بهترین دکور تالار پذیرایی عروسی در زمستان با گیاه بنت قنسول یا گل کریسمس

دکور تالار پذیرایی

دکور تالار پذیرایی عروسی با گیاه بنت قنسول یک چیدمان خاص و زیبا است. بنت قنسول یا پوانزتیا، گیاه بسیار زیبایی است که به دلیل رنگ قرمز آن به گل کریسمس نیز شهرت دارد. اما به رنگ های صورتی و سفید نیز دیده می شود. در این مقاله 5 روش که می توانید با این گیاه زیبا دکور تالار پذیرایی عروسی زمستانی یا باغ تالار خود را تزئین کنید آورده شده است.

دکور تالار پذیرایی

 چیدمان روی میز

بنت قنسول طبیعی کمتر شناخته شده است. بنت قنسول علاوه بر رنگ قرمز در رنگ های صورتی با خطوط ستاره ای شکل روی آن، و رنگ سفید مناسب برای زمستان وجود دارد. بطری های بزرگ را جمع آوری کرده و آنها را با سر های تازه برش یافته انواع رنگ های گیاه بنت قنسول پر کنید. تعداد زیادی بطری آماده کنید و آنها را روی یک میز تزئینی یا قفسه های پشت سر هم با برچسب نام مهمانان در دکور تالار پذیرایی عروسی خود قرار دهید.

دکور تالار پذیرایی

حلقه گل آتشین و جنگلی

ساخت این حلقه گل وحشی و دارای بافت جنگلی بسیار آسان است و با کمترین مواد و هزینه می توانید یک حس جنگلی و طبیعی به دکور تالار پذیرایی خود بدهید.

مجموعه ای از برگهای سبز فصل زمستان آماده کنید. این برگها را می توانید یا خودتان تهیه کنید یا از متصدی گل مراسم عروسی تان بخواهید که برای شما تهیه کند. برگ های بلوط، صنوبر، نخل ، شاخه های سرو، کاج و اکالیپتوس برای این منظور بسیار مناسب هستند. همچنین شما به تعدادی گیاه بنت قنسول در اندازه ها و رنگ های مختلف نیاز دارید. از دیگر مواد لازم شمع های ستونی، رشته های گیاه سبز و بالاخره یک سینی یا ظرف گرد است.

گیاهان و شاخ و برگ های آماده شده را در سینی به شکل تاج گرد قرار دهید. قرار دادن شاخه ها روی یکدیگر به یک حالت دایره ای، یک شکل مؤثر و دایره ای شکل ایجاد می کند.

رشته ها را محکم به هم ببندید تا شکل دایره ای آن حفظ شود. سپس چهار شمع را اضافه کنید تا چیدمان شما کامل شود.

دکور تالار پذیرایی

آویزهای زیبا و رویایی

شما می توانید در یک عروسی سبک بوهو یا روستیک از این آویزهای زیبا استفاده کنید. اگر عروسی شما همزمان با جشن کریسمس باشد می توانید از نمادهای کریسمس برای این آویزهای زیبا استفاده کنید و برای تکمیل دیزاین آن، گلهای بنت قنسول را روی آنها به کار ببرید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین ایده های برگزاری مراسم عروسی در کریسمس

برای درست کردن این آویزهای زیبا، مقداری ریسه قرمز رنگ، گیره چوبی لباس، شاخ و برگ های سبز (صنوبر، سرو، کاج و غیره)، عکس های دو نفره با همسرتان، کارت پستال و یا برف های کاغذی دست ساز نیاز دارید. همچنین تعدادی بطری شیشه ای مینیاتوری و کوچک، برگ یا برچسب های طلایی و گل های کوچک بنت قنسول نیاز دارید.

ابتدا باید ریسه های قرمز رنگ را در سراسر اتاق یا محلی که می خواهید دیزاین کنید، آویزان کنید. با استفاده از گیره های چوبی لباس یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد، وسایل تزئینی خود مانند عکس ها و شاخ و برگ ها را مانند عکس به ریسه ببندید.

بطری های شیشه ای خود را با برگ یا برچسب های طلایی تزئین کنید. قطعات کوچکی را از گیاه بنت قنسول خود برش داده و انتهای ساقه را 20 دقیقه در آب جوش قرار دهید. در نهایت، بطری های شیشه ای را به دقت به ریسه آویزان کنید، مقدار کمی آب در آن ها بریزید و در هر کدام یک قطعه از گیاه بنت قنسول آماده شده را بگذارید.

دکور تالار پذیرایی

چیدمان بنت قنسول و کاکتوس

در یک افسانه قدیمی آورده شده است که یک دختر کوچک به نام پپیتا دوست داشت در شب کریسمس برای عیسی مسیح یک هدیه بخرد اما او خیلی فقیر بود. بنابراین در مسیر راهش به سمت کلیسا از شاخه های سبزی که در دو طرف راه وجود داشت چید و از آنها دسته ای درست کرد و به عنوان هدیه برای عیسی مسیح به کلیسا برد. هنگامی که او هدیه اش را در پای محراب قرار داد، ناگهان شاخه های سبز آن هدیه به یک رنگ قرمز با شکوه تبدیل شد. این برگ های قرمز بنت قنسول یا گل کریسمس نامیده شد.

دکور تالار پذیرایی

بنت قنسول وحشی زمستانی

اگر برای دسته گل عروس خود به دنبال یک گل فصلی و کمتر مورد استفاده می گردید، بنت قنسول ایده بسیار خوبی است. دسته گلی که در این عکس می بینید شامل اسپیریا، گل رز، بداغ جنگلی، پیچک، دلفینیوم یا زبان در قفا، گل سنگ و بنت قنسول کرم رنگ است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:معرفی بهترین گل های مناسب دسته گل عروس و تزئین تالار عروسی

دکور تالار پذیرایی

دکور تالار پذیرایی با تزئینات مخروطی و مناسب برای کریسمس

برای درست کردن این دکور زیبا به کاغذ کرافت مقاوم، ریسه های طلایی، گل های بنت قنسول کوچک و نوارهای تزئینی نیاز دارید.

در ابتدا، کاغذ کرافت خود را به شکل مخروط حالت داده و با چسب به هم بچسبانید. ریسه های طلایی را برای درست کردن دسته ی مخروط ها به اندازه دلخواه برش دهید.

گل های بنت قنسول کوچک خود را بدون اینکه از گلدان پلاستیکی کوچک آن خارج کنید در مخروط ها قرار دهید. بهتر است گل ها را در گلدان هایشان نگه دارید تا بتوانید بدون خیساندن کاغذ آنها را برداشته و آبیاری کنید.

در نهایت، مخروط های خود را بر روی یک درخت آویزان کنید. این درخت را می توانید از سقف دکور تالار پذیرایی عروسی خود آویزان کنید یا در هر جای دیگری در دکور تالار پذیرایی که مایل هستید قرار دهید.

نکاتی در مورد نگه داری گیاه بنت قنسول

بنت قنسول را در برابر باد مستقیم مانند باد گرم رادیاتور یا بادی که پنجره وارد می شود، قرار ندهید. محیط این گیاه نباید زیاد سرد یا گرم باشد. بهتر است بنت قنسول را در برابر نور غیر مستقیم آفتاب قرار دهید. سعی کنید در شبانه روز تقریباً 6 ساعت در برابر نور غیرمستقیم آفتاب باشد. اگر در روزهای سرد زمستان آن را کنار پنجره برای نورگیری قرار می دهید از برخورد آن به شیشه ی سرد پنجره جلوگیری کنید. گیاه بنت قنسول را از نور زیاد و مستقیم آفتاب و خشکی دور نگه دارید.

آب آن را فقط هنگامی بدهید که خاکش به طور کامل خشک شده باشد. به اندازه آبیاری کنید زیرا آبیاری بیش از اندازه به گیاه آسیب می زند.

برای استفاده از برگ های بنت قنسول در گلدان، شاخه ها را برش دهید، انتهای برش ها را در آب جوش به مدت 20 ثانیه فرو کنید، سپس بلافاصله در آب سرد قرار دهید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.