18 مدل جدید و شیک برای تور کوتاه عروس برای پوشاندن روی صورت

درحالی که ممکن است امروزه بسیاری از خانم‌ها به تور کوتاه عروس توجه ویژه‌ای نشان ندهند؛ اما نمی‌توان انکار کرد که این اکسسوری می‌تواند تاثیر به سزایی در ظاهر و استایل نهایی روز عروسیتان داشته باشد. انواع مختلفی از تور سر عروس وجود دارد اما برای عروس خانم‌های طرفدار سبک‌های کلاسیک و قدیمی، تور کوتاه روی صورت می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تور روی صورت عروس

تور کوتاه عروس یا قفس پرنده عروس چیست؟

تور کوتاه عروسی، یک نوع تور است که قسمتی از صورت را می‌پوشاند و در قسمت بالای سر فیکس می‌شود. دلیل نام‌گذاری این تور کوتاه تحت عنوان قفس پرنده این است که وقتی روی صورت عروس قرار می‌گیرد مانند یک قفس آن را می‌پوشاند. در واقع صورت عروس مانند پرنده‌ زیبایی که در قفس حبس شده است، به نظر می‌رسد.

درهمین رابطه ببینید : توربان عروس

از آنجایی‌که تور عروس کوتاه در دهه 1940 میلادی بسیار مرسوم بوده است، حس و حال کلاسیک‌تری در مقایسه با تورهای سر بلند یا دنباله‌دار ایجاد می‌کنند. کوتاه بودن این تور باعث می‌شود که با وجود شکوه و زرق و برقی که دارد، کژوال‌تر به نظر برسند و نحوه استفاده از این تور و طوری که صورت را می‌پوشاند به طور دلپذیزی، رمزآلود و جذاب است.

توری کوتاه عروس

تور کوتاه عروس معمولاً از جنس تور مشبک روسی یا تورهای نیمه شفاف ساخته می‌شود و در تزئین بسیاری از این تورها از اکسسوری‌های زیبایی مانند مروارید یا گل‌های ریز توری استفاده شده است.

چه طرفدار تورهای کوتاه ساده و کلاسیک باشد و چه به دنبال یک تور کوتاه عروس مجلل و پرزرق و برق، گزینه‌های بسیار زیبا و شیکی برای انتخاب وجود دارد. برای دیدن چند نمونه تور کوتاه زیبا و جذاب برای پوشاندن صورت عروس و ایده‌برداری از آنها تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  1. تور کوتاه مرواریدی، قفس پرنده از کالکشن Twings & Honey Silona:

افزودن مرواریدهای سواروسکی در سراسر مدل، این تور کوتاه عروس را به یک گزینه مناسب برای عروس خانم‌های کلاسیک تبدیل کرده است.

توری کوتاه برای روی صورت

  1. برای عروس‌های زیبا پسند، قفس پرنده از کالکشن Twings & Honey Nikita:

با تور مشبک روسی، گل‌های ارگانزای ابریشمی و تزئینات کریستالی، هرگز نمی‌توان از این تور کوتاه عروس چشم‌پوشی کرد. استفاده از گل‌های ابریشمی حس و حال کلاسیک و قدیمی بیشتری به این تور بخشیده است.

تور صورت قفس پرنده

  1. تور عروس کوتاه برای یک ظاهر ساده، تور عروس کوتاه از برند Erica Elizabeth:

تور کوتاه عروس از جنس توری نرم و لطیف مانند این مدل، ظاهر ساده‌تری نسبت به تورهای مشبک دارند. این مدل علاوه بر سادگی، کلاسیک بوده و با لبه‌های ظریف و وزنی سبک، به راحتی روی صورت قرار گرفته و شما را معذب نمی‌کند.

توری ظریف برای روی صورت عروس

  1. یک مدل اسرارآمیز، تور عروس کوتاه فرانسوی از کالکشن Twings & Honey Scallop:

این روبند توری عروس از جنس یک پارچه نرم بوده و در لبه‌های کار به شکل دالبری برش خورده است. طول این تور زیبا بلندتر از حالت عادی است و در پشت سر بسته می‌شود.

توری کوتاه عروس گل دار

  1. تور کوتاه عروس از برند Jennifer Behr:

تور سر کوتاه عروس یا تور قفس پرنده معمولاً با استفاده از شانه روی سر فیک می‌شود. اما در این مدل برای قرار گرفتن تور در مقابل صورت از هدبند استفاده شده است که همین موضوع در کنار سه گل رز زیبا، طراحی این تور صورت را منحصر به فرد می‌کند.

روبنده کوتاه توری

  1. تور دولایه کوتاه از برند Tessa Kim:

اگر بین انتخاب توری ظریف و توری مشبک مردد هستید، می‌توانید با انتخاب این تور صورت دو لایه هر دوی آنها را با هم داشته باشید. در طراحی این تور کوتاه عروس از دو لایه شامل یه لایه توری نازک شفاف . یک لایه توری مشبک روسی استفاده شده است که در کنار هم ترکیب فوق‌العاده زیبایی ایجاد کرده‌اند.

توری روی صورت عروس

  1. تور کوتاه روی صورت برای عروس‌های کلاسیک:

اگر طرفدار سادگی هستید و روبنده یا تور صورت بدون تزئینات پر زرق و برق را می‌پسندید، این مدل گزینه مناسبی است. این مدل از کالکشن برند Etsy از تور مشبک روسی با لبه‌های موج‌دار طراحی شده است و در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است.

