جشنواره رمضان

جدیدترین ترندهای جشن عروسی سال 2019 میلادی

ترندهای عروسی سال 2019

 

اگر جشن عروسی شما در سال 2019 میلادی یعنی اواخر سال 97 و سال 98 شمسی برگزار می شود، باید در مورد ترندهای عروسی در سال 2019 میلادی از لباس عروس های کاربردی ساده و جیب دار گرفته تا میکاپ های متالیک و انواع رنگ هایی که در این سال مد می شود، اطلاعات داشته باشید. در مقاله زیر از سیر تا پیاز ترندهای عروسی در سال 2019 را برای شما گردآوری کرده ایم تا هر آنچه را که برای برگزاری عروسی در این سال لازم است را بدانید.

ترندهای عروسی سال 2019

ترندهای لباس عروس سال 2019 میلادی

در تمام طول هفته مد لباس های عروس، لباس عروس جیب دار و لباس عروس اورال در کت واک حضور داشت. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که عروس های پیرو مد سال 2019 بیشتر از زیبایی به دنبال سادگی و راحتی در لباس عروسی هستند.

رابین ویل، بنیانگذار و مدیرعامل  weddingplanner.co.uk، معتقد است که ترند لباس عروس جیب دار، نتیجه مستقیم انتخاب راحتی و کاربردی بودن لباس عروس، توسط عروس ها به عنوان اولویت اول است. زیرا عروس ها می خواهند جایی برای قرار دادن موبایل یا رژلب خود داشته باشند.

لباس عروس آستین دار

در سال 2019  لباس های عروس به سمت مدل های کلاسیک و پارچه های ساده بازگشت کرده است و لباس عروس دکلته محبوبیت خود را از دست داده است.

در واقع، عروس ها در سال آینده پوشیدن لباس های آستین دار را ترجیح می دهند.

با الهام از لباس عروسی مگان مارکل با آستین های بلند و یقه قایقی، لباس های عروس سال 2019 یک ترند برگشت به عقب خواهند داشت.

لباس های عروس ساده

طراحان لباس عروس در سال 2019 میلادی، بازگشت به سبک مینیمالیسم را پیش بینی کرده اند که شامل لباس های عروس ساده با دامن هایی از پارچه ابریشمی صاف و بدون چین و شکن زیاد، است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2019 کالکشن طراح مد ایان استوارت

ترندهای عروسی سال 2019

ترندهای سرگرم کردن مهمانان در عروسی های سال 2019

سرگرمی های غیر معمول

زوج ها در سال 2019 به دنبال روش های جدید و غیر معمول برای سرگرم کردن مهمانان خود هستند. استفاده از یک فالگیر، یک کاریکاتوریست یا اتاقک عکس از سرگرمی های سال 2019 است.

استفاده از نوازنده چنگ یا پیانیست برای عروسی

بیشتر زوج ها ترجیح می دهند جشن اصلی عروسی شان را به ساعتهای پایانی شب نزدیک کنند. بنابراین شروع موسیقی اصلی جشن و حضور دی جی ها یک ساعت پس از شروع مراسم اصلی در سال 2019 به یک ترند تبدیل شده است.

هیچ چیز رویایی تر و آرامتر از صدای چنگ و یا پیانو نیست. پس چرا از یک پیانیست برای سرگرم کردن مهمانان در تالار عروسی، قبل از شروع مراسم اصلی، هنگام سرو شام و در پایان مراسم استفاده نکنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای جذاب برای سرگرم کردن مهمانان در مراسم عروسی

ترندهای عروسی سال 2019

طراحی و دکوراسیون تالار عروسی در سال 2019

دکوراسیون و دیزاین رنگی تالار عروسی

در سال 2019 استفاده از رنگ های سفید و کرم در دیزاین و دکوراسیون تالار عروسی کاهش یافته و استفاده از رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، آبی و حتی نارنجی در همه چیز از گل های دسته گل عروس گرفته تا لباس ساقدوش ها و دکوراسیون تالار عروسی، باب شده است.

در سال جدید میلادی، شاهد این هستیم که زوج های بیشتری از انتخاب رنگ کلاسیک سفید برای تم خود و دکوراسیون تالار عروسی فاصله گرفته و در عوض از رنگ های روشن و زیبا در عروسی خود را استفاده می کنند.

استفاده بیش از حد از رنگ سفید می تواند کمی ظاهر کلینیکی به جشن و تالار عروسی بدهد. استفاده از سایه های نرم آبی، قرمز و رنگ های خنثی می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سفید کلاسیک باشد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ عروسی برای سال 2019

دکوراسیون تالار عروسی بدون استفاده از پلاستیک

استفاده نکردن از پلاستیک بیش از یک ترند مد است و صنعت عروسی نیز به این موضوع توجه کرده است. در سال جدید دیگر خبری از ظروف و نی های پلاستیکی نیست و از جایگزین های کاغذی و شیشه ای استفاده می شود.

