بهترین سالن عقد شیراز

اگر شما ساکن شهر زیبای شیراز هستید و برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن زیبا و عالی می‌گردید، در این مقاله شما با تعدادی از بهترین محضر عقد شیراز آشنا می‌شوید. این سالن‌ها با طراحی زیبا، فضای مجلل و امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهند، انتخابی مناسب برای روز ویژه مراسم شما خواهند بود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

لیست زیباترین محضر عقد شیراز

برای رزرو سالن و باغ عقد شيراز کافیست تا با مجموعه ها تماس حاصل فرمایید

پیشنهادات تالارکده

شیراز - چمران - کوچه 40
متوسط $$$$ 25 - 250 مهمان

از بین سالن هایی که در شهر شیراز خدمات عقد را ارائه می‌دهند می‌توان سالن عقد پلاک 7 را بعنوان بهترین سالن عقد معرفی کرد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوستدارید مراسم خود را در یک فضای باز و محیط سرسبز برگزار کنید باغ عقد پلاک 7 بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

باغ عقد پلاک 7 در شیراز

در کنار فضای لوکس و مجللی که این مجموعه دارد می‌توان به سفره عقد شیک با دیزاین فوق العاده، طراحی جایگاه عروس و داماد، فیلم برداری حرفه ای در کنار پذیرایی از مهمانان با انواع دسر و شیرینی اشاره داشت. تمام این خدمات و امکانات باعث شده تا سالن عقد پلاک 7 بهترین سالن در شهر شیراز از دیدگاه مخاطبان باشد

آدرس: شیراز – چمران – کوچه 40

شماره تماس: 09370304173

باغ عقد امیدوار یکی از زیباترین سالن کوچک برای نامزدی در شیراز است. این باغ با فضای آرامش‌بخش و طبیعتی بکر، مناسب‌ترین مکان برای برگزاری مراسم‌های عروسی و عقد می‌باشد.

باغ عقد امیدوار شیراز

باغ عقد امیدوار با طبیعت زیبا، سالن‌های شیک و زیبا، خدمات با کیفیت، امکانات ویژه و موقعیت مکانی مناسب، برگزاری مراسم عروسی و عقد شما را به یک تجربه خاص و خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. با انتخاب باغ عقد امیدوار، شما می‌توانید لحظاتی زیبا و به یادماندنی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و یک روز عقد خاص و استثنایی را به ارمغان بیاورید.

آدرس: شیراز – خیابان رادفر – باغ عقد امیدوار

شماره تماس: 09178312731

در شهر شیراز، دفتر ازدواج 74 یکی از مراجع معتبر و مورد اعتماد برای ثبت و انجام مراسم ازدواج است. این دفتر با تجربه و دانش کارشناسان خود، امکانات مناسب و خدمات با کیفیت را به زوج‌های عزیز فراهم می‌کند.

دفتر ازدواج 74 شیراز

با انتخاب دفتر ازدواج 74 شیراز، شما می‌توانید به آرامش و اطمینان کامل به زندگی مشترک خود راه یابید. با تیمی از کارشناسان مجرب و امکانات برتر، این دفتر به شما خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌دهد. آغاز زندگی جدید خود را با دفتر ازدواج 74 شیراز آغاز کنید و تمام لحظات شاد و خاطره‌انگیز را در کنار همسر عزیزتان تجربه کنید.

باغ و اتاق عقد وی‌آی‌پی الف شیراز، واقع در جاده صدرا، با بهترین امکانات و طراحی متفاوت، آماده‌ی برگزاری بهترین مراسم عقد و ازدواج برای جوانان شیراز می‌باشد.

باغ عقد الف شیراز

این باغ عقد با ظرفیت 100 نفر، منوی پذیرایی شامل انواع میوه‌ها، شیرینی‌ها و دسرها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، مطابق با فصل و خواسته‌های شما، همچنین منوی غذا و فینگر فود‌های لذیذ، آماده‌ی میزبانی شما عزیزان است

آدرس : آدرس:شیراز، صنایع (میرزای شیرازی)

تماس : ۰۹۱۷۴۹۳۱۳۹۶

در صورتی که دنبال یک جشن عقد باشکوه و منحصر به فرد در شیراز هستید، سالن عقد دیت شیراز بهترین انتخاب برای شماست. این مکان دارای امکانات برتر و طراحی شگفت‌انگیزی است که همه جزئیات را برای مراسم شما به اجرا می‌گذارد. با پارکینگ اختصاصی و ورودی رایگان در تمام ایام هفته، بهترین راه برای خلق یک تجربه لوکس و لذت‌بخش را برای میهمانانتان به ارمغان می‌آورد.

باغ عقد دیت شیراز

سالن عقد دیت با دیزاین شیک سفره‌ها، آتش بازی، موسیقی زنده، گل‌آرایی زیبا، محیطی خاطره انگیز برای شما ایجاد می‌کند که تا سالها در ذهن همگان به یادگار بماند. همچنین، در صورت تمایل به اجرای مراسم‌های مذهبی، امکان مولودی‌خوانی نیز در این سالن فراهم است.

