جشنواره رمضان

هرآنچه که در مورد شب زفاف یا شب اول عروسی باید بدانید + نکات آموزشی

شاید صحبت کردن در خصوص شب اول عروسی یا شب زفاف در بسیاری از موارد با رودربایستی و خجالت توام باشد بخصوص درکشورهای آسیایی که به این موضوع در رسانه‌های تلویزیونی کمتر پرداخته می‌شود؛ زیرا معمولاً اولین رابطه‌ی جنسی زوج‌های جوان در این شب صورت می‌گیرد.

شب زفاف شب اول عروسی

درحالیکه این یک موضوع مهم است و باید به جای مخفی کردن و صحبت نکردن راجب آن، در مورد آن بحث و گفتگو کرد و آموزش‌هایی به جوانان در خصوص شب زفاف داد. نکات مهم و آموزشی که در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم را دنبال کنید و مطمئن باشید که با قدری تفاهم و درک متقابل شب فراموش نشدنی خواهید داشت، حتی اگر به رابطه جنسی هم ختم نشود.

آداب و رسوم قدیمی و غلط در مورد شب زفاف و شب اول عروسی

هم در گذشته و هم امروزه در برخی خانواده‌های سنتی ایرانی رسم بر این است که در شب اول عروسی، زنان فامیل پشت در اتاق عروس و داماد می‌نشینند تا داماد پارچه‌ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه‌های خود بروند. این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

سکس شب اول عروسی
خجالت عکس دستمال خونی شب اول عروسی

اما شب عروسی یا شب زفاف در فرهنگ فعلی ما شبی است که دو نفر که چند وقت در تدارک ازدواج بوده‌اند برای اولین بار زن و شوهر می‌شوند و به صورت رسمی در یک رختخواب می‌خوابند نه بیشتر و نه کمتر. شب زفاف فقط و فقط یک اجبار است و استرسی که زوجین در مواجهه با این شب دارند نیز به سبب همین اجبار است پس بیاید این اجبار لعنتی را از بین ببریم!

تنها کاری که شما و همسرتان باید بکنید این است که بعد از دردسرهای مراسم عروسی و رزر سالن عقد و …. از ماشین عروس پیاده شوید، به درون خانه بروید و در را ببندید. از آن پس همه چیز به خود شما بستگی دارد نه انتظارات دیگران. پس به سایرین اجازه‌ی دخالت در یکی از زیباترین شب‌های زندگیتان را ندهید.

پس در شب اول عروسی رفتار درست چیست؟

شاید شما هم مانند بسیاری از جوانان دیگر در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید در این شب رفتار کنید؟ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند:

آیا باید حتماً رابطه جنسی همان شـب عروسـی انجام پذیرد؟

کسانیکه برای نخستین بار است در شـب عروسـی رابطه جنسی را تجربه می کنند، آیا می توانند رابطه ی موفقی داشته باشند؟

رابطه جنسی شب اول عروسی

همچنین ممکن است برخی از افراد تصور کنند که آیا پس از اتمام کار، طرفین احساس شرمندگی و دست پاچگی خواهند کرد؟ و هزاران پرسش دیگر.

این ها سوالات رایجی هستند که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود و اگر شما هم در ذهنتان چنین سوالاتی  دارید، با ما همراه باشید.

  • همه چیز به همین شب ختم نمی شود پس فقط به رابطه جنسی فکر نکنید!

هیچ اجباری وجود ندارد که حتما در شب عروسی رابطه ی جنسی داشته باشید. خودتان را در نظر بگیرید: ماه ها برای روز عروسی برنامه ریزی کرده اید، ترتیب کارهای مختلف را داده اید، استرس و نگرانی زیادی را تحمل کرده اید، سنت های بی شمار، صورت حساب های بیشماری را برای پرداخت کردن به شما تحمیل کره اند. پس طبیعی است که احساس خستگی کنید. شاید فقط دلتان بخواهد در کنار هم آرام شوید.

