خرید : Buy on Etsy

ماسک عروسی توری چاپی

3) بهترین ماسک عروسی با رنگ های پاستلی : ماسک های کتان برند ” کریستیانا سوییچ”

مدل دیگری از ماسک های توری این ماسک عروسی از جنس کتان می باشد که در سه رنگ سفید ، بژ و آبی که برای موقعیت های مختلف مناسب هستند تولید شده .

قیمت : 18 دلار

لینک خرید : Buy on Etsy

ماسک عروسی کتان رنگی

4) بهترین ماسک عروسی تمام تور : ماسک عروسی برند ” ال تی کوچر آتلیه”

اگر در مراسم عقدتان لباس تمام تور بلندی پوشیده اید ماسکتان هم باید با لباستان ست باشد و این ماسک های دوخته شده از تور فرانسوی در چند رنگ مختلف عرضه شده اند که از بین این رنگ ها ، رنگ سفید کلاسیک مناسب استایل شماست.

ماسک عروسی تمام تور

5) ماسک عروسی مناسب ساقدوش های عروس : پک سه تایی  ماسک “برند نوردیو”

این ماسک های جنس کتان هم به صورت تکی و هم به صورت بسته های سه ، چهار و حتی پنج تایی برای ساقدوش های عروس موجود اند. این ماسک های زیبا با تن های گرم صورتی، بژ و نارنجی برای ما یادآور جشن عروسی تابستانی در یک محیط دنج می باشند.

ماسک عروسی مناسب ساقدوش

6) بهترین ماسک عروسی یک بار مصرف : ماسک های عروسی برای جشن ازدواج اختصاصی شما

این ماسک های یکبار مصرف که مختص ازدواج شما سفارش داده شده اند موردی عالی برای جشن عروسی هستند . ما مخصوصا عاشق اسم عروس و داماد و تاریخ ازدواج هک شده روی گوشه ی ماسک هستیم.

ماسک یک بار مصرف عروسی

7) ماسک عروسی برای کسانی که عاشق طرح های گل هستند : ماسک ارکیده صورتی برند “بردی گری”

این ماسک برای نمایش زیبایی های زنانه شما طراحی شده است این ماسک ارکیده صورتی که از برند بردی گری است در روز مراسم عقد شما برایتان نمادی از درخشندگی خواهد بود و حتی برای استفاده بعد از عروسی نیز این ماسک ها فوق العاده هستند. طرح دیگری از این ماسک نیز وجود دارد که رویه حریر آن گل آبی رنگی دارد و بهترین ویژگی آن قیمتش است که مناسب هر بودجه ای می باشد.

ماسک عروسی طرح گل

8) برای عروس های کلاسیک پسند : ماسک های صورت توری-کتان برند “ماریو”

این ماسک های دست دوز توری در سه رنگ مختلف عاجی ، بژ و سفید که با هر لباس عروسی ست می شوند تهیه شده اند و همچنین این ماسک ها در سه سایز مختلف در دسترس هستند که این ویژگی باعث شده برای استفاده دخترانی که ساقدوش عروس در تالار هستند فوق العاده مناسب باشند.

ماسک عروسی توری و کتان

9) بهترین ماسک عروسی با قیمت مناسب : ماسک های عروسی یکبار مصرف کاغذی برند ” پیکچر پرفکت”

پیشنهاد میکنیم به جای استفاده از ماسک های یک شکل معمولی برای مهمان ها از این ماسک ها استفاده کنید که با وجود یکبار مصرف بودن 12 رنگ مختلف دارند و تاریخ عروسیتان روی آنها نوشته شده است.

ماسک عروسی یکبار مصرف کاغذی

10) ماسکی برای عروس های سنت شکن : ماسک صورت پروانه ای عاجی رنگ برند ” کلیر پتی بون”

طراح عروسی کلیر پتی بون این بار ماسک هایی با رنگ عاجی  برای عروسی طراحی کرده است که با پروانه های توری و بند های ابریشمی تزئین شده اند. این ماسک انتخابی ساده و در عین حال رمانتیک برای زمان عقد می باشد و به ازای هر ماسک فروخته شده کلیر پتی بون یک ماسک هم به کارکنان برای مراقبت های بهداشتی هدیه می دهد.

ماسک صورت برای عروسی

11) برای عروسی های برگزار شده در باغ : ماسک صورت کتان قابل شست و شو برند ” اَزازیه”

برند طراحی عروسی اَزازیه چند مورد ماسک مقرون به صرفه و در عین حال مدرن را پیشنهاد می دهد . ماسک های صورتی که تا به حال ندیده اید . ما عاشق این ماسک های گل دار برای عروسی های برگزار شده در باغ هستیم به علاوه این طرح هم مناسب عروس و هم مناسب ساقدوش های عروس است.

ماسک صورت کتان برای عروس

12) بهترین و گران ترین ماسک صورت عروسی : ماسک صورت کلاسیک زنانه برند ” مزون دوکارینه”

این ماسک صورتی گل دوزی شده یک مقدار برای استفاده در روز عروسی پر هزینه است اما چون ایم ماسک در آتلیه عروسی کارینه به وسیله خیاطان با دست دوخته میشود ، ما فکر میکنیم که ارزش هزینه اش را دارد. همچنین این ماسک در دو سایز مختلف طراحی شده که همین این گارانتی را به شما می دهد که این ماسک ها کاملا مناسب و اندازه صورتتان باشند.

ماسک صورت کلاسیک برای عروس

13) ماسک برای داماد های شیک پوش : ماسک صورت کلاسیک مردانه برند “مزون دوکارینه”

اگر عروس ها چشم هایشان را به ماسک های عروسی شیک دوخته اند پس داماد ها هم مستحق داشتن چنین ماسکی هستند. این ماسک دست دوز طراحی شده به وسیله خیاطان در آتلیه عروسی کارینه با رنگ آبی تیره مردانه که در گوشه آن جیبی طراحی شده در دو سایز مختلف در دسترس می باشد.

ماسک صورت برای داماد

14) ماسکی برای عروس های زرق و برق پسند : ماسک عروسی ساتن و تور برند ” دیوید”

آیا به دنبال ماسکی هستید که با لباس عروسیتان به طور کامل ست باشد ؟ برند دیوید برایدل این خواسته شما را به طور کامل پوشش داده است. این برند همچنین ماسک هایی با ساتن ساده برای ست کرد با لباس های ساقدوش های عروس تولید کرده است . به علاوه هر ماسک بند هایی قابل تنظیم دارد که روی صورت به طور مناسب و دقیق قرار میگیرند.

ماسک عروسی ساتن و تور

15) ماسکی برای عروس و داماد های هماهنگ : ماسک آقا و خانم برند ” ناتروین شاپ”

آیا نتوانسته اید یک جفت ماسک آقا و خانم ست پیدا کنید ؟ بهتر از این ماسک های هماهنگ که جنس ان ها از اسپانتکس است پیدا نخواهید کرد.

ست ماسک عروس و داماد

16) بهترین ماسک عروسی برای داماد و ساقدوش های داماد : ماسک صورت چهارخونه برند ” مِیدوِل”

داماد ها ، ساقدوش ها و مهمان های مرد شاد باشید . این ماسک صورت پنبه ای که متعلق به برند مِیدوِل می باشد مردانه ، طبق مد و قابل استفاده با لباس های رسمی و هم لباس های معمولی می باشد. این ماسک دوست دار محیط زیست بوده چون هر ماسک با تکه پارچه های اضافه باقی مانده از محصولات دیگر دوخته می شود.

ماسک عروسی برای داماد

17) دلیلی خوب برای داشتن ماسک عروسی : ماسک های پارچه ای سه بعدی برند ” ریتا وینیریس”

بعد از این که طراح عروسی ریتا وینیریس 4000 ماسک به کارکنان بیمارستان ها هدیه داد ماسکی ساده و پارچه ای برای عروس ها و داماد ها و مهمان ها طراحی کرد این ماسک های مشکی به صورت پک و تایی هستند که همین مشخصه آن ها را برای زوج هایی که به دنبال ست کردن ماسک هایشان هستند مناسب کرده است. همینطور این ماسک ها برای استفاده در تمام ساعات جشن عروسی مناسب هستند

ماسک پارچه ای سه بعدی عروس

18) بهترین ماسک سفارشی برای عروسی : ماسک صورت سفارشی برند ” ویستا برنیت”

آیا در حال برنامه ریزی برای یک جشن فوق العاده خاص هستید ؟ پس باید ماسکتان را هم سفارش بدهید . می توانید طرح امضا یا هشتگ عروسیتان را روی ماسک سفارش بدهید و به هر مهمان یک ماسک به عنوان هدیه عروسیتان بدهید.

