20 مدل لباس مجلسی شیک برای مادر داماد مناسب هر فصل و هر بودجه ای

با این که در روز جشن عروسی پسرتان ، لباسی که عروس می پوشد مورد توجه همه قرار می گیرد و چشم همه مهمانان فقط به لباس عروس می باشد ، شما به عنوان مادر داماد باید استایل خاص خودتان را داشته باشید. لباس مجلسی بر تن کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و طبق مد بودن بدهد . زمانی که می خواهید به عنوان مادر داماد لباسی مناسب و عالی بخرید ، باید به خاطر بسپارید که انتخاب چه طرح هایی برای شما مناسب تر است و این که مایلید کدام قسمت لباستان باز باشد . ( مثلا لباستان کوتاه باشد یا بلند و یا آستین بلند داشته باشد یا دکلته باشد )

مطلب دیگر این است که لباس مادر عروس و مادر داماد باید از هر لحاظی آراسته و شیک باشد . از مخمل فشن با یقه های ظریف گرفته تا استایل های تنگ و چسبان ؛ چه شما به دنبال لباسی پر زرق و برق برای جشن عروسی black-tie باشید یا لباسی مناسب جشن عروسی در فضای باز ، ما با در نظر گرفتن خواسته های شما بهترین لباس های مناسب برای مادر داماد با هر استایل و هر بودجه ای را در اینجا گردآوری کرده ایم :

1) برای مادر دامادی که خواستار زرق و برق است : لباس مروارید برند JS Collections

این پیراهن ماکسی با طرح های پیچیده به هم از پارچه توری که طرح های برجسته دارد دوخته شده است و با رشته هایی از مروارید تزئین شده است. پارچه سرمه ای رنگ آن با آستین های بلند این پیراهن را برای جشن عروسی در پاییز و یا فصل زمستان گزینه ای خیره کننده کرده است.

لینک خرید : Buy on Nordstrom

مدل لباس مجلسی شیک مناسب مادر داماد

2) برای عروسی در فصل تابستان : پیراهن گلدار برند Tadashi Shoji 

لازمه عروسی هایی که در فصل بهار و تابستان برگزار می شوند پوشیدن پیراهن هایی بدون آستین و کوتاه ( تا سر زانو ) می باشد. این پیراهن گلدار انتخابی عالی برای پوشیدن در عروسی هایی است که در هوای گرم برگزار می شوند و به سادگی با صندل های تابستانه و کفش های پاشنه بلند شیک ست می شود.

پیراهن گلدار مجلسی مناسب مادر عروس

3) بهترین پیراهن با طرح هایی برجسته : پیراهن ماکسی مدل ماهی تزئین شده با تور ساتن برند La Femme Embellished Lace

حتی اگر شما در طول زندگی تان تعداد کمی پیراهن مجلسی پوشیده اید نیازی نیست که ما به شما توضیح بدهیم که این لباس با پارچه توری تفاوتی اساسی با پیراهن های دیگر شبیه به خودش دارد چون مطمئن هستیم خودتان متوجه اش خواهید شد . این استایل از برند La Femme Embellished Lace که از قسمت کمر جذب و تنگ است اما به شما احساس راحتی ای باورنکردنی هدیه می کند.

مدل پیراهن مجلسی ماکسی برای مادر داماد

4) برای عروسی در فصل زمستان : پیراهن ماکسی منجوق دوزی شده طرح گل برند Adrianna Papell

با رنگ نقره ای درخشان و گلدوزی های کریستالی این پیراهن ماکسی منجوق دوزی شده متعلق به برند Adrianna Papell برای عروسی در فصل زمستان طراحی شده است.

در این رابطه ببینید: 12 مدل لباس مجلسی جدید مناسب برای مادر عروس و مادر داماد

پیراهن ماکسی منجوق دوزی شده برای مادر داماد

5) برای عروسی با تم Black-Tie : پیراهن شنل دار برند Marchesa Notte

این پیراهن ماکسی خیره کننده متعلق به برند Marchesa Notte با رنگ آبی درباری به ظاهر شما زرق و برق و زیبایی باورنکردنی ای می بخشد ، استفاده از اکسسوری های نقره ای و تور هایی با تزئینات کریستالی برای دور گردن ، مکملی زیبا برای رنگ آبی درباری این پیراهن خاص می باشد.

