12 مدل لباس مجلسی جدید مناسب برای مادر عروس و مادر داماد

لباس مجلسی جدید

زمانی که مادر عروس یا مادر داماد قصد انتخاب مدل لباس مجلسی جدید خود را دارند بسیار مهم است لباسی را انتخاب کنند که با تم و رنگ عروسی شما و سبکی که برای خود انتخاب کرده اید، هماهنگ باشد. لباسی که آنها انتخاب می کنند نه تنها باید با پالت رنگی مورد نظر شما همخوانی داشته باشد، بلکه باید از پارچه یا خط یقه ای که بیشترین هماهنگی را با لباس ساقدوش های عروس، دختران گل مراسم و تنظیمات کلی روز عروسی شما داشته باشد، در آن استفاده شده باشد. به منظور اطمینان از اینکه مادر شما در روز عروسی تان به بهترین شکل ممکن ظاهر شده و لباس مجلسی مورد نظر او با آیتم های عروسی شما هماهنگی لازم را دارد، در این مقاله مجموعه گوناگونی از انواع سبک های لباس مجلسی را گردآوری کرده ایم. از طرح های مد روز و شیک تا لباس مجلسی های کلاسیک و فاخر، لباس های مجلسی معرفی شده در این مقاله هر نوع سبکی را پوشش داده و هر سلیقه ای را راضی می کند.

با انتخاب یکی از این لباس مجلسی های زنانه شیک و زیبا، ظاهری شگفت انگیز و خاص در روز عروسی داشته باشید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2019 کالکشن طراح مد ایان استوارت

لباس مجلسی جدید

لباس مجلسی مدل کلاسیک مناسب مادر عروس و مادر داماد

لباس مجلسی مدل کلاسیک دارای طرح و رنگ ساده است و ظاهری خاص و باوقار به شما می بخشد. برای انتخاب این مدل لباس مجلسی جدید بهتر است به فرم اندام خود نیز توجه کنید. اگر به تیپ و استایل کلاسیک علاقه مند هستید می توانید این مدل لباس مجلسی را که یقه گلدوزی شده آن یک فرم رسمی و مد روز به آن بخشیده است را انتخاب کنید.

لباس مجلسی جدید

 

ترند

این مدل لباس مجلسی با یقه قایقی که قسمت پشت و جلو لباس توسط یک بند نازک که روی شانه ها قرار دارد به یکدیگر وصل شده برای مادران بسیار مناسب است. زیرا ساپورت بهتری از یقه به عمل آورده و پوشش بهتری ایجاد می کند. می توانید این مدل لباس مجلسی براق متالیک با یقه قایقی را انتخاب کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

لباس مجلسی جدید

لباس با سبک مدرن مناسب مادر داماد و مادر عروس

اگر زیاد از لباس مجلسی های کلاسیک و متداول خوشتان نمی آید و بیشتر به یک سبک لباس مجلسی مدرن و به روز احتیاج دارید، این لباس های شگفت انگیز را انتخاب کنید. این مدل لباس مجلسی با دامن میکادو پلیسه دار و یقه زیبا و توری هر چیزی غیر از معمولی بودن است.

لباس مجلسی جدید

وینتیج (Vintage)

اگر می خواهید لباسی بپوشید که همیشه زیبایی و وقار خود را حفظ کرده و در عین حال سالهای طولانی بتوانید از آن استفاده کنید و نگران از مد افتادن آن نباشید، این مدل لباس مجلسی بسیار مناسب شما است. مدل بالا تنه این لباس مجلسی ضربدری شکل و توری است و یقه و آستین های آن مدل زیبایی دارند. گل سینه ای که روی این لباس کار شده باعث می شود که مقداری زرق و برق و درخشش به این لباس اضافه شود.

استایل وینتج آیتم ها و لباس هایی را شامل می شود که در گذشته توسط فرد یا افراد مورد استفاده قرار می گرفته و از زمان انتشار و معرفی آنها گذشته است اما در حال حاضر مجدداً همان لباس ها با همان سبک و سیاق مورد استفاده قرار گرفته و پوشیده می شوند. این لباس ها عمدتاً مربوط به سالهای 1920 تا 1980 است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:20 تا از مجلل ترین لباس عروس های تاریخ

لباس مجلسی جدید

لباس عروس مادر عروس و مادر داماد

مد به جلو

شما با پوشیدن این مدل لباس مجلسی احساس اعتماد به نفس و شیک پوشی خواهید داشت. با دامن بلند گل دار و بالاتنه یقه قایقی، این مدل لباس کاملا شیک و ارزشمند است.

 

رومانتیک

بالا تنه توری گلدار این مدل لباس مجلسی همراه با دامن شیفون جادویی موجی از زیبایی و قداست را ایجاد خواهد کرد و بسیار برای مادران مناسب است. برای پوشش بیشتر و همچنین اضافه کردن حالت اثیری و خیالی این مدل لباس زیبا می توانید از شالی هم جنس دامن آن استفاده کرده و آن را بر روی شانه های خود بیندازید.

لباس مجلسی جدید

مدل لباس مادر شوهر و مادر زن در شب عروسی

بوهو

این لباس مجلسی خاص و شیک شامل یک شلوار مشکی راسته و براق و یک بلوز متالیک آمبر است که این مجموعه یک ظاهر راحت و مدرن را به وجود می آورد که از سر تا پا پوشیده و شیک است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ایده های خلاقانه برای عروسی شما در سال 2019

لباس مجلسی جدید

فریبنده

مادرانی که می خواهند ظاهر آنها کمتر شبیه مادرزن یا مادر شوهر باشد، باید یک لباس مجلسی مانند این لباس متشکل از جزئیات متالیک و نقره ای و این پارچه آبی سرمه ای را امتحان کنند. نه تنها این لباس درخشندگی خاص خود را دارد، بلکه دارای یک رویه نامتقارن است که می توان آن را در طول مراسم پوشیده یا از تن خارج کرد و به نحوی ظاهر خود را تغییر داد.

ساحلی یا خارج از تالار پذیرایی

لباس مجلسی های گل دار یک ظاهر رمانتیک و بازیگوش برای مادر عروس یا داماد ایجاد می کنند و برای مراسم هایی که در فضای باز و باغ تالار برگزار می شوند، مناسب است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:8 نکته مهم قبل از انتخاب لباس عروس

لباس مجلسی جدید

روستایی شیک

این لباس مجلسی شیک و زیبا با گلدوزی گل و برگ و یقه گرد به رنگ آبی چرک یک انتخاب عالی و شگفت انگیز برای لباس مادر عروس یا داماد برای یک عروسی به سبک روستیک (روستایی) است.

لباس مجلسی جدید

سطح بالا

رنگ های غنی و عمیق، مانند آبی سیر و سبز زمردی، یک ظاهر جلا داده شده و مدرن از مادر عروس یا داماد ایجاد می کنند که مناسب برای خیلی رسمی و کلاسیک است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

لباس مجلسی جدید

هنری

این لباس مجلسی بسیار شیک و متفاوت با بالاتنه مشکی ساده و دامن گلدار و کلوش برای مادران فشنیست و طرفدار مد انتخاب بسیار خوبی است.

امیدوارم معرفی این مجموعه لباس های جدید مجلسی به شما کمک کرده باشد که لباس مورد علاقه خود را پیدا کرده و در مراسم عروسی با ظاهری شیک و متفاوت حضور پیدا کنید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ملاک های انتخاب لباس عروس رویایی شما

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد