برگزاری مراسم عقد محضر در روف گاردن، ویلا و عمارت اختصاصی

مراسم عقد و نامزدی یکی از سنت‌های مهم در میان ما ایرانیان است. در گذشته اکثر خانواده‌ها مراسم عقد را در منزل برگزار می‌کردند اما امروزه خانواده ها به دنبایل یک فضای مناسب مثل سالن عقد یا روف گاردن یا یک فضای باز مثل باغ تالار هستند تا مراسم عقد خود را برگزار نمایند؛ زیرا ممکن است اولین دیدار خانواده‌ی عروس با خانواده‌ی داماد در این مراسم اتفاق بیفتد؛ از این‌ رو برگزاری مراسم نامزدی و عقد بسیارحائز اهمیت است و همه ی افراد تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

برگزاری مراسم عقد محضر در روف گاردن در تهران ویژگی های خاص و ویژه ای دارد

سالن عقد نامزدی شیک روف گاردن

اکثر عروس و دامادها ترجیح می‌دهند علاوه بر جشن عروسی مراسم عقد خود را نیز در مکان‌های مختلفی مانند تالار‌ها، باغ‌ها یا عمارت های تخصصی برگزاری مراسم عقد برگزار کنند تا مراسمشان شکوه بیشتری به همراه داشته باشد. این مطلب در ادامه به نکات جالبی درباره‌ی برگزاری مراسم عقد پرداخته است پس با ما همراه باشید تا این نکات مهم را از دست ندهید.

پیشنهادات تالارکده

پونک- بلوار همیلا- مید...
تخفیف لحظه آخری
متوسط $$$$ 25 - 125 مهمان
جاجرود - شهرک صنعتی خر...
متوسط $$$$ 50 - 600 مهمان
محدوده اقدسیه
بالا $$$$ 25 - 100 مهمان
بالاتر از همت ، جنت آب...
متوسط $$$$ 25 - 125 مهمان
25% تخفیف ویژه ورودی
محدوده پونک
تخفیف لحظه آخری
اقتصادی $$$$ 25 - 250 مهمان

مکان‌های جذاب برای برگزاری مراسم عقد و نامزدی

مراسم عقد بسته به بودجه، سلیقه و شرایط فرهنگی و خانوادگی زوجین می‌تواند در مکان های گوناگونی برگزار شود. این مراسم معمولا در سالن‌های عقد برگزار می‌شود؛ ولی شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود مکان های متنوع و جذابی مانند فضای باز، روف گاردن، عمارت و ویلای اختصاصی و… را برای جشن انتخاب کنید و شبی به یاد ماندنی را رقم بزنید. هرکدام از این مکان‌ها مزایا و جذابیت‌های خاص خود را دارند و همگی می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند.

سالن عقد لوکس تهران

انتخاب میان آن‌ها، تنها به شرایط شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این مطلب درباره‌ی خصوصیات هریک از این مکان‌ها صحبت خواهیم کرد تا با دید بازتری انتخاب کنید.

سالن عقد متداول ترین محل برگزاری مراسم عقد

یکی از مرسوم‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم نامزدی و عقد سالن‌های عقد می‌باشد. این سالن‌های مجلل به‌ طور اختصاصی برای مراسم عقد و جشن‌های کوچک با تعداد مهمانان کم طراحی شده اند. بسیاری از زوج‌های جوان تمایل دارند مراسم عقد خود را در همین حد برگزار کنند تا در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی شود. سالن عقد انتخاب بسیار مناسبی برای این دسته از زوج‌ها می‌باشد. امروزه برخی از دفاتر ازدواج سالن هایی جهت برگزاری مراسم عقد دارند.

سالن عقد نامزدی

سالن‌های سرپوشیده به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی، جشن خود را در هر فصلی که تمایل دارید، برگزار کنید. بنابراین شما می‌توانید شروعی به یادماندنی با هزینه‌ی پایین را با خویشاوند نزدیک خود را در سالن‌های مجلل عقد تجربه کنید.

