ست ساعت عروس و داماد

چرا ساعت جزو لیست خرید عروس و دامادهاست؟ چه فلسفه‌ای پشت این خرید پنهان است؟ هیچ کس واقعا دلیلش را نمی‌داند.  شاید انتخاب ساعت مناسب برای داماد ها اهمیتی بیشتری داشته باشد زیرا اکسسوری های زینتی که داماد در پوشش خود استفاده میکند بسیار محدود است و شاید مهمترین آن ها، ساعت دامادیشان باشد.

از آنجا که بیش از نیمی از عروس‌ها و دامادهای امروزی در کنار حلقه، لباس و خیلی چیزهای دیگر، یک جفت ساعت ست هم می‌خرند بد نیست با ریزه‌کاری این خرید هم آشنا شوید. ما در سایت تالارکده مجموعه نکات کاربردی که برای خرید یک ساعت خوب نیاز دارید را برای شما گرد آورده ایم. آن را از دست ندهید.

شیک‌ترین مدل‌های ست ساعت عروس داماد

ساعت ست عروس داماد

ساعت مچی ست عروس داماد

شیک ترین مدل های ست ساعت عروس داماد 1402

ست مدل ساعت عروس و داماد شیک و خاص

انواع مدل های ساعت ست عروس و داماد

ست ساعت عروس و داماد لاکچری

ست ساعت عروس لاکچری

ست ساعت مچی عروس و داماد بسیار شیک

مدل های زیبا ست ساعت عروس و داماد

ساعت مچی ست عروس و داماد شیک

ستاچ ساعت عروس و داماد rolex

ست ساعت رولکس

ست شیک رولکس

ست ساعت رولکس عروس و داماد

ساعت ست عروس و داماد رادو

بهترین ست های ساعت عروس و داماد رادو

ساعت ست عروس و داماد Rado

شیکترین ساعتهای مچی رادو مخصوص عروس و داماد

مدل های 1402 ست ساعت رادو

ست ساعت عروس داماد الگانس

ست ساعت عروس داماد الگانس شیک

ساعت مچی الگانس مخصوص زوج های خوش سلیقه

ست ساعت زنانه و مردانه الگانس

 

فرق بین ساعت اصل و کپی را بدانید.

ساعت های موجود در بازار را می توان به دونوع اصل(original) و کپی(fake) تقسیم نمود. ساعت مچی اصل بر دو دسته است:

  • ساعتی که یک برند بین المللی بوده و شرکت ثبت شده ای در ایران به عنوان نمایندگی رسمی ساعت برند مورد نظر، اقدامات مربوط به واردات، عرضه و خدمات پس از فروش آن برند را در ایران بر عهده دارد مانند ساعت رومانسون یا ساعت اماکس یا ساعت وسترن.
  • ساعتی که یک برند منطقه ای یا ملی بوده و امور مربوط به سفارش گذاری جهت تولید، واردات و خدمات پس از فروش توسط یک شرکت ثبت شده رسمی داخلی انجام می شود مانند ساعت ویولت یا ساعت مچی الگانس. در مورد ساعت اصل، اولاً کیفیت ساعت ها تضمین شده و قابل پیش بینی است، ثانیاً نگرانی از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش(مانند بند یدک، شیشه و…) وجود ندارد.

اگر قرار است یک ساعت با برند معروف انتخاب کنید بهتر است سری به سایت برند مربوطه بزنید با دیدن مدل ها می توانید شماره سریال مدل هایی که موردپسندتان قرار گرفته را یادداشت کنید و به یکی از نمایندگی یا ساعت فروشی ها معتبر بروید. از طرف دیگر اکثر برندهای معتبر تولیدات شان را معمولا تا دو سال گارانتی می کنند و تمام برندهای معتبر نام خود را حداقل دوبار روی ساعت حک می کنند.

مدل های زیبا ساعت ست عروس و داماد با طراحی دلبرانه

نکاتی که قبل از خرید ساعت ست باید بدانید

اما بحث در مورد ساعت های کپی (که بعضاً با عنوان های-کپی High-cpoy هم شناخته می شود) متفاوت است. ساعت های کپی از لحاظ ظاهر دقیقا مشابه نمونه اصلی خود می باشند، با این تفاوت که به هر صورت از آلیاژ ضعیفتر همچنین کارایی کمتر برخوردار هستند (البته نسبت به اختلاف قیمت با ساعت مچی اصلی کاملا به صرفه است).

واردات ساعت های مچی کپی اغلب توسط شرکت ها نبوده و اشخاص نسبت به سفارش آنها اقدام می کنند. بنابراین از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش در سطح ساعت های اصل نخواهند بود.

همچنین کیفیت آنها به دلیل تعدد منابع سفارش ساخت قابل پیش بینی نبوده و می تواند خوب یا ضعیف باشد. با این وجود، برخی از شرکت ها یا اشخاص، ساعت های کپی را با کیفیت بالا در بازار عرضه می کنند و برای جلب رضایت مشتریان، گارانتی و خدمات قابل قبولی نیز ارائه می کنند. در اینجا سابقه فروشنده و شناخت و اطمینان مشتری به فروشنده ضامن یک خرید خوب است.

در نظر داشته باشید که بعضی از نمونه ساعت ها دارای شیشه های محدب شکل یا بندهایی هستند که اگر کارت گارانتی هم داشته باشید تعمیر آنها در صورت نیاز کار ساده ای نیست و ممکن است گاهی هزینه ای بیشتر از خرید یک ساعت جدید روی دستتان بگذارد.

ساعت های کپی هم نمونه های زیادی دارند و قیمت های متفاوت که برخی از آنها بسیار ضعیف و برخی بسیار با کیفیت و با کارایی عالی می باشند. معمولاً با نگاه کردن به نوع آبکاری, شیشه و بند می توان به تفاوت این ساعت ها پی برد.

ست ساعت زوجی با بند چرمی

بازه قیمت و برند مورد نظر خود را انتخاب کنید

شما در ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید چه میزان برای خرید ساعت مچی هزینه کنید. البته منظور، عدد دقیق آن نیست؛ بلکه سقف و کف بودجه مورد نظر است.  انتخاب بازه قیمت ساعت مچی طبیعتاً گزینه های زیادی را حذف می کند. اما در هر رده قیمتی باز هم برندهای متعددی وجود دارد. در اینجا دو حالت وجود دارد: یا شما به برند یا برندهای خاصی از ساعت مچی علاقمند هستید، مثلاً ساعت مچی ویولت یا ساعت مچی رومانسون. یا برند ساعت در انتخاب شما اولویت بالایی ندارد و مسائل دیگری مثل امکانات یا ظاهر برای شما مهم تر است. در حالت اول، انتخاب شما محدود به برند یا برندهای مورد علاقه تان است اما در حالت دوم، دست بازتری در انتخاب های گام های بعدی دارید. از این منظر می توان انواع ساعت مردانه و ساعت زنانه را در دو دسته لاکچری (Luxury) و غیر آن تقسیم نمود.

ساعت مچی لاکچری عموماً به برندهایی اطلاق می شود که به دلیل برخورداری از همه یا برخی از ویژگی های زیر دارای قیمت های بالایی، از چند میلیون تا چند ده و حتی چند صد میلیون تومان می باشند:

– شهرت بین المللی مانند برندهای رولکس(Rolex)، تیسوت(Tissot)، رادو(Rado)، امگا(Omega)

– دست ساز بودن مانند ساعت مچی واشرون کنستانتین(Vacheron Constantin Tour de l’Ile)

– کشور محل ساخت(عموماً سوئیس) مانند برند های هابلوت(Hublot). تگ هویر(Tag Heuer)

– محدودیت تعداد تولید(اصطلاحاً Limited edition) مانند ساعت مچی پتک فیلیپ اسکای مون(Patek Philippe Sky Moon Tourbillon) با تولید دو عدد در سال

– مواد خاص استفاده شده در ساخت ساعت(مثل طلا، الماس، یاقوت و…) مانند مکعب یخی شوپارد(The Chopard Super Ice Cube) ساخته شده از الماس

– امکانات ویژه(نمایش صور فلکی، قابلیت اتصال به سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، بلوتوث، ساعت جهانی و…)

در دسته ساعتهای غیر لاکچری بازهم رده های قیمتی مختلفی، از چند ده هزار تا چند میلیون تومان را می توان در نظر گرفت. انتخاب درست بازه قیمت ساعت مچی در گام اول کمک می کند تا بتوان از سایر گام ها ساده تر عبور کرد و سریعتر به انتخاب مطلوب رسید.راهنمای خرید ست ساعت مچی

امکاناتی که دوست دارید ساعت مچی شما داشته باشد را مشخص کنید

آیا انتظار امکانات خاصی از ساعتتان دارید؟ مثلاً کرنومتر(Chronograph)، سرعت سنج(Tachymeter)، زنگ(Alarm)، زمان سنج معکوس(Reverse timer)، چراغ(Light)، تقویم روز هفته و ماه(Full-date)، قطب نما(Compass)، دماسنج(Thermometer)، ارتفاع سنج(Altimeter)، موقعیت یاب جهانی(GPS) و… . اگر نه، پس از این مرحله به سادگی عبور کنید! اما اگر وجود یک یا چند مورد از امکانات ذکر شده در ساعت مچی برای شما اهمیت ویژه دارد می بایست محدود تر شدن مدل ها و قدرت انتخاب را نیز بپذیرید.

البته امروزه تنوع مدل های ساعت مچی کرنوگراف (کرنومتردار) و فول دیت(فول تایم) مردانه و زنانه بسیار زیاد شده است و تقریباً هر سلیقه ای را پوشش می دهد، اما چنانچه به دنبال ساعتی هستید که دارای امکانات خاصی مثل قطب نما یا ارتفاع سنج باشد، انتخاب های محدودتری خواهید داشت. یکی از برندهای معتبر و مشهور در تولید این قبیل ساعت های خاص، ساعت کاسیو ادیفایس(Casio Edifice) و کاسیو جی-شاک(Casio G-Shock) می باشد.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

مدل‌های 2021 موی داماد
راهنمای انتخاب لباس دامادی
کت سفید کلاسیک

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