ماسک عروسی سفارشی

19) ماسک عروسی برای عروس های رمانتیک : ماسک صورت برند ” روبد ویت لاو “

این ماسک سفید که روی آن طرح های گل گلدوزی شده است متعلق به برند روبد ویت لاو می باشد و در هر پک آن دو ماسک و یک کیف هدیه قرار دارد. به علاوه ، پنج درصد از سود حاصل از فروش ماسک های این برند به حمایت از حقوق زنان تعلق می گیرد.

ماسک عروسی توری

20) بهترین ماسک پر زرق و برق عروسی : ماسک عروسی تور عاجی رنگ برند ” الازهیرلوم”

این ماسک دست دوز با تور اعلا که برند الازهیرلوم می باشد  دارای جزئیات زیبایی هستند ، طرح گوش ماهی روی ماسک که با منجوق های زیبا دوخته شده برای این که ظاهر پر زرق و برق تری به عروس در روز ازدواجش بدهد کاملا مناسب است و این برند به داماد ها استفاده از ماسک مشکی دوخته شده از ساتن نخی ایتالیایی را پیشنهاد می دهد.

قیمت : 20 دلار

لینک خرید : Buy on Etsy

ماسک عروسی طرح تور

21) ماسک برای عروسی های فصل بهار : ماسک های طرح گل برند ” تویله دوجوی”

شما هیچ گاه از انتخاب طرح های گلدار برای عروسی که در فصل بهار انجام می شود پشیمان نخواهید شد این ماسک های پارچه ای چند بار مصرف برای عروسی هایی که در فصل بهار و در باغ برگزار می شوند عالی هستند.

ماسک عروسی طرح کل

22) ماسک هدیه برای ساقدوش های عروس : ست کش موی پارچه ای و ماسک ابریشمی برند “کیکی جِیز”

اگر به دنبال هدیه ای برای ساقدوش های عروس هستید به نظر ما این ست ماسک و کش موی پارچه ای عالی هستند . با داشتن این ماسک صد در صد ابریشم ساقدوش های عروس در یک اکسسوری ساده ، فوق العاده شیک به نظر می آیند و استفاده از کش موی ست ماسک هم یک ترکیب زیبا به ظاهر جشن عروسیتان اضافه می کند.

ماسک عروسی ابریشمی

23) برای عروس های مینیمالیست : ماسک ساتن لوکس برند ” جنی یو “

این ماسک ساتن ساده برای عروس های طرفدار سادگی و جشن عروسی ساده که به وسیله دیزاینر عروسی جنی یو طراحی شده است عالی می باشد و در 9 رنگ از عاجی تا زیتونی پیشنهاد می شود و این پک برای مراسم عروسی در تمام فصول سال مناسب می باشد.

ماسک عروسی ساتن ساده

24) ماسک عروسی برای دختر بچه هایی که گل های مراسم ازدواج را حمل می کنند : ماسک آکاردئونی با پوشانندگی کامل برند ” گپ کیدز”

اجازه بدهید که کوچک ترین مهمان هایتان با داشتن این ماسک های زیبا شاد شوند و این اکسسوری طرح گل را برای آن ها انتخاب کنید . تصور کنید دخترانی کوچک با گل هایی زیبا در دستشان در روز عروسیتان این ماسک های زیبا را به صورتشان زده اند.

ماسک عروس طرح گل

25) بهترین ماسک عروسی توری چند لایه : ماسک صورت توری سفید برند ” اینوو 8 فابریک”

استفاده از تور همیشه یک ایده خوب است مخصوصا وقتی تنوع رنگی هم باشد . از بین این سه رنگ می توانید ماسکی را برای ست کردن با لباس عروسی و استایل مراسم ازدواجتان انتخاب کنید.

ماسک عروسی توری چند لایه

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

تالار بزرگ پامچال (جاده اصفهان - شیراز)
قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
آیا عقد آریایی حلال است؟
دانلود آهنگ رقص چاقو تولد

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️