معرفی سه مرکز خرید آینه شمعدان خوب و یک فروشگاه لوکس آینه شمعدان در تهران

آیا شما هم در پی خرید عروسی هستید؟ آیا خرید آینه شمعدان مناسب دغدغه شما است؟ آیا به دنبال مراکز خریدی هستید که باکیفیت‌ترین و در عین حال زیبا‌ترین محصولات را عرضه می‌کنند؟

همانند هر کالای دیگری خرید آینه شمعدان نیز یکی از دغدغه‌های فکری عروس و داماد و خانواده‌های آنها هست. آینه شمعدان، علاوه بر داشتن دیدگاه فلسفی، به علت جلوه زیبای خود در مراسمات عقد ایرانیان، جایگاه ویژه‌ای دارد. به طور کلی، یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب آینه شمعدان، بودجه مالی افراد است. بسیاری ترجیح می‌دهند آینه شمعدان انتخابی خود را از بازار تهران و مراکز قیمت مناسب خریداری کنند. در مقابل، هستند کسانی که به دنبال لوکس‌فروشی‌هایی هستند که بتوانند یک آینه شمعدان نقره و آنتیک خریداری کنند. در این مطلب، به بررسی چند مرکز خرید آینه شمعدان در تهران می‌پردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

آینه و شمعدان

خیابان ابو‌سعید، بورس آینه شمعدان در تهران

به عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید آینه شمعدان، می‌توان به بازار ابوسعید اشاره کرد. این مکان مملو از پاساژ‌ها و مغازه‌هایی است که انواع آینه شمعدان از جمله آینه شمعدان‌های نقره در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و با قیمت‌های مختلف را به فروش می‌رسانند. این بازار به قدری وسیع است که تا خیابان 15 خرداد ادامه می‌یابد. در کوچه پس کوچه‌های اطراف نیز می‌توانید پاساژ‌هایی را مشاهده کنید که در زمینه فروش انواع آینه شمعدان فعالیت می‌کنند. تنوع در بازار ابوسعید بسیار بالا و به تبع، قیمت نیز متفاوت است. از مغازه‌های معروف این بازار، می‌توان به گالری تک‌ستاره و گالری مدنور اشاره کرد. لازم به ذکر است که خیابان ابوسعید، در منطقه 12 تهران قرار دارد. برای اینکه بتوانید به راحتی به این بازار متنوع مراجعه کنید و خرید خوبی داشته باشید، باید با مترو، در ایستگاه 15 خرداد پیاده شوید. سپس به سمت چهارراه ابوسعید حرکت کنید. توجه کنید که به علت محدودیت ورود خودرو به بازار تهران، نمی‌توانید با خودروی شخصی به این بازار مراجعه کنید.

گالری نقره گاندی

گالری نقره گاندی، یکی از مراکز نیمه لوکسی است که به عنوان مرکز خرید آینه شمعدان و ظروف نقره با قیمت مناسب، گزینه خوبی به شمار می‌رود. تمام افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند آینه شمعدان، لوستر، آباژور و ظروف نقره مورد نظر خود ا خریداری کنند. گالری نقره گاندی به نشانی تهران، خیابان فرشته، پاساژ فرشته، همان جایی است که می‌توانید تقریبا محصولات متنوعی را پیدا کنید. لازم به ذکر است که قیمت آینه شمعدان نقره در گاندی، با توجه به عیار نقره تعیین می‌شود. درست است که گالری گاندی، اصل‌ترین نقره را در تولید محصولات خود به کار می‌برد، ولی بی شک نمی‌توان گفت که بهترین است. لوکس‌فروشی دیگری نیز وجود دارد که به تبع، در تهران، بهترین بازار فروش آینه شمعدان نقره است. در ادامه به معرفی این مرکز می‌پردازیم.

خرید آینه و شمعدان

فروشگاه نقره ریحانی، لوکس‌فروشی نقره در تهران

اگر به دنبال یک لوکس‌فروشی جذاب و خاص هستید، لوکس‌فروشی ریحانی، به عنوان یک مرکز خرید لوکس آینه و شمعدان به شمار می‌رود. فروشگاه نقره ریحانی، از سال 1375، انجام یک سری پژوهش‌های تحقیقاتی در خصوص انواع فلزات را آغاز کرد. پس از گذشت مدتی، استفاده از نقره، طلا و سایر جواهرات قیمتی را در تولیدات خود به کار گرفت. فروشگاه ریحانی، حفظ آبروی هنر ایرانی را اصل کار خود قرار داده و برای تولیدات خود از ظرافت و هنر دستی بهره می‌گیرد در فروشگاه نقره ریحانی، انواع محصولات نظیر آینه شمعدان، لوستر و آباژور و ظروف نقره در مدل‌ها رنگ‌ها و با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسند. یکی از مشخصه‌های متمایز فروشگاه ریحانی، ضمانت هنگام فروش محصول است. امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از محصول، ضمانتی است که هر جایی روی محصولات خود ارائه نمی‌دهد. تنوع محصولات فروشگاه ریحانی، به قدری بالاست که شما با مراجعه به این مرکز، حتما آینه شمعدان انتخابی خود را خریداری می‌کنید. اما این مرکز برای افرادی که می‌خواهند آینه شمعدان خود را با طرح دلخواه خریداری کنند نیز ایده جذابی داردشما می‌توانید طرح دلخواه از آینه شمعدان را روی کاغذ رسم کرده و به بخش سفارشات فروشگاه نقره ریحانی ارائه دهیدکارشناسان مجرب، آینه شمعدان سفارشی شما را تولید و به شما تحویل می‌دهند.

انواع آینه و شمعدان

سخن پایانی

در این مطلب، سعی شد تا به بررسی چند مرکز خرید آینه شمعدان پرداخته شود. مواردی که برای داشتن یک خرید موفق در خصوص آینه شمعدان باید رعایت کنید عبارتند از، متریال، رنگ، مدل و وزن آینه شمعدان. توصیه می‌شود پیش از اقدام به خرید آینه شمعدان، در مورد متریال‌های این محصول و مزایا و معایب آنها اطلاعاتی کسب کرده و سپس برای خرید به مراکز مربوطه مراجعه کنید. همچنین توجه به بودجه مالی نیز یکی از پر‌اهمیت‌ترین مواردی است که باید حتما به آن توجه شود. در نهایت، آینه شمعدان وسیله‌ایست که پس از انجام مراسمات عقد، به عنوان دکوراسیونی ماندگار در خانه عروس و داماد قرار می‌گیرد. پس هنگام انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