بهترین ایده ها برای عکس های دوران نامزدی در فصل زمستان

عکاسی دوران نامزدی

زمستان یک فصل رویایی برای گرفتن عکس های دو نفره زیبا و به یاد ماندنی است. هیچ چیز زیباتر و جادویی تر از عکس برداری زیر بارش دانه های سفید برف نیست. بنابراین این فرصت را از دست ندهید و به محض بارش اولین برف زمستانی با عکاس خود هماهنگ کرده و با انتخاب لوکیشن های زیبا، عکس های دوران نامزدی و عکس های روز فرمالیته خود را بگیرید.

در حقیقت یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین موضوعاتی که هر زوج جوانی می‌تواند تا حد بسیار زیادی به آن علاقه داشته باشند عکاسی در لوکیشن‌ها و فضاهایی بسیار خاص و زیبا است که همین امر می‌تواند خاطرات بسیار زیبا و خاطره‌انگیزی را برای آن ها رقم بزند و در آینده سبب خوشحالی آن ها نیز باشد.

عکاسی دوران نامزدی و عقد در زمستان

به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا بهترین لوکیشن‌ها و فضاهای خاص را در ادامه مقاله به خوبی تا حد امکان به شما زوج‌های جوان معرفی کنیم و شاید بتوانید توسط آن ها به کمک آن ها عکس‌های به یادمادنی و بسیار زیبایی را ثبت و با همسر خود در آینده داشته باشید.

ما در این مقاله بهترین ایده ها برای گرفتن عکس های دوران نامزدی را فراهم کرده ایم. گرفتن عکس های فی البداهه در کافی شاپ مورد علاقه خود یا گرفتن عکس های فوری در منزل فقط چند ترفند ساده برای گرفتن عکس در روز برفی بدون اینکه سردتان شود، است.

عکس نامزدی در زمستان

بارش برف زمستانی

برای گرفتن عکس های زیبا در یک روز برفی اصلاً عجله نکنید. بگذارید برف مدتی باریده و کاملاً روی سطح زمین را بپوشاند. این موضوع برای وقتی که لوکیشن موردنظر شما در داخل شهر است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. لحظه بارش برف را از دست ندهید و تا می توانید عکس های زیبا و خارق العاده بگیرید. در نظر داشته باشید که با شروع بارش برف دمای هوا پایین می آید. پس پاهایتان را حسابی گرم نگه دارید و نگذارید سرمای هوا شما را از ادامه کار و گرفتن عکس های موردنظرتان منصرف کند.

بغل کردن و عکس در دوران نامزدی

یکی از بهترین فضاها و لوکیشن‌هایی را که در آن می‌توان عکس‌هایی فوق‌العاده و بسیار زیبا را به راحتی ثبت کرد و گرفت هنگام بارش برف‌های زمستانی است که در واقع آن را می‌توان به تنهایی در دسته‌ بندی بهترین زمان‌های عکاسی در هر زمینه و موضوعی دانست. همچنین باید توجه داشت که در کنار این موقعیت‌های خوب برای ثبت و گرفتن عکس‌هایتان به یک دوربین خیلی خوب و باکیفیت نیز نیاز خواهید داشت تا بتوانید به کمک آن بهترین عکس‌های ممکن را در منظره‌های متفاوت و خاص داشته باشید. همچنین علاوه بر این ها می‌توانید اگر نیاز به یک عکاس را در کنار خود حس می‌کنید می‌توانبد از انجمن‌های خاص عکاسان برای وقت گرفتن از یک عکاس حرفه‌ای استفاده کرده و به کمک آن بتوانید که عکس‌های باکیفیت‌تر و خیلی زیباتری را به خوبی داشته باشید و در آینده از گرفتن‌ها خوشحال باشید.

قدم زدن و عکاسی نامزدی

تمام زیباییها و عاشقانه های جهان فایده ای به حال شما نخواهند داشت اگر سرما بخورید و حالتان آنقدر بد باشد که نتوانید عکس های زیبا بگیرید. مهم ترین چیزی که در حین عکاسی در فصل زمستان و در دمای بسیار سرد باید مراقب آن باشید، خودتان و سلامتی تان است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند ساده برای زیبایی و سلامت پوست در زمستان

عکس نامزدی در زمستان

به صورت استراتژیک گرم بمانید

عکس برداری در شهر در یک روز برفی نیز بی تردید می تواند عاشقانه باشد. زوج هایی که از سرما فراری هستند و به هیچ عنوان نمی توانند سرما را تحمل کنند نیز می توانند از فصل زمستان استفاده کرده و عکس های زیبا بگیرند. می توانید عکس برداری را از یک کافی شاپ مورد علاقه خود یا در منزل یکی از اقوام شروع کرده و سپس لوکیشن عکس برداری خود را به داخل خیابان و مراکز خرید ببرید و تصاویری فانتزی و زیبا در فضای باز بگیرید در حالیکه سرما نتواند شما را اذیت کند. در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوایی را قبل از خروج از خانه بررسی کنید. متناسب با آب و هوا لباس بپوشید و به سلامتی خود اهمیت بدهید.

