۱۰ توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی

۱۰ توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی

معمولا خانم ها برای شب عروسی خیلی مضطرب هستند این اضطراب و استرس یک نشانه عادی در اکثر خانم ها می باشد. علت آن هم می تواند به خاطر نگرانی از ظاهر و لباس و این گونه موارد باشد؛ زیرا خانم ها عموما در نحوه لباس پوشیدن خود حساسیت بالایی به خرج می دهند. حال اگر بحث لباس عروس در میان باشد این حساسیت بیشتر مشاهده خواهد شد. در اینگونه موارد، خانم ها از چند هفته قبل از عروسی به فروشگاه های متعدد از جمله فروشگاه لباس عروس مراجعه و لباس های زیادی را پرو می کنند، اما به دلیل اینکه می خواهند یک عروس زیبا و منحصر به فرد باشند در انتخاب این لباس دچار تردید می شوند.

قبل از خرید عروسی بهتر است نکات و توصیه های مهمی را در این رابطه مورد توجه قرار دهیم تا راحت تر بتوانیم امور و خرید های مربوط به عروسی را انجام دهیم. در این مطلب ما به شرح برخی از  این نکات ارزشمند می پردازیم.

در شب عروسی نکات بسیاری از جمله در رابطه با نحوه آرایش و نکات مهم انتخاب لباس عروس وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.     

  1. رنگ موی مناسب انتخاب نمایید.

رنگ مو یکی از مواردی است که در شب عروسی به آن توجه بسیار می شود. سعی کنید در انتخاب رنگ موی مناسب دقت کافی داشته باشید. برای این کار بهتر است نظر آرایشگر خود را نیز در این مورد جویا شوید. معمولا استفاده از رنگ های شلوغ و لاین و یا فانتزی برای این مراسم کاربردی نمی باشد. بهتر است از رنگ موی ساده استفاده نمایید.

  1. از آرایش متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید.

اگر شما فرد سبزه ای هستید و به اصطلاح رنگ پوستتان تیره می باشد، بهتر است سراغ رنگ های خیلی روشن نروید، از کرم پودرهایی استفاده نمایید که با رنگ پوست شما سازگار باشد. استفاده از رنگ های خیلی روشن برای افراد سبزه باعث می شود صورت آن ها یک حالت غیر طبیعی و مصنوعی پیدا کند. در نتیجه ظاهر نامطلوبی را برای عروس در شب عروسی به همراه خواهد داشت.

  1. از آرایش های غلیظ پرهیز کنید.

در سال های قبل، معیار زیبایی عروس در مراسم، آرایش های غلیظ و سنگین، استفاده از ناخن های بلند و از این قبیل بود. اما امروزه استفاده از آرایش های سبک و ملایم چهره ای نچرال و طبیعی را برای عروس خانم ها باب کرده است. به همین خاطر اکثر آرایشگاه های عروس از این نوع مدل آرایش برای عروس خانم ها بهره می برند؛ زیرا سادگی و در حین حال زیبا بودن در شب عروسی بسیار مهم است.

توصیه به عروس خانم ها برای شب عروسی

  1. از مواد آرایشی با کیفیت استفاده نمایید.

به دلیل اینکه شما قرار است زمان طولانی در مجلس عروسی را سپری کنید، استفاده از مواد آرایشی با کیفیت بسیار مهم می باشد. زیرا در زمان عکاسی اگر آرایش شما تکان خورده باشد یا به اصطلاح بر اثر تعریق پاک شده باشد خیلی موضوع ناراحت کننده ای خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود از آرایشگرتان درخواست کنید که از مواد با کیفیت و ضد آب برای شما استفاده نماید.

  1. ابروهای طبیعی خود را داشته باشید.

پهنای ابروهای شما باید با ظاهر چشم و نوع آرایش شما رابطه نزدیکی داشته باشد. ابروهای خیلی نازک و یا خیلی پر زیبایی شما را بیشتر نمی کند. بنابراین از آرایشگر خود بخواهید ابرو های شما را بسیار باریک و کوتاه و یا کشیده و پر نکند. چشم و ابرو، قاب های چهره هستند و در شب عروسی بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

  1. استفاده از لنز های نامرغوب و بد رنگ ممنوع !

اگر می خواهید از لنزهای رنگی در شب عروسی استفاده نمایید، بهتر است قبل از آن، از آرایشگر خود مشورت بگیرید. اگر بار اول است که می خواهید از لنز استفاده نمایید چند روز قبل از عروسی آن را امتحان کنید و در صورتی که مشکلی نداشت، می توانید آن را استفاده نمایید. همچنین در انتخاب رنگ لنز دقت فراوان داشته باشید و مطمئن شوید که این رنگ با پوست شما کاملا سازگار است. از جانبی تناسب میان رنگ مو و رنگ لنز می تواند زیبایی منحصر به فردی در شما ایجاد کند.

  1. از کفش های راحت استفاده نمایید.

اگر شما توانایی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند را ندارید به هیچ وجه در شب عروسی از کفش هایی که خیلی پاشنه بلندی دارند؛ استفاده نکنید. کفش های با پاشنه کمتر به شما احساس راحتی بیشتری خواهند داد و در طول شب خستگی کمتری را احساس خواهید کرد.

لباس عروس

  1. مدل موی مناسب انتخاب کنید.

مطمئنا همه شما در مراسم های دیگر از مدل موهای متفاوتی استفاده کرده اید، با این حال می دانید که چه مدل مویی ظاهر شما را زیباتر می کند. پس می توانید مدلی را که مد نظر دارید با آرایشگرتان مطرح کنید.

  1. نکات مهم خرید لباس عروس

مسلما لباس عروس زیبا و مناسب از جمله لباس های هر خانمی در شروع زندگی دو نفره می باشد. به همین دلیل توجه به انتخاب و نکات خرید لباس عروس برای شب عروسی ضرورت بالایی دارد. در این خصوص فروشگاه های متعددی در زمینه کرایه دادن لباس عروس فعالیت می کنند.

  1. توجه به خرید چمدان عروس.

تهیه چمدان لباس برای عروس خانم ها یک امر ضروری می باشد. در این چمدان انواعی از لباس های متفاوت از جمله لباس مجلسی گذاشته می شود. خانم هایی که وقت رفتن به فروشگاه لباس را ندارند می توانند از سایت لباس زنانه مدیسه لباس های خود را تهیه کنند. درمورد کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مدیسه فقط همین نکته را یادآور می شویم که امسال در جشنواره برند محبوب، بهترین های هر حوزه با رای مردم و مصرف کنندگان انتخاب می شوند، سایت مدیسه در بین فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک به لطف کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش خود، رتبه نخست را کسب کند. بنابراین سایت لباس زنانه مدیسه می تواند بهترین انتخاب برای شما زیباپسندان باشد. اگر برای اولین بار از فروشگاه آنلاین مدیسه خرید می کنید، با استفاده از کد تخفیف اولین خرید که داخل سایت مدیسه هست، می توانید تخفیف خیلی خوبی هم بگیرید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد