جشنواره رمضان

طرح ازدواج آسان، موسسه و کانون

امروزه هزینه های سنگین عقد و عروسی و خرید جهیزیه باعث شده تا جوانان رفبت آنچنانی به ازدواج نداشته باشند. اما مسئولین هم بیکار ننشسته و با ارائه طرح ها و تبلیغاتی سعی کرده اند تا جوانان را به ازدواج ترغیب کنند. تبلیغاتی که  عموما دانشجوها را هدف اصلی خود قرار داده و با ترویج و تبلیغ ازواج آسان تلاش می کند که سنت حسنه ی ازدواج را هر چه بیشتر و بهتر در بین جوانان رواج دهد.

اما علی رغم تمام تبلیغات، و ارائه راهکارهای همچون وام ازدواج و.. در سال های گذشته شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش جمعیت مجرد بوده ایم. در این مقاله از وبسایت بزرگ تالارکده میخواهیم به جواب سوال ازدواج آسان چیست؟ بپردازیم پس ما همراه باشید.

همین ابتدا ازدواج آسان به ازدواجی گفته می شود که پایه و اساس این ازدواج بر اساس ساده زیستی و دور از هرگونه تجمل گرایی بنا شده باشد. در این طرح، مجری ها و کانون های ازدواج امکان برگزاری یک عروسی آبرومندانه را برای افراد علاقمند فراهم میکنند.

اگر شما هم به علت هزینه های سنگین از ازدواج منصرف شده اید در صورتی که تمایل دارید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید مراسم عقد تا عروسی را تالار ازدواج آسان که کانون هایی برای این مهم هستند برگزار کنید.

ازدواج آسان چیست

در طرح ازدواج آسان نیاز به ثبت نام خاصی در سایت خاصی نیست کافی است مجموعه هایی که خدمات مناسب و پکیج هایی را در قالب ازدواج آسان ارائه می‌کنند را شناسایی نموده و بعد از بررسی و تحلیل قیمت ها قرارداد ثبت نمایید.

با این طرح، مراسم عروسی شما به صورت ساده‌تر و با کمترین هزینه برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این طرح، شما نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و تنها کافیست که به مراکز مختلفی که خدمات عروسی ارائه می‌دهند، مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید.

با این حال، ممکن است شرایط و الزامات طرح ازدواج آسان در هر مجموعه متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است قبل از قرارداد با مراکز مختلف تماس بگیرید و از شرایط و الزامات دقیق آنها آگاه شوید.

از تالارهای ازدواج آسان بهره ببرید و با کمترین هزینه و بدون ثبت نام و مراحل اداری خاصی، مراسم عقد و عروسی خود را برگزار کنید. این نوع تالارها به عنوان یکی از طرف‌های قرارداد نهادهای برگزارکننده ازدواج‌های آسان شناخته می‌شوند. در واقع تالار ازدواج آسان همان تالارهای پذیرایی شیک و مجلل هستند که شما بدون واسطه به آنها مراجعه می کنید و معمولا با نزخ ها و تعرفه ای سنگین روبه رو می شوید بنابراین، شما نیازی به نگرانی درباره امکانات و کیفیت این تالارها ندارید.

انتهای امام علی جنوب,ا...
ازدواج آسان
متوسط $$$$ 50 - 1200 مهمان
50% تخفیف برای شما همراهان عزیز تالارکده
بزرگراه بسیج جنوب - بع...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 400 مهمان
15% تخفیفات و هدایای ویژه مدیریت برای شما همراهان تالارکده
تهران،خیابان کریم خان،...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 400 مهمان
حق سرویس و مالیات رایگان و تخفیف در منو!
ابتدای اتوبان باکری - ...
ازدواج آسان
متوسط $$$$ 25 - 1500 مهمان
15% تخفیف ویژه مدیریت برای شما همراهان تالارکده
مهرآباد جنوبی - پشت بی...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 450 مهمان
20% تخفیف ویژه مدیریت برای شما همراهان عزیز تالارکده
تهران - آزادراه خلیج ف...
ازدواج آسان تخفیف لحظه آخری
متوسط $$$$ 50 - 900 مهمان
آفر ویژه برای روز های باقیمانده فروردین و اردیبهشت ویژه همراهان تالارکده
احمدآباد مستوفی - کوی ...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 75 - 500 مهمان
10% تا 15% تخفیف ویژه شما همراهان عزیز تالارکده
احمد آباد مستوفی، میدا...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 500 مهمان
تخفیف ویژه لحظه آخری اسفند ماه ورودی رایگان به همراه 35 % تخفیف ویژه عروس و داماد با پک انتخابی برای شما همراهان عزیز تالارکده
بزرگراه رسالت - بعد از...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 25 - 550 مهمان
10% تخفیف از کل قرارداد برای شما همراهان عزیز تالارکده
بزرگراه نواب جنوب به ش...
ازدواج آسان تخفیف لحظه آخری
متوسط $$$$ 50 - 1000 مهمان
20% تخفیف لحظه آخری برای همراهان عزیز تالارکده
تهران، خیابان دماوند، ...
ازدواج آسان
متوسط $$$$ 50 - 400 مهمان
20% تخفیف ویژه مدیریت + ورودی رایگان ویژه شما همراهان تالارکده
شهر پردیس - پل خلیج فا...
ازدواج آسان
اقتصادی $$$$ 50 - 375 مهمان
35% تخفیف واقعی از قیمت منو ویژه شما همراهان تالارکده
1 2 3 4

