عمارت عقد طلایی

3.4

درباره مجموعه

یکی از خوشنامان و باسابقه های سالن عقد و محضرهای ازدواج سالن عقد طلایی است. این سالن عقد شیک و زیبا که در منطقه پاسداران واقع شده، دارای دو سالن عقد با سبک و طراحی متفاوت است که به سبک های جدید و به روز طراحی و دیزاین شده است.

سالن عقد VIP دارای ظرفیت 80 نفر بوده با جدیدترین و زیباترین اکسسوری ها تزیین و دیزاین شده است. تم سفید و طلایی این سالن، شما را با هرسلیقه ای معطوف خود می نماید و لحظات خوب و به یادماندنی ای را در این مجموعه خواهید داشت.

سالن دیگر این دفتر ازدواج طلایی دارای ظرفیت 35 است که در صورتی که مهمانان شما ظرفیت کمی دارند این سالن عقد برای شما مناسب است.

مجموعه طلایی یکی از معروف ترین و محبوب ترین دفاتر و محضرهای ازدواج است که با سابقه ای درخشان در امر عقد و تشریفات فعالیت می نماید. مدیریت مجموعه حاج آقا طلایی، مبتکر عقد به شکل نوین و امروزی در ایران هستند. جاری شدن خطبه عقد توسط ایشان، با توامندی خاص و اجرای زیبایشان لحظاتی شیرین و روایی را برای شما رقم می زند.

سفره عقد های حاضر در این مجموعه با ظروف و تجهیزات لاکچری مزین شده که بسته به انتخاب شما در اختیار شما قرار میگیرد.

آتلیه اختصاصی در سالن عقد طلایی پاسداران

وجود آتلیه اختصاصی در مجموعه، مورد توجه بسیاری از زوج ها قرار گرفته و دیگر نگران ثبت لحظات شیرین و به یادماندنی جشن عقد خود نخواهند بود.

کادر تخصصی مجموعه طلایی، اجرای مراسم عقد شما را برعهده میگیرد و از لحظه ورود تا خدمات میزبانی و پذیرایی در کنار شماست تا لحظاتی خاص و به یادماندی را ثبت نمایید.

اطلاعات تماس
مدیریت: طلایی
ظرفیت: 25 - 100 نفر
محدوده قیمت: متوسط
09121309069
صفحات اجتماعی:
آدرس: پاسداران، نبش بوستان دهم، سالن عقد طلایی
هنگام تماس یا مراجعه آشنایی خود را از طریق سایت " تالارکده " اعلام نمایید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

پیشنهادات تالارکده

مشاهده لیست کامل

امکانات

پارکینگ‌اختصاصی پارکینگ‌اختصاصی
اتاق‌عقد‌مجزا اتاق‌عقد‌مجزا
سفره‌عقد سفره‌عقد
نمایشگر‌تصویر نمایشگر‌تصویر
آتیش‌بازی آتیش‌بازی

نظرات کاربران ( 1 دیدگاه)

میانگین امتیازات: 3.4 / ۵
loader
  • محمد علی روشنی

    سالن شما امکان پذیرایی شام هم دارد

    پاسخ

لینک‌های مفید