آیا می دانید خستگی و اضطراب می تواند چه تاثیری در شما داشته باشد؟

برای آقایان این احتمال وجود دارد که نعوظ به درستی صورت نگیرد و خود این امر باعث اضطراب بیشتر می شود و اوضاع را خراب تر میکند.

شب زفاف رابطه جنسی

در مورد خانم ها هم استرس و خستگی می تواند باعث خشکی مهبل شود که در این صورت قطعا رابطه ناموفق و دردناک می شود.

پس می توانید با همسر خود صحبت کنید و بگویید که امشب آمادگی رابطه ی جنسی ندارید و در زمان دیگری قطعا رابطه ی صمیمی تری را تجربه خواهید کرد. می توانید از راه های دیگر عشق و محبتتان را ابراز کنید. مثلا: حرف زدن، لمس کردن، در آغوش گرفتن، بوسیدن و ماساژ دادن را امتحان کنید و لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید که لذات جنسی را می توان از راه های دیگر نیز نشان داد. به خصوص برای خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسی ختم نمی شود. بنابراین چه در شب عروسی با هم رابطه جنسی برقرار کنید، چه کار به این مرحله ختم نشود، فقط باید مطمئن شوید که همدیگر را محکم در آغوش گرفته و احساساتتان را به یکدیگر انتقال می دهید.

اگر می خواهید در شب عروسی رابطه جنسی را تجربه کنید حتما این نکات را رعایت کنید.

در انسان برخلاف سایر جانوران، کیفیت رابطه جنسی و رفتار های جنسی، غریزی نیست بلکه باید آن ها را آموخت. دختر و پسر جوانی که قصد ازدواج دارند باید نکاتی درمورد رابطه ی جنسی بیاموزند تا رابطه ای موفق تر و صمیمی تر داشته باشند. به عنوان مثال هر دو جنس باید نیاز های عاطفی یکدیگر را در حین آمیزش بدانند، راجب نیاز های جنسی و انتظاراتشان از طرف مقابل باهم صحبت کنند، نحوه ی معاشقه ی درست را بیاموزند، نکات بهداشتی و راه های جلوگیری از بارداری را بشناسند و…

شب زفاف رابطه جنسی

با عرض تاسف باید بگوییم که بسیاری از مردان ایرانی حتی نمی دانند که همسرشان چگونه به اوج لذت جنسی یا همان ارگاسم می رسد! و 75 درصد از اختلافات خانوادگی ریشه در این ناتوانی دارد که آماری قابل تامل است! همه ی این ها به علت عدم آموزش رفتارهای جنسی صحیح به جوانان و عدم آگاهی از ویژگی های جنسی و عاطفی جنس مخالف است. پس اگر این مطلب را می خواهید شما از آن ها نباشید.

قبل از ازدواج حتما در مورد جنس مخالف و رابطه ی جنسی مطالب و کتاب های آموزنده بخوانید. مسئله شب زفاف را باید آموزش ببینید و با رعایت برخی نکات با کمترین استرس وارد این شب بشید. نکات آموزشی در خصوص این شب از نحوه رفتار قبل و بعد از رابطه اهمیت زیادی دارد. در ادامه همراه ما باشید.

صحبتی با آقای داماد

در خانم ها قبل از هرچیز این مهم است که از نظر روحی و عاطفی آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشند. زن ها بر عکس مردان همیشه آمادگی رابطه ی جنسی را ندارند پس در این زمان ها او را درک کنید و اصرار بی جا نکنید زیرا رابطه ی اجباری هیچ لذتی برای هیچ کدامتان نخواهد داشت.

پیش از رابطه به او محبت کنید، او را در آغوش بگیرید، بگویید که دوستش دارید، از ظاهر و اندام همسرتان تعریف کنید، او را ببوسید، سریع سراغ اصل مطلب نروید تایمی را برای معاشقه بگذارید و همسرتان را به خوبی آماده کنید. مهم تر از مقدمات رابطه ی جنسی چگونگی رفتار شما پس از آن است! وقتی کارتان تمام شد به حال خودش رهایش نکنید، او را در آغوش بگیرید و جملات محبت آمیز به او بگویید.

رابطه چنسی شب اول عروسی

کارهای زشت عروس داماد شب اول عروسی/ چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

صحبتی با عروس خانم

  1. نقاط حساس در بدن خانم ها متعدد است از طرف دیگر همانطور که خودتان می دانید خانم ها از طریق شنیدن و محبت دیدن از طرف همسرشان هم تحریک می شوند. بنابراین راه های تحریک خانم ها زیاد و متعدد است اما مردها تنها یک نقطه ی حساس دارند و آن هم آلت تناسلی آن هاست بنابراین تنها کاری که شما باید برای تحریک همسرتان انجام دهید این است که یاد بگیرید با آلت جنسی همسرتان چکار کنید. برای اینکه زودتر به نتیجه ی مطلوب برسید می توانید از همسرتان سوال کنید چگونه بیشتر لذت می برد؟
  2. یک نکته ی مهم دیگر این است که انتظاراتتان را بی پرده به شوهرتان بگویید. زمانیکه نوبت به صحبت کردن در مورد صمیمیت جنسی می رسد، ناشی گری یکی از بزرگترین شکاف هایی است که زوجین را از یکدیگر جدا می کند و معمولا خانم ها در این زمینه خجالتی ترند. بسیاری از آقایان اظهار می کنند که خانم ها به این دلیل که خیلی خجالتی و مضطرب هستند شب عروسی را خراب می کنند.

اگر شما دو نفر تاکنون ننشسته اید در این مورد حرف بزنید الآن موقع انجام این کار است. هیچ کس نمی تواند به شما یاد بدهد که چگونه باید با هم رابطه جنسی برقرار کنید و یا چگونه با هم صمیمی تر شوید چرا که این امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردی متفاوت است. یک گفتگوی کوتاه در این مورد در شب عروسی می تواند خیلی از موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.

پس اگر می خواهید همسرتان کاری انجام دهد و یا از انجام کاری دست بردارد به او بگویید. انتظار نداشته باشید که او از روی حالت صورتتان بفهمد که چه چیزی در ذهن دارید. اگر شما یاد نگیرید که در تخت خواب به جای خودتان صحبت کنید، همسرتان تصور می کند که همه چیز خوب و روبه راه است اما شاید واقعا اینطور نباشد! به همین دلیل باید بدون توهین، در مورد تمایلات و خواسته هایتان با او صحبت کنید و به او آموزش دهید. اگر بتوانید در مورد “چگونه” و “کدام قسمت” هم با هم حرف بزنید، این امر می تواند لذت جنسی شما دو نفر را بیشتر کند.

شب-زفاف-عروس

اینکه شما در مورد رساندن یکدیگر به اوج لذت احساس مسئولیت می کنید، می تواند باز هم شما دو نفر را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند صمیمیت و رابطه جنسی در سایه ی رضایت و لذت معنا پیدا می کنند. هر چقدر بیشتر با هم صحبت کنید، روی هم رفته لذت بیشتری هم خواهید برد.

  • برای شب اول عروسی (شب زفاف) از قبل برنامه ریزی کنید

در شب زفاف بسیاری از زوج ها هستند که مدت های طولانی می نشینند و در مورد جزئی ترین مسائل عروسی با هم صحبت کرده و تک تک امور را برنامه ریزی می کنند، اما هیچ گونه حرفی در مورد شب عروسی (شب زفاف) با هم نمی زنند. باید قدری از توجه خود را که با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش میکنید، صرف آماده شدن برای شب اول عروسی (شب زفاف) کنید. هر چقدر زمان بیشتری را برای برنامه ریزی صرف کنید، کمتر ناشیانه عمل میکنید و لذت بیشتری می برید.