بنابراین استفاده از پارچه های رومیزی کتانی، ظروف چینی و نی های شیشه ای یا کاغذی بسیار شیک تر از استفاده از همتایان پلاستیکی آنها است.

عروس و دامادها در سال 2019 میلادی، در برنامه ریزی عروسی و دکوراسیون تالار عروسی خود باید بیشتر از گذشته به پاکیزگی محیط زیست و سیاره زمین فکر کنند و تا آنجایی که ممکن است از پلاستیک استفاده نکنند.

انتظار می رود افزایش زیادی در تعداد عروسی های دوستدار محیط زیست را در سال 2019 شاهد باشیم. در این عروسی ها از گل هایی که می توان آنها را دوباره کاشت، منوهای ارگانیک و حداقل پلاستیک استفاده می شود.

ترندهای عروسی سال 2019

ترندهای آرایش عروس سال 2019

عروس هایی با رژلب قرمز

استفاده از رژلب مات قرمز کلاسیک و خط ابروهای غلیظ جایگاه خود را در سال جدید از دست داده است.

ساشا لوئیز پالاری، هنرمند آرایشگر می گوید: “کلید آرایش درست، انتخاب سایه مناسب برای تناژ پوست شما است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:راهنمای جامع تشخیص رنگ و تناژ پوست برای عروس خانم ها

همیشه در ابتدا از پرایمر لب استفاده کنید. آن را مانند یک مومیایی به کار ببرید و برای چند دقیقه رها کنید. پس از اینکه کاملاً به خورد لب رفت، رژ لب را بزنید. با یک پرایمر خوب، حتی نیازی به تجدید آرایش لب تان ندارید. در نهایت، همیشه رژ لب را قبل از خط لب خود بزنید. سپس مقدار کمی کانسیلر را بر روی یک برس مسطح بریزید تا لبه ها را کاملاً پاک کنید و لب تان را به زیبایی نشان دهید.

آرایش فوق العاده طبیعی در روز عروسی شما

زیبایی طبیعی خود را با یک آرایش مینیمال نشان دهید. کلید زیبایی در آماده سازی پوست است. بنابراین شش هفته قبل از عروسی مراقبت های روزانه پوست تان را بیشتر کنید. لازم است که هر شب پوست خود را پاک سازی کنید تا از شر سمومی که در طول روز ایجاد می شود، خلاص شوید. در برنامه روزانه خود از یک کرم لایه بردار ملایم استفاده کنید تا پوست مرده از بین بروند و استفاده از یک سرم را نیز امتحان کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:10 ترفند ساده برای زیبایی و سلامت پوست در زمستان

عروس هایی با آرایش چشمان متالیک

آرایش متالیک چشمان یک جایگزین عالی برای عروس هایی است که نمی خواهند آرایش ملایم داشته باشند و همچنین آرایش آنها بیش از حد نباشد. بقیه آرایش تان را مانند مدل کلاسیک انجام دهید.

ترندهای عروسی سال 2019

ترند گل های عروسی در سال 2019

گل های عروسی پاستلی و عریان

ترند دسته گل عروس در سال جدید تغییر یافته و از گل های سفید و شیری به گل هایی با رنگ های صورتی، سرخ و رنگ های خنثی تبدیل شده است. گل های رز و گل نخودی از گل های محبوب عروسی های تابستانی در سال 2019 است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:معرفی بهترین گل های مناسب دسته گل عروس و تزئین تالار عروسی

دسته گل عروسی با گل صدتومانی

گل صد تومانی یک گل عروسی بدون فصل است که همیشه انتخاب دسته گل عروس ها است، بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از این گل ها را در سال 2019 در دسته گل عروس ها مشاهده کنید. این گل ها با هر استایل و تمی نیز هماهنگ هستند از عروسی های رسمی گرفته تا عروسی های سبک روستیک. جایگزین های دیگر گل صدتومانی، گل های رز (برای تابستان)، دالیا یا کوکب (برای اواخر تابستان) یا رانونکولوس (برای زمستان و بهار) است.

ترندهای عروسی سال 2019

ترند کیک عروسی در سال 2019

کیک پنیری برای عروسی

روزهایی که کیک میوه ای سه طبقه، روکش شده با خامه، به عنوان کیک عروسی سرو می شد گذشته است. می توانید از برج های کیک پنیری مملو از نان های مربایی و کراکر ذغالی در سال 2019 برای کیک عروسی خود استفاده کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ترفندهای برتر برای انتخاب کیک عروسی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل