جشنواره رمضان

باغ تالارهای لوکس و مجلل در تهران

با نزدیک شدن فصل بهار بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند مراسم عروسی خود را در یک باغ تالار لوکس و مجلل برگزار کنند. اصولاً انتخاب محل برگزاری عروسی یکی از مهمترین تصمیمات عروس و دامادها در برنامه ریزی عروسی است. هرچه محل برگزاری عروسی مناسب تر و شرایط بهتری داشته باشد خاطره بهتر و فراموش نشدنی تری در ذهن مهمانان باقی می ماند. فضای سرسبز و نشاط بخش یک باغ تالار مجلل همراه با هوای فرح بخش و لطیف بهاری بهترین ترکیب برای برگزاری مراسم عروسی است. در این مقاله ویژگی های یک باغ تالار لوکس و مجلل را مورد بررسی قرار داده و به بیان نکاتی که در انتخاب یک باغ تالار لوکس باید مد نظر قرار دهید، می پردازیم.

باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران

ویژگی های یک باغ تالار لوکس و مجلل

فضای سرسبز و آب و هوای خوب

باغ تالارهای لاکچری و مجلل زیادی در تهران قرار دارد. بسیاری از این باغ های عروسی لوکس در اطراف تهران و در مناطق خوش آب و هوای سمت کرج قرار گرفته اند. این خصوصیت باعث شده است که بسیاری از عروس و دامادها ترجیح دهند مراسم عروسی خود را در این مکان ها برگزار کنند. بنابراین مهمترین ویژگی یک باغ تالار مجلل قرار گرفتن در یک منطقه خوش آب و هوا و داشتن یک فضای سرسبز و فرح بخش است. این ویژگی مهمترین مزیت باغ تالار نسبت به تالار پذیرایی است و بیشترین انگیزه را به عروس و دامادها برای انتخاب یک باغ تالار لاکچری برای برگزاری مراسم عروسی شان می دهد. پس در انتخاب یک باغ تالار مجلل حتماً به موقعیت قرار گیری آن توجه کنید و به هرچه خوش آب و هوا تر بودن منطقه اهمیت دهید.

باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران

دکوراسیون و تزئینات طبیعی و زیبا

یکی از مهمترین ویژگی های یک باغ تالار لوکس و مجلل که دیگر مکان های برگزاری عروسی فاقد آن می باشد، استفاده از زیبایی های طبیعت در تزئینات و دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی است. از آنجا که باغ تالار پر از درختان زیبا و گل ها و گیاهان رنگارنگ است بنابراین از بسیاری از تزئینات دیگر بی نیاز است و همان زیبایی های طبیعی محیط می تواند مکانی لوکس و لاکچری را به وجود آورد. اما مقداری ذوق و سلیقه در طراحی فضای سبز و استفاده از المان های موجود در آن می تواند فضایی خاص و متفاوت را به وجود آورد. هرچه این طراحی خلاقانه تر و به روزتر باشد و از عناصر جدیدتری در طراحی المان ها استفاده شده باشد بر زیبایی و ارزش باغ تالار اضافه شده و یک باغ تالار لوکس و به روز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نورپردازی باغ تالار نیز از جمله ویژگی هایی است که حتماً باید به آن توجه ویژه داشته باشید. استفاده از نور کافی همراه با ابزارها و طراحی های خاص نورپردازی از یک باغ عروسی لوکس یک اثر هنری ایجاد می کند و باعث تحسین و شگفتی مهمانان می شود. این مسأله بخصوص در فصل بهار و تابستان که مهمانان مدت زمان بیشتری از مراسم عروسی را در فضای باز باغ تالار سپری می کنند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:مزیت های استفاده از باغ تالار نسبت به تالار پذیرایی

باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران

ارائه سرویس های مختلف در فضای باغ تالار

از دیگر ویژگی های مهم یک باغ تالار لوکس و مجلل ارائه سرویس های مختلف در فضای باغ تالار است. از آنجا که باغ تالارها عموماً دارای وسعت زیادی هستند و فضای کافی در اختیار تالاردار و میزبان قرار دارد، می توان از این ویژگی بیشترین استفاده را کرده و سرویس های بیشتری برای افزایش رفاه مهمانان و نیز سرگرم کردن آنها تدارک دید. از جمله سرویس هایی که می تواند در یک باغ تالار لاکچری در اختیار مهمانان قرار گیرد و معمولاً در باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران وجود دارد، کافی شاپ و چای خانه است. عده ای از مهمانان بخصوص مدعوین مسن تر ترجیح می دهند ساعاتی از مراسم عروسی را خارج از شوغی و ازدحام مجلس گذرانده و با دیگر مهمانان اندکی خوش و بش کنند. فراهم کردن یک فضای خلوت و به دور از هیاهو و شلوغی مجلس در یک باغ تالار شیک و مجلل همراه با سرو نوشیدنی ها و تنقلات محبوب و خوشمزه یک انتخاب عالی است و میزان رضایت مهمانان را به شدت بالا می برد. البته توجه داشته باشید که فضای کافی شاپ و چای خانه نیز مانند دیگر مکان های باغ تالار باید طراحی مدرن و لوکسی داشته و نورپردازی درستی در آن انجام شده باشد. همچنین چیدمان وسایل، سالم بودن آنها و تمیزی فضا بی عیب و نقص و عالی باشد.

باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران

یکی دیگر از سرویس هایی که معمولاً در یک باغ تالار لاکچری در اختیار مهمانان بچه دار قرار می گیرد، فضای بازی و سرگرمی برای کودکان است. معمولاً باغ تالار های مجلل و لوکس تهران دارای این سرویس می باشند. داشتن یک فضای جداگانه برای تفریح و سرگرمی کودکان نه تنها کودکان را به شدت خوشحال کرده و خاطره ای ماندگار از مراسم عروسی شما در ذهن آنها باقی می گذارد بلکه پدر و مادر آنها را نیز خوشحال کرده و به آنها اجازه می دهد تا ساعات خوشی را با خیالی آسوده در مراسم عروسی شما سپری کنند و از آن نهایت لذت را ببرند. همچنین سرگرم کردن بچه ها باعث می شود آنها کمتر در مجلس حضور داشته و باعث به هم ریختن نظم مراسم و پایین آمدن کیفیت فیلم های عروسی شوند. اما به این نکته توجه داشته باشید که فضای بازی بچه ها در محیط باغ تالار کاملاً امن بوده و وسایل و ابزارهای تیز و خطرناک در آنجا وجود نداشته باشد. همچنین کف زمین بازی از فوم نرم پوشیده شده باشد و لوازم بازی کاملاً ایمن باشند. در نظر گرفتن این نکات باعث می شود خیال شما و والدین کودکان راحت بوده و از پیش آمدن حوادث ناگوار و تلخ شدن عروسی جلوگیری به عمل آید. حتی المقدور یک نفر را مسئول نگهداری از کودکان و نظارت بر آنها قرار دهید. معمولاً باغ تالارهای لوکس و مجلل افرادی را برای این کار در اختیار شما قرار می دهند.

دور بودن از فضای شهری و آرامش بیشتر

یکی از مهمترین ویژگی های باغ تالار دور بودن آن از فضای شهر است. بیشتر باغ تالارهای لوکس و مجلل تهران در اطراف شهر قرار گرفته اند. این ویژگی باعث می شود مراسم عروسی به دور از ازدحام و شلوغی شهر برگزار شده و صدای ماشین ها و ترافیک و شلوغی شهر باعث به هم خوردن آرامش مهمانان نشود. همچنین می توان صدای موسیقی مجلس را نیز زیادتر کرده و به دور از نگرانی بابت به هم خوردن آرامش همسایگان در ساعات پایانی شب مهمانان عروسی را از لذت بیشتری برخوردار کرد.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل