تالار پذیرایی عمارت زرین
درباره مجموعه تالار پذیرایی عمارت زرین
تالار عمارت زرین تهران، یکی از برترین تالارهای پذیرایی غرب تهران با دیزاینی شیک و متفاوت، در منطقه سیمون بولیوار واقع شده است. این عمارت با دو سالن مجزا و ظرفیت حداکثر ۴۵۰ نفر، آماده میزبانی از مراسم عقد و عروسی شما میباشد.
عمارت زرین پونک با بهرهگیری از تجربه چندین ساله در امور تالارداری، استفاده از بهترین و حرفهایترین متریال، مبلمان مدرن، نورپردازی حرفهای و تزئینات بهروز، فضایی منحصر به فرد و لوکس فراهم کرده است تا جشنی رویایی و به یادماندنی برای شما و مهمانانتان خلق شود.
سقفهای بلند و دلباز سالنها، سیستم صوتی و نورپردازی پیشرفته، فضای باز و روف گاردن رویایی، سفرهخانه سنتی خاص، آسانسورهای وسیع و پارکینگ اختصاصی، همگی از مزایای برجسته عمارت زرین سیمون بولیوار به شمار میروند. این تالار با طراحی خلاقانه و امکانات بینظیر، تجربهای لوکس و متفاوت از جشنهای عروسی برای شما فراهم میکند و هر جزئیات مراسم را با ظرافت و دقت اجرا میکند.
علاوه بر این، باغ عمارت زرین خدمات جانبی متنوعی همچون تیم حرفهای پذیرایی، برنامهریزی دقیق مراسم، گلآرایی و شمعآرایی اختصاصی، موسیقی زنده و مدیریت کامل مراسم ارائه میدهد. این ویژگیها باعث میشوند که هر جشن در عمارت زرین، خاطرهای بینظیر و فراموشنشدنی برای عروس و داماد و مهمانانشان باشد.
اطلاعات تماس
| ظرفیت: | 100 - 450 نفر |
|---|---|
| محدوده قیمت: | خیلی گران |
| 44817070 | |
| 09123410601 | |
| آدرس: | انتهای اشرفی اصفهانی - خیابان سیمون بولیوار به سمت غرب - انتهای خیابان شهید نصراللهی نیر |
پیشنهادات تالارکده
مشاهده لیست کاملامکانات
لینکهای مفید
بر اساس جستجو های شما این مجموعهها پیشنهاد میشوند:
( 6 دیدگاه)
*تجربه کلی مراسم ما خوب بود، اما بخش رختکن بهشدت ناامیدکننده بود. فرد مسئول تحویل لباس بوی بسیار نامطبوعی داشت که باعث آزار مهمانان میشد. مهمتر از آن، وقتی این مسئله را با سرگروه ایشان در میان گذاشتم، بهجای رسیدگی حرفهای به مشکل بهداشتی مطرحشده، با رفتاری دوگانه و پاسخی غیرصادقانه هم موضوع را کماهمیت جلوه دادند و هم برخورد نامناسبی با بنده داشتند. این نوع عملکرد پرسنل، که به نظر میرسد بیشتر درگیر حفظ ظاهر خود هستند تا ارائه خدمات استاندارد، وجهه تالار را بهشدت تحت تأثیر قرار میدهد. این نقطهضعف بزرگی برای تالار شماست و انتظار میرود مدیریت محترم نظارت دقیقتری بر نحوه برخورد، نظافت و آموزش اخلاق حرفهای به پرسنل این بخش داشته باشد*
اخلاق و بر خورد بد پرسنل یادگاری ما از مراسم برادرزاده ام
سلام. برای رزرو میخواستم اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی داشته باشید. برای اسفند ماه میخوام و حدود 250 تا 300 مهمان داریم. ترجیحا آخر هفته باشه برامون بهتره.
سلام چرا عکس های این تالار رو نگذاشتید ؟؟؟
پس اینا چیه
سلام ممنون از همراهی شما با تالارکده هنوز عکسی برای ما از طرف تالار ارسال نشده است.