7 اشتباه در مورد شبکه های اجتماعی عروسی که باید از آنها اجتناب کنید

تأثیر شبکه های اجتماعی بر عروسی شما می تواند هم سرگرم کننده و جالب باشد و هم تأثیرات منفی داشته باشد. شبکه های اجتماعی می توانند باعث ایجاد هیجان و شایعات بیشتر در مورد عروسی شما شوند. اما با این حال ما در روزگاری زندگی می کنیم که زمان بیشتری در زندگی مجازی نسبت به زندگی واقعی صرف می کنیم.

صرف نظر از اینکه شما عروس یا داماد یا مهمان آنها هستید، هیچ کس نمی خواهد از اخبار تقلبی و شایعات بی اساس در فضای مجازی رنج بکشد. همچنین هیچ کس نمی خواهد آن کسی باشد که در طول جشن و اوج هیجانات موبایلش خاموش باشد یا آن کسی باشد که در تمام مدت گوشی به دست بوده و از جشن لذت نبرد. به همین دلیل است که رفتارهای شبکه اجتماعی شما در طول روز عروسی یکی از بزرگترین مسئولیت های مهمان عروسی در این عصر دیجیتال است.

در این مقاله هفت اشتباه مهم که باید از آنها در شبکه های اجتماعی عروسی اجتناب کنید آورده شده است.

اشتباهات شبکه های اجتماعی عروسی

1- نادیده گرفتن درخواست های شبکه اجتماعی عروس و داماد

اگر عروس و داماد ترجیح می دهند که یک عروسی بدون فضای مجازی داشته باشند، به درخواست آنها احترام گذاشته و تا آنجایی که ممکن است از موبایل خود کمتر استفاده نمایید و عکس ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید. اما اگر عروس و داماد از یک هشتگ استفاده می کنند سعی کنید حتماً در عکسهایی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید از این هشتگ استفاده کنید. آنها بسیار خوشحال و هیجان زده می شوند که بتوانند همه عکس های گرفته شده از مراسم عروسی خود را در یک مکان و بلافاصله بعد از اتمام عروسی ببینند.

اشتباهات شبکه های اجتماعی عروسی

2- ارسال عکس های عروس یا داماد قبل از مراسم عروسی

اگر شما این شانس را داشته اید که با عروس آماده شوید و همراه او باشید، قبل از اینکه او پا به مراسم عروسی بگذارد، هیچ عکسی از او ارسال نکنید (در مورد داماد هم همینطور). حتی اگر عکس های شگفت انگیز و بامزه ای از او با موهای پیچیده شده در بیگودی، در حال میکاپ عروسی و… دارید لطفاً این کار را انجام ندهید. شما نمیخواهید عروس قبل از شروع مراسم عروسی، هیچ سورپرایزی نداشته باشد. در این راستا بهتر است که مراقب باشید. اما عکس های خود و دیگر ساقدوش ها را می توانید  قبل از شروع مراسم به اشتراک بگذارید  اما باز هم بهتر است در مورد آن از عروس سئوال کنید.

3- اعلام نامزدی یا عروسی خود در شبکه های اجتماعی قبل از اینکه در مورد آن به اعضای خانواده اطلاع دهید

تصور کنید اگر یکی از اعضای نزدیک خانواده شما یا یکی از بهترین دوستانتان نامزدی یا عروسی خود را برای اولین بار بدون اطلاع شما در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک اعلام کند. این احساس خیلی وحشتناک است. به همین دلیل لازم است که شما نسبت به احساسات عزیزان خود هنگامی که نامزد می شوید، حساس باشید. حتی اگر انگشتانتان ناخودآگاه به سمت گوشی موبایلتان برود، خود را کنترل کرده و دست از شبکه های اجتماعی بردارید و وقت خود را برای اطلاع دادن به اعضای فامیل، بهترین دوستان و هر کس دیگری که ممکن است از نشنیدن این خبر از زبان خودتان برای اولین بار صدمه ببیند، صرف کنید. به اشتراک گذاشتن عکس های حلقه نامزدی و لایک گرفتن از آن لذت بخش و سرگرم کننده است ، اما اطمینان حاصل کنید که خانواده و دوستان شما همگی در صفحه ای که آن را به اشتراک می گذارید عضو هستند.

اشتباهات شبکه های اجتماعی عروسی

4- رقابت با عکاس و فیلمبردار برای گرفتن عکس.

یکی از مشکلات و ناراحتی های اصلی عکاسان و فیلمبرداران مراسم عروسی این است که مهمانان در مسیر شات های عکسهایشان قرار می گیرند هر چند که قطعا معنی آنها را نمی دانند. نسبت به جا و موقعیتی که عکاس و فیلمبردار قرار دارند، به خصوص در طول مراسم عروسی، با احترام و توجه رفتار کنید. آخرین چیزی که زن و شوهر می خواهند در عکس های حرفه ای مراسم عروسی خود ببینند دریایی از میهمانان است که گوشی هایشان را بالا نگه داشته و در حال عکس گرفتن از آنها هستند. ما می دانیم که شما می خواهید یک عکس کامل و بی نقص را برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی بگیرید، اما احترام گذاشتن به حرفه ای ها و همین طور عروس و داماد در حین مراسم عروسی از همه علایق و خواسته های شما پیشی می گیرد.

5- بودن در شبکه های اجتماعی در تمام مدت زمان عروسی

بله، ممکن است اتفاقات و چیزهای جالبی در مراسم عروسی وجود داشته باشد مانند DJ محبوب شما یا یک شام عالی ولی لطفاً عکس های آن را هر لحظه در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید. عروس و داماد می خواهند شما از جشن عروسی لذت ببرید، و اگر شما تمام مدت به گوشی خود بچسبید، در معرض این خطر قرار دارید که واقعا از جشن لذت نبرید. بله، هر کس در طول شب ممکن است چند بار به گوشی خود سر بزند، اما سعی کنید که حضور گوشی تان باعث جدا شدن شما از مراسم عروسی نگردد.

اشتباهات شبکه های اجتماعی عروسی

6- پرسیدن سوال های بحث برانگیز در اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگری

پرسیدن سوال های چالش برانگیز در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که دوستان شما در آن قرار دارند کار پرخطری است. ما نمی توانیم به شما بگویم که چند بار دیده ایم که عروسها در پلتفرم های شبکه های اجتماعی شان سوال هایی مانند اینکه “چه کاری انجام می دهید، اگر از یک مهمان هدیه دریافت نکنید؟” پست می کنند. این مدل سوالات باعث به وجود آمدن بحث های ستیزه جویانه زیادی می شود که همه می توانند آنها را ببینند. دوستان شما احتمالا انسان های خیلی خوبی هستند، اما جمع سپاری برای موضوعات احساسی بهتر است به صورت آفلاین مدیریت شود تا به احساسات هیچ کس آسیبی نرسد.

7- بخش زیادی از روز عروسی خود را در موبایلتان سپری کنید

وقتی روز در حال تمام شدن است، آخرین چیزی که میخواهید انجام دهید پاسخ دادن به تماسها و پیام هایی است که از طرف مهمانان و فروشندگان می رسد. برای لذت بیشتر بردن از مراسم عروسی خود، سعی کنید از تلفن خود دور شوید. سعی کنید برنامه ای ترتیب دهید که اشخاصی که با شما کار دارند با والدین تان یا یکی از ساقدوش ها صحبت کرده و کارها را انجام دهند. و نگران عکس گرفتن از خودتان نباشید. عکاسان و فیلمبرداران عروسی لحظه به لحظه عروسی را برای شما ثبت می کنند. شما همچنین می توانید یک نفر را به عنوان مسئول به اشتراک گذاشتن عکس های عروسی در شبکه های اجتماعی به کار بگیرید تا صفحه شما را لحظه به لحظه به روز کند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

قصر امپراطور یکی از بزرگ‌ترین تالارهای عروسی در هرات
نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️