لباس ها گرم و متنوع زمستانی بپوشید

اشلی ساوتل از عکاسان برتر مراسم عروسی که بر اهمیت یک کمد لباس زمستانی گرم برای عکس برداری در فصل زمستان تاکید دارد می گوید:« هیچ چیز نمی تواند نور را بهتر از یک پرده ی تازه و دست نخورده برف منعکس کند».

او توصیه می کند:« فراموش نکنید که لباس گرم بپوشید، همدیگر را در آغوش بگیرید و برای اینکه گرم بمانید حرکت کنید ».

عکس نامزدی در زمستان

لوکیشن های محل زندگی خود را به کار بگیرید

هنگامی که هوا سرد می شود، لباس زمستانی مورد علاقه خود را بپوشید و در اطراف منزل خود عکس بگیرید. از زمانی که روی کاناپه در کنار نامزد خود می نشینید تا وقتی که در زیر نورها در کنار هم قدم می زنید، زمستان فصل مناسبی برای ثبت عاشقانه های شما در جاهایی است که با یکدیگر وقت می گذرانید. برخی از نقاط مورد علاقه خود در شهرتان را انتخاب کرده و از آنها برای پس زمینه عکس های خود استفاده کنید.

عکس نامزدی در زمستان

از دکورهای کریسمس استفاده کنید

یکی از لوکیشن های خاص برای گرفتن عکس های نامزدی زیبا در فصل زمستان، دکوراسیون کریسمس است. می توانید از دیزاین و طراحی کریسمس در فروشگاهها و مغازه های شهر خود برای پس زمینه عکس هایتان استفاده کنید. دیزاین و طراحی کریسمس به علت داشتن رنگ هایی مانند قرمز و سبز و استفاده از نمادهایی مانند گوزن و بابا نوئل می تواند عکس های زیبایی به وجود آورد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین ایده های برگزاری مراسم عروسی در کریسمس

در این عکس از یک دکوراسیون کریسمس بزرگ که از سردر یک فروشگاه معروف آویخته شده است برای پس زمینه عکس نامزدی این زوج استفاده شده است.

عکس نامزدی در زمستان

لایه های مختلف لباس بپوشید

بسیاری از زوج ها نگران این موضوع هستند که با دستهایشان چه کار کنند. استفاده از لایه های مختلف لباس نه تنها باعث گرم شدن بیشتر می شود بلکه می تواند پوزیشن های خاصی را نیز بوجود آورد. از اکسسوری های مختلف مانند کلاه، شال، روسری و.. استفاده کنید و در هنگام ژست گرفتن برای عکاسی با کلاه، روسری یا ژاکت خود بازی کنید. این کار نه تنها ژست های زیبایی را بوجود می آورد بلکه گزینه های زیادی را برای قرار دادن دست هایتان نیز فراهم می کند.

عکس نامزدی در زمستان

از مزایای لوکیشن های خالی از جمعیت استفاده کنید

ملانی لوست از عکاسان برتر صنعت عروسی معتقد است که یکی از بهترین مزایای عکس های نامزدی در زمستان عدم وجود جمعیت زیاد است. این مزیت باعث بوجود آمدن لوکیشن های فوق العاده ای می شود. زوج ها برای عکس برداری محدوده حرکت وسیع تری دارند و احتمال اینکه کسی در پس زمینه عکس وارد شده و عکس را خراب کند خیلی کم می شود. در این فصل سال حتی مکان های تاریخی و توریستی نیز خالی از جمعیت هستند و شما به راحتی می توانید از این مکان ها برای گرفتن عکس های زیبای نامزدی خود در فصل زمستان استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

عکس نامزدی در زمستان

یک انفجار رنگی به عکس های خود اضافه کنید

در این عکس یک چتر قرمز روشن در دست زوج ها قرار گرفته و این رنگ قرمز یک انفجار رنگی را بوجود آورده که هم از بارش برف بر روی آنها جلوگیری کرده و هم کامل کننده پس زمینه تمام سفید عکس است. گاهی اوقات لحظات از پیش برنامه ریزی نشده می تواند عکس های خارق العاده ای بوجود بیاورد. قبل از اینکه عکاسی خود را شروع کنید یک طرح رنگ برای لباس های خود در نظر بگیرید و عکس های زیبایی بوجود آورید. می توانید از رنگ های تند و براق برای ایجاد یک کنتراست عالی با رنگ سفید برف بوجود آورده و عکس های زیبا و شگفت انگیزی بیندازید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️