15 ترند از مد افتاده عروسی در سال 2019 میلادی

اگر قصد دارید در سال 2019 میلادی برابر با اواخر سال 97 و سال 98 شمسی مراسم عروسی خود را برگزار کنید، حتماً در وب سایت ها و دیگر شبکه های اجتماعی به دنبال مدها و ترندهای جدید در سال 2019 میلادی هستید. اما باید توجه داشته باشید که ترندها و مدهایی نیز وجود دارند که در این سال جدید جایگاه خود را از دست داده اند و نباید آنها را در عروسی خود به کار گیرید. در این مقاله  ترندهایی که در سال 2019 از دیدگاه متخصصان دیگر مد نیستند را معرفی می کنیم.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

1- نامزدی کوتاه مدت

در سال 2019 نامزدی های کوتاه مدت رو به کاهش گذاشته و بیشتر زوج ها خواستار نامزدی طولانی مدت هستند. ناهید فرهود از تیم رویدادهای جهانی ناهید می گوید:« در بهار سال 2019 شاهد هستیم که زوج ها برای برگزاری مراسم عروسی خود در اواخر سال 2019 برنامه ریزی می کنند» و این به معنی نامزدی های طولانی مدت است.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

2- لباس عروس عاجی و سفید رنگ

نیکی باروا از تیم لباس های نیدل می گوید:” اگرچه عاجی و سفید متداول ترین رنگ لباس های عروسی موجود در بازار هستند، اما ما عروس ها را به سمت استفاده از لباس های رنگی در سال جدید دعوت می کنیم. ” در این سال جدید میلادی شاهد عروس هایی هستیم که مایل به تغییر کامل لباس عروس خود از رنگ سفید به رنگ سیاه هستند و نیز عروس هایی را داریم که لباس عروس خود را به رنگ قرمز یا بنفش انتخاب می کنند. لباس عروس های رنگی بسیار منحصر به فرد و فریبنده هستند. حتی استفاده از کفش های رنگی به جای کفش سفید و عاجی نیز در این سال جدید رواج یافته و ممکن است عروس ها با لباس سفید خود از کفش رنگی استفاده کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2019 کالکشن طراح مد ایان استوارت

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

3- برگهای نخل

استفاده از برگ های بزرگ نخل در سال های 2018 و 2017 میلای یک ترند الهام بخش و جدید برای عروسی هایی با تم استوایی شمرده می شد و در بسیاری از عروسی ها می توانستیم آنها را مشاهده کنیم. اما در سال 2019 ترندهای گرمسیری بیشتر به سمت استفاده از برگهای شاه پروته آ یا گل شکرپاره، ارکیدهایی به رنگ های پاستلی و انتوریوم فانکی متمایل شده است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین ترندهای جشن عروسی سال 2019 میلادی

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

4- پاستل و مس

ویکتوریا آون از تیم Designs by Ahn می گوید: «استفاده از رنگ های پاستلی و مس در سال 2019 از مد افتاده است و رنگ های غنی و روشن در تمام جنبه های دکوراسیون و تزیین تالار پذیرایی مانند چیدمان میزها، شمع ها، رومیزی های کتانی و البته دسته گل عروس استفاده می شود.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

5- آتش بازی

آتش بازی در پایان مراسم در سال 2019 جایگاه خود را از دست داده است و دیگر طرفداری ندارد. مراسم استقبال مهمانان از ورود عروس و داماد با فشفشه هایی در دست نیز جایگاه خود را از دست داده است و دیگر استفاده نمی شود.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

6- رزگلد و سرخ

استفاده از پالت رنگی رزگلد و سرخ بسیار زیبا است ولی در سال 2019 از مد افتاده محسوب می شود. سارا شمیرل از تیم Make it Posh می گوید: در سال 2019 پالت رنگ های خنثی همراه با رنگ های آبی عمیق و رنگ های جواهراتی را بیشتر مشاهده خواهیم کرد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ عروسی برای سال 2019

7- دکور فصلی

انتخاب گل های فصلی برای دسته گل عروس در سال 2019 از مد افتاده است. در عوض عروس ها ممکن است به جای عناصر طبیعی پاییز از رنگ فیروزه ای برای عروسی پاییزی خود و انتخاب دسته گل عروس استفاده کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:معرفی بهترین گل های مناسب دسته گل عروس و تزئین تالار عروسی

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

 8- گیفت ها

تهیه گیفت های هدیه عروس و داماد به مهمانان در سال 2019 میلادی دیگر چندان مد نیست و جایگاه خود را از دست داده است. در سال جدید زوج ها ترجیح می دهند مهمانان خود را با یک اسنک آخر شب یا یک دسر خاص و خلاقانه سورپرایز کنند و به این ترتیب مهمانان خود را در آن لحظه از لذت بیشتری بهره مند سازند.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

9- کیک برهنه

2019 سال امور ظریف و شیک است و بنابراین پیچیده گی و ظرافت بیشتری را برای صنعت کیک پزی به ارمغان می آورد. در این سال دیگر شاهد کیک های ساده و برهنه نیستیم و با کیک هایی با طراحی های عجیب و شگفت آور روبروییم.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

10- میز برهنه

در حالیکه در چند سال اخیر شاهد میزهای ساده و به سبک روستایی بودیم، در سال 2019 زوج ها میزهای لوکس تر با روکش های کتان و وسایل تزئینی مختلف را برای میزهای خود ترجیح می دهند.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

11- لیموزین و ماشین های سنتی

در سال 2019 ماشین های متداول عروسی جایگاه خود را از دست می دهند و ماشین های غیرمعمول حتی ماشین های آتش نشانی، ماشین های مخصوص زمین گلف تزئین شده به عنوان ماشین عروس دیده می شوند.

ترندهای از مد افتاده در سال 2019

12- بوفه های سنتی

درحالیکه استفاده از بوفه هیچگاه جایگاه خود را از دست نمی دهد، شمیرل معتقد است که زوج ها در سال 2019 بوفه خود را وسعت بخشیده و آنها را در ایستگاههای مختلف پخش می کنند. این کار باعث می شود مهمانان تجربه بهتری از سرو غذا داشته باشند.

13- ساقدوش های زیاد

عروس و داماد در سال جدید میلادی ممکن است تنها از خواهران و برادران خود یا تنها از یک دوست صمیمی برای ساقدوش خود استفاده کنند. استفاده از ساقدوش های زیاد و متعدد در سال 2019 از مد افتاده است.

14- استفاده از عناصر سبز

در دو سال اخیر یعنی سالهای 2017 و 2018 میلادی، عروسی های سبز رونق و فراوانی زیادی داشت و استفاده از عناصر سبز رنگ مانند برگ های مختلف در بسیاری از عروسی ها و در دکوراسیون باغ تالارها مشاهده می شد. در سال 2019 شاهد این خواهیم بود که زوج ها بیشتر ترجیح می دهند از شکوفه های زیبا و شاداب در مراسم عروسی خود استفاده کنند و تم عروسی تمام سبز جایگاه خود را از دست داده است.

15- اتاقک عکس

در سالهای اخیر استفاده از اتاقک عکس خیلی رواج داشته است. در سال 2019 استفاده از اتاقک های ویدئو و واقعیت مجازی برای سرگرم کردن مهمانان محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد و زوج ها ترجیح می دهند از ابزارهای مدرن تر و جدیدتر برای بوجود آوردن اوقات خوش برای مهمانانشان استفاده کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترندهای عروسی که باید از آنها در سال 2019 اجتناب کنید

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