شب اول عروسی

عکس انجام شب

  • به اندامتان اهمیت بدهید

سعی کنید که پیش از آغاز زندگی مشترک به باشگاه ورزشی بروید، برنامه های تناسب اندام را از سر بگیرید و اندام خود در یک وضعیت مناسب قرار دهید. اگر زیبا به نظر برسید، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبی به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتری پیدا خواهید کرد و اعتماد به نفستان افزایش پیدا می کند.

  • لباس زیبا بپوشید

باید توجه داشته باشید که شب های دیگر با هر لباسی که می خوابید شب اول عروسی نباید این کار را بکنید و نه باید با شلوار جین بخوابید نه پیژامه. یک دست لباس خواب مخصوص برای شب اول عروسی تهیه کنید، به طوری که به شما بیاید، و چهره تان از هر زمان دیگر زیباتر کند. البته ما نمی گوییم چیزی بپوشید که در آن راحت نباشید بلکه باید چیزی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و در عین حال به شما بیاید و جذابتان کند.

  • این آخرین رابطه ی شما نیست، بلکه اولین آن هاست

اصلاً نگران نباشید که در اولین رابطه ی جنسی‌تان چرا همه چیز آنطور که باید و به بهترین صورت ممکن پیش نرفت . شما برای تمرین کردن هزاران شب دیگر را نیز در اختیار دارید. شاید اکثر زوج ها شب اول عروسی ناشیانه نسبت به هم برخورد کنند چراکه گامی به سوی برداشتن کلیه مرزهاست. به خودتان وقت بیشتری بدهید تا باز هم یکدیگر را بهتر درک کنید و متوجه شوید که دفعه آینده چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید.

 روایت شب زفاف یا شب اول عروسی

حدیث روایت شب زفاف

در احادیث و روایات هم به نکاتی در خصوص شب اول عروسی شا شب زفاف گفته شده و آدابی آمده است که بد نیست با آنها آشنا شوید.

در یک حدیث امام باقر (علیه السلام) نقل شده است كه: ”

در شب عروسي زن و مرد وضو بگيرند و دو ركعت نماز بخوانند. و دعای زیر را بخوانند.”

(( اللهم ارزقنی الفها وودها و ارضنی بها و اجمع بیننا باحسن اجتماع و انس ایتلاف فانک تحب احلال و تکره الحرام)) .

از امام صادق (ع) روایت شده است كه: ”

در شب عروسي داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و دعاي زير را بخواند.”

(( اللهم بامانتک اخذتهما و بکلماتک استحللتها فان قضیت لی منها ولداٌ فاجعله مبارکاٌ نقیاٌ من شیعه ال محمد ولا تجعل للشیطان فیه شرکاٌ لا نصیباٌ ))

نظرات و دیدگاه ها، پرسش و پاسخ در مورد شب اول ازدواج و زفاف

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مناسبت های مهم برای عقد در سال 1403
سرهمی مجلسی ( اورال )
مدل های شیک لباس مجلسی میدی

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل

نظرات کاربران

  • دلبر

    خوش به حال خودم سینگل راحت از این جور مسائل ها

    پاسخ
  • بدون نام

    اره منم میخام بدون ک چطور باید فهمید داماد هم قبلا ی رابطه جنسی انجام نداده؟

    پاسخ
  • سدنا

    من اصلاً از شب اول نمی‌ترسم چون وقتی که ازدواج میکنی باید انجام بدی میدونم که سخته ولی بازم اگه عشق باش مهم نیست چقدر درد داره آخه عشقت پیشت است 🥺🥺

    پاسخ
  • ناشناس

    سلام. برای اینکه یک نفر رو که بیوه هست صیغه کنیم میشه راهنمایی کنید ؟ نمیخوام جایی ثبت بشه که پیگرد خاصی رو به همراه داشته باشه

    پاسخ
  • بدون نام

    من سنم کمه ازدواج کردم رابطه هم دارم رابط هیچ ترس استرسی نداره من خودم درسن 15 سالگی ازدواج کردم

    پاسخ
  • غزل

    من الان در مورد این چیزها خیلی خوب می دونم ولی خجالت می کشم اونم با خانواده ای كه مامانم به خواهرم داشت عروس می شد هیچی نگفت.

    پاسخ
  • امین

    خوب بود

    پاسخ
  • حمیدرضا

    سلام به تمام خانمها امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه .لذت عروسی با خانمها است .اتاق حجله رفتن خیلی لذت بخشه .یک بار رفتم از خدا میخوام دوباره قسمتم کنه

    پاسخ
    • بدون نام

      بسته چه خبره

      پاسخ
    • بدون نام

      منکه تا هنوز نامزاد نشدم ولی با دوست دخترم در باره شب عروسی حرف می‌زنیم آیا بد است یا خوب؟

      پاسخ
      • بهار

        اگه واقعا میخایش و برا زندگی میخایش اصلا مشکلی ندارهمنم خودم با عشقم درباره رابطه جنسی حرف میزنیم و از بچه دار. شدن چون مطمعنم باهاش ازدواج میکنم اگه اول گفتن کسی ک از اینده با دوس دختر یا دوس پسرش حرف بزنه واقعا میخادش و داره زندگی رو جلو جلو بات میسازع خیلی خوبه🤗🤪

        پاسخ
  • ک

    چرا‌ترس‌از‌بهترین‌شب‌زندگی‌اخرش‌چی‌باید‌انجام‌بشه

    پاسخ
  • بدون نام

    من امشب عروسی منه من الان اریشگاه هستم می ترسم

    پاسخ
  • معصومه

    ازهمسرم خجالت می کشم. چطور میتونیم خجالتی در رابطه نباشیم ؟

    پاسخ
    • بدون نام

      چه خجالتی همسرته دیگه شما تنها کسی هستید که میتونید اون رو آرام کنید بس برای به آرامش رساندن نباید خجالت یا درس

      پاسخ
      • پسر

        اره دیگه خجالت نداره لذتشو ببرید درباره نیاز هاتون با هم بگید

        پاسخ
    • علی

      در شبی که میخواهید رابطه ی جنسی داشته باشید فقط باید بی حیا باشید و در اتاق خواب فقط و فقط به رابطه و عاشق معشوقی فکر کنید و دیگر هیچ۰ بهترین دوران زندگیه۰از دستش ندین

      پاسخ
      • بهار

        ولی خانم شاید بعضیا خجالت بکشن چطور باید بی حیا باشن؟

        پاسخ
        • میلاد

          بامشاور حرف بزنید هرردونفر راحت کنارمیاییدباهاش..

          پاسخ
    • ریحانه

      چرا خجالت ؟ رابطه جنسی لذت دادن و لذت بردن جزیی از زندگیست .

      پاسخ
  • بدون نام

    بنظر من شب اول بهترین شب زندگی است بخصوص برای اونهای که عاشق هم هستن

    پاسخ
    • بدون نام

      من یکساله ازدواج کردم شب اولمون عالی بودچون واقعا عاشق هم بودیم

      پاسخ
    • بدون نام

      واقعا درست است آنهایی ک عاشق هم هستند لذت بخش است می پذیرم

      پاسخ
  • پری

    خیلی خیلی ممنونم واقعا خیلی خوب بود

    پاسخ
    • Mahsa

      من از رابطه جنسی خیلی میترسم 5ماهه نامزدم بخدا نمیدم چکار کنم نامزدم خیلی شیطونه هی میگه نترس نمیزارم دردت بیاد ولی من دبارهه میترسم اح من چرا اخه ازدواج کردم من خخخخخخخخخیلی میترسم😥😥😥😥😥😥

