7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

انتخاب یک مدل لباس عروس متناسب و ایده آل برای هر عروس که تمامی یک شب عروسی در او خالصه می شود امری بسیار مهم و ضروری است اینکه چه مدل لباس عروسی مناسب شما و البته اندام شما است امری بسیار مهم و حیاتی است.

هر مقدار که شما به حواشی، تشریفات و تالار عروسی توچه کنید و بهترین شرایط را برگزینید در نهایت همه به دنبال عروس و ظاهر او هستند که نوع لباس اون می تواند تاثیر بسازیی در هرچه زیباتر شدن این شب داشته باشد.

انتخاب یک لباس عروس عالی و مناسب برای مراسم عروسی جزو کارهایی است که سخن گفتن درباره آن آسان تر از انجام دادن آن می باشد.

مهم نیست که شما تا چه اندازه جذاب و خوش تیپ هستید، شما در حال برنامه ریزی برای بزرگترین روز زندگی خود هستید و لباس عروس شما تنها شانس شماست که می تواند باعث شود همانند یک ملکه در جمع دوستان و آشنایان خود بدرخشید.

این به معنی انتخاب یک مدل لباس خاص برای عروسی شما نیست. بلکه تمام برنامه ریزی های ماهانه شما قبل از یک انتخاب مدل مناسب را در بر دارد.

اینکه لباس عروس شما چه مدلی داشته باشد، آیا پوشیده باشد یا غیر پوشیده، آستین دار باشد یا بدون آستین، دامن لباس شما چه طرحی داشته باشد، رنگ لباس و مدل طراحی شده آن، همه و همه بر انتخاب شما تاثیر می گذارد.

از این رو ما در کنار شما هستیم تا یک راهنمای کامل و جامع را در مورد انواع مدل های لباس عروس در اختیار شما قرار دهیم تا پیش از آنکه شما وارد عمل شوید، اما قبل از انتخاب، لازم است تا نکاتی را در مورد راهنمای انتخاب لباس عروس بدانید ما همه اطلاعات را در اختیار شما قرار داده باشیم.

7 مدل لباس عروسی که هر عروسی عاشق آن می شود

در میان مدل های مختلف لباس عروس 7 مدل لباس عروس هستند که محبوبیت بسیار زیادی در میان عروس خانم ها دارند. در این میان شما می توانید قطعا مدل بسیار زیبایی برای خود انتخاب کنید و در آن بدرخشید.

مدل لباس عروس سیندرلایی                            

لباس عروس مدل سندرلایی یکی از لباس هایی است که از گذشته تا کنون هر دختر دم بختی که در تصورات خود عشق رویایی اش را تجسم کرده است، همواره خود را در این لباس دیده است.

این مدل لباس در همه فرهنگ ها و در همه بازه های زمانی بسیار محبوب بوده است. از جمله ویژگیهایی که برای این لباس افسانه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد: این لباس بدون آستین بوده و معمولا یقه آن به شکل قایقی طراحی می شود.

دامن آن توری و چند لایه بوده و دنباله آن به نسبت بلند است. پف دامن کم است و بلندی آن می تواند زیبایی خاصی به عروس بدهد.این مدل لباس عروس دامن بلندی دارد که زیبایی آن بدون تاج یا کلاع عروس تکمیل نمی شود.

این لباس عروس مناسب چه عروس هایی است؟ این لباس مناسب عروس های است که دارای اندام ساعت شنی شکل هستند و همچنین عروس هایی با اندام لاغر و ریز اندام

این لباس برای چه عروس هایی مناسب نیست؟ برای عروس های با اندام گلابی شکل و سیب شکل اصلا مناسب نیست.

به همراه این لباس چه چیزهایی باید استفاده کرد تا زیباتر جلوه کند: کفش شیشه ای پاشنه بلند این لباس را بسیار جذاب می نماید، جواهرات با سنگ های قیمتی و کریستال، تاج عروس بسیار زیبا یا کلاه

مدل لباس عروسی

لباس عروس Ball Gown

این مدل لباس عروس که در کشورهای اروپایی به عنوان لباس های مخصوص جشن های مهم هم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس دارای بالا تنه کاملا پسبیده و فیکس است و دامن آن پف بسیار زیادی دارد و کل حجم لباس را تشکیل می دهد.

برای عروس خانم هایی بسیار مناسب است که می خواهند مقداری از تپل بودن خود را پنهان کنند و در عوض بلند قدرت به نظر برسند. اگر جزو عروس های با اندام پر هستید و دوست دارید بلند قدتر بنظر برسید این لباس برای شما بسیار مناسب است.

این لباس بهترین انتخاب برای عروس های است که اخلاق پسرانه ای دارند و هیکل آنها پر و جسته بزرگ تری دارند، برای انواع هیکل های مستطیل شکل مناسب است.

این لباس برای عروس خانم هایی ریز اندام و لاغر اصلا مناسب نیست و همچنین به هیکل های گلابی و سیب شکل اصلا نمی آید.

جواهرات مروارید شکل عروس، لوازم تزئینی بالرین ها، گل سر می تواند به این لباس زیبایی بیشتری ببخشد.

[cta_talar text=”جدیدترین مدل های لباس عروس” link=”https://www.talarkadeh.com/articles/wedding-gown-styles” text_color=”#007bff” border_color=”#d2e5f9″ bg_color=”#cae3ff”]

لباس عروس  Tea Length

اگر به دنبال یک لباس عروس راحت و یکپارچه می گردید تا بتوانید در حین سفر و رفت و آمدهای زمان عروسی راحت باشید این مدل لباس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

برای عروسی های که در باغ تالار پذیرایی برگزار می شوند و همچنین زمان هایی که در کنار ساحل می خواهید عکس بگیرید و کلیپ های عروسی را تهیه کنید این مدل لباس بسیار عالی است.

لباس عروسی با دامنه کمی پف دار که در قسمت زانو کمی گشاد می شود گزینه بسیار مناسبی برای عروس های شلوغ است.

برای اینکه کمی پوشیده تر بنظر برسید می توانید مدل های آستین دار این لباس عروس را هم امتحان کنید. معمولا یقه این لباس بصورت یقه هفت طراحی می شود اما شما می توانید مدل های یقه بسته آن را نیز در مزون های عروسی بیابید.

این لباس عروس بهترین گزینه برای عروس های کمر باریک و با پاهای کشیده است که اندام های ساعت شنی شکل دارند و برای کسانی که بدن های خیلی باریک و نحیف و همینطور مثلثی شکل دارند اصلا مناسب نیست.

هد بند های عروسی و کلاه و همینطور جواهرات کریستالی به این نوع لباس عروس زیبایی بیشتری می بخشند.

مدل لباس عروس
مدل لباس عروسی

لباس عروس مدل پری دریایی

اگر شما به دنبال یک اعتماد بنفس بالا هستید لباس پری دریایی شما را به بالاترین قله آن خواهد رساند. لباس پری دریایی شما را درست به مانند یک پری دریایی زیبا و دوست داشتنی می نماید.

دامن این لباس در انتها زانو دارای یک انحنا بسیار زیبا است که زیبایی لباس را صد چندان کرده است اما اگر قصد دارید در روز عروسی خود لباسی تنگ را بپوشید بهتر است این مدل را فراموش کنید.

این مدل لباس عروس مناسب عروس خانم های با اندام بسیار باریک و لاغر است که اندامی ساغت شنی شکل دارند.

اما برای عروس خانم هایی که اندام سیبی شکل و پر داشته و یا اندام آنها مثلثی است اصلا مناسب نمی باشد.

به همراه این مدل لباس گوشواره های لوستر، کلاه یا هد بند و همینطور دست بند های کریستال و ساعت بسیار زیبا خواهد بود.

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس ترومپت

مدل لباس عروس ترومپت بسیار شبیه به مدل پری دریایی است. این لباس مانند لباس پری دریایی چندان به بدن چسبیده و تنگ نیست و انحنای پایین آن بسیار کمتر است و از بالاتر از زانو انحنای آن شروع می شود. این مدل لباس بسیار زیبا هم انواع مدل های زیبایی دارد که می تواند برای عروس ها جذاب باشد.

برای عروس های با اندام ساعت شنی شکل و همینطور هیکل های گربه ای با قد بلند و اندام باریک بسیار مناسب است.

از طرفی پیشنهاد می شود که عروس های با اندام سیب شکل و تو پر و همینطور مثلثی شکل این نوع لباس را نپوشند.

گوشواره های تزئینی و نوارهای گلدار به این نوع لباس بسیار می آیند.

مدل لباس عروسی

مدل لباس عروس A-Line Dress

این مدل لباس عروس جزو محبوب ترین لباس های عروس است که برای هر عروسی با هر شکل اندامی می تواند مناسب باشد و تنها به شکل گردن عروس ها بستگی دارد. این نوع لباس عروس برای عروس های با اندام مثلث معکوس شکل مناسب است و در کل همه افراد با اندام های متفاوت می توانند از آن استفاده کنند.

مدل لباس عروس Sheath/ Column Dress

این مدل لباس عروس به گونه ای طراحی شده است که کاملا در امتداد منحنی های بدن قرار می گیرد و هیچگونه پف یا انحنایی ندارد و کاملا با بدن متناسب است.

برای کسانی که پایین تنه چاق تری دارند این مدل لباس پیشنهاد نمی شود چون باعث اذیت شدن عروس در طول مراسم خواهد شد.

این نوع لباس برای عروس هایی با شانه صاف بسیار زیباست و معمولا افراد با اندام ریز و لاغر می توانند در این لباس زیباتر به نظر بیایند. برای اندام های گلابی شکل و سیب شکل هم می تواند خوب باشد. به همراه این لباس گردنبند و شنل های توری می تواند بسیار زیبا باشد.

مدل لباس عروس

نکته ای که در پایان این مقاله به شما یادآور می شودیم یک رژیم غذایی مناسب حداقل سه تا پنج ماه قبل از عروسی است. رژیم غذایی هم از نظر اینکه اندامی مناسب داشته باشید تا لباس عروسی انتخابی شما به بهترین شکل و شرایط به ظاهر شما بیاید و هم از نظر زیبایی و پاکیزگی پوست.

همه موارد را به آرایشگر خود نسپارید . هر مقدار که پوست صورت و بدن شما شرایط بهتر و مطلوب تری داشته باشد آرایش روی صورتتان بهتر می نشیند و به زیابیی شما در مهمترین و با شکوه ترین شب زندگی تان کمک میکند.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️