قیمت : 597 دلار

لینک خرید : Buy on Net-a-porter.com

پیراهن مجلسی شنل دار برای مادر داماد

6) برای جشن عروسی رسمی : پیراهن برند Sachin & Babi 

این پیراهن ماکسی پوشیده خلاصه ای بی حد و مرز از زیبایی و ظرافت است ، ترکیب دو قسمتی آن با دو رنگ مشکی و لاجوردی این پیراهن را مناسب و درخور پوشیدن در مجالس عروسی با تم black tie و یا هر مجلس رسمی دیگری کرده است.

پیراهن مجلسی پوشیده و زیبا

7) بهترین پیراهن الهام گرفته از قدیم : لباس شب ماکسی استایل بلوز دامن منجوق دوزی شده برند Aridanna Papell

ما این طرح پیراهن ماکسی برندAridanna Papell را به مادر داماد هایی که عاشق طرح های قدیمی هستند تقدیم می کنیم . طراحی شده با طرح دو تکه ( بلوز – دامن ) و بی نهایت خیره کننده. با دامنی که اندام شما را باریک تر نشان می دهد این لباس شب ماکسی انتخابی مناسب رویاهای شماست.

لباس شب ماکسی مدل بلوز دامن

8) بهترین ست سه تکه : تاپ تور و کشبافت پولک دوزی شده و رویه به علاوه شلوار برند : Oleg Cassini

ما عاشق یک ست سه تکه زیبا هستیم چون با پوشیدن یک دست لباس که چند تکه مجزا دارد احساس راحتی بیشتری می کنیم . این ست شیک و رسمی متعلق به برند Oleg Cassini شامل یک رویه حریر که مناسب برای هوای خنک می باشد و یک تاپ پولک دوزی شده بی آستین که زیر آن پوشیده می شود برای پوشیدن در سالن عروسی عالی است.

لباس مجلسی شیک و زیبا مناسب مادر داماد

9) بهترین یقه ایستاده دور گردنی : پیراهن ساتن برند BHLDN

تعداد کمی مدل یقه به جذابیت و زیبایی یقه دور گردنی هستند ، این مدل ساتن لاکچری از برند BHLDN زرق و برق هالیوود قدیم را به نمایش می گذارد و عرضه شده در 6 رنگ مختلف مکمل هر جشن عروسی است.

پیراهن ساتن ماکسی

10) لطیف و براق ترین : پیراهن استرچ کاملا پوشیده و آستین دار برند Betsy and Adam

در اولین نگاه شاید شما متوجه درخشش و زرق و برق ناچیز این پیراهن بی نهایت ظریف با طرحی که اندام شما را باریک تر نشان می دهد نشوید ، اگر شما به دنبال زرق و برق زیاد نستید این لباس کاملا مطابق سلیقه شماست ، به علاوه طرح آستین های پوشیده این لباس نمایشی از زیبایی به همراه وقار و پوشیدگی است.

لباس مجلسی کاملا پوشیده و آستین دار

11) الهام گرفته از مدل های قدیمی : پیراهن شب ماکسی پولک دوزی شده طرح بلوز دامن برند Adrianna Papell

اگر شما ترکیبی از آستین های گشاد و لخت با طرح بلوز دامن راحت و کمری جذب می خواهید این پیراهن جذاب کاملا مناسب شماست. این پیراهن طرح آرت دکو ( استایل فرانسوی که نماد لوکس بودن است ) ، برای کسانی که عاشق استایل های الهام گرفته از قدیم هستند انتخابی بی نقص است.

پیراهن شب ماکسی پولک دوزی شده

12) برای طرفداران سبک کلاسیک : پیراهن مدل سرشانه باز یک طرفه برند Amsale

چه چیزی می تواند ظریف تر از یک پیراهن ماکسی به رنگ سرمه ای با یک یقه زیبا و خاص باشد ؟

برای زیبا تر جلوه کردن قسمت سر شانه لباستان موهایتان را از پشت سر و بالاتر از گردن به حالت پیچیده ببافید و برای مراسم عروسی در فصل پاییز شینیون کنید .

پیراهن مدل سرشانه باز یک طرفه مناسب برای مادر عروس

13) برای جشن عروسی که در شب سال نو برگزار می شود : پیراهن متالیک برند Tadashi Shoji

انتخاب پیراهن های متالیک و پر زرق و برق همیشه انتخابی عالی است مخصوصا برای موقعیت هایی رسمی مانند جشن عروسی. چه شما به جشن عروسی رسمی در فصل زمستان دعوت شوید و یا عروسی که در شب سال نو برگزار می شود ، در انتخاب این پیراهن خیره کننده تعلل نکنید.