تالارکده با معرفی لیست کامل تالار عروسی در تهران به شما کمک می کند تا با توجه منطقه سکونت خود براحتی به لیست تالار های عروسی دسترسی داشته باشید و با برنامه ریزی و تحقیق و بررسی بهترین مجموعه را انتخاب کنید.

از امکانات این مجموعه ها می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • اتاق و سالن عقد ساده و به دور از تشریفات
  • منوی غذایی با تخفیفات ویژه
  • آتلیه و عکاسی از مراسم
  • لباس های عروس خریداری شده و آماده ی ارائه به متقاضیان
  • و سالن های آرایشی که با کانون طرف قرارداد هستند و هزینه های کمتری از زوج جوان درخواست می کنند.
  • ارائه دسته گل عروس، اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن

در حال حاضر کانون و موسسه ازدواج آسان به این نام فعالیت نمی‌کند بلکه تالارها، باغ تالارها و یا سالن‌های عقد به دلیل تسهیل در امر ازدواج جوانان پکیج‌هایی را جهت برگزاری و میزبانی مراسمات عقد و عروسی شما پیش‌بینی نموده و با تخفیفات ویژه ارائه می‌نمایند.

عقد رسمی در طرح ازدواج آسان

سالن های عقد نیز مانند تالارها، امکان یک مراسم عقد ساده و آبرومندانه را برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه های سنگین را ندارند مهیا می کند  در این طرح برای عروس خانم هایی که مهریه‌ آنها سبک و زیر چهارده سکه است تمام هزینه های سفره عقد، مراسم عقد و … به صفر میرسد.

اما اگر میزان مهریه شما بیشتر از چهارده سکه باشد این میزان ممکن است به تناسب مهریه بیشتر خواهد شود.

پس برای عروس خانم هایی که مهریه‌ آنها زیر چهارده سکه بهار آزادی است استفاده از سالن عقد طرح ازدواج آسان میتواند در کاهش هزینه های‌ ازدواج تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

ارائه لباس عروس بصورت خرید یا اجاره

سازمان ها و کانون های ازدواج اسان با بستن قرارداد با مزون ها و طراح های لباس، این لباس ها رو در تیراژ بالا تولید می کنند و به افرادی که در این طرح ثبت نام کرده اند داده می شود تا هزینه ها لباس عروس هم برای زوجین تقریبا صفر باشد.

معمولا برای این لباس ها هزینه بسیار پایینی گرفته می شود تا علاوه بر کاهش هزینه کمک کننده عروس و داماد در راه ازدواج و رسیدن به خانه بخت باشد.

لباس عروس ازدواج آسان

ایده سفارش کارت عروسی دیجیتال

کم هزینه ترین اقلام ازدواج کارت عروسی می باشد اما نگران نباشید مراکز سفارش کارت عروسی در این طرح، نیز در نظر گرفته شده‌است.

با مراجعه به این مراکز می توانید کارت های عروسی نسبتا ساده و شیکی را با کمترین هزینه سفارش بدهید.

کارت عروسی ساده و شیک برای ازدواج آسان

اما شما به راحتی می توانید کارت عروسی خودتان را با سلیقه مشترک بصورت آنلاین و رایگان طراجی کنید

آرایشگاه عروس و میکاپ

آرایش و میکاپ عروس نیز، یکی از مهم‌ترین خدمات این طرح می باشد. مجری های طرح ازدواج آسان با عقد قرارداد با سالن های زیبایی در نقاط مختلف شهر، هزینه های بسیار پایینی را برای آرایش و میکاپ از عروس دریافت می کنند

این موسسات، با سالن‌های باکیفیت، معتبر و زیبا، جهت ارائه خدمات به عروس، همکاری می‌کنند. شما می توانید بدون هیچ نگرانی از پکیج های طرح ازدواج آسان این سالن های زیبایی استفاده کنید اما در صورتیکه علاقمند به استفاده از خدمات دیگر آرایشگاه باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید

لینک‌های مفید

نظرات کاربران