      پاسخ
    • بدون نام

      من الان 3ماهه نامزدم و از رابطه جنسی خیلی میترسم نامزدمم خیلی شیطونه هی در موردع رابطه جنسی حرف میزنه منم سکته میکنم هی بهم میگه نمی زارم دردت بیاد ولی من دباره میترسم والله نمیدونم چکار کنم یکی بهم کمک کنه من15سالمه نامزدم 22

      پاسخ
      • زکیه

        چرا نامزد کردی ابجی، منم 16سالمه نمیخوام ازدواج کنم میترسم

        پاسخ
      • علی

        اگه قرار به ترس بود پس چرا ازدواج کردید؟ ترس و خجالت و بهانه ی سن رو کنار بذارید و لذتش رو ببرین۰بهترین دوران زندگی نامزدی و رابطه ی جنسی داشتنه۰ انجام بدید و لذت ببرید

        پاسخ
      • Sam

        سلام حدالامکان نباید این نزدیکی صورت بگیره... با هر نزدیکی از هم دورتر میشین

        پاسخ
      • Sam

        سلام حدالامکان نباید این نزدیکی صورت بگیره... با هر نزدیکی از هم دورتر میشین

        پاسخ
      • بدون نام

        متاسفانه من هم۱۵سالمه و نامزدمم ۲۲هستش اون خیلی در مورد رابطه جنسی به من میگی ولی من منم مثل ت میترسم واقعا نمیدونم چیکار کنم من بهش بگم من نمیخام و خوب نیست در دورانعقد و احتمال بارداری و...... اون میگه اگه نمیخایش بامن دگه حرف نزن چی کار باید بکنم لطفا یکی کمکم کنه

        پاسخ
        • ناشناس

          سلام ایم ترس رو بزارید کنار و برید جلو این ترس احساسات و زندگیتون رو نابود میکنه. عکس انجام شب

          پاسخ
  • بدون نام

    سلام سنتهای قدیمی بوده از گذشتگان زیاد بهش فکر نکنید زندگیتون راکنید.

    پاسخ
  • بدون نام

    سلام منم کم کم شب عروسیم نزدیکه ۱۸ سالمه استرس دارم ترس دارم چون نمی دونم قرار چی بشه از همین الان احساس خستگی میکنم🥲 احساس میکنم قرار شب پر ماجرای داشته باشم فقط یک سول دارم آیا درد داده یا نداره اگه تونستی جواب بدید ❤❤

    پاسخ
    • بدون نام

      نمیدونم عزیزم

      پاسخ
    • محدثه

      مبارکه عروس خانم☺

      پاسخ
    • Nazanin

      عزیزم نترس منم ۱۹سالم بود عروس شدم، اگر با همسرت قبل از اینکه برید به حجله صحبت کنی و بگی من آمادگی ندارمو امشب نمیشه و از این جور حرفا قبول میکنه، من به همسرم موقع شام تو تالار گفتم گفت باشه سه شب بعدش بردم پاره شد، من همسر شما رو نمیدونم بگه آره یا بگه نه همسر من گفت آره، و راستی درد داره اما نباید ترسید ازش منم اوایل نامزدی میترسیدن ولی رفتم پیش مشاور گفت باید این کار رو انجام داد حالا شب اول یا آخرین سالگرد، الان زندگیم خوبه دوتا پسر با دوتا دخترم دارم

      پاسخ
  • بدون نام

    چه چیزا منکه از سن از دواج گذشته الان 32سالمه هنوزم که هنوزه از دختر بدم میاد

    پاسخ
  • بدون نام

    ترس که نداره اگرشوهرت خوب باشه دوست داشته باشه ترس نداره که

    پاسخ
    • بدون نام

      رابطه اصلا به سن و سال نیست فقط باید درک درست داشته باشی نسبت بهش و بتوانی طرفت را اوضاع کنی حله بعد سعی کنید پیش نوازی رعایت کنید حتما

