هتل ها و تالارهای مناسب برای برگزاری سمینار و همایش در تهران

اگر قصد برگزاری یک سمینار یا همایش را در یک هتل یا تالار پذیرایی دارید، مهمترین موردی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید انتخاب سالن مناسب برای برگزاری همایش و سمینار است. شما هر چقدر که مدیریت و برنامه ریزی درستی داشته باشید و به بهترین شکل ممکن سمینارها و همایش ها را سازماندهی کنید، با هیچ مدیریتی نمی توانید شرایط نامناسب سالن برگزاری سمینار و همایش را پوشش داده و این نقص را جبران کنید. بنابراین شرط اول برگزاری درست همایش و سمینار انتخاب درست محل برگزاری است.

هتل ها و تالار های مناسب سمینار و همایش

برگزاری سمینار در تهران

هتل پرشین پلازا (سهروردی)

یکی از هتل های 5 ستاره و تازه تاسیس تهران هتل پرشین پلازا است . این هتل سهروردی شمالی واقع شده و با توجه به موقعیت مناسب می تواند انتخابی مناسب برای شما به حساب آید.

روف گاردن هتل پرشین پلازا

سالن کنفرانس تهران

یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری همایش و سمینار، سالن همایش در هتل ها است. با توجه به شکل ظاهری هتل و موقعیت آنها، برگزاری سمینار و همایش در هتل ها این مزیت را دارد که پرستیژ کنفرانس، سمینار یا همایش حفظ می شود. اما برای انتخاب سالن های مناسب جهت برگزاری سمینار و همایش باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشید که در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم.

هتل دهکده شیان (لویزان)

اگر خواستار برگزاری یک سمینار و همایش در یک فضای آرامش بخش و در فضای باغی و سرسبز هستید بدون شک باید هتل دهکده شیان را در نظر بگیرید.

تالار شیان

سالن همایش تهران

این مجموعه که دارای هتلی شیک، تالاری زیبا و رستورانی عالی است بسیار می‌تواند در برگزاری یک همایش و هم‌اندیشی مناسب باشد همچنین قطعاً وقتی مهمانان شما در فضای سبز محدوده لویزان – شیان قرار گیرند حس بهتری را می‌توانند داشته باشند

تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم (ونک)

اگر بدنبال برگزاری یک سمینار یا همایش آبرومندانه هستید؛ حتما تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم را در نظر بگیرید. تالار پذیرایی هتل ارم با تجهیزات و امکانات پیشرفته و فوق العاده عالی می‌تواند یک سمینار با نظم با کیفیت پذیرایی عالی را برای شما برگزار کند.

 

تالار بام مهتاب - هتل بزرگ ارم تهران

برگزاری سمینار در تهران

تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم با ظرفیت 600 نفری خود در شمال شهر واقع شده که می‌تواند دسترسی بسیار مناسبی را برای مهمانان شما به ارمغان بیاورد. این تالار یکی از بهترین محل‌ها برای برگزاری سمینار، همایش و جلسات هم اندیشی است.

نکات مهم برای انتخاب هتل ایده آل با سالن های مناسب جهت برگزاری سمینار و همایش

هتل ها و تالار های مناسب سمینار و همایش

سالن کنفرانس تهران

تعداد افراد شرکت کننده در همایش یا سمینار

قبل از انتخاب و رزرو محل برگزاری همایش باید نوع رویدادی که می خواهید برگزار کنید را مشخص کرده و نیز تخمین درستی از تعداد افرادی که در این همایش شرکت می کنند برآورد کنید.

معمولاً هتل ها دارای سالن های مختلف با ظرفیت های متفاوتی هستند که آنها را برای برگزاری انواع مراسم مناسب کرده است. این هتل ها برای برگزاری سمینار و همایش در هتل بسیار مناسب هستند زیرا هر ظرفیتی را پوشش می دهند.

همچنین هتل ها دارای سالن هایی بزرگ برای برگزاری انواع جلسات مانند کنفرانس های بزرگ، همایش های ملی و بین المللی، سمینارها، اجتماعات خانوادگی و ضیافت ها هستند. این سالن ها در بعضی هتل ها ظرفیتی بالغ بر 1000 نفر داشته و برای برگزاری همایش های بین المللی بسیار مناسب هستند.

