محبوب ترین طعم های کیک عروسی سال 2022

کیک عروسی یکی از مراکز توجه مهم در جشن‌ها است که زمان نسبتاً زیادی از جشن صرف آن می‌شود. کیک‌های عروسی در طول سال‌ها با طراحی‌ها و جزئیات مختلف با استفاده از فوندانت یا گل‌های شکری و در رنگ‌های مختلف ارائه شده‌اند، اما صرف نظر از اینکه کیک چه شکل و دیزاینی دارد، طعم خوب آن می‌تواند تا سال‌ها در خاطره شما و مهمانانتان بماند.

محبوب ترین طعم های کیک عروسی سال 2022

ما اینجاییم تا به شما در انتخاب یک طعم خوب و لذت بخش و خاطره انگیز کمک کنیم. بنابراین هشت تا از محبوب‌ترین طعم‌های کیک عروسی به انتخاب سرآشپزان در سال 2022 را معرفی می‌کنیم.

کیک عروسی, طعم کیک عروسی

  • کیک عروسی با طعم وانیل

یک کیک وانیلی مورد پسند عموم و تضمین شده، گزینه مناسبی برای بسیاری از عروس و دامادها است. طعم خوشمزه و ساده آن با بسیاری از رویه ها و پرکننده ها هماهنگی خوبی دارد. اما به عقیده سرآشپزان کیک وانیلی با کرم کره ای معمولا سفارش داده نمی شود.

کیک عروسی با طعم وانیل

کیک عروسی, طعم کیک عروسی

کیک عروسی, طعم کیک عروسی

  • کیک عروسی با طعم شکلات

به عنوان یک جایگزین مناسب برای وانیل، کیک شکلاتی نیز در عروسی ها حاکم است. این دسر خوشمزه اغلب با کرم کره ای، کارامل یا تمشک سرو می شود. سرآشپزان معتقدند که کیک شکلاتی با موس تمشک پردرخواست ترین سفارش آنهاست. تنوع کیک شکلاتی، شامل شکلات تیره و انواع دیگر آن نیز از نقاط قوت آن است.

کیک عروسی با طعم شکلات

کیک عروسی, طعم کیک عروسی

کیک عروسی, طعم کیک عروسی

  • کیک عروسی ردولوت (Red Velvet)

کیک ردولوت یا کیک مخملی، از محبوب‌ترین طعم‌های کیک در چند سال اخیر محسوب می‌شود. به دلیل رنگ قرمز کیک، استفاده از آن برای مراسم عروسی بسیار مناسب و دلپذیر می‌باشد. این کیک بافتی نرم دارد و در آن از کرم پنیری سفید استفاده می‌شود. این کیک بعد از تزئین با استفاده از انواع میوه‌ها، می‌تواند جلوه‌ای فوق‌العاده پیدا کند.

  • کیک زرد (Yellow Cake)

شیوه پخت و مواد اولیه این کیک به گونه‌ای است که بافت آن به جای سفید، زردرنگ می‌شود و بین لایه‌های کیک هم از خامه شکلاتی استفاده می‌شود. این کیک طعم دلچسبی دارد و در بین طرفداران کیک و شیرینی، محبوب است. این کیک می‌تواند با رنگ زرد تزئین شود و با تم مراسم شما هماهنگ شود.

کیک زرد

  • کیک عروسی با طعم سیب کارامل

طعم سیب‌کارامل برای کیک، مدت کمی است که بین مردم رواج پیدا کرده و محبوب شده اما عموم مردم از طعم جالب این ترکیب غیرمنتظره لذت می‌برند.

کیک سیب کارامل

  • کیک عروسی با ترافل های رنگارنگ

کیک هایی که با ترافل های رنگارنگ تزیین شده اند در سال های اخیر به شدت محبوب ش

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کیک عقد در محضر
32 کیک تابستان
کاهش هزینه های کیک عروسی
کیک عروسی

آخرین دیدگاه‌ها

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏

کاظمی
تالار پذیرایی اوپال

تالار بسیار زیبا و مجلل هست ما مراسم داشتیم همه چیز عالی بود ..ممنون از آقای مهربان عزیز که واقعا خوش برخورد هستند و انرژی خیلی خوبی به زوج های جوان میدن .ممنون از پرسنل خوبتون

داریوش
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

چرا نباشه وقتی کشتی دارند و فروش نفت در اختیار خانواده باشه چرا که نه مردم هم باید صبر تحمل بر مشکلات و تحریم ها داشته باشند