6 روش کاربردی برای کاهش هزینه های کیک عروسی

اگر در حال بررسی راه های صرفه جویی در هزینه های کیک عروسی هستید، باید بدانید که مجبور نیستید طعم و سبک مورد علاقه خود را فدای هزینه کنید. در واقع، تمام کیک پز های حرفه ای بهترین ترفندها و حقه ها را برای کمتر کردن هزینه های کیک بدون اینکه لطمه ای به مزه و سبک آن برسد و محصول نهایی کاملاً با سلیقه شما هماهنگ باشد را می دانند.

کاهش هزینه های کیک عروسی

کلید داشتن یک کیک عروسی زیبا و مقرون به صرفه که با بودجه شما هماهنگ باشد این است که کیک پزی را پیدا کنید که محدودیت های بودجه شما را درک کرده و به دنبال یافتن راه حل های خلاقانه برای این کار باشد. راه های زیادی برای درست کردن کیک عروسی کم هزینه وجود دارد. به کار بردن عناصر طراحی و دیزاین ساده و مقرون به صرفه، استفاده از مواد با کیفیت اما ارزان تنها نمونه هایی از آن هستند.  در این مقاله نظر چند تن از متخصصان و کارشناسان کیک پزی و قنادی برای کاهش هزینه های کیک عروسی و نحوه انجام آن آورده شده است.

کاهش هزینه های کیک عروسی

از به کار بردن عناصر سنگین و با جزئیات فراوان برای دیزاین کیک خودداری کنید.

گران ترین قسمت کیک عروسی، طرح ها و دیزاین های سفارشی است. هر چقدر که دیزاین کیک دقیق تر و با جزئیات بیشتری باشد، زمان بیشتری صرف تزئینات آن می شود، از این رو قیمت بالاتر است. المان های تزئین کیک مانند طبقات متعدد، گل های فوندانت، جزئیات فلزی، نقاشی روی کیک یا اشکال منحصر به فرد و خاص، همه می تواند به زیاد شدن قیمت کیک کمک کنند.

اگر می خواهید کیک عروسی شما یک اثر هنری باشد، اطمینان حاصل کنید که انتظاراتتان با بودجه عروسی تان هماهنگی دارد و به طراح خود اجازه دهید تا در صورت لزوم، جزئیات را کاهش دهد.

سادگی زیبایی می آورد.

هنگامی که راجع به راه های صرفه جویی در هزینه های کیک عروسی فکر می کنید، رویکرد ساده بودن و عدم زیاده روی معنای بیشتری پیدا می کند. این رویکرد را می توانید در استفاده کمتر از لایه های کرم کره ای و یا استفاده از کیک های مینیمالی و بدون کرم که با نام کیک برهنه نیز نامیده می شوند، به کار ببرید. هر دو  گزینه احتمالا کاهش قابل ملاحظه ای در هزینه های کیک عروسی نسبت به فوندانت و استفاده از کرم زیاد خواهد داشت.

برای تزئین کیک ساده، خوشمزه و شیرین خود می توانید از فروشنده گل خود بخواهید که شکوفه های بیشتری در اختیار شما قرار دهد و آنها را برای دیزاین کیک عروسی به کار ببرید. یکی از کارشناسان کیک پزی و قنادی معتقد است: “زوج ها می توانند یک کیک آسینگ کرم کره ای ساده و فوق العاده با تزئین گل های تازه یا انواع میوه یا فلفل سفارش دهند که بسیار ترند است.” او می گوید: “آنها می توانند کیک خود را داشته باشند و آن را نیز بخورند!”

کاهش هزینه های کیک عروسی

استفاده از کیک های مصنوعی

هنگام برنامه ریزی در هزینه های کیک عروسی و فکر کردن در مورد راه های صرفه جویی در آن، یکی از ساده ترین ترفندها این است که از کیک های مصنوعی که در بازار موجود است برای طبقات مختلف استفاده کنید و کیک اصلی را در یک طبقه قرار دهید. این راه حل به زوج ها این امکان را می دهد که آرزوی داشتن کیک چند طبقه را بدون اینکه خود را ورشکست کنند، برآورده نمایند. اما اگر نگران مهمان ها هستید به یاد داشته باشید که طبقه های مصنوعی پس از لحظه به یاد ماندنی برش کیک به آشپزخانه منتقل می شوند و مهمانان شما تنها می توانند طبقه اصلی را مشاهده کنند.

انتخاب برش های باریک تر.

جای تعجب نیست، تکه های کوچکتر کیک اجازه خواهد داد که صرفه جویی بیشتری در هزینه ها صورت بگیرد. از اینکه از پرسنل مسئول پذیرایی بخواهید کیک را در تکه های کوچک تر ببرند، نترسید. این کار را انجام دهید و تفاوت را مشاهده کنید. بعضی از زوج ها تصمیم می گیرند که کیک را در برش های باریک تر سرو کنند، مخصوصا اگر در جشن عروسی خود تدارک یک میز دسر را نیز دیده باشند. و در این صورت بدون شک در هزینه های کیک صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهند کرد.

درباره لوازم جانبی بپرسید

هنگامی که با قنادی مورد نظر خود در رابطه با هزینه های کیک عروسی صحبت می کنید، اطمینان حاصل کنید که  همه لوازم جانبی مانند استند های زیبای کیک،  تاپر کیک و وسایل مخصوص برش کیک را ارائه می دهند. هزینه همه این لوازم جانبی می تواند روی هم جمع شود و باید در بودجه کلی کیک شما در نظر گرفته شود. با این حال، حتی اگر کیک پز شما این لوازم را مستقیماً فراهم نمی کند، باید قادر باشد محلی را که می توانید این لوازم را با قیمت مناسب خریداری کنید به شما نشان دهد.

از شکل های هندسی نامتعارف استفاده نکنید.

هنگامی که کیک عروسی خود را سفارش می دهید سعی کنید شکل های هندسی نامتعارف انتخاب نکنید. این نوع کیک ها هزینه بالاتری نسبت به کیک های دایره ای یا مربع و مستطیل دارند. بهتر است کیک عروسی شما به شکل مربع یا مستطیل باشد. بریدن کیک های مربع و مستطیل شکل راحت است و می توانید از همه قسمتهای آن استفاده کنید.

از قنادی محل خود که کیک های آن مورد علاقه شما است استفاده کنید.

اگر به دنبال یک طرح پیچیده برای کیک عروسی خود نیستید از قنادی محل خود بپرسید که آیا می توانند کیک عروسی شما را بپزند یا خیر. از آنجا که آنها قنادی مخصوص کیک های عروسی نیستند ممکن است طرح های ساده تر و معمولی تری داشته باشند و انتخاب های طرح شما محدودتر باشد اما در هزینه ها صرفه جویی قابل ملاحظه ای انجام خواهید داد ضمن اینکه از خوشمزه گی کیک خود مطمئن هستید.

اگر از شرکت های تشریفات عروسی برای برنامه ریزی عروسی خود استفاده می کنید می توانید از آنها بخواهید مسئولیت تهیه کیک عروسی را نیز به عهده بگیرند. گاهی اوقات اگر از تشریفات عروسی خود بخواهید که کیک عروسی تان را فراهم کنند، هزینه های کلی به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کیک عقد در محضر
32 کیک تابستان
کاهش هزینه های کیک عروسی
کیک عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

حسین
کاخ تالار رویال اجلاس

سلام خدمت تیم پشتیبانی تالارکده میخواستم ببینم شما اطلاعات تماس مالک تالار رو دارید در مورد اجاره ی تالار باهاشون صحبت کنم ممنون

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️