5 سوال مهم و کاربردی که باید از کیک پز خود بپرسید

کیک عروسی شما تنها تزئینات زیبا و چند طبقه کیک نیست. یک کیک عروسی به تنهایی میتواند نشانگر سلیقه و کلاس مراسم عروسی شما باشد و توجه اکثر مهمانان را جلب خود کند و در فیلمها و تصاویر عروسی نیز مرکزیت داشته باشد. بعد از اینکه کیک را بریدید و آن را در بین مهمانان تان پخش کردید، تنها چیزی که می خواهید این است که طعم آن نیز مانند ظاهرش فوق العاده باشد و برای یک عمر در خاطره‌ی شما، خانواده‌ تان و نیز دوستان و آشنایان و مهمانان باقی بماند. سفارش کیک عروسی خود را با پرسیدن سوالهای مهمی که در این مقاله در سایت تالارکده آورده شده، آسان کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:محبوب ترین طعم های کیک عروسی سال 2018

کیک عروسی

چه میزان کیک برای مهمانان لازم است؟

اندازه کیک شما وابسته به تعداد مهمانی است که شما دعوت کرده اید. ، اگر شما بالای 100 نفر مهمان در روز عروسی خود دارید، یک کیک کوچک برای تمام مهمانان کافی نیست. از کیک پز خود در این مورد سوال بپرسید زیرا بسته به اینکه شما از کجا کیک خود را خریداری می کنید و تزیینات کیک شما چگونه است، جواب آن متفاوت خواهد بود. این نکته را هم درنظر بگیرید برخی تزیینات کیک خیلی خوراکی نیستند. مثلا با اینکه فوندانت خوراکی هست، طعم و مزه خاصی ندارد و معمولا خورده نمی شود. وزن کیکی که برای مهمان ها درنظر می گیرید باید از قسمت خوراکی باشد و وزن تزیینات را جدا درنظر بگیرید.

اندازه و سایز طبقه های کیک و تعداد طبقه ها می تواند متفاوت باشد. بنابراین اگر دوست دارید کیک شما ارتفاع زیادتری داشته باشد از کیک ساز خود بخواهید کیک ها را کوچکتر کند اما ارتفاع حفظ شود. فراموش نکنید که طبقه های پایینی کیک های بلند مرتبه اغلب مصنوعی هستند و از پلی استیرن ساخته شده و با آیسینگ پوشیده شده اند، اما این طبقه های مصنوعی همیشه ارزان تر نیستند. آنها هنوز همان مقدار زمان و مهارت را برای تزئین و برای اینکه طبیعی به نظر برسند را لازم دارند.

کیک عروسی را چقدر زودتر باید سفارش دهم؟

این سوالی است که حتماٌ باید از کیک ساز خود بپرسید. بعضی از قنادی ها خیلی مشتری دارند و لازم است که کیک شما را از سه یا چهار روز زودتر از روز عروسی تان آماده کنند. البته هر چه به تاریخ مراسم شما نزدیک تر باشد بهتر است اما معمولاً چند روز زودتر در طعم و ظاهر کیک شما تأثیری نمی گذارد. و بعضی اوقات طراحی های پیچیده باعث میشود فرایند آماده سازی کیک چند روز طول بکشد. سفارش خود را به آخرین روز ها موکول نکنید. بهتر است حداقل یک هفته زودتر سفارش خود را ثبت کنید.

در نظر داشته باشید که اگر طرح بسیار خاصی را برای کیک تان انتخاب کرده باشید به زمانی قبل تر از دو ماه نیاز دارید و باید زودتر از آن دست بکار شوید تا قنادی ها کیک شما را در برنامه هایشان قرار دهند و به موقع به دستتان برسانند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:10 راه حل عالی برای صرفه جویی در هزینه های عروسی

کیک عروسی

در چه نوع تزئیناتی تخصص دارند و آیا می توانند تزئینات خوراکی کیک را درست کنند؟

این بستگی به آنچه که شما می خواهید دارد. در حال حاضر سبک های مختلفی از دکوراسیون شامل گل های خوراکی، بوسه های مرینگ، اسپری پاپ کورن در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف، گل های شکری، میوه های تازه و شکوفه های واقعی وجود دارد. بهتر است چند سبک مختلف که دوست دارید را به کیک ساز خود نشان دهید.

در مورد تخصص قنادی که انتخاب کرده اید در تزئینات کیک سوال کنید. بعضی از قنادی ها در درست کردن کیک های فوندانت تخصص دارند و بعضی قنادی ها فقط کیک های خامه ای و بعضی هر دو را درست می کنند.

حتماً نمونه کارهای قبلی آنها را ببینید و اگر می خواهید در تزئینات کیک عروسی تان از گل های شکری استفاده کنید بررسی کنید که آیا فرد متخصصی برای انجام این کار دارند یا خیر. اکثر قنادی ها می توانند گل های شکری درست کنند اما بعضی از آنها از المان های آماده برای تزیین کیک ها استفاده می کنند. از قبل این موضوع را چک کنید.

آیا می توانند برای کسانی که آلرژی دارند کیک تهیه کنند؟

در جامعه مدرن، این یک سوال بزرگ است. اکثر قنادی ها قادر به کار با میزبانانی که نیازهای رژیم غذایی خاصی دارند، هستند. اما همیشه برای اولین بار بهتر است آن را بررسی کنید.

حتماً به این موضوع توجه کنید که اگر گل طبیعی را برای تزئینات کیک عروسی تان انتخاب کرده اید، برخی گل ها بخاطر گرده هایی که دارند ممکن برای گروهی از افراد حساسیت زا باشند و یا کلا انتخاب گل طبیعی زیاد بهداشتی نباشد. بنابراین پیشنهاد میشود گل مصنوعی را برای کیک انتخاب کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:5 ایده جذاب به جای استفاده از کیک عروسی

کیک عروسی

چه مدت بعد از عروسی می توانید کیک را نگه دارید؟

از آنجا که معمولاً رسم است کیک بعد از شام سرو شود، همیشه این امکان وجود دارد که مقدار زیادی از کیک باقی بماند. بنابراین مهم است که بدانید تا چند روز بعد از عروسی می توانید کیک را نگه داری کنید. کیک میوه بهترین نوع کیک برای نگهداری طولانی مدت است. برای هر طعم کیک دیگری، باید با کیک پز خود چک کنید که چقدر طول می کشد تا کیک ها حفظ شوند.

ارسال کیک ها به چه صورت است؟

حمل کیک عروسی با توجه به اندازه کیک، یک کار حساس است. بهتر است که قنادی شما وظیفه ارسال کیک تان را به تالار عروسی یا باغ تالار بر عهده داشته باشد. حتماً از قنادی تان سوال کنید که برای این کار هزینه ی اضافی دریافت می کند یا خیر و آن را در هزینه هایتان در نظر بگیرید.

قیمت گذاری کیک به چه صورت است؟

معمولاً کیک های عروسی بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شوند. ولی بسته به پیچیدگی طراحی آن و طعم و مزه های به کار رفته در داخل آن، قیمت بیشتر می شود. البته برخی تزیینات کیک که به وسیله‌ی دست اجرا می‌شود زمان‌بَر بوده و در بالا رفتن قیمت کیک تاثیر زیادی دارند، مانند گل‌های شیرینی و تزیینات خاص. اگر طراحی خیلی پیچیده یا جزییات ظریفی در نظر دارید باید با قناد خودتان مشورت کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

 

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کیک عقد در محضر
32 کیک تابستان
کاهش هزینه های کیک عروسی
کیک عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد