جشنواره رمضان

انتخاب تالار پذیرایی مهم ترین تصمیم زوج های جوان

برای یک زوج جوان که تصمیم به ازدواج دارند و قصد دارند یک مراسم عروسی بزرگ و باشکوه بگیرند هیچ چیز مهمتر از انتخاب یک تالار پذیرایی مجلل و زیبا نیست. بیشتر زیبایی و شکوه مراسم عروسی به خاطر تالار عروسی و دکوراسیون و طراحی آن است. اگر تالار عروسی به درستی انتخاب نشود و شرایط آن با نوع مراسم شما و مهمانانتان همخوانی نداشته باشد، هر چقدر هم برای مراسم خود هزینه کرده باشید، خاطره خوبی در ذهن شما و مهمانانتان باقی نمی ماند.

انتخاب تالار پذیرایی

بنابراین عروس و داماد باید در انتخاب تالار پذیرایی که برای مراسم عروسی خود در نظر می گیرند نهایت دقت و توجه را داشته باشند و شرایط آن را کاملاً بررسی کنند. انتخاب تالار عروسی شیک و مناسب آنقدر مهم است که هرچقدر زمان برای این کار در نظر بگیرید ضرر نکرده اید. می توانید شخصاً به تالار عروسی مورد نظر خود مراجعه کرده و شرایط و امکانات آن را بررسی کنید. یا اینکه در سایت های مختلف که به معرفی انواع تالار پذیرایی در مناطق مختلف می پردازند، جستجو کرده و تالار عروسی موردنظر خود را بیابید و با دیدن شرایط و امکانات آن و همچنین عکس هایی که از قسمت های مختلف تالار عروسی در سایت قرار داده شده است، در نهایت تصمیم درست را بگیرید و بهترین تالار عروسی را که با بودجه و شرایط شما مناسب تر است، بیابید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:تالارکده، مرجع تخصصی خدمات عروسی

بعضی از زوج ها ترجیح می دهند به جای اینکه مراسم عروسی خود را در یک تالار پذیرایی سرپوشیده برگزار کنند، این روز مهم زندگی شان را در یک باغ تالار زیبا و سرسبز جشن گرفته و مراسم خود را بیش از پیش به یاد ماندنی و خاطره انگیز کنند. انتخاب باغ عروسی مناسب نیز بسیار مهم است و باید بسیاری از شرایط و امکانات آن را بسنجید تا در روز عروسی خود و مهمانانتان با امکانات باغ تالار دچار مشکل نشوید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و مجلل ترین باغ تالارهای تهران

انتخاب تالار پذیرایی

برای انتخاب یک تالار پذیرایی شیک و مناسب یا یک باغ عروسی زیبا و باشکوه در ابتدا مشخص کنید که تعداد مهمانان شما چقدر است. از آنجا که انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار مهم ترین تصمیم شما زوج های جوان در برنامه ریزی عروسی است، باید حتماً تخمین درستی از تعداد مهمانان خود داشته و سپس ظرفیت تالار عروسی و یا باغ تالار موردنظر خود را نیز به درستی مشخص کنید. اگر تالار پذیرایی یا باغ عروسی موردنظر شما ظرفیتی کمتر از تعداد مهمانانتان داشته باشد نه تنها با کمبود فضا برای نشستن و پذیرایی از مهمانان مواجه می شوید بلکه با مشکلات دیگری مانند کم بودن تعداد سرویس های بهداشتی موجود در تالار پذیرایی یا باغ عروسی ، کم بودن تعداد ظروف و بسیاری موارد دیگر نیز روبرو می شوید.

مورد دیگری که در انتخاب تالار پذیرایی و یا باغ تالار مناسب باید در نظر بگیرید، به اندازه بودن تعداد پرسنل موجود در آن تالار عروسی یا باغ تالار برای میزبانی از مهمانانتان است. این موضوع به حدی اهمیت دارد که باید حتماً در مورد آن به اندازه کافی تحقیق کرده و از مدیر تالار پذیرایی یا باغ عروسی بخواهید که آمار دقیقی از تعداد پرسنل تالار عروسی را به شما بدهند. باید تعداد پرسنل و کارکنانی که از مهمانان پذیرایی می کنند، غذاها را سرو می نمایند و یا سرویس های بهداشتی تالار پذیرایی یا باغ تالار را تمیز می کنند به اندازه ای باشد که مهمانان از این نظر هیچ کمبودی حس نکنند و حتی پذیرایی ها چندین مرتبه تکرار شود.