توری مشبک برای روی صورت عروس

  1. تور کوتاه عروس طلایی رنگ، از کالکشن Gold Sparkle برند January Rose:

هیچ قانونی وجود ندارد که شما را موظف به پوشیدن توری سفیدرنگ در روز عروسیتان کند. این توری طلایی رنگ لطیف زیر هر نوری می‌درخشد که حس رمانتیک فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد.

توری کوتاه عروس طلایی رنگ

  1. تور کوتاه عروس با تزئینات کریستالی، از برند Stargazer Silver:

طراحی این مدل تور صورت یا تور قفس پرنده تا حدودی غیرمنتظره است. استفاده از تزئینات کریستالی برای درخشش بیشتر تور مشبک و کوتا‌تر از حد معمول بودن، از ویژگی‌های خاص این مدل است و منجر به مدرن‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود.

توری کوتاه کریستالی

  1. تور کوتاه برای عروس خانم‌های رمانتیک، از برند David’s Bridal:

استفاده از گل‌های توری در قسمت بالایی تور صورت حسی رمانتیک و تقریباً نزدیک به سبک بوهمی ایجاد می‌کند. کرواریدهای کار شده به صورت پراکنده در سرتاسر توری به زیبایی آن می‌افزاید.

توری کوتاه کلاسیک برای پوشاندن روی صورت عروس

  1. توری صورت خال خالی، از برند January Rose:

این توری ظریف خال خالی در عین فانتزی بودن بسیار شیک است و با استفاده از یک شانه کوچک کمانی روی سر فیکس می‌شود.

توری کوتاه عروس خال خالی

  1. توری کوتاه عروس با یک شانه زیبا:

توری کوتاه به خودی خود زیبا بوده و جلب توجه می‌کند. اما استفاده از یک شانه در طراحی این مدل، منجر به منحصر به فرد شدن آن شده است. کریستال‌های سواروسکی کارشده به شکل یک گل روی شانه، سطح این توری را به مراتب ارتقا داده است.

توری کوتاه عروس

 

  1. توری کوتاه عروس از کالکشن Mini Twings & Honey:

اگر از جمله عروس خانم‌های هستید که سبک‌های ظریف را بیشتر می‌پسندید، این روبنده توری عروس بهترین گزینه برای شما است.

توری کوتاه برای روی صورت

  1. توری کوتاه برای عروس‌های طرفدار سبک‌های زنانه از برند Lelapinsaute:

این توری صورت زیبا و ظریف پر از جزئیات و تزئینات زنانه است. یک سیلوئت دراماتیک و گل‌های برجسته پارچه ای می‌تواند لحظه ورود شما به سالن عروسی را به یاد ماندنی‌تر کنند.

توری کوتاه عروس با گل برجسته

  1. توری صورت برای عروس‌های شیک از برند JZ Wedding:

این توری صورت عروس با مرواریدهای ریز و تل پاپیونی ساتن بسیار شیک و مدرن طراحی شده است و قطعاً موجب درخشش بیشتر شما در بهترین روز زندگیتان خواهد شد.

توری کوتاه مرواریدی برای روی صورت عروس

  1. توری صورت عروس از برند Over The Moon Bridal:

اگر ترجیح می‌دهید که تمام جزئیات استایل روز عروسیتان ساده باشد، این توری کوتاه را در نظر داشته باشید. سادگی طرح و ظرافت و زنانه بودن مدل این توری کوتاه، آن را به یک اکسسوری مناسب برای تکمیل هر نوع لباس عروسی تبدیل می‌کند.

توری کوتاه و ساده کلاسیک

  1. توری کوتاه عروس مشکی از برند Artikal Basic:

با پوشیدن این توری مشکی رنگ، متفاوت عمل کنید. البته این مدل مناسب عروس خانم‌هایی است که تصمیم دارند در روز عروسیشان لباس عروس سفید رنگ نپوشند.

توری کوتاه مشکی برای روی صورت

  1. توری کوتاه عروس از برند Queenie and Lilt:

این روبند عروس با استفاده از توری مشبک روسی عاجی رنگ و کریستال‌‌‎های پراکنده درخشان طراحی شده است تا توجه بیشتری را به خود جلب کند. می‌توانید به جای فیکس کردن توری در مقابل صورت، مانند این عروس آن را در کنار سرتان قرار دهید و خاص‌تر به نظر برسید.

توری کوتاه عروس شیک

سوالات متداول
توری کوتاه عروس را چگونه روی سر قرار دهیم؟
می‌توانید روبنده یا توری صورت را طوری بپوشید که مستقیماً روی صورت شما قرار گیرد و یا می‌توانید آن را در کنار سرتان فیکس کنید. حتی گاهی می‌توان توری کوتاه را در قسمت پشت سر نیز استفاده کرد.

توری‌های کوتاه انواع متنوعی دارند و با هر مدل مویی با هر طولی قابل استفاده هستند. حتی اگر شینیون موهایتان در قسمت بالای سر یا پایین سر جمع شود نیز مانعی برای استفاده از توری روی صورت ایجاد نمی‌کند.

خیر. اگرچه توری کوتاه عروس حال  و هوایی قدیمی و کلاسیک دارد اما لزوماً به این معنی نیست که نمی‌توان آن را با استایل‌های مدرن یا فانتزی ست کرد.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
تفاوت لباس شب با لباس مجلسی
لباس عروس دخترانه

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