دلنوشته استاد شهریار روی کارت عروسی عشقش ثریا
ماجرای عاشقانه شهریار و معشوقش ثریا یکی از معروف ترین روایت های عاشقانه ادبیات معاصر ایرانه. طبق این روایت استاد شهریار در جوانی عاشق و دلباخته دختری بنام ثریا میشود اما به دلایلی این وصل سر نمیگیرد میگویند روزی کارت عروسی ثریا به دست شهریار میرسد. او با دیدن کارت، بهشدت منقلب میشود. این اتفاق ضربهی روحی عمیقی به او وارد میکند و في البداعه اين شعر را در پشت كارت عروسي ثریا مینویسد.
ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﺑﻬﺮ ﺭﻗﻴﺐ ﺍﻳﻨﻬﻤﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵ
ﺑﺴﺘﺮ ﺯﮔﻞ ﻭ ﺍﻃﻠﺲ ﻭ ﺩﻳﺒﺎ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵﺯﻳﺒﺎﺳﺖ ﺩﮔﺮ ﺣﺎﺟﺖ ﻣﺸﺎﻃﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺯﺣﻤﺖ ﺑﻲ ﺟﺎ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵﺑﺎ ﻫﻠﻬﻠﻪ ﻭ ﻛﻒ ﺯﺩﻥ ﻭ ﺷﺎﺩﻱ ﻭ ﺍﻣﺸﺐ
ﻫﻤﺨﻮﺍﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﯽ ﺳﺮ ﺑﯽ ﭘﺎ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵﺑﺮ ﺣﺠﻠﻪ ﻧﺎﺯﺵ ﻧﺒﺮﻳﺪ ﺍﻣﺸﺐ ﻭ ﻋﺮﻳﺎﻥ
ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﺁﻥ ﺩﻳﻮ ﺩﺩﺁﺳﺎ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵﺑﻠﺒﻞ ﺑﻪ ﺧﻮﺵ ﺁﻭﺍﺯﻱ ﺍﻭ ﻧﻴﺴﺖ ﺧﺪﺍﻳﺎ
ﻫﻤﺼﺤﺒﺖ ﺁﻥ ﺟﻐﺪ ﺑﺪ ﺁﻭﺍ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵﺩﻋﻮﺕ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻭ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻧﻢ ﺁﺧﺮ
ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﻧﺴﺎﺯﻳﺪش ﻭ ﺭﺳﻮﺍ ﻧﻜﻨﻴﺪﺵ
اگر به دنبال متنها و جملات عاشقانه و خاص برای کارت عروسی خود هستید، تالارکده مجموعهای از شعرهای عاشقانه برای کارت عروسی را گردآوری کرده است تا بتوانید از آنها برای نوشتن کارت دعوت عروسیتان الهام بگیرید. با مرور این لیست، میتوانید جملهای زیبا و ماندگار انتخاب کنید تا کارت دعوت عروسی شما جذاب و خاص بنظر برسد.
تالارهای پیشنهادی
مقالات مشابه
آخرین دیدگاهها
نظرات کاربران
سلام طعم غذا خوب-میوه ها مونده بود_برخورد پرسنل داخل سالن افتضاح و بی ادبانه همراه با بی احترامی به مهمانان در حدی که پتانسیل درگیری وجود داشت-برخورد پرسنل پارکینگ خوب- در کل اصلا توصیه نمیکنم رفتار ها خیلی چیپ بود
فضای بسیار زیبا 😍👌 اما رفتار و پذیرایی بنظرم بسیاااااار ضعیف🤕 پرسنل بی اخلاق، نابلد خلاصه....
سلام خسته نباشید برای مهرماه برای ۳۰۰ نفر هزینه چه قدرمیشه ممنون
دیشب عروسی دخترخالم در عمارت الوین بود. دیزاین داخلی سالن واقعاً لوکسه و حس قصر رو به آدم میده. سیستم صوتی و موزیک هم کاملاً استاندارد و باکیفیت بود و اصلاً گوش رو اذیت نمیکرد. تنوع دسرها و فینگرفودها هم عالی بود. یکی از مجللترین باغ تالارهایی بود که تا حالا رفتم.
عالی عالی عالی ممنون بابت همه چی اعم از شام میوه ودست پاکی پرسنل راهنمایی استاد عزیزمون یعنی دوستان شک نکنید رزرو کنید
بهترین آهنگ هایی هستن مرسی از شما که آهنگ های خوبی دارین 💜💗💚🖤🖤🩵♥🩵🩵🩵💚💚🩶🩷🤎🤍🖤🩶🩷🩷🧡💚💙❣️💚💜💗💗💛💔💔💙💛🩷🩶🩵💛🩶🩵🩵🩵
لطفا آدرستون بفرمایید
سلام ممنون میشم منو به همراه قیمت رااعلام فرمائید
مرسی از مدیریت محترم عمارت الوین آقای اصفهانی که استرس بزرگترین شب زندگی منو به صفر رسوندن. همه چیز دقیقاً همونطور که قول داده بودن اجرا شد. پرسنل پذیرایی بسیار مودب و شیکپوش بودن و با احترام با مهمونها برخورد میکردند. سالن دنس و نورپردازی هم فوقالعاده بود. به همه عروس و دامادهایی که روی جزئیات حساسن پیشنهادش میکنم. از ته قلبم ممنونتونم