انتخاب تالار پذیرایی

یکی از امکاناتی که امروزه به کمک زوج های جوان برای تصمیم گیری در مورد تالار پذیرایی یا باغ تالار مناسب و انتخاب یک تالار عروسی یا باغ عروسی شیک و با امکانات کافی آمده است، شرکت های تشریفات عروسی است. این شرکت های تشریفات عروسی با بسیاری از باغ تالار ها یا انواع تالار پذیرایی قرارداد داشته و می توانند بهترین تالار عروسی که با امکانات شما و نیز بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید هماهنگی دارد را به شما معرفی کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین تشریفات عروسی و خدمات دهندگان مجالس در تهران را بشناسید

شرکت های تشریفات عروسی معمولاً عهده دار تهیه دیگر ملزومات برپایی مراسم عروسی مانند دکوراسیون تالار پذیرایی یا باغ تالار ، گل آرایی تالار عروسی ، تزئین جایگاه عروس و داماد در تالار پذیرایی و موارد دیگر مانند تهیه شام عروسی و پذیرایی ها نیز می شوند. شما می توانید همه بخش های مختلف برگزاری مراسم عروسی یا بخشی از آن را بر عهده تشریفات عروسی مورد نظر خود قرار دهید. تشریفات عروسی معمولاً در فصل هایی از سال مانند زمستان که تعداد عروسی ها کمتر است پکیج هایی با تخفیفات ویژه ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کرده و یک تالار پذیرایی مجلل و زیبا یا یک باغ تالار باشکوه و مجلل را با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول آن و با امکاناتی مناسب برای مراسم عروسی خود رزرو کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به این پکیج های ویژه تشریفات عروسی را از سایت هایی که مختص معرفی تشریفات عروسی ، تالار پذیرایی و باغ تالار هستند، دریافت کنید.

انتخاب تالار پذیرایی

اگر تصمیم گرفته اید از یک تشریفات عروسی برای برپایی جشن خود استفاده کنید و امور مربوط به برگزاری عروسی خود را تماماً به یک شرکت تشریفات عروسی بسپارید، حتماً قبل از انتخاب تشریفات عروسی مدنظر خود از سابقه آنها در برپایی مراسم عروسی، تحقیق و پرس و جوی کافی کنید. معمولاً شرکت های تشریفات عروسی که سابقه زیادی در برپایی مراسم مختلف عروسی ندارند، از عهده برپایی یک جشن بزرگ با تعداد مهمانان زیاد برنمی آیند. بنابراین اگر تعداد مدعوین به مراسم عروسی شما زیاد است، در انتخاب تشریفات عروسی دقت کنید.

حتماً به تالار عروسی یا باغ تالار که به شما معرفی شده است، سر بزنید و شرایط و امکانات آن را به درستی بسنجید. اگر برایتان مقدور است در یک مراسم عروسی که توسط تشریفات عروسی مدنظر شما برگزار شده است بروید و از نحوه دکوراسیون تالار پذیرایی و گل آرایی باغ عروسی مطلع شوید و نظرات و پیشنهاد های خود را با مدیران تشریفات عروسی و تالار پذیرایی یا باغ تالار در میان بگذارید.

همچنین از کیفیت و طعم غذاهایی که در شام عروسی توسط تشریفات عروسی مدنظر شما سرو می شود، اطمینان حاصل کنید. از دیگر برنامه هایی که تشریفات عروسی برای سرگرم کردن مهمانان تدارک دیده است مانند آتش بازی در محوطه باغ عروسی و موارد دیگر پرس و جو کنید و در صورت تایید آنها را تهیه کنید.

انتخاب تالار پذیرایی مناسب در فصل زمستان و باغ تالار زیبا و سرسبز در عروسی تابستانی شما مهمترین تصمیم تان در برنامه ریزی عروسی است. پس برای آن زمان بگذارید و از مهمترین روز زندگی خود لذت ببرید.

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل