مراسم عقد و عروسی حسن یزدانی و همسرش
تصاویر جدیدی از مراسم ازدواج حسن یزدانی، قهرمان پرآوازه کشتی ایران، بهتازگی در فضای مجازی منتشر شده است. این کشتیگیر پرافتخار، دارنده ۹ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز از رقابتهای جهانی و المپیک، در اول آبانماه مراسم عقد خود را برگزار کرد.
مراسم ازدواج حسن یزدانی بهصورت خصوصی و با حضور جمع محدودی از اعضای خانواده و نزدیکترین دوستانش برگزار شد. این مراسم، تنها یک ماه پس از کسب مدال نقره در رقابتهای جهانی کشتی برگزار گردید و توجه بسیاری از علاقهمندان این قهرمان ملی را به خود جلب کرده است.
مراسم عقد حسن یزدانی در کاخ رستوران لیدوما، یکی از سالنهای عقد لوکس و شناختهشده تهران، برگزار شد. تصاویر منتشرشده از این رویداد، حسن یزدانی و همسرش را در فضایی صمیمی و شیک نشان میدهد که در شبکههای اجتماعی بازتاب گستردهای داشتهاند.




لباس دامادی حسن یزدانی
برای شب خاص و بهیادماندنی زندگیاش، حسن یزدانی ست لباس چمپیون از خانه مد راد را برگزید. این استایل به صورت کاملاً بِسپوک، یعنی طراحی اختصاصی و دوختهشده متناسب با فرم اندام منحصربهفرد این قهرمان ملی، آماده شد تا در اوج وقار و جذابیت در مراسمش بدرخشد.

تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
شما هم با این زن های بی حجاب تون. حالا مثلا چی
با ارزوی خوشبختی وبهترینها برای این دو زوج عزیز
این دختره عجب شانسی که زن حسن یزدانی شده
این عکس هایی عقدشونه قراره بود که بعد از المپیک عروسی کنن ولی کتفش مشکل داره قراره که دوباره کتفش رو عمل کنه
ان شاءالله خوشبخت بشه و درکنار هسرش سلامت باشن با آرزوی سلامتی 🧡🐣
مبارکش باشه انشالله که خوشبخت بشند. عجیبه که ملت همیشه در صحنه برای کشتی گیر بااخلاق کشورمون خیلی آرزوی خوشبختی و اظهارنظر نکردند . حالا اگر دو تا سلبریتی در پ... بود خودشونو میکشتند . 😒
آرزوی خوشبختی براشون داریم ❤ پس بیخود نبود جلوی تیلور کشتیُ واگذار کرد نگو حواسش پی یار بوده 😉

نظم اجرایی و زمانبندی دقیق برنامهها (از خوشآمدگویی ورودی تا سرو شام) در عمارت الوین توجه من رو جلب کرد. مشخص بود که یک مدیریت حرفهای پشت این هماهنگیهاست. پرسنل کاملاً آموزشدیده بودند و در طول مراسم با متانت از مهمانان پذیرایی کردند. تبریک میگم به این تیم مدیریت قوی.
ممنونم از مجموعه سام و مدیریتشون اقای مولایی من مراسمم ۲۲خرداد ماه بود واقعا همه چیز عالی و پرفکت بود
اصلا بهشون اعتماد نکنید مراسم بهشون نسپرید بعد از تنظیم قرداد زیر حرفشون میزنن کیفیت غذایی که برای تست میدن عالی هست ولی روز مراسم غذای بی کیفیت به مهمون ها میدن بی کیفیت ترین میوه هار میذارن جلوی مهمون از همه چیز میزنن از موزیک گرفته تا رقص نور واقعا آبروی مارو جلوی مهمون ها بردن
سلام من برای شهریور ماه الوین رو رزرو کردم خیلی تعریف مجموعه الوین رو شنیدم و اونجا رو برای عروسیمون انتخاب کردیم امیدوارم شب خوبی برامون رقم بخوره
سلام ما روز پنجشنبه اونجا دعوت بودیم واقعا تا به حال یه همچین باغ و تالار بی برنامه و بی کیفیتی ندیده بودیم این باغ حتی تابلو هم نداره کنار دیوار یه خرابه است به سختی پیدا کردیم کادر پدیرایی بی تجربه سالنی که توش سالاد درست میکردند هیچی امکاناتی نداشت همه چی و همون جا وسط ریخته بودن خود پرسنل رو خودم دیدم فقط در حال خوردن میوه و شیرینی ها بودن استکان های چایی خیلی کثیف و پر از لک بود شام هم اصلا کیفیت نداشت و غدا ها بی مزه ووسرد وویخ بود
تجربهای بینظیر و فراموشنشدنی در عمارت سام من و همسرم تموم باغتالارهای منطقه رو بررسی کردیم، اما انتخاب «عمارت سام» برای بهترین شب زندگیمون، بهترین تصمیمی بود که گرفتیم. از همون روز اولِ قرارداد تا آخرین لحظه شب عروسی، همهچیز فراتر از انتظارات ما پیش رفت. چند نکته که باعث شد عاشق این مجموعه بشیم رو مینویسم تا بقیه هم بتونن راحتتر تصمیم بگیرن: مدیریت حرفهای و متعهد: دلسوزی، خوشقولی و برنامهریزی دقیق مدیریت مجموعه باعث شد ما هیچگونه استرس و دغدغهای بابت هماهنگیها نداشته باشیم. دیزاین و فضا: دکوراسیون، نورپردازی و فضاسازی عمارت بهشدت شیک، مجلل و عکاسپسند بود. تموم مهمونامون از زیبایی تالار تعریف میکردن. کیفیت بینظیر پذیرایی و شام: کیفیت غذاها، فینگرفودها و نوشیدنیها فوقالعاده بالا و کاملاً داغ سرو شد. تست منو قبل عروسی عالی بود، اما شب عروسی حتی از اون هم بهتر شد. پرسنل مجرب و خوشبرخورد: تیم تشریفات و مهماندارها با نهایت احترام، سرعت و لبخند از مهمونای ما پذیرایی کردن و مدیریت سالن روی همهچیز کنترل کامل داشت. در نهایت از مدیریت محترم عمارت سام و تیم حرفهایشون صمیمانه تشکر میکنم که رویاییترین شب رو برامون ساختن. اگر به دنبال یک شب بینقص، لوکس و با آرامش هستید، بدون شک این عمارت بهترین گزینهست. ۱۰۰ از ۱۰ ستاره هم کمه برای این همه کیفیت! ❤️
سلام من هفتهی گذشته مراسم عروسیم رو توی این تالار برگزار کردم و خیلی راضی بودم. مالک و مدیریت بسیار محترمی هم داشتند. پیشنهاد میکنم
روز بخیر بسیار متن های عالی و جذابی آماده کرده بودید. من بعد از ماه صفر مراسم عروسیمه یک راهنمایی نیاز دارم! یکسری از مهمان ها خیلی راحت گوشی رو درمیارن و از عروس داماد یا سایر مهمانان فیلمبرداری میکنن! برای این مهمانان ناراخت نشن و یا اتفاق بدتری با پخش شدن تصاویر عروسی نیفته چه متن در کارت عروسی بنویسیم که فیلمبرداری نکنن
سلام وقتتون بخیر ببخشید نی تونم بپرسم که ثبت سفارش هست اون لختی بود سیاه بود بالاتنه کلا باز بود خب اون قیمتش چنده و سایزش برام من هستش ؟ ۹سالم