هتل ها و تالار های مناسب سمینار و همایش

سالن همایش تهران

سهولت دسترسی به هتل یا تالار محل برگزاری همایش و کنفرانس

یکی دیگر از مواردی که باید حتماً مدنظر داشته باشید دسترسی آسان به محل برگزاری همایش یا سمینار است. برگزاری سمینار و همایش در هتل به دلیل اینکه هتل ها معمولاً در مراکز شهرها و در موقعیت های قابل دسترس قرار گرفته اند بسیار مناسب است. برگزاری همایش و ضیافت در هتل تالارهای تهران از این نظر که در ارائه امکاناتی مانند پارکینگ های بزرگ و طبقاتی و تعداد زیاد پرسنل حفاظت و نگهبانی بی نظیر هستند، بسیار مناسب است.

امکانات سالن برگزاری همایش یا سمینار

برای برگزاری سمینار و همایش باید بدانید به چه امکاناتی نیاز دارید و طبق آن محل برگزاری را انتخاب کنید. در بسیاری از سمینارها و همایش ها وجود ویدئو پروژکتور الزامی است. همچنین محل برگزاری همایش باید دارای سیستم صوتی، تجهیزات برقی مناسب و نورپردازی خوب برای فیلم برداری باشد؛ از این رو اگر قصد برگزاری همایش را دارید در انتخاب امکانات سالن موردنظر خود حساسیت به خرج دهید تا در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشید.

سالن مناسب برگزاری ایونت

برگزاری سمینار در تهران

سالن همایش در هتل ها مخصوص سمینارها و همایش های رسمی و حرفه ای است. بسیاری از هتل ها دارای امکانات بسیار زیادی شامل ویدئو پروژکتور، قابلیت استفاده از میکروفن های بی سیم در تمام نقاط سالن، اتاق فرمان با کامل ترین تجهیزات، نورپردازی حرفه ای و بسیاری موارد دیگر هستند. به این ترتیب هتل ها دارای سالن های مناسب جهت برگزاری سمینار و همایش با امکانات حرفه ای می باشند که برگزاری همایش های بین المللی را در آنها مناسب کرده است.

هتل ها و تالار های مناسب سمینار و همایش

سالن کنفرانس تهران

بودجه برگزاری همایش یا سمینار

از آنجا که هتل ها دارای سالن های همایش مختلف با ظرفیت های گوناگون هستند، برگزاری سمینار و همایش در هتل بسیار مقرون به صرفه است. در هتل ها سالن های مناسب جهت برگزاری سمینار و همایش با ظرفیت های مختلف از 1000 نفر گرفته تا 100 نفر وجود دارد و از برگزاری همایش های بین الملی تا ضیافت های خانوادگی را می توان در سالن همایش هتل ها برگزار کرد.

یکی دیگر از مزایای برگزاری سمینار و همایش در هتل بحث پذیرایی از مهمانان و سرو پیش غذا و نوشیدنی است. برگزاری همایش و ضیافت در هتل تالار های تهران باعث می شود دیگر نگران غذا و نوشیدنی نباشید. بسیاری از سمینارها به دلیل نامرغوبی غذا و مدیریت بد سرو آنها موجب نارضایتی افراد شرکت کننده در همایش یا سمینار می شوند. این مورد مخصوصاً در برگزاری همایش های بین المللی اهمیت بیشتری پیدا می کند. سالن همایش در هتل ها دارای امکانات سرو غذا و نوشیدنی است و برگزاری همایش و ضیافت در هتل تالارهای تهران از این نظر بسیار مقرون به صرفه است زیرا دیگر هزینه ای بابت حمل و نقل موادغذایی و نوشیدنی ها متقبل نمی شوید.

