آینه
تین
ساعی

تالار تشریفاتی اختیاریه

4.4 (10 رأی)
تصاویر درباره اطلاعات تماس ویدیو تخفیفات ( 10%) امکانات نظرات

درباره مجموعه تالار تشریفاتی اختیاریه

تالار تشریفاتی اختیاریه در یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه ۳ تهران قرار دارد و گزینه‌ای ایده‌آل برای برگزاری مراسم‌های باشکوه و لاکچری است. این تالار با برخورداری از ۸ طبقه پارکینگ طبقاتی با گنجایش حدود ۲۰۰ خودرو، خیال شما و میهمانانتان را از نظر جای پارک کاملاً راحت می‌کند. ارتفاع سقف حدود ۶/۵ متر، فضا را بسیار دلباز و مجلل نشان می‌دهد و امکان چیدمان‌های متنوع دکور و نورپردازی را فراهم می‌سازد.

چیدمان مبل‌های راحتی، فضایی شیک و در عین حال صمیمی ایجاد کرده و سیستم صدا و نورپردازی حرفه‌ای، تالار اختیاریه را به گزینه‌ای مناسب برای عروسی، نامزدی، تولد و انواع ایونت‌های رسمی و دوستانه تبدیل کرده است. تنوع بالای ظروف پذیرایی و دیزاین‌های قابل شخصی‌سازی، این امکان را می‌دهد که مراسم شما کاملاً مطابق سلیقه‌تان و با استانداردی لوکس اجرا شود.

اطلاعات تماس

مدیریت: فراهانی - اشراقی
ظرفیت: 100 - 400 نفر
تخفیف: 10%
محدوده قیمت: گران
22561877
09123153188
صفحات اجتماعی:
آدرس: خیابان پاسداران - میدان اختیاریه - ابتدای خیابان سعادت - پلاک 12
هنگام تماس یا مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت " تالارکده " اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

ویدیو تالار

تخفیفات عمومی 10% تخفیف

امکانات

پارکینگ‌اختصاصی پارکینگ‌اختصاصی

پیشنهادات تالارکده

مشاهده لیست کامل

( 7 دیدگاه)

میانگین امتیازات: 4.4 / ۵
loader
ساشا

تالار لوکس خفنیه، دیزاین تالار امروزی و شیکه ، راضی بودم.

پاسخ
سعید

من عروسی دوستم اینجا بود خودمم پیشنهاد کرده بودم واقعا رو سفیدم کردن همه چیز در حد عالی ولاکچری بود بابت همه چیز برنامه ریزی کرده بودن و منظم انجام میدادن دستشون درد نکنه

پاسخ
پارسا

همه چی عالی فکره همه چیزرو کرده بودن واقعا پکیجاشون هم از لحاظ قیمتی هم کیفیتی عالی بووود

پاسخ
احمدی

من عروسی دوستم به این تالار رفتم ، چیزی که برام جالب بود پارکینگش بود، چون اون محدوده جای پارک خیلی کمه ، از طرفی خیلی شیک و تمیز بود، غذا و پذیراییش هم برازنده اسمش بود ( تشریفاتی :))) ) خلاصه داماد خوب خرج کرده بود که ارزشش رو داشت من پیشنهادش میکنم

پاسخ
محمود

تالاری بسیار شیک و مجلل با پرسنل خوش برخورد غذاشون عالی بود وجای پارک زیاد بود

پاسخ
فریبا

سالن خوشگل و شیک بود ، غذا درجه یک ، خوشبختانه جای پارک ماشین هم تو پارکینگ اختصاصی فراون بود ، مدیریت با اعتماد بنفس و خیلی آگاه ،پرسنل هم خوش برخورد ، عمه داماد بودم و از طرف خودم و مهمانانم از جناب اشراقی و جناب فراهانی تشکر و قدر دانی میکنن ،انشالله کسب وکارتون پر رونق

پاسخ
حمید

تالاری بسیارزیبا و ندرن با چندمان به روز پرسنل مودب و اموزش دیده با خدمات بالا خیلی عالیه

پاسخ

لینک‌های مفید