پیراهن مجلسی متالیک مناسب مادر داماد

14) برای طرفداران طرح های پیچیده : پیراهن ساتن کمر دار برند Carolina Herrera

با مجموعه ارائه شده از پیراهن های مادر عروس و یا مادر داماد شما مطمئنا لباسی مناسب و عالی برای پوشیدن در هر نوع مراسم ازدواجی پیدا خواهید کرد . ما مخصوصا به این لباس ظریف و بی نهایت شیک برند Carolina Herrera علاقه ویژه ای داریم ، این پیراهن ساتن برای پوشیدن در مراسم ازدواج فصل پائیز و زمستان مناسب است.

پیراهن مجلسی ساتن کمردار

15) بهترین طرح پوشیده برای مادر داماد : پیراهن آستین لاله ای سبز رنگ برند Honoré Hunter

شاید هیچ لباسی به جذابیت پیراهنی با یقه طرح چپ و راست ، مخصوصا که بندی هم برای تنگ و یا گشاد کردن لباس داشته باشد . اگر شما می خواهید به مراسم ازدواجی که در فصل پائیز برگزار می شود بروید و از پوشیدن رنگ سرمه ای خسته شده اید رنگ سبز یشمی جایگزینی مجلل می باشد .

پیراهن مجلسی پوشیده مناسب مادر داماد

16) بهترین خرید مادر داماد : پیراهن ماکسی کرپ با رویه شنلی کوتاه و تزئین شده برند Jenny Packham

قاعدتا لباس عروسی طوری طراحی می شود که فقط یکبار بتوان آن را پوشید اما زمانی که نوبت به لباس مادر داماد می رسد نباید اینگونه باشد ، روز عروسی پسرتان برای شما هم روزی مهم و بزرگ است پس چرا نباید روی لباسی هزینه کنید که هم بتوانید روز عروسی آن را بپوشید و هم مانند این لباس سنگ دوزی شده متعلق به برند Jenny Packhman دوباره بتوانید از آن استفاده کنید ؟

پیراهن ماکسی کرپ

17) برای طرفداران طرح های سنتی و قدیمی : پیراهن زنانه با بالاتنه ای مدل پیراهن های مردانه برند Teri Jon

بسیار شیک و جذاب ، این پیراهن ماکسی با بالا تنه طرح پیراهن های مردانه متعلق به برند Teri Jon دوخته شده از پارچه ابریشمی گل برجسته مناسب پوشیدن در عروسی های رسمی زمستانه است.

لباس مجلسی شیک و زیبا مناسب مادر داماد

18) مناسب برای مراسم عروسی در فصل پاییز و مادر داماد : پیراهن میدی مخمل برند Lovely

گرم ، راحت و کاملا مناسب برای جشن های ازدواجی که در زمستان یا تعطیلات سال نو برگزار می شوند. این ظاهر درخشان را می توانید با استفاده از اکسسوری های فلزی و گوشواره هایی که بلندی آن ها به سر شانه ها می رسد چشم گیر تر کنید.

همچنین ببینید:

مدل پیراهن میدی مخمل مناسب برای مادر عروس

19) ظریف ترین : پیراهن ماکسی مدل ماهی با آستین های سه ربع برند Theia

این پیراهن ماکسی دراماتیک برای پوشیدن و قدم زدن روی فرش قرمز و یا همراهی کردن پسرتان از تالار عقد طراحی شده است. در دوخت آن از پارچه ابریشمی ایتالیایی میکادو استفاده شده است و چین هایی در یک راستا روی تنه پیراهن طراحی شده که این استایل را تبدیل به طرحی جذاب و خیره کننده کرده است.

پیراهن ماکسی مدل ماهی کاملا پوشیده

20) بهترین لباس مجلسی برای مادر داماد : پیراهن پولک دوزی شده برند Adrianna Papell

با اینکه پیراهن های مناسب جشن های عروسی نیمه رسمی هم باید شیک و جذاب باشند اما نیازی نیست به اندازه پیراهن های مناسب جشن های رسمی مانند  black tie فاخر و چشم گیر باشند . این پیراهن توری که قیمت مناسبی هم دارد به دلیل رنگ طلایی و کوتاه بودنش مناسب پوشیدن در مراسم ازدواج در شب سال نو و یا مراسم هایی که در فصل تابستان برگزار می شوند است.

پیراهن مجلسی پولک دوزی شده

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️