هتل ها و تالار های مناسب سمینار و همایش

سالن همایش تهران

از دیگر مزایای برگزاری همایش و سمینار در هتل وجود کارکنان حرفه ای برای سرویس دهی به مهمانان است. از آنجا که برگزاری کنفرانس یک کار حرفه ای و پیچیده است احتیاج به افراد حرفه ای و کارآزموده دارد و چه کسی بهتر از کارکنان یک هتل که با تمام فوت و فن مهمانداری آشنا هستند و اصول آن را می دانند. در این صورت شما مطمئن هستید که آنها به بهترین شکل ممکن از مدعوین شما پذیرایی کرده و به آنها رسیدگی می کنند.

هتل مناسب برای برگزاری همایش

برگزاری سمینار در تهران

با توجه به موارد مطرح شده در فوق از بهترین سالن های مناسب جهت برگزاری سمینار و همایش هتل ها هستند. برگزاری همایش و ضیافت در هتل تالارهای تهران یک همایش خوب و یک سمینار موفق را تضمین می کند. هتل ها همچنین مکان های مناسبی برای برگزاری همایش های بین المللی و سمینارهای ملی و علمی هستند. برگزاری سمینار و همایش در هتل باعث می شود بسیاری از هزینه های اضافی کسر شده و با اطمینان خاطر و بدون نگرانی همایش خود را برگزار کنید. همچنین هتل ها مکان های مناسبی برای برگزاری کنگره ها و نمایشگاه های علمی هستند.

قبل از رزرو سالن همایش در هتل ها به نکات مهم زیر توجه کنید:

  • زمان رزرو سالن همایش در هتل ها را تنظیم کنید. زیرا برخی از زمان‌ها در تقویم، مناسبت به‌خصوصی هستند و ممکن است در تاریخ مدنظر شما، سالن موردنظرتان برای برگزاری ایونت یا همایش با حجم وسیعی از درخواست از سمت سایر شرکت‌ها و افراد مواجه شود. لذا بهتر است سالن همایش در هتل ها را از قبل رزرو کنید.
  • در مورد تجهیزات موجود در سالن همایش هتل ها سوال بپرسید و ازسالم بودن میکروفون، وجود یا عدم وجود ویدئو پروژکتور، نورپردازی مناسب سالن همایش، راحتی صندلی‌ها و … مطمئن شوید.
  • چند ساعت قبل از شروع همایش تمامی موارد را بررسی کنید. اگر از لپ‎تاپ شخصیتان برای ارائه استفاده می‌کنید آن را به ویدئو پروژکتور متصل کنید و اسلایدهایتان را در حالت آماده قرار دهید. اگر از سیستم محل برگزاری سمینار استفاده می‌کنید، از سالم بودن سومت اتصال usb آن اطمینان حاصل نمائید.
  • سیستم تهویه سالن همایش را چک کنید، این موضوع به‌خصوص در مورد ایونت‌هایی که در فصل تابستان برگزارمی‌شوند بسیار حائز اهمیت است. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا تهویه مطلوب برای اماکن بسته و با حضور جمعیت زیادی از افراد، لازم و ضروری است.
  • تابلوهای هشدار و علائم اضطراری را در سالن برگزاری همایش و سمینار بررسی کنید.
  • یک نفر را در محل ورود سالن برگزاری همایش و ضیافت در هتل تالار قرار دهید. این فرد باید مسئول هماهنگی بین مسئولین سالن همایش و شما باشد تا درصورت بروز هرگونه مشکل در نحوه برگزاری همایش پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
  • محل برگزاری سمینار را با توجه به بودجه خودتان انتخاب کنید.
  • فراموش نکنید که درصورت طولانی بودن ساعات برگزاری همایش، حتماً تمهیدات لازم جهت پذیرایی از حضار را در نظر بگیرید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید/ تالارکده

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

دانلود آهنگ رقص چاقو تولد
بهترین تشریفات عروسی در اصفهان
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

نظرات کاربران

  • مهدی علوی

    سلام برای برگذا ی سمینار لوازم خانگی تعداد ۲۰۰ نفر هتل مناسب پیشنهادی دارید ؟

    پاسخ
  • Ba

    مطلب خوبی بود از شما سپاسگذارم

    پاسخ
    • تالارکده

      خوشحالیم که مورد توجه شما بوده.

      پاسخ