      پاسخ
      • بدون نام

        عزیزم چرا شرعاً ربط داره

        پاسخ
  • سلین

    منم خیلی میترسم عروسیم نزدیکه یعنی ۲۴ مهر ولی قبلا رابطه جزئ داشته پردم هنوز سالمه ازدروش میترسم

    پاسخ
    • لیلا

      سلین جونم منم الان یه ساله نامزد کردم عشقم پسرخوبیه کاری میکنه شب ازدواج که درد نکشم

      پاسخ
  • بدون نام

    کارهای زشت زن و مرد بعد از عروسی

    پاسخ
  • بدون نام

    من خیلی دوست دارم انجام بدم و خیلی دوست دارم زودتر ازدواج کنم 💏😍

    پاسخ
    • لیلا

      ایشاالله به همین زودی تجربه میکنین

      پاسخ
  • جعفر

    چرا میترسین خانم ها

    پاسخ
    • بدون نام

      تو که نمیدونی پس جواب نده 😁

      پاسخ
    • ناشناس

      خوب آقا جعفر درد داره من اولین بارم بود خیلی ترسیدم قندم افتاد . بعدشم یه چیزی درد ناک می‌ره داخل واژن

      پاسخ
      • لیلا

        آقاجعفراگه مرد اون شب بتونه معاشقه کنه با خانمش هیچ هم دردنداره

        پاسخ
  • بدون نام

    وقتی داماد لباس عروس رو در میاره سکس شب اول عروسی

    پاسخ
  • بدون نام

    آخه از چی میترسی ؟ این همه آدم این کارها را قبلا انجام دادن دیگه ترسی نداره فقط باید ادامه زندگی براتون خوشایند باشه .....

    پاسخ
  • Z

    من خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم که درد نداشته باشه حس میکنم باید درد زیادی رو تحمل کنم

    پاسخ
    • بدون نام

      اگه شوهرت کاربلد باشه خوب امادت کنه وخودت هم همکاری کنی دیگه ترس نداره صفاداره

      پاسخ
  • کیمیا

    من اصلا از شب زفاف نمی ترسم وقت دوس دارم زودتر ازداوج کنم

    پاسخ
    • بهمن

      تو نمی‌ترسیم چون درد دختر تحنچمل می‌کنه

      پاسخ
  • بدون نام

    چگونه در رختخواب بی‌حیا حیا باشیم

    پاسخ
    • لیلا

      اصلا بی حیایی روکناربزاریم

      پاسخ
  • محسن

    عزیزان من اینقدر میگید شب اول سخته و درد داره پس شب اول قبر میخواین چیکار کنین؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • بدون نام

      دقیقاً قبر ترسناک تره

      پاسخ
    • بدون نام

      درود بر شرفت سالاری داش درست به هدفشون نشونه گرفتی

      پاسخ
      • ههه

        سلام به همگی از کجا باید فهمید اقایون قبل از ازدواج باکسی نبودن . فقط انتظار دارن شب اول عروسی باید خون بیاد از اقایون چطور باید متوجه شد قبلا کاری نکردن

        پاسخ
        • امید

          سلام به این دیگه میگن حماقت آقایون پسرا حرفت حساب حساب

          پاسخ
    • لیلا

      ببینید شب اول ترسش اینه که دختر زن نباشه وخونی نبینه واسه همین استرس داره

      پاسخ
    • A

      اره بخدا ا‌ون شب از همه چی ترسناک تر است 🥺

      پاسخ
  • بدون نام

    وقتی داماد لباس عروس رو در میاره چگونه در رختخواب بی حیا باشیم

    پاسخ
    • بدون نام

      بیحیا نباش بچه باش

      پاسخ
    • بدون نام

      در رֿختخواب نباید حیا داشته باشی

      پاسخ
  • زهرا

    سلام همشون مسخره بازیه من هیچ دوست ندارم شب اول رو

    پاسخ
  • لیسا

    در شب زفاف باید چی کار های را انجام بدهیم

    پاسخ