آدرس  : چهار راه ستارخان،انتهای خیابان رادفر

تماس : 09338532305

باغ و تشریفات عقد قوی سپید، یک انتخاب متفاوت و بسیار شیک برای مراسم عقد و ازدواج شماست که مهمانان را به یک تجربه منحصر به فرد دعوت می‌کند. این مکان با فضای مدرن و خاص خود، روزی برای شما عروس و دامادهای عزیز رقم می‌زند که همواره در خاطره‌هایتان به یاد می‌آید.

سالن عقد قوی سپید شیراز

باغ عقد قوی سپید، با ارائه‌ خدمات متنوع و شیک با نکات مدرن، برنامه‌ریزی دقیق و دیزاین های بی‌نظیر، تجربه‌ای خلاقانه و متفاوت را برای مراسم شما فراهم می‌آورد. سفره‌های عقد با دیزاین مدرن و لوکس، نورپردازی حرفه‌ای و گل‌آرایی بی‌نظیر به محفل شما جذابیت و جلوه خاصی می‌بخشد

اگر به دنبال جشن عقدی یونیک و متفاوت هستید، این مجموعه گزینه‌ای مناسب و جذاب است که برای شما و مهمانانتان میباشد.

با انتخاب تالار عقد شیراز، شما می‌توانید جشنی لاکچری و بی‌نظیر را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و لحظاتی بی‌فراموش را بسازید. با امکانات برتر، طراحی زیبا، خدمات با کیفیت و موقعیت مکانی ممتاز، سالن عقد در شیراز جزئیاتی لاکچری را در جشن شما به ارمغان می‌آورند. برای یک روز عقد خاص و به یادماندنی، محضر عقد در شیراز بهترین انتخاب خواهند بود.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مهمترین کارهای قبل از عروسی
نکات عروسی آخر هفته
منو عروسی دیس پرس سلف رویس
انجام برنامه ریزی برای اجرای رقص عروسی خود

آخرین دیدگاه‌ها

ناشناس
بازیگران ایرانی و خارجی که با خواننده ازدواج کردند

مبارک همشون باشه چه بهم میان

محمد
دانلود آهنگ رقص چاقو خواهر عروس

سلام. خیلی عالی همه اهنگ ها رو جمع کرده بودید. من دو آهنگ انتخاب کردم تو تولد خواهرم میخوام باهم برقصیم. تشکر از سایت خوب شما.

بدون نام
مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک + اخبار و حواشی

واقعا جنیفر لروس هست یه لروس به تمام پر معنی

بدون نام
تالار پذیرایی ارغوان طلایی

فقط. دو. کلام. حرف. حساب. اگه. دنبال. جایی هستید. مثل. مرد. و. مرام. اون. کاسب های. قدیم رو. براتون. زنده. کنه. اگه. دنبال غذایی. هستید. که. جاهای. دیگه. بالای. یک. میلیونه ولی. اینجا. با. کیفیت. دو برابر. بهتر. ارزونتر. بده. اگه. غذای. خوب. رو. می‌شناسی. و. ادعات میشه برید. اینجا. تا. از. کیفیت غذا. با. این. نوع. پذیرایی دهنتون باز. بمونه. فقط. از مدیران. اونجا. یه. خواهش. دارم. شما. رو. به. اون. کسی. که. می‌پرستید. همین. جور. ادامه. بدید آدمهای مثل. شما. دیگه. نیست. مرام. و معرفت. رفته. تو. داستان. ...اینجا. غذاشون. و. مرامشون. واقعا. تکه. تک

ساناز
همه چیزی که باید درباره آداب هدیه عروسی بدانید

بنظر شما کادو عروسی چقدر باید بدیم ؟ من بعد از ماه صفر مراسم عروسی دوستم هستش و از حالا دعوت شدم . من به تازگی عروسی کردم تا به حال هم رفت و آمد خانوادگی با دوستم نداشتم میخوام بدونم هدیه چی و یا چقدر باید بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

بدون نام
هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

من یکساله عروسی کردم ولی نتونستیم رابطه دلشته باشم همش خودمو سفت میگیرم ودست خودم نیست میترسم وخیلی دارم اذیت میشم دکترم رفتیم ولی هیچی

گمنام
چک لیست هزینه عروسی ۱۴۰۳

چه خبرههه!!! یه ازدواج ساده مثل زمان قبل مگه چشه؟ به لباس معمولی برا دو طرف+ یه مولودی خوان+ یه شام که تو محله برگزار بشه و خونه دو تا همسایه باشه. خونه خودشون زنونه و خونه همسایه مردونه. همش رو هم پنجاه میلیون هم نمیشه!

حسین
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

آدرس دفتر طلاق به شماره ۷۹ و به سر دفتری آقای جیلانی را احتیاج دارم. سپاسگزارم.

نظرات کاربران

  • بهار

    خیلی خوب بود

    پاسخ
  • بهار

    مرسی از شما . خوب بود

    پاسخ