برگزاری مراسم و جشن عقد در فضای باز مثل باغ تالار

درسالن عقد فضای باز و باغ عروسی ، سفره‌ی عقد در فضای باز برپا می‌شود. مراسم عقد و نامزدی در فضای باز، مراسمی متفاوت و در عین حال باشکوه است. این نوع مراسم در باغ‌های زیبا و یا روف گاردن برگزار می‌شود. اگر به فکر سلامت خود و مهمانان هستید، ما به شما برگزاری مراسم در فضای باز را پیشنهاد می‌کنیم. در شرایط فعلی و با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن‌ها در فضای باز به نسبت سالن‌های سرپوشیده ایده‌ی ایمن‌تری می‌باشد.

روف گاردن فضای باز عقد نامزدی

در این روزها مراسم در فضای بسته نه تنها موجب به خطر افتادن سلامت خود و مهمانان می‌شود بلکه؛ بسیاری از عزیزانی که برای جشن دعوت شده‌اند، به علت خطر ابتلا به بیماری در جشن حضور پیدا نمی‌کنند. بنابراین برگزاری مراسم عقد در فضای باز، فرصت بودن در کنار عزیزانتان را در شرایط سخت فعلی به شما هدیه می‌کند.

برای اجاره‌ی سالن عقد فضای باز شما می‌توانید به موسسات تشریفاتی مراجعه کنید. این موسسات شما را در انتخاب زیباترین سالن‌ها یاری می‌کنند و موجب صرفه‌جویی در وقت گرانبهای شما می‌شوند. تزئینات درسالن‌های فضای باز بسیار ساده‌تر از سالن‌های سرپوشیده است؛ زیرا در سالن‌های فضای باز تلاش بر این است که زیبایی مراسم را به وسیله‌ی فضای سبز و عناصر طبیعی افزایش دهند. درحالی که دیزاین‌های سنگین باعث می‌شود جذابیت‌های طبیعی محیط به چشم نیایند. بنابراین تزئینات چشمگیر مناسب سالن‌های سرپوشیده می‌باشد. مدیریت این سالن‌ها وظیفه دارند تمهیدات لازم برای اتفاقات پیش بینی نشده را فراهم سازند. مثال‌هایی از این تمهیدات:

  • سایه‌بان برای آفتاب شدید و بارش باران ناگهانی
  • در نظر گرفتن مکانی جایگزین برای انتقال مهمانان در صورت بروز اتفاقات پیش بینی نشده
  • ژنراتورهای برق اضطراری در صورت قطع برق
  • سرویس های مناسب و به تعداد کافی
  • مهمانداران جهت پذیرایی به میزان کافی

مهم‌ترین نکته در برگزاری مراسم عقد در فضای باز و باغ تالار توجه به شرایط آب و هواست. ماه‌های اردیبهشت و خرداد به علت معتدل بودن دمای هوا و عدم بارش برف و باران، مناسب‌ترین ماه‌های سال برای برگزاری این نوع مراسم‌اند. با این حال سالن‌های فضای باز وظیفه دارند امکانات سرمایشی و گرمایشی مانند مشعل‌های آتش را فراهم آورند.

سالن عقد نامزدی جشن

همچنین در فصل‌های گرم سال ممکن است حشراتی مانند پشه‌ها باعث مزاحمت مهمانان شوند پس بهتر است در مراسم خود از اسپری‌ها، شمع‌ها و وسایل برقی دافع حشرات استفاده نمایید. آب و هوا حتی بر نوع پذیرایی شما نیز تاثیر می‌گذارد؛ به عنوان مثال: بهتر است در فصل‌های گرم نوشیدنی‌های خنک مثل آبمیوه‌ها و بستنی و در فصل‌های سرد نوشیدنی‌های گرم مثل چای و نسکافه را برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببینید. همچنین شیرینی‌های تر برای فصل های گرم سال مناسب نمی‌باشند و ممکن است به علت گرمای هوا فاسد شوند.
در آخر به این نکته توجه کنید که هنگام دعوت مهمانان به مراسم عقد در فضای باز حتما ذکر کنید که جشن در فضای باز برگزار می‌شود تا مهمانان با توجه به این نکته لباس مناسب و وسایل جانبی مورد نیازشان را به همراه داشته باشند.

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن:

روف گاردن یا بام سبز، تکنولوژی مدرنی است که به معنی خلق فضای سبز روی پشت بام می‌باشد. همان طور که پیش‌تر گفته شد، برگزاری مراسم عقد در روف گاردن نوعی مراسم در فضای باز به حساب می‌آید و همه‌ی خصوصیاتی که در پاراگراف فوق ذکر شد را دارا می‌باشد. برپایی جشن در روف گاردن تجربه‌ای رویایی را برایتان به ارمغان می‌آورد و با محیطی زیبا و منظره‌ای عالی مراسم عقد شما را به یادماندنی تر می‌کند.

جشن عقد روف گاردن سالن

با توجه به اینکه در مراسم عقد جمعیت مختصر است برگزاری مراسم عقد در روف گاردن باعث می شود مهمانان جمع تر و تمرکز بیشتری روی مراسم باشد .

یک جشن عقد زیبا در عمارت و ویلای اختصاصی

این عمارت‌ها خانه‌های ویلایی لوکس و مجللی هستند که برای برگزاری مراسم مختلف؛ از جمله جشن عقد و نامزدی، اجاره داده‌ می‌شوند. این ویلاها دارای سالن سرپوشیده‌ی مجلل و فضای باز بسیار مناسب و زیبا هستند.

جشن عقد عمارت نامزدی

برتری این نوع برگزاری مراسم نسبت به سالن های سرپوشیده و فضای باز این است که این عمارت‌ها امکان استفاده‌ی همزمان از فضای سرپوشیده و باز را به شما می‌دهد؛ در نتیجه از مزایای هردو برخوردار می‌شوید. وجود لوکیشن های زیاد و زیبا زیبایی مراسم شما را بیشتر کرده و عکس ها و فیلم های زیباتری از مراسم عقد شما در یک ویلا تهران به جای خواهد ماند.

برگزاری مراسم جشن نامزدی و عقد توسط یکی خدمات مجالس

خدمات مجالس و تشریفات عروسی بصورت تخصصی وظیفه برگزاری مراسمات و جشن ها را برعهده دارند. آنها با در اختیار داشتن لوکیشن ها، امکانات و تجهیزات لازم جهت برگزاری مراسم عقد و عروسی می توانند به شما کمک کنند تا مراسم شما با مدیریت بهتر در بهترین شرایط برگزار شود و استرس و اضطراب شما را در شب مراسم کم شود و بتوانید از این شب زیبا و تکرار نشدنی در بهترین شرایط لذت ببرید .

سالن عقد جشن عقد

سوالات متداول
قیمت روف گاردن برای مراسم عقد چقدر است ؟
با توجه به تعداد مهمانان شما و نوع پذیرایی (عصرانه، منوی شام و ...) می تواند متفاوت باشد.

بستگی به نوع مراسم شما که چه نوع امکانات و تشریفاتی مد نظر دارید میتواند متفاوت باشد.

بله. ویژگی سالن عقد این است که شما می توانید با هر تعداد مهمان مراسم و مجلس خود را برگزار نمایید.

لوکیشن های مختلفی وجود دارد که می توانید مراسم خود را برگزار نمایید. می توانید قبل از مراجعه به کدام از اینها با استفاده از تصاویر و مشاوره اطلاعات لازم را بدست آورید.

درآخر اگر به دنبال مراسمی کوچک و کم هزینه برای عقد هستید و می‌خواهید بابت شرایط آب و هوا نگرانی نداشته باشید، سالن های سرپوشیده‌ی عقد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشند. اگر تعداد مهمان‌های شما بیشتر است و به علت شرایط کرونایی نگران هستید، می‌توانید مراسم عقد خود را در فضای باز برگزار کنید و لذت جشن در محیطی زیبا با منظره‌ی عالی را تجربه کنید. اگر بودجه‌ی شما برای برگزاری مراسم عقد بیشتر است و امکان پرداخت هزینه‌ی بیشتر را دارید ما به شما اجاره‌ی ویلای اختصاصی را پیشنهاد می‌کنیم تا به طور همزمان از امکانات فضای سرپوشیده و باز بهره‌مند شوید و شبی تکرارنشدنی را در محیطی خصوصی، کنار عزیزانتان